Gå til innhold

Hvilket proteinpulver er det beste på smak?

Ugresset

Anbefalte innlegg

Hvilket proteinpulver er det absolutt beste på smak ifølge deg selv? 

Jeg er ute av "gamet". Det er mange år siden jeg brukte proteinpulver og siden den gang har utvalget eksplodert. Jeg kjøpte body fuel fra tights med sjokoladesmak fordi den skulle være så fantastisk. Det synes jeg ikke den er og jeg er IKKE kresen. 

Er hovedsaklig ute etter sjokolade og vaniljesmak. 

Ja, ja, ja, jeg vet man kan få i seg proteinene sine ved å ha et variert og sunt kosthold. Det er ikke det jeg spør etter. Mange har ulike årsaker til å ta et proteinpulver ved siden av et sunt kosthold. 

Endret av Ugresset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er veldig glad i protein.no sine shaker. Mintsjokolade er veldig god. Jordbærshaken smaker som milkshake.

Anonymkode: e74c3...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

https://www.tights.no/butikk/bodylab-vegan-protein-blend-400g/?attribute_smak=Vanilla&gclid=Cj0KCQjwsqmEBhDiARIsANV8H3bnFzx2uwCpuC8_vERzIta-eWTrg5bOJAav-65nemoAzc4FdjvwIKMaAsPOEALw_wcB

Prøvde mange typer før jeg ble veganer og dette er uten tvil det beste proteinpulver jeg har smakt 🙌🏻

Anonymkode: 1426d...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til herbalife sitt personlige proteinpulver vist jeg skal ha uten smak på det & protein drink miksen vist jeg vil lage noe med vaniljesmak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er veldig glad i protein.no sine shaker. Mintsjokolade er veldig god. Jordbærshaken smaker som milkshake.

Anonymkode: e74c3...e03

Så digg! Hadde en med jordbær før, den var utrolig god, men det var noe strawberry cream eller noe. 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

https://myrevolution.no/proteinpulver/myoprotein

Jeg syns dette proteinpulveret er veldig godt. Liker best Mocca chocolate og choco peanut

Anonymkode: 36f2d...948

Vurderte myrevolution, mye gode tilbakemeldinger på det. Håper det kommer flere tips om de 👌

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

https://www.tights.no/butikk/bodylab-vegan-protein-blend-400g/?attribute_smak=Vanilla&gclid=Cj0KCQjwsqmEBhDiARIsANV8H3bnFzx2uwCpuC8_vERzIta-eWTrg5bOJAav-65nemoAzc4FdjvwIKMaAsPOEALw_wcB

Prøvde mange typer før jeg ble veganer og dette er uten tvil det beste proteinpulver jeg har smakt 🙌🏻

Anonymkode: 1426d...dec

Så bra du har funnet din favoritt 😍 Jeg har prøvd proteinpulver med erteprotein og det synes jeg overdøver smaken av alt annet, dessverre. Glad i erter altså, men ikke i sakene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marleneK92 skrev (1 minutt siden):

Jeg sverger til herbalife sitt personlige proteinpulver vist jeg skal ha uten smak på det & protein drink miksen vist jeg vil lage noe med vaniljesmak. 

Så bra, aldri smakt! Jeg ønsker ikke å støtte herbalife da jeg synes de driver en aggressiv markedsføring, men det er et annet tema som vi kan droppe her :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (3 minutter siden):

Så bra, aldri smakt! Jeg ønsker ikke å støtte herbalife da jeg synes de driver en aggressiv markedsføring, men det er et annet tema som vi kan droppe her :)

Ja, jeg er faktisk enig i at det blir voldsomt. Jeg ble introdusert for det av en tidligere utleier å bruker det fordi det hjelper veldig på utmattelsen min. Derfor så kjenner jeg veldig godt til hvor mye mas det kan bli. Men det er ihvertfall de to jeg sverger til ☺️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker Bodylab sitt proteinpulver i vanilje :) Tidligere har jeg prøvd diverse merker som har smaker som frappuccino, chocolate brownie, blueberry cheesecake, osv, men disse gikk jeg i alle fall veldig fort lei av og de ble rett og slett kvalme. Jeg anbefaler heller å gå for vanilje og tilsette frosne jordbær for jordbærsmak, kakaopulver og en liten bit mørk sjokolade for sjokoladesmak, peanøttsmør for peanøttsmak, osv, for variasjon. 

Generelt så er jeg veldig kresen på vaniljeprodukter for jeg hater vanilin, men Bodylab sitt bruker Bourbon-vanilje 

Anonymkode: 435d5...aa8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg elsker Bodylab sitt proteinpulver i vanilje :) Tidligere har jeg prøvd diverse merker som har smaker som frappuccino, chocolate brownie, blueberry cheesecake, osv, men disse gikk jeg i alle fall veldig fort lei av og de ble rett og slett kvalme. Jeg anbefaler heller å gå for vanilje og tilsette frosne jordbær for jordbærsmak, kakaopulver og en liten bit mørk sjokolade for sjokoladesmak, peanøttsmør for peanøttsmak, osv, for variasjon. 

Generelt så er jeg veldig kresen på vaniljeprodukter for jeg hater vanilin, men Bodylab sitt bruker Bourbon-vanilje 

Anonymkode: 435d5...aa8

Takk for svar! :)Planen med vaniljeproteinet er å bruke det i smoothies med frosne bær, så det passer jo perfekt. Jeg tror jeg må kjøpe det for har ikke mye å tape, bærene er jo gode og vil overdøve den eventuelt vonde smaken. 

Angående sjokoladeproteinet tror jeg at jeg blander inn litt ekte kakao for å få kraftigere sjokoladesmak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke gi tilbakemelding når du har funnet ett du liker godt ts? Har aldri prøvd proteinpulver, så vil helst ikke prøve på et som ikke smaker godt, for da gir jeg det vel neppe flere sjanser.

Et annet spørsmål: Hvor mye protein og kcal er det i ca to dl Shake?

Anonymkode: 6a93c...29d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Star Nutrition. Lett å lage bowls og mousse av det også pga blandingen. 

Anonymkode: ddea3...ef5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kan du ikke gi tilbakemelding når du har funnet ett du liker godt ts? Har aldri prøvd proteinpulver, så vil helst ikke prøve på et som ikke smaker godt, for da gir jeg det vel neppe flere sjanser.

Et annet spørsmål: Hvor mye protein og kcal er det i ca to dl Shake?

Anonymkode: 6a93c...29d

Jo, det kan jeg gjøre men tar nok litt tid, hvis jeg ikke har flaks og finner noe veldig godt med en gang. 

Ofte måles proteinpulver i gram, typisk 20g  (ei måleskje) og den inneholder rundt 20g protein per måleskje og 110-140 kalorier. Så velger man om man blander med melk eller vann 👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Møretausa skrev (På 30.4.2021 den 12.19):

Myorevolution! 

Enig i Myrevolution.no ! Der kan du i tillegg bestille smaksprøver.

(jeg elsker jordbær! Den smaker milkshake!)

Anonymkode: 5077a...086

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...