Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Det kan ikke være mulig, noen andre som har hørt den prisen? 

Eg har ikke hørt den prisen bli nevnt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MsFri skrev (2 timer siden):

Fascinerende å se hvor dårlig hun er når hun sier dagen er dritt. Hoster og kremter.. men når hun skal reklamere, da kan hun danse og gjøre seg til og prate uanstrengt. 

Man klarer alltids å «ta seg sammen» innimellom selvom man er syk, betyr jo ikke at man skruer av og på en sykdomsbryter når det passer en selv, man prøver å tilpasse seg omgivelsene vest mulig. Når du er langtids-/kronisk syk, så blir det sånn. Nå handler vel den snappen om hverdagen hennes og hun er jo syk -så naturlig at hun både snakker om sykdom og samler seg når hun skal gjøre noe spesielt. Det er ihvertfall min erfaring som syk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (6 minutter siden):

Man klarer alltids å «ta seg sammen» innimellom selvom man er syk, betyr jo ikke at man skruer av og på en sykdomsbryter når det passer en selv, man prøver å tilpasse seg omgivelsene vest mulig. Når du er langtids-/kronisk syk, så blir det sånn. Nå handler vel den snappen om hverdagen hennes og hun er jo syk -så naturlig at hun både snakker om sykdom og samler seg når hun skal gjøre noe spesielt. Det er ihvertfall min erfaring som syk. 

Som kronisk syk i over 20 år, så tro meg, det blir ikke nødvendigvis slik nei. Jeg går heller ikke fra og hoste og være kjempe «syk» til at man ikke merker noe, slik som hun viste i stad. Handler ikke om å ta seg sammen. Der skrudde hun om på en bryter. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (8 minutter siden):

Man klarer alltids å «ta seg sammen» innimellom selvom man er syk, betyr jo ikke at man skruer av og på en sykdomsbryter når det passer en selv, man prøver å tilpasse seg omgivelsene vest mulig. Når du er langtids-/kronisk syk, så blir det sånn. Nå handler vel den snappen om hverdagen hennes og hun er jo syk -så naturlig at hun både snakker om sykdom og samler seg når hun skal gjøre noe spesielt. Det er ihvertfall min erfaring som syk. 

Innimellom? Hun der tilpasser formen etter sine behov og ønsker. Virkelig skremmende å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pushes said:

Innimellom? Hun der tilpasser formen etter sine behov og ønsker. Virkelig skremmende å se på. 

Hun er ikke diskret en gang. Det er flaut og skammelig.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trollebolla skrev (3 minutter siden):

Stilte ett spørsmål, poff  slettet 🙄

Ialledager 😳 hva spurte du om? Skjønner det at jeg skal holde mine spm for meg selv 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroligfortilet skrev (5 minutter siden):

Ialledager 😳 hva spurte du om? Skjønner det at jeg skal holde mine spm for meg selv 🤣🤣

Spurte om det ble samme pris på bamsene , hun er tydelig her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollebolla skrev (2 minutter siden):

Spurte om det ble samme pris på bamsene , hun er tydelig her inne.

😳😳 

Hva I alledager! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om Copycat😳😵😳😵

Hun tar etter Jannike...som OFTE sier mmm🙈 Det har ALDRI Stine gjort før, men de siste dagene har hun det, mmm. Kleint!!! Mmm!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isadora2
non_stop skrev (6 timer siden):

Hvis det er løgn det hun sier om at hun bestiller fra leverandør i Bjørklund så forstår jeg ikke helt hvordan hun tør snakke usant om det. Hvis alle eks-ansatte skulle fått lov til å fremdeles kunne bestille fra leverandør på em arbeidsplass de ikke lenger jobber på så hadde det jo blitt fullstendig kaos. 

Lurer på hva Bjørklund selv tenker om dette, og ikke minst de ansatte 

Jeg sendte mail til Bjørklund, ikke hørt noe. Flere jo bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MsFri skrev (10 timer siden):

Håper flere følgere som kjøper bamsesmykkene i god tro, forstår at leverandøren til Stine er AliExpress… 

B4CF9158-8555-4969-8A48-CBFB1A4F4709.jpeg

Hva søker du på for å finne disse "pels"bamsene? Syns det er greiest å bestille gjennom Wish, men finner kun de vanlige der... Datra mi lager masse smykker og stæsj, hun selger nøyaktig samme bamseanheng med den tingen man trer kjedet gjennom og inkludert kjede til 100kr. Kjede kjøper vi i metervare og monterer alle ringer og lås på, og det er mye mere jobb enn å bare feste på den dingsen, det tar 3 sekunder. Med den runde plata i tillegg tar hun 25kr ekstra. Jeg har fått bekreftet at Stine IKKE har kundenummer og får bruke Bjørklunds leverandører. Skjønner ikke hvorfor hun lyver om noe som er så lett å avsløre...hun må jo forstå at folk skjønner hun lyver😵

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora2 skrev (3 minutter siden):

Jeg sendte mail til Bjørklund, ikke hørt noe. Flere jo bedre?

Jeg har ei venninne som kjenner ei som jobber hos Bjørklund, og hun kunne bekrefte at sånn er det ikke. De har jo ikke eget kundenummer hos leverandører når de jobber der en gang. Det er så tåpelig av S å påstå at hun har det. Og jeg syns det er kjempedårlig reklame for Bjørklund at S sitter å sier dette til mange tusen mennesker.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (3 timer siden):

Hun opplyser at bamseanheng koster 100 + frakt (kr 19). Kjede må en fikse selv. Og de med «pusestoff» blir dyrere.

Gjør hun noe med de når hun får de eller er de klar til salg?

Bruker virkelig voksne disse "smykkene"?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sk57 skrev (14 minutter siden):

Bruker virkelig voksne disse "smykkene"?

Ser jammen slik ut, hun selv har jo alle fargene og bruker de hver dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokstavelig talt alle disse nye type bamsene hun har "fått" inn, får man kjøpt på shein for en slikk og ingenting. Noen koster 35 kr for 50 stk, noen 30 kr for 6. Dyreste er vel 15-20 kr for noen single litt større noen. Søk opp Bear pendant for eksempel. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (1 minutt siden):

Her er bamsesmykkets betydning:

https://www.vindlys.no/bamsesmykke-forklaring/

pris: 69,-

 

En ting er at hun bruker tida si på å «lage» disse smykkene, en annen ting er: HVEM er det som kjøper av henne??? 

Folk som ikke vet bedre, og som synes det er stas at selveste Stine Knutsen har satt sammen smykket. 

Å gå rundt med noe som ser ut som en  vitaminbjørn rundt halsen, noe så tåpelig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...