AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #41 Skrevet 6. mai 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Kjenner meg veldig igjen. Virker som tinder er et skikkelig rovdyr-app. Man skal være temmelig kynisk for å trives der. Anonymkode: c7d49...533 Ser du også tiltrekker deg mindre drittsekker utenfor tinder, da tenker jeg gjenåpning blir gull for oss, og kjipere for rovdyrene som får færre å nå ut til 👍🏻Skjønner heller ikke hvem som trives der, var spennende i starten men nå får jeg vond klump i magen bare jeg får notification derfra. Har ikke slettet enda men går ikke inn på den lenger Anonymkode: dd0e0...d5f 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #42 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ser du også tiltrekker deg mindre drittsekker utenfor tinder, da tenker jeg gjenåpning blir gull for oss, og kjipere for rovdyrene som får færre å nå ut til 👍🏻Skjønner heller ikke hvem som trives der, var spennende i starten men nå får jeg vond klump i magen bare jeg får notification derfra. Har ikke slettet enda men går ikke inn på den lenger Anonymkode: dd0e0...d5f Skjønner jeg godt. Ja, jeg fatter heller ikke hvorfor folk gidder tinder. Jeg syns menn som må bruke tinder for å oppnå kontakt med meg er for tafatte uansett. Anonymkode: c7d49...533 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #43 Skrevet 6. mai 2021 Ikaros2020 skrev (2 timer siden): Som jeg sa lenger opp her, dette høres veldig rart ut. Det er jo ikke representativt for menn, verken på Tinder eller ellers. Hvordan så disse profilene ut? Jeg ser for meg bilder i baris, sportsbiler, tribal-tatoveringer, type harry-macho. Mine "gjærninger" har helt normal profil, med bilder av seg selv, venner, feriesteder osv. Anonymkode: dba34...49d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #44 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 7.17): Jeg har vært singel lenge, og har forsøkt meg på tinder en del ganger. Jeg har maks uflaks og tiltrekker meg visstnok bare særinger og psykisk syke, og har nå mistet alt håp. Siste uka alene har jeg matchet med noen menn. En viste seg til å ha en helt sjuk fetish som jeg absolutt ikke kan stille meg bak, en fridde 5 meldinger inn i samtalen og krevde at vi skulle chatte hver dag og han skulle flytte hjem til meg og ble direkte ufyselig når jeg sa nei osv. Så, tydeligvisber det jeg som er problemet på tinder men hva kan jeg gjøre nå da? Det nytter jo ikke å møte noen ansikt til ansikt lenger Anonymkode: dba34...49d Møt folk ute, gjerne via hobbier du har hvis noen, burde vrimle av muligheter "snart" når ting åpner opp etter corona. Er vanskelig å finne partner for et forhold på tinder, da nesten alle de attraktive mennene (og damene) vet de er attraktive, og er der kun for noe kortvarig, før de går til neste, så neste, så neste osv... Anonymkode: 77296...11f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå