AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Jeg har vært singel lenge, og har forsøkt meg på tinder en del ganger. Jeg har maks uflaks og tiltrekker meg visstnok bare særinger og psykisk syke, og har nå mistet alt håp. Siste uka alene har jeg matchet med noen menn. En viste seg til å ha en helt sjuk fetish som jeg absolutt ikke kan stille meg bak, en fridde 5 meldinger inn i samtalen og krevde at vi skulle chatte hver dag og han skulle flytte hjem til meg og ble direkte ufyselig når jeg sa nei osv. Så, tydeligvisber det jeg som er problemet på tinder men hva kan jeg gjøre nå da? Det nytter jo ikke å møte noen ansikt til ansikt lenger Anonymkode: dba34...49d 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Føler med deg, men hva med å prøve å matche med menn du vanligvis ikke klikker på ? Skift type om du vil, ikke la utseende styre helt... Ikke alle er så fotogene vet du. Anonymkode: 703a1...60a 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler med deg, men hva med å prøve å matche med menn du vanligvis ikke klikker på ? Skift type om du vil, ikke la utseende styre helt... Ikke alle er så fotogene vet du. Anonymkode: 703a1...60a Jeg lar ikke utseende styre men ser på helheten på profilen. Anonymkode: dba34...49d 1
sommerfugl154 Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Tror ikke det er menn generelt som er problemet, men at Tinder er en app som tiltrekker seg creeps. Menn der inne er ikke representative for øvrig befolkning vil jeg tro.. Ikke gi opp! Finnes det andre apper/datingsider du kan forsøke? Evt. bare melde deg på et studie/kurs etc for å få en ny arena og et nytt nettverk å møte folk på 9
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lar ikke utseende styre men ser på helheten på profilen. Anonymkode: dba34...49d Kanskje du bør snu litt rundt på det da, det er ikke alle som er like flinke til å formulere flotte profiler. Kanskje du legger vekt på feil ting, eller kanskje du bare har vært uheldig. Du må uansett ikke gi opp ! Anonymkode: 703a1...60a 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Det ER mange raringer på tinder. Jeg har blitt kontaktet av en politimann som ville dominere meg feks. Snakket om ydmykelse og greier. En annen som ville dominere meg skulle sikre seg meg fra første date av. Jeg skulle ikke få date andre. Andre har vært på nav..Noen har vært skikkelig sure og negative på date og bare baksnakket folk. Andre satt og tok imot samtaler i hytt og pine fra både eks og moren sin og baksnakket folk som gikk forbi. Det har vært skikkelig vanskelig å finne skikkelige menn altså.. Men kanskje det kan snu? I morgen skal jeg på date med en som er psykolog. Vi har kjempegod tone. Og han vil på date med meg selv om jeg ikke har egen leilighet. Han er noe eldre enn meg og ønsker å starte familie. Jeg må innrømme jeg er betatt og hadde ikke trodd det ville skje at en mann ville påvirke meg slik som han gjør. Håper bare han liker meg og.. Anonymkode: f015e...0e1 8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Har selv vært på Tinder lenge og kan signere på at det er mange rare menn der inne. Jeg slioter seriøst med å finne noe som kan være tilnærmet normalt og det å finne noe ekstraordinært bra er vel umulig på Tinder. Når man ikke har mulighet for å lete andre steder må man ente gi opp for godt eller fortsette å håpe på at det kan dukke opp noe bra likevel. Må si jeg virkelig begynner å lure på om det er verdt det. Sinnsykt mye crap der inne!!! Anonymkode: 2cb70...585 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 Det er jo titusener av menn på tinder i Norge, om ikke hundretusener. Hvordan klarer du å velge akkurat de som er så rare da egentlig? Hva avgjør hvem du velger deg ut der? Anonymkode: d6d1a...009 1
Scriptor Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 Om du snur litt på det, så er det jo flott at inkompatibilitet kommer frem tidlig, så slipper man å bruke mer tid på noe som ikke vil funke uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Så, tydeligvisber det jeg som er problemet på tinder men hva kan jeg gjøre nå da? Det nytter jo ikke å møte noen ansikt til ansikt lenger Kanskje ikke så enkelt i disse koronatider. Men eller burde ikke det være et stort problem. Anonymkode: 1b238...878 2
Gjest Kaiminator Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 Det er ikke noe lettere for en som ikke er i "top 20%" av mennene heller, får særdeles lite matcher, og, mange av de er sære og.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 8 minutter siden, Kaiminator said: Det er ikke noe lettere for en som ikke er i "top 20%" av mennene heller, får særdeles lite matcher, og, mange av de er sære og. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Du får snart incel bemerkning i trynet! (av kg-hønnene, ikke meg) De fleste menn vet at det er en liten andel menn som drar nesten alle. Damene her bare velger å lukke ørene for det angår i grunn ikke dem. Anonymkode: c054c...34a 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #13 Skrevet 1. mai 2021 Gi heller opp Tinder. De beste menn er ikke på Tinder. Disse har gitt opp fordi de bli sammenlignet med søppel, og trodd at de også er søppel. Disse mennene gidder ikke ta opp kampen om troverdigheten, fordi de er altfor bra for det. Noe som også er sant. Så let heller etter kjærligheten sosialt! Anonymkode: 0f1a8...1a6 8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #14 Skrevet 1. mai 2021 Dropp Tinder. Virker som en helt fjern plass. Det blir som å troppe opp på samme utested hver helg, og håpe at det skal dukke opp noen nye,kule folk. Jeg hadde heller lett etter en mann på butikken, bussen, biblioteket, på fjellet... Anonymkode: ab82c...9db 6
Antiviruset Skrevet 1. mai 2021 #15 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har vært singel lenge, og har forsøkt meg på tinder en del ganger. Jeg har maks uflaks og tiltrekker meg visstnok bare særinger og psykisk syke, og har nå mistet alt håp. Altså du har valgt Tinder og gir opp fordi det er mase rare mennesker der inne ? Det er som å sjekke på et horehus og så gi opp fordi du ikke treffer den rette. Helt håpløst og kunnskapsløst av deg. Alle vet hva Tinder er for noe, og hvor mye rart som er der. Atter en gang til dere gniere Lag en skikkelig profil på en seriøs datingside. Match, sukker og møteplassen er slike sider. Det koster litt penger, men er du seriøs så er det verdt hver krone! Det er mange rare der også, spesielt de som opererer med gratis profiler. Så blokkerer du alle som begynner med sexprat, gifteprat og alt annet idioti der og da. Snakke med folk du er interessert i, få dannet et inntrykk om hvem de er ut over hva de skriver i sin profil. Så dater du de som du finner mest interessant. Altså en date uten for store forventninger og legg daten til et offentlig sted. Etter første date får du et inntrykk av kjemi og interesser. Ikke gi sex for tidlig, og vær klar på at du bare er interessert i seriøse forhold. Det er oppskriften på å lykkes! Du har ingen garantier, det får du aldri i noe forhold. Men det er så mye bedre en det drittet som foregår på Tinder, på byen eler på en bar i syden med 1 i promille. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #16 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dropp Tinder. Virker som en helt fjern plass. Det blir som å troppe opp på samme utested hver helg, og håpe at det skal dukke opp noen nye,kule folk. Jeg hadde heller lett etter en mann på butikken, bussen, biblioteket, på fjellet... Anonymkode: ab82c...9db ☝️ ...samt treningssenteret, sportsgrupper, bibliotek, kafé, barer osv. Gjør deg selv tilgjengelig. Ikke sitt hjemme med døren låst og let etter menn. Det oppnår du aldri noe med, og får alle Tindercreeps trødd i ansiktet ditt døgnet rundt hjemme i din egen stue! For ja, der er mye creeps der ute. Både av menn og kvinner! Supplerer du Tinder med KG, så får mannehatet ditt virkelig kjørt seg. Anonymkode: 0f1a8...1a6 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #17 Skrevet 1. mai 2021 sommerfugl154 skrev (1 time siden): Tror ikke det er menn generelt som er problemet, men at Tinder er en app som tiltrekker seg creeps. Menn der inne er ikke representative for øvrig befolkning vil jeg tro.. Ikke gi opp! Finnes det andre apper/datingsider du kan forsøke? Evt. bare melde deg på et studie/kurs etc for å få en ny arena og et nytt nettverk å møte folk på Javisst tiltrekker Tinder seg mye rart, og det gjelder begge kjønn. Min erfaring er at menn fra alle samfunnslag bruker Tinder, ikke bare creeps. AnonymBruker skrev (38 minutter siden): og det å finne noe ekstraordinært bra er vel umulig på Tinder Ingen er perfekte. Hvis målsettingen er å finne noe ekstraordinært, og ikke noe normalt, så krever det at man blir godt kjent med personen utenfor Tinder også. Sannsynligvis har du sveipet bort flere "ekstraordinære" allerede. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Siste uka alene har jeg matchet med noen menn Siste to årene alene har jeg ikke matchet med noen, men likt omtrent alle. Som kvinne har du i det minste muligheten. Benytt deg av det. Let mer. Ikke gi opp. Og slutt å klage over dårlige matcher. Du får i hvert fall matcher. Anonymkode: 8a7eb...5c3 3
Antiviruset Skrevet 1. mai 2021 #18 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gi heller opp Tinder. De beste menn er ikke på Tinder. Disse har gitt opp fordi de bli sammenlignet med søppel, og trodd at de også er søppel. Disse mennene gidder ikke ta opp kampen om troverdigheten, fordi de er altfor bra for det. Noe som også er sant. Meget bra skrevet! Tinder er slik det har blitt et horehus! En sexapp som alle seriøse skygger langt unna. Nesten som en handleliste for sex. Dropp det, og ikke nedverdige seg til å operere i slike miljøer. Joda noen treffer kanskje den rette der, men mange lykkes aldri fordi det er så mange der som bare er ute etter sex, og ingenting annet. Selvfølgelig sier de ikke det, men det er som oftest slik. Gratis er det samme som dårlig når det gjelder sjekke app! Må du legge inn noen 1000 lapper på en skikkelig profil over et halvt år, lager en solid profil med god text om hvem du er, noen gode bilder! Da kan man raskt få dater på andre seriøse datingsider. Har aldri hatt problemer med å få dater på slike seriøse sider, og jeg er ikke spesielt attraktiv. Alle dater lykkes selvfølgelig ikke, noen treffer man med og andre fører til faste forhold. Hun jeg er kjæreste hadde jeg aldri truffet på byen eller andre steder. Har jeg en garanti for at det varer livet ut? Selvfølgelig ikke, det får man aldri i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #19 Skrevet 1. mai 2021 Prøv møteplassen eller en annen mer seriøs datingside/app. Anonymkode: 0725f...c02 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #20 Skrevet 1. mai 2021 Tinder trekker til seg cluster B folk. 🔺 Anonymkode: 32497...c46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå