Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig dårlig skuespill. Skinner gjennom at hun prøver å virke overrasket. Tror fint lite på det. 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MsFri skrev (30 minutter siden):

Veldig dårlig skuespill. Skinner gjennom at hun prøver å virke overrasket. Tror fint lite på det. 

Helt enig. 🙌🏻

og disse «tårene» da..

• Liker 12
Skrevet

Vil anbefale å heller gi pengene til et godt formål enn å sponse dette spetakkelet her med morgenlevering. Kan nesten ikke fatte at noen gjør dette - men skulle lysten komme over deg til å bidra med frokost til Fru Knutsen vil jeg heller råde deg til å klikke her: https://kirkensbymisjon.no/fast-giver/

Mye mer givende. 

• Liker 11
  • Hjerte 11
  • Nyttig 6
Skrevet
Minipilla skrev (3 timer siden):

Vil anbefale å heller gi pengene til et godt formål enn å sponse dette spetakkelet her med morgenlevering. Kan nesten ikke fatte at noen gjør dette - men skulle lysten komme over deg til å bidra med frokost til Fru Knutsen vil jeg heller råde deg til å klikke her: https://kirkensbymisjon.no/fast-giver/

Mye mer givende. 

Gir ofte dit❤

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet

Da er fruen på plass igjen! Ble man overrasket ~ Neida!  Denne pausen ble ikke av de lengste akkurat!  Kjører på i god gammel stil med morgenlevering på døra! Forstår fremdeles ikke hva som får folk til å kjøpe frokost til en ukjent snapper! Gjør heller som @Minipillaanbefaler, støtt noen som trenger det! 😍

• Liker 13
Skrevet

Hvis hun ikke bestiller til seg selv da? 

• Liker 11
Skrevet
KAMLMI skrev (6 minutter siden):

Hvis hun ikke bestiller til seg selv da? 

99% sikkert at hun kjøper til seg selv. Hadde en følger sendt det så hadde man skrivd hvem det var ifra.  Sjeldent at noen følgere ønsker å være anonyme når de gir gaver eller bruker penger på influensere. De ønsker gjerne anerkjennelse hvis de først bruker penger på dem. 

• Liker 21
Skrevet
Murstein skrev (56 minutter siden):

Da er fruen på plass igjen! Ble man overrasket ~ Neida!  Denne pausen ble ikke av de lengste akkurat!  Kjører på i god gammel stil med morgenlevering på døra! Forstår fremdeles ikke hva som får folk til å kjøpe frokost til en ukjent snapper! Gjør heller som @Minipillaanbefaler, støtt noen som trenger det! 😍

Hun har da ikke hatt noen pause i det heletatt? 

• Liker 13
Skrevet
panzerpølsa skrev (10 minutter siden):

Hun har da ikke hatt noen pause i det heletatt? 

Hun hadde pause på 5 timer ca😊 for hun la ut avskjeden også gikk det 5 timer før hun tittet innom for å forklare seg mer om hvorfor hun ikke skulle snappe mer.

også begynte hun å titte innom å si hei, flere ganger om dagen. 

mye mulig jeg bommer litt på tidsperioden.

• Liker 18
Skrevet
MsFri skrev (Akkurat nå):

Hun hadde pause på 5 timer ca😊 for hun la ut avskjeden også gikk det 5 timer før hun tittet innom for å forklare seg mer om hvorfor hun ikke skulle snappe mer.

også begynte hun å titte innom å si hei, flere ganger om dagen. 

mye mulig jeg bommer litt på tidsperioden.

Slik som fjortisene drev på inne på Nettby og myspace altså. Imponerende 😂

• Liker 10
Skrevet
panzerpølsa skrev (33 minutter siden):

Slik som fjortisene drev på inne på Nettby og myspace altså. Imponerende 😂

Hun er verre enn en fjortiss! Er så latterlig hele opplegget hennes. At hun ikke ser det selv🙄

• Liker 12
Skrevet

Det er så forbannet provoserende , ingen andre uføretrygdete jeg har møtt holder på slik som hun gjør hver eneste dag! Hadde hun tatt seg fri fra den telefonen sin så kunne hun fint hatt en 20-30 % stilling.  Flere timer daglig med filming og redigering. Smykker , oppussing ,lage avtaler ,  baking osv. Det skinner så jævlig igjennom frøken Knutsen!  Håper virker Nav , kommune , leger får med seg dette skuespillet av ett luftslott. Nå blir hun garantert syk av dose 3 som igjen skal legges ut for å høste sympati. Det er skremmende. 🙈 

Skrevet

Hun vil ikke dele oppskrifter fordi det er ulovlig??? Men flå folk med de bamsene er helt greit? Eller dette med Vipps! Det er 0 innsikt. 🙈 Korthuset faller en dag. 🤷‍♂️

Gjest Isadora2
Skrevet
Pushes skrev (48 minutter siden):

Det er så forbannet provoserende , ingen andre uføretrygdete jeg har møtt holder på slik som hun gjør hver eneste dag! Hadde hun tatt seg fri fra den telefonen sin så kunne hun fint hatt en 20-30 % stilling.  Flere timer daglig med filming og redigering. Smykker , oppussing ,lage avtaler ,  baking osv. Det skinner så jævlig igjennom frøken Knutsen!  Håper virker Nav , kommune , leger får med seg dette skuespillet av ett luftslott. Nå blir hun garantert syk av dose 3 som igjen skal legges ut for å høste sympati. Det er skremmende. 🙈 

Kunne ikke vært mer enig💗

Skrevet

Lurer på hva prisen blir på de dyrere bamsene… og hun bruker fortsatt 7 sekunder på den store monteringsjobben per bamse…

• Liker 9
Skrevet
Trulteposen skrev (1 time siden):

Lurer på hva prisen blir på de dyrere bamsene… og hun bruker fortsatt 7 sekunder på den store monteringsjobben per bamse…

Ja selv  med monterings utstyr fra wish

• Liker 7
Skrevet

Hun prater om d samme igjen hører jeg… jobba i gullsmed, ketaminbehandling, nå skal hun få strøm i henda å en ny diagnose også… ÅÅH, blir svett i øra av dama! Sist jeg var innom mala hu stua for å klage på vondt etterpå… Hu blir ikke noe bedre værtfall… åh, at dette kan fortsette🙈 Lurer på hvor lenge hun satt å prata med telefonen i dag, mens hun holdtpå med de bamsene? D var lenge ass… Helt vilt, telefonen er bestevenninna hennes!!😅

• Liker 18
Skrevet

Hun minne meg faktisk om hun ene moren i serien «The Verge» som går på Netflix. Der har moren oppdaget at noen tjener penger på å utlevere familien på YouTube så hun filmer alt og alle uten å spørre eller ting må tas på nytt for dramatikken. Dette er samme ulla.  

• Liker 5
Skrevet (endret)

Håper flere følgere som kjøper bamsesmykkene i god tro, forstår at leverandøren til Stine er AliExpress… 

B4CF9158-8555-4969-8A48-CBFB1A4F4709.jpeg

Endret av MsFri
Skrivefeil
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
MsFri skrev (7 minutter siden):

Håper flere følger som kjøper bamsesmykkene i god tro, forstår at leverandøren til Stine er AliExpress… 

B4CF9158-8555-4969-8A48-CBFB1A4F4709.jpeg

15 kroner for 10 bamser inkludert frakt. Ikke verst det 😇

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...