Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
EllaSays skrev (1 time siden):

Hun også i går at der satt langt inne å si det høyt at hun var så dårlig til å sette seg og sitt først. 

Umulig å si hvilken verden hun lever i. 

Også det at hun aldri har vært på jentetur, at det å reise fra familien var for sårt for henne. Bedre å være i huset fullstendig i sin egen verden, snakke til "gjengen" "følgerne" om alt det ingenting som skjer, eller hylgråte foran kamera, snakke om vondter, sykdommer, mishandling og overgrep. Alt dette har hun gjort mens alle har vært i hus. 

Legg også merke til at hun alltid blir i dårlig form dagen før, eller samme dag de er 5 i hus. 

Selvinnsikt er mangelvare.

Ganske skremmende.  Hun burde fått hjelp til å komme seg ut av avhengigheten med å dele disse negative sidene med den "trofaste gjengen" sin

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så synd at hun ikke ser det selv!!

• Liker 5
Skrevet
Anneisabell skrev (20 minutter siden):

Ganske skremmende.  Hun burde fått hjelp til å komme seg ut av avhengigheten med å dele disse negative sidene med den "trofaste gjengen" sin

Det må da være flere i gjengen hennes som reagerer snart. Det er helt sykt mye av det som blir sagt. Hun har delt så mye av livet sitt og det står ikke i samsvar med det gjør og sier. 

• Liker 8
Skrevet
EllaSays skrev (2 timer siden):

Også det at hun aldri har vært på jentetur, at det å reise fra familien var for sårt for henne. 

Var ikke hun på jentetur til Fredrikstad for få måneder siden? 🤔

• Liker 10
Skrevet
Minmi93 skrev (1 time siden):

Det må da være flere i gjengen hennes som reagerer snart. Det er helt sykt mye av det som blir sagt. Hun har delt så mye av livet sitt og det står ikke i samsvar med det gjør og sier. 

Garantert at de rundt henne tenker sitt. Noe annet ville vært rart. Men kommer nok ingen vei, med å si det til henne. Så de holder vel bare kjeft, og jatter med.

• Liker 5
Skrevet
EllaSays skrev (4 timer siden):

Hun også i går at der satt langt inne å si det høyt at hun var så dårlig til å sette seg og sitt først. 

Umulig å si hvilken verden hun lever i. 

Også det at hun aldri har vært på jentetur, at det å reise fra familien var for sårt for henne. Bedre å være i huset fullstendig i sin egen verden, snakke til "gjengen" "følgerne" om alt det ingenting som skjer, eller hylgråte foran kamera, snakke om vondter, sykdommer, mishandling og overgrep. Alt dette har hun gjort mens alle har vært i hus. 

Legg også merke til at hun alltid blir i dårlig form dagen før, eller samme dag de er 5 i hus. 

Selvinnsikt er mangelvare.

Akkurat det med å sitte å fortelle om traumer når barna kan overhøre er kritikkverdig. Man bør være uhyre forsiktig med å fortelle om alvorlige voksenting med barn tilstede.

• Liker 27
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (2 timer siden):

Akkurat det med å sitte å fortelle om traumer når barna kan overhøre er kritikkverdig. Man bør være uhyre forsiktig med å fortelle om alvorlige voksenting med barn tilstede.

🙌

• Liker 5
Skrevet
Gjenferdet skrev (3 timer siden):

Synes også å sitte å snakke om diagnoser,sykdom, hvor vondt og hvor sliten en er, ikke  hører hjemme forran barna heller jeg.. barn får med seg mye mer en vi tror, å kan virkelig føle seg som en belastning, bli redd og har ikke godt av å høre på slikt 24/7. 

• Liker 29
Skrevet (endret)
Alma87 skrev (7 minutter siden):

Synes også å sitte å snakke om diagnoser,sykdom, hvor vondt og hvor sliten en er, ikke  hører hjemme forran barna heller jeg.. barn får med seg mye mer en vi tror, å kan virkelig føle seg som en belastning, bli redd og har ikke godt av å høre på slikt 24/7. 

Ja. Voksenbekymringer skal ikke barn måtte ta stilling til. Barn er som svamper. De tilpasser seg og tar fort på seg en omsorgsrolle.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 23
Skrevet
Gjenferdet skrev (2 timer siden):

Ja. Voksenbekymringer skal ikke barn måtte ta stilling til. Barn er som svamper. De tilpasser seg og tar fort på seg en omsorgsrolle.

Ingen rekker å ta på seg omsorgsrolle der i huset, før hun er i gang med nedvask eller oppussing. Hun er jo frisker enn en fisk.

• Liker 7
Skrevet

«Bare innom for å si hei»….ikke mindre enn 90 snapper det. NITTI. 

• Liker 20
Skrevet
Minipilla skrev (5 minutter siden):

«Bare innom for å si hei»….ikke mindre enn 90 snapper det. NITTI. 

Siterer meg selv. Det lille heiet var ikke ferdig. Det kom 53 snapper til. Så da er vi oppe i 143 snapper en lørdagskveld når hun har pause. Og det krevde faktisk 143 for å si hei. 

• Liker 25
Skrevet
Minipilla skrev (2 timer siden):

Siterer meg selv. Det lille heiet var ikke ferdig. Det kom 53 snapper til. Så da er vi oppe i 143 snapper en lørdagskveld når hun har pause. Og det krevde faktisk 143 for å si hei. 

Lurer på hva jeg ville brukt min lørdagskveld på 🤔 En hobby som jeg egentlig liker, men som jeg utforsker litt for øyeblikket eller å bruke den til å telle snapper til et menneske jeg irritere meg over? 🤷‍♀️

Jeg barer lurer 🤦‍♀️

• Liker 6
Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Lurer på hva jeg ville brukt min lørdagskveld på 🤔 En hobby som jeg egentlig liker, men som jeg utforsker litt for øyeblikket eller å bruke den til å telle snapper til et menneske jeg irritere meg over? 🤷‍♀️

Jeg barer lurer 🤦‍♀️

Det tok nøyaktig to minutter så det har jeg ingen problemer med. Min lørdagskveld er lengre enn to minutter skjønner du 😉

• Liker 25
Skrevet
Minipilla skrev (5 timer siden):

Digger at du gadd og telle 😜 Det beviser bare enda en gang at hun IKKE klare seg uten oppmerksomheten den snappen gir henne!!! Hun vil at fansen skal be henne om og vær så snill og ikke ta pause 🤢

• Liker 16
Skrevet
Minipilla skrev (9 timer siden):

Det tok nøyaktig to minutter så det har jeg ingen problemer med. Min lørdagskveld er lengre enn to minutter skjønner du 😉

Da gikk du glipp av poenget 😉

• Liker 5
Skrevet
Minipilla skrev (11 timer siden):

Der må ha vært veldig givende å telle  😜

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er en misforståelse at alle kritiske spørsmål er mobbing. Mobbing er gjentatte krenkelser over tid, med skjev maktbalanse mellom partene - hvor den utsatte ikke kan forsvare seg. Jeg er enig i at noen innlegg i denne tråden er i kategori krenkelse og at de tidvis gjentar seg. Dette gjelder spesielt innlegg som har til hensikt å latterliggjøre og gjøre narr av Stine. Det bør være mulig å diskutere saklig, uten å ty til personangrep eller latterliggjøring. Hva angår mobbebegrepet har Stine alle muligheter til å forsvare seg da hun er en offentlig person, i motsetning til oss. Jeg synes vi alle bør strebe etter å føre en saklig dialog her, uten bruk av hersketeknikker eller stygge personkarakteristikka som kan betegnes som mobbing. Og så er det samtidig viktig å huske på at kritiske spørsmål om spleis, forbruk, eksponering av barn og behandling (les:blokkering) av følgere ikke er mobbing. Det er lov å reagere, men det er måten vi reagerer på og hva vi sier som avgjør om det går over i mobbing eller ikke. La oss være saklige.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 29
Skrevet
Gjenferdet skrev (33 minutter siden):

Det er en misforståelse at alle kritiske spørsmål er mobbing. Mobbing er gjentatte krenkelser over tid, med skjev maktbalanse mellom partene - hvor den utsatte ikke kan forsvare seg. Jeg må si at det er trist hvis noen i tråden oppfatter meg som en mobber. Jeg har blitt mobbet i mange år selv, så en mobber er det siste jeg ønsker å være. Det som kjennetegnet den mobbingen var at jeg ble utsatt for gjentatte krenkelser i mange, mange år, mens mobberen hadde et overtak i situasjonen. Jeg hadde ingenting jeg skulle ha sagt da jeg var svakere og ikke i stand til å forsvare meg. Jeg er enig i at noen innlegg i denne tråden er i kategori krenkelse og at de tidvis gjentar seg. Dette gjelder spesielt innlegg som har til hensikt å latterliggjøre og gjøre narr av Stine. Det bør være mulig å diskutere saklig, uten å ty til personangrep eller latterliggjøring. Hva angår mobbebegrepet har Stine alle muligheter til å forsvare seg da hun er en offentlig person, i motsetning til oss. Jeg synes vi alle bør strebe etter å føre en saklig dialog her, uten bruk av hersketeknikker eller stygge personkarakteristikka som kan betegnes som mobbing. Og så er det samtidig viktig å huske på at kritiske spørsmål om spleis, forbruk, eksponering av barn og behandling (les:blokkering) av følgere ikke er mobbing. Det er lov å reagere, men det er måten vi reagerer på og hva vi sier som avgjør om det går over i mobbing eller ikke. La oss være saklige.

Alt er ikke mobbing, men mobbing forekommer. Alle er ikke mobbere, men noen her er. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...