Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Minipilla skrev (46 minutter siden):

15 kroner for 10 bamser inkludert frakt. Ikke verst det 😇

Slettes ikke verst! Hvor mye dyrere skulle disse bli etter montering fra fruen?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Egentlig-grei skrev (22 minutter siden):

Slettes ikke verst! Hvor mye dyrere skulle disse bli etter montering fra fruen?

Tror hun skulle ta 250 for de i "fløyel".

• Liker 2
Skrevet
Frøken_ida skrev (9 minutter siden):

What??? Per bamse?

• Liker 3
Skrevet
Frøken_ida skrev (10 minutter siden):

Håper hun ikke får solgt en eneste en. Er denne herskaren hennes helt blind eller?  Nå må folk våkne og se denne galskapen hennes

• Liker 7
Skrevet
Anneisabell skrev (Akkurat nå):

Håper hun ikke får solgt en eneste en. Er denne herskaren hennes helt blind eller?  Nå må folk våkne og se denne galskapen hennes

Kan bestille uten fløyel til 89 hos gullsmed og hun tar 100 for whis bamser 😞

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er for øvrig flott at hun er kreativ og utnytter sin tidligere gullsmedmedarbeiderkompetanse til å tjene penger. Avansen hun har på disse smykkene i forhold til innkjøpspris og arbeidsinnsats må sies å være ekstremt stor.

Helt innafor det. Men det virker som at kjøperne skal ha inntrykk av at hun via kontakter har eksklusive leverandører, og at det er mye arbeid og en  ekspertjobb hun har med disse smykkene slik at hun med rette kan ta seg godt betalt. Spørs om kjøperne blir litt forledet der. 

• Liker 11
Skrevet
Frøken_ida skrev (59 minutter siden):

Når sa hun det? 😱😱

Gjest Isadora2
Skrevet
MsFri skrev (2 timer siden):

Håper flere følgere som kjøper bamsesmykkene i god tro, forstår at leverandøren til Stine er AliExpress… 

B4CF9158-8555-4969-8A48-CBFB1A4F4709.jpeg

Hvordan sender man pm? Skulle hatt kontakte med deg😉

Skrevet (endret)
Isadora2 skrev (1 time siden):

Hvordan sender man pm? Skulle hatt kontakte med deg😉

Ok😊

Endret av MsFri
..
Skrevet

Hvis det er løgn det hun sier om at hun bestiller fra leverandør i Bjørklund så forstår jeg ikke helt hvordan hun tør snakke usant om det. Hvis alle eks-ansatte skulle fått lov til å fremdeles kunne bestille fra leverandør på em arbeidsplass de ikke lenger jobber på så hadde det jo blitt fullstendig kaos. 

Lurer på hva Bjørklund selv tenker om dette, og ikke minst de ansatte 

• Liker 20
Skrevet
Frøken_ida skrev (3 timer siden):

Det er jo helt insane! Kjenner jeg blir forbanna! Hun lurer jo de godtroende følgerne sine trill rundt. Hun tjener grovt på de. Håper virkelig de får øynene opp en dag. 

• Liker 6
Skrevet

119,- for en bamse uten kjede hos Fru Knutsen. 15,- for ti bamser på Ali Express. 

• Liker 8
Skrevet
FrkZ skrev (49 minutter siden):

Det er jo helt insane! Kjenner jeg blir forbanna! Hun lurer jo de godtroende følgerne sine trill rundt. Hun tjener grovt på de. Håper virkelig de får øynene opp en dag. 

Det kan ikke være mulig, noen andre som har hørt den prisen? 

• Liker 1
Skrevet
Malleli89 skrev (13 timer siden):

Hun prater om d samme igjen hører jeg… jobba i gullsmed, ketaminbehandling, nå skal hun få strøm i henda å en ny diagnose også… ÅÅH, blir svett i øra av dama! Sist jeg var innom mala hu stua for å klage på vondt etterpå… Hu blir ikke noe bedre værtfall… åh, at dette kan fortsette🙈 Lurer på hvor lenge hun satt å prata med telefonen i dag, mens hun holdtpå med de bamsene? D var lenge ass… Helt vilt, telefonen er bestevenninna hennes!!😅

Skal hun strømmes? Lurer på om hun vet hva det heter og diagnosen, for den har jeg… stakkars, enda en smertediagnose♥️

• Liker 1
Skrevet
Chiqita skrev (16 minutter siden):

Skal hun strømmes? Lurer på om hun vet hva det heter og diagnosen, for den har jeg… stakkars, enda en smertediagnose♥️

Det er ikke stakkars. Hun elsker jo diagnoser. 

• Liker 7
Skrevet

Fascinerende å se hvor dårlig hun er når hun sier dagen er dritt. Hoster og kremter.. men når hun skal reklamere, da kan hun danse og gjøre seg til og prate uanstrengt. 

• Liker 13
Skrevet

Hun opplyser at bamseanheng koster 100 + frakt (kr 19). Kjede må en fikse selv. Og de med «pusestoff» blir dyrere.

Gjør hun noe med de når hun får de eller er de klar til salg?

Skrevet

Er hun i gang igjen? Følger,men ikke sett snapper siden hun erklærte å trekke seg tilbake? Varte vel 2timer.

• Liker 1
Skrevet
nomore82 skrev (1 time siden):

Hun opplyser at bamseanheng koster 100 + frakt (kr 19). Kjede må en fikse selv. Og de med «pusestoff» blir dyrere.

Gjør hun noe med de når hun får de eller er de klar til salg?

Forstår virkelig ikke hypen etter de bamsene, ser jo ut som noe man får i kinderegget eller noe ungene har laget. 

Den ukeshandlinga hennes gikk selvfølgelig åt skogen, det visste jeg at hun ikke kom til å klare. Hun har vært ute på butikken alle dager etter at hun ukeshandlet på mandag. Og jaggu er hun ikke på butikken nå også får å handle tell frædagstaco'n. 

• Liker 7
Skrevet
M.H85 skrev (2 timer siden):

Er hun i gang igjen? Følger,men ikke sett snapper siden hun erklærte å trekke seg tilbake? Varte vel 2timer.

Hun er i gang igjen..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...