Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Prøv møteplassen eller en annen mer seriøs datingside/app.

Anonymkode: 0725f...c02

Møteplassen fungerer overhodet ikke. Får aldri svar, ellers fra noen mye eldre eller mye yngre. Ellers utlendinger som skriver DO dame vi pule?

Anonymkode: ff103...7f6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 13.12):

Javisst tiltrekker Tinder seg mye rart, og det gjelder begge kjønn. Min erfaring er at menn fra alle samfunnslag bruker Tinder, ikke bare creeps.

Ingen er perfekte. Hvis målsettingen er å finne noe ekstraordinært, og ikke noe normalt, så krever det at man blir godt kjent med personen utenfor Tinder også. Sannsynligvis har du sveipet bort flere "ekstraordinære" allerede.

Siste to årene alene har jeg ikke matchet med noen, men likt omtrent alle. Som kvinne har du i det minste muligheten. Benytt deg av det. Let mer. Ikke gi opp. Og slutt å klage over dårlige matcher. Du får i hvert fall matcher.

Anonymkode: 8a7eb...5c3

Slutt å klag over dårlige matcher fordi jeg får i hvert fall matcher? Så når mine matcher forsøker å misbruke og utnytte meg så skal jeg bare akseptere det fordi jeg "tross alt får matcher"? 

Anonymkode: dba34...49d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 13.21):

Prøv møteplassen eller en annen mer seriøs datingside/app.

Anonymkode: 0725f...c02

😂 Ja seriøs datingside. Mulig siden er seriøs, men det er ikke de som er medlemmer.

• Liker 2
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 timer siden):

😂 Ja seriøs datingside. Mulig siden er seriøs, men det er ikke de som er medlemmer.

Kjenner flere som har funnet kjærligheten på Møteplassen

Skrevet
Pingvinen skrev (17 minutter siden):

Kjenner flere som har funnet kjærligheten på Møteplassen

Akkurat det samme kan jeg si om tinder. 

• Liker 2
Skrevet
On 5/1/2021 at 7:17 AM, AnonymBruker said:

Jeg har vært singel lenge, og har forsøkt meg på tinder en del ganger. Jeg har maks uflaks og tiltrekker meg visstnok bare særinger og psykisk syke, og har nå mistet alt håp.

Siste uka alene har jeg matchet med noen menn. En viste seg til å ha en helt sjuk fetish som jeg absolutt ikke kan stille meg bak, en fridde 5 meldinger inn i samtalen og krevde at vi skulle chatte hver dag og han skulle flytte hjem til meg og ble direkte ufyselig når jeg sa nei osv. 

Så, tydeligvisber det jeg som er problemet på tinder men hva kan jeg gjøre nå da? Det nytter jo ikke å møte noen ansikt til ansikt lenger 

Første jeg matchet med (etter å ha registrert meg på Tinder) begynte å skjelle meg ut fordi jeg fikk en telefonsamtale og klikket hele i vinkler fordi at jeg ikke svarte med en gang. Bare for ordens skyld så sa jeg i fra at jeg ble litt borte, men det tok han hele tre minutter før han kalte meg en jævla hore. I tillegg så forlangte han et stevnemøte. 

Tinder har en del merkelig mennesker, så man er nødt til å være litt forsiktig og. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare for å gi litt håp: jeg fant min forlovede på tinder! Han er en helt enestående fin person, så det er mulig! Alle mulige er på tinder. 

Anonymkode: 7b175...acb

• Liker 1
Skrevet
Blått skrev (3 timer siden):

Første jeg matchet med (etter å ha registrert meg på Tinder) begynte å skjelle meg ut fordi jeg fikk en telefonsamtale og klikket hele i vinkler fordi at jeg ikke svarte med en gang. Bare for ordens skyld så sa jeg i fra at jeg ble litt borte, men det tok han hele tre minutter før han kalte meg en jævla hore. I tillegg så forlangte han et stevnemøte. 

Tinder har en del merkelig mennesker, så man er nødt til å være litt forsiktig og. 

Samme har jeg opplevd på datingsider. Aldri mer

Skrevet
Blått skrev (3 timer siden):

Skrevet

Nekter å tro at dette er representativt. 

Jeg er en seriøs, hyggelig og normalt oppegående mann med god folkeskikk. Jeg er på Tinder. Og jeg tror flertallet er som meg.

Denne tråden virker veldig rar. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
6 hours ago, Pingvinen said:

Jeg er fortsatt medlem. :sjenert: Gir ikke opp på grunn av et kryp. 

5 hours ago, Ikaros2020 said:

Nekter å tro at dette er representativt. 

Jeg er en seriøs, hyggelig og normalt oppegående mann med god folkeskikk. Jeg er på Tinder. Og jeg tror flertallet er som meg.

Du har helt rett i det. Det er ikke representativt. Det er utrolig mange, flotte, kjekke og fantastiske menn på Tinder. Likevel så må man jo være litt forsiktig. Det tar litt tid å finne ut hvem som er kryp og hvem som er flott. 

Endret av Blått
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Ikaros2020 skrev (6 timer siden):

Slik fungerer forum. Hvis en av ti har hatt en dårlig erfaring, så er det mye større sjanse for at vedkommende vil skrive det, enn at de andre ni kommenterer i tråden.  Det finnes sikkert en lov om det.  

Anonymkode: 93207...e46

• Liker 1
Skrevet
Blått skrev (1 time siden):

Jeg er fortsatt medlem. :sjenert: Gir ikke opp på grunn av et kryp. 

Du har helt rett i det. Det er ikke representativt. Det er utrolig mange, flotte, kjekke og fantastiske menn på Tinder. Likevel så må man jo være litt forsiktig. Det tar litt tid å finne ut hvem som er kryp og hvem som er flott. 

Det var dessverre mange med dårlig oppførsel der. Holder meg alene med mindre jeg treffer noen på gamlemåten. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er dette representativt for Tinder? Eller er det faktisk ekstremt uheldige kvinner jeg leser om her? Skjønner at jeg ikke skal på Tinder hvis jeg blir singel en gang i fremtiden. Tror ikke jeg er pen nok til å lykkes, men hele greia virker sykt!

Anonymkode: 925ad...144

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er dette representativt for Tinder? Eller er det faktisk ekstremt uheldige kvinner jeg leser om her? Skjønner at jeg ikke skal på Tinder hvis jeg blir singel en gang i fremtiden. Tror ikke jeg er pen nok til å lykkes, men hele greia virker sykt!

Nei, det er nok ikke det. Jeg har nok vært maks uheldig og Tinder er nok ikke et forum for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Har møtt veeldig mange derfra, og de få som var snille og gode, og ikke oppførte seg skamløst, egoistisk og utnyttende tørte jeg ikke treffe igjen da faktisk to stykker (oddsen for det? hadde besøksforbud etter vold mot eksen, noe de begge mente var løgn og bedrag. Den sjansen tok jeg ikke. Så et lite fåtall jeg har bare gode tanker om, men hvor han ene bodde 3 timer unna og var mye opptatt og han andre var i midten av 30-årene og hadde aldri vært i forhold før samt elsket å være selvstendig og kun møte meg to ganger i måneden. Det som sitter igjen som skrekk var ikke de med forsøksforbud eller forpliktelsesangst, men de skamløse drittsekkene som bar på en snill og høflig maske. Ekkelt hva som lå under, jeg var naiv med menn før tinder skjønner jeg 

Venninnen min har derimot møtt flere søte menn derfra og har mest positive erfaringer. Men vi sammenlignet og det var litt ulike menn som ba oss ut. Et eksempel på hva slags menn som ba henne ut var en sensitiv kunstner og en gamer med sosial angst. Sier seg selv at det sitter lenger inne for slike å behandle damer som dritt. 

Har ikke så dårlige erfaringer med menn utenfor tinder, og det er nok fordi jeg har møtt dem i naturlige settinger og luket ut de som det er noe off med. Ikke like lett når man har pratet og blitt «kjent» først, da blir man farget av det og gir vedkommende ufortjent gode hensikter/egenskaper 

Anonymkode: dd0e0...d5f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har møtt veeldig mange derfra, og de få som var snille og gode, og ikke oppførte seg skamløst, egoistisk og utnyttende tørte jeg ikke treffe igjen da faktisk to stykker (oddsen for det? hadde besøksforbud etter vold mot eksen, noe de begge mente var løgn og bedrag. Den sjansen tok jeg ikke. Så et lite fåtall jeg har bare gode tanker om, men hvor han ene bodde 3 timer unna og var mye opptatt og han andre var i midten av 30-årene og hadde aldri vært i forhold før samt elsket å være selvstendig og kun møte meg to ganger i måneden. Det som sitter igjen som skrekk var ikke de med forsøksforbud eller forpliktelsesangst, men de skamløse drittsekkene som bar på en snill og høflig maske. Ekkelt hva som lå under, jeg var naiv med menn før tinder skjønner jeg 

Venninnen min har derimot møtt flere søte menn derfra og har mest positive erfaringer. Men vi sammenlignet og det var litt ulike menn som ba oss ut. Et eksempel på hva slags menn som ba henne ut var en sensitiv kunstner og en gamer med sosial angst. Sier seg selv at det sitter lenger inne for slike å behandle damer som dritt. 

Har ikke så dårlige erfaringer med menn utenfor tinder, og det er nok fordi jeg har møtt dem i naturlige settinger og luket ut de som det er noe off med. Ikke like lett når man har pratet og blitt «kjent» først, da blir man farget av det og gir vedkommende ufortjent gode hensikter/egenskaper 

Som jeg sa lenger opp her, dette høres veldig rart ut. Det er jo ikke representativt for menn, verken på Tinder eller ellers. Hvordan så disse profilene ut? Jeg ser for meg bilder i baris, sportsbiler, tribal-tatoveringer, type harry-macho. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Ikaros2020 said:

Som jeg sa lenger opp her, dette høres veldig rart ut. Det er jo ikke representativt for menn, verken på Tinder eller ellers. Hvordan så disse profilene ut? Jeg ser for meg bilder i baris, sportsbiler, tribal-tatoveringer, type harry-macho. 

Nei, jeg har stort sett møtt greie menn utenfor tinder, så angrer jo på at jeg lastet ned appen for noen år siden, har jo fått totalt skrekken og blitt fryktelig brent. Som nevnt er det fordi på en slik app har de sjansen til å fremstå som noe de ikke har mulighet til om jeg treffer de ute med blanke ark og leser de kjapt. Så nå gleder jeg meg til gjenåpning og å treffe menn på andre måter. Liker ikke harry menn, så nei. Fleste bildene så de svært ordentlige ut faktisk

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Ikaros2020 skrev (6 minutter siden):

Ikke meg du siterte, men jeg har også opplevd at dårlige menn når ut til meg på tinder i mye større grad enn i en naturlig setting. Mine drittsekker har hatt helt vanlige profiler, dog med lite tekst. Jeg hadde også lite tekst fordi jeg ikke ønsket å utlevere meg selv mer enn nødvendig. 

De mennene jeg har møtt har vært helt vanlige, men de har til felles at de mener tinder er og forblir en sex-app. De har inngått en relasjon til meg og oppført seg som om de er på vei inn i et forhold, mens det for dem er underforstått at dette bare dreier seg om sex. De har ikke kommunisert dette til meg. 

Anonymkode: c7d49...533

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg har stort sett møtt greie menn utenfor tinder, så angrer jo på at jeg lastet ned appen for noen år siden, har jo fått totalt skrekken og blitt fryktelig brent. Som nevnt er det fordi på en slik app har de sjansen til å fremstå som noe de ikke har mulighet til om jeg treffer de ute med blanke ark og leser de kjapt. Så nå gleder jeg meg til gjenåpning og å treffe menn på andre måter. Liker ikke harry menn, så nei. Fleste bildene så de svært ordentlige ut faktisk

Kjenner meg veldig igjen. Virker som tinder er et skikkelig rovdyr-app. Man skal være temmelig kynisk for å trives der. 

Anonymkode: c7d49...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...