Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Gjest Polarpuma
Skrevet
5 minutter siden, Pushes said:

Klarer du virkelig ikke en kveld der du kan fokusere på mann og barn Stine? Det må være vondt å bli satt til side kveld etter kveld fordi frøken Knutsen synes tiden med telefon er viktigere. 🤢

Nå har jeg sluttet å følge henne, men hun sa for noen måneder siden at “familien var hellig i helgene” og at hun ikke snappet i helgene, og la tlf vekk. Men det er bare tull. Hun snapper hele helga jo. Nok en gang: ord og handling passer ikke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser at noen har hentydet til en ny diagnose. Hvilken er det?

Skrevet
MsFri skrev (På 28.1.2022 den 19.05):

Som kronisk syk i over 20 år, så tro meg, det blir ikke nødvendigvis slik nei. Jeg går heller ikke fra og hoste og være kjempe «syk» til at man ikke merker noe, slik som hun viste i stad. Handler ikke om å ta seg sammen. Der skrudde hun om på en bryter. 

Tenker man opplever sykdom forskjellig og det er utarter seg forskjellig hos forskjellige mennesker. Så må man huske at de på snap også formidler noe uansett hvem som snapper, litt «unaturlig, planlagt  og oppstilt»  for å skape noe innhold/poenger blir det uansett.

• Liker 1
Skrevet
Polarpuma skrev (57 minutter siden):

Nå har jeg sluttet å følge henne, men hun sa for noen måneder siden at “familien var hellig i helgene” og at hun ikke snappet i helgene, og la tlf vekk. Men det er bare tull. Hun snapper hele helga jo. Nok en gang: ord og handling passer ikke. 

Ikke sett noe til henne i går eller i dag 🙄

• Liker 1
Skrevet
Trollebolla skrev (Akkurat nå):

Da har du ikke fulgt med….akkurat trykka på meg strekkskade i tommelen for å komme gjennom 24 timer med snap😅

• Liker 11
Skrevet
Trollebolla skrev (3 minutter siden):

Det er hundrevis av snapper daglig... både på hverdager og i helga...

• Liker 5
Skrevet
Lillemor1982 skrev (10 minutter siden):

Det er hundrevis av snapper daglig... både på hverdager og i helga...

Da er jeg sikkert slettet , ikke sett noe i går eller i dag.

Skrevet
Pålur skrev (13 minutter siden):

Da har du ikke fulgt med….akkurat trykka på meg strekkskade i tommelen for å komme gjennom 24 timer med snap😅

Da er jeg blokka 

Skrevet
Trollebolla skrev (30 minutter siden):

Da er jeg blokka 

Hun skrev i går at man må trykke på abonnement og ikke venneforespørsel. For kun folk hun kjenner som hun godtar venneforespørsel til. Men kan tenkes du er blokka uansett 😅

• Liker 1
Skrevet
MsFri skrev (47 minutter siden):

Hun skrev i går at man må trykke på abonnement og ikke venneforespørsel. For kun folk hun kjenner som hun godtar venneforespørsel til. Men kan tenkes du er blokka uansett 😅

Da er det nok det, men jeg har trykka abonnement, det har skjedd før att hun har blitt borte.

• Liker 2
Skrevet
Lillemor1982 skrev (3 timer siden):

Jeg bet meg også merke i dette.... JEG synes JEG har nok fra før 🤦‍♀️ Blir mangel på egentid på Frua dette... spennende å se om det da blir forverring av alle HENNES plager som det bruker i slike situasjoner 

Blir mange lange formiddager i senga med kaffekoppen og kaffeskål det 🙈

• Liker 6
Skrevet

Fa...n tror hun ikke at folk vet hvordan det fungerer med smitte i huset eller? Høres ut som det er den første familien som har blitt smittet. Og nei det trenger ikke være et tids spm.når de andre blir smitta. Vet om flere familier jeg der kunn 1 av mange har blitt smittet. Stakkars gutt som blir ranta på denne måten,  må jo sitte med en vond skyld følelse slik hun snakker. Hun er så slem og egoistisk.

• Liker 17
Skrevet (endret)
Minni75 skrev (På 29.1.2022 den 8.58):

Første gang hun har spurt hva andre strikker.

Håper hun får inspirasjon til noe annet en lett strikka gensere.

Det finnes så masse fint.

Blir jo mest lettstrikk når man kun vil strikke på kjempe tjukke pinner, med like tjukt garn og kun 1 og 1 farge samtidig 🙈 

Gleder meg til å se a starte på den leopard genseren, den ligger i en helt annen ende av skalaen 🤣🤣

Endret av Kråkapåbygda
Skrivefeil
  • Liker 9
Skrevet
Kråkapåbygda skrev (1 time siden):

Ja😂 

Jeg strikker slike gensere på en helg og ser ikke den inspirerende delen med dei genserne hun strikker. 

Kråkapåbygda skrev (1 time siden):

Blir jo mest lettstrikk når man kun vil strikke på kjempe tjukke pinner, med like tjukt garn og kun 1 og 1 farge samtidig 🙈 

Gleder meg til å se a starte på den leopard genseren, den ligger i en helt annen ende av skalaen 🤣🤣

• Liker 1
Skrevet
Mina 2 skrev (18 timer siden):

Gud bedre,så dramatisk🙄 Heller testene utover gulvet å klager over at de nå har fått covid i hus og det er ikke måte på. Som om de er de eneste😏 Ikke et ord om han stakkars gutten som sitter på rommet sitt å må holde seg der alene. Og sikkert ikke har det så bra. Neida,bare stakkars meg,meg,meg. 

Det reagerte jeg også på. Jeg hadde vert livredd for mitt barn og bare pratet om det. Gruer meg til mine barn får corona.

• Liker 4
Skrevet
Minni75 skrev (17 minutter siden):

Ja😂 

Jeg strikker slike gensere på en helg og ser ikke den inspirerende delen med dei genserne hun strikker. 

Nei utover den genseren hun nå er separert fra som hun så pent sa, så er det ikke spes utfordring i prosjektene hennes.... Men jeg venter i spenning på leopard genseren. Det blir første gangen jeg ser hun strikker med mere enn 1 farge samtidig.... og ikke minst på tynne pinner 

• Liker 4
Skrevet

Ikke ett ord om bekymring for gutten. Han er sikkert både redd og lei seg - som vil være helt normalt. 

• Liker 9
Skrevet
Anneisabell skrev (2 timer siden):

Fa...n tror hun ikke at folk vet hvordan det fungerer med smitte i huset eller? Høres ut som det er den første familien som har blitt smittet. Og nei det trenger ikke være et tids spm.når de andre blir smitta. Vet om flere familier jeg der kunn 1 av mange har blitt smittet. Stakkars gutt som blir ranta på denne måten,  må jo sitte med en vond skyld følelse slik hun snakker. Hun er så slem og egoistisk.

Signerer denne!!! 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du, Stine,du Stine…

Du setter barnet ditt i isolasjon på rommet sitt, ranter på Snapchat om hele hans sykdomsforløp.

Nå sitter du i bilen sammen med han, begge uten munnbind eller beskyttelse på øynene.

Hvor er loggikken din?

Nå kan du strengt tatt la denne gutten få lov til å få være i hele huset.

Det er ikke sånn at covid-19 tar pause i bilen.

Legg vekk tlf nå, vær en omsorgsfull mamma, la barna dine få fred for å bli eksponert i sårbar situasjon

Du forblir meg en gåte 

Endret av Tulltulla
  • Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...