Trollebolla Skrevet 21. januar 2022 #6761 Skrevet 21. januar 2022 Trollebolla skrev (Akkurat nå): Di blir solgt for 79 flere steder , ei solgte smykke med kjede og øredobber til 119 kr , hun tar 100 pluss porto , att gikk gidder.
Trollebolla Skrevet 21. januar 2022 #6762 Skrevet 21. januar 2022 Trollebolla skrev (1 minutt siden): 99 på gullfunn , så får enn 50 stk til 129 på nett 2
Trollebolla Skrevet 21. januar 2022 #6763 Skrevet 21. januar 2022 Trollebolla skrev (Akkurat nå): 99 på gullfunn , så får enn 50 stk til 129 på nett 135 for 50 stk, 2.70 øre pr stk 2
Veranda Skrevet 21. januar 2022 #6764 Skrevet 21. januar 2022 Helt utrolig. Dette blir bestilt fra Kina til en billig penge. Og hun hover inn med penger fra godtroende følgere.... og er i tillegg så sleip at hun oppgir og lyver om preferanser. 12
esmeralda1 Skrevet 21. januar 2022 #6765 Skrevet 21. januar 2022 Veranda skrev (Akkurat nå): Helt utrolig. Dette blir bestilt fra Kina til en billig penge. Og hun hover inn med penger fra godtroende følgere.... og er i tillegg så sleip at hun oppgir og lyver om preferanser. Hun kjøper jo bamsene igjennom leverandør fra tiden hun jobbet i gullsmed 😅
Veranda Skrevet 21. januar 2022 #6766 Skrevet 21. januar 2022 (endret) esmeralda1 skrev (2 minutter siden): Hun kjøper jo bamsene igjennom leverandør fra tiden hun jobbet i gullsmed 😅 Ja fra gullsmeden hun jobbet for. Og hun nevnte også tidligere fra noen i Danmark ? Endret 21. januar 2022 av Veranda
esmeralda1 Skrevet 21. januar 2022 #6767 Skrevet 21. januar 2022 Veranda skrev (Akkurat nå): Ja fra Bjørklund 😝 Det er så ufattelig frekt det hun driver med 🙄 5
Veranda Skrevet 21. januar 2022 #6768 Skrevet 21. januar 2022 (endret) esmeralda1 skrev (6 minutter siden): Det er så ufattelig frekt det hun driver med 🙄 🤣🤣🙈 Ja det er det, lure følgerene sine på den måten er utrolig stygt. Jeg regnet på det tidligere... hun sitter med ganske mangen tusen i fortjeneste. Om man skal gå utifra at bamsene og anheng er skaffet gjennom ebay eller wish 🙂 Endret 22. januar 2022 av Veranda 6
esmeralda1 Skrevet 22. januar 2022 #6769 Skrevet 22. januar 2022 Veranda skrev (5 minutter siden): 🤣🤣🙈 Ja det er det, lure følgerene sine på den måten er utrolig stygt. Jeg regnet på det tidligere... hun sitter med ganske mangen tusen i fortjeneste. Ikke rart at hun da kan drive med den hinsidige shoppingen sin...Og de spleisene hjalp vel til salt i grøten 🤣 7
Veranda Skrevet 22. januar 2022 #6770 Skrevet 22. januar 2022 esmeralda1 skrev (2 minutter siden): Ikke rart at hun da kan drive med den hinsidige shoppingen sin...Og de spleisene hjalp vel til salt i grøten 🤣 🤣🤣 3
Sk57 Skrevet 22. januar 2022 #6771 Skrevet 22. januar 2022 Bamser forbinder jeg med barn og jeg kan ikke forstå at dette er noe voksne bruker.Men meg om det.🙂 5
Veranda Skrevet 22. januar 2022 #6772 Skrevet 22. januar 2022 Det er "i vinden" med bamser nå🙂 Så den ser jeg 🙂 2
Mårran Skrevet 22. januar 2022 #6773 Skrevet 22. januar 2022 Hun er ikke den første influenseren som selger ekstremt overpriset ræl kjøpt på AliExpress. Jeg fatter bare ikke at følgerne er så naive at de går på limpinnen. Mens influenseren ler hele veien til banken. Hvem er disse følgerne? 11
Anneisabell Skrevet 22. januar 2022 #6774 Skrevet 22. januar 2022 Hufsetufs skrev (4 timer siden): Hun er ikke den første influenseren som selger ekstremt overpriset ræl kjøpt på AliExpress. Jeg fatter bare ikke at følgerne er så naive at de går på limpinnen. Mens influenseren ler hele veien til banken. Hvem er disse følgerne? Jammen er godt spm. De bør da være såpass opplyste at de vet dette er ræl fra wish ol. Men som jeg sa tidligere; sikkert stas å ha få kjøpt fra en influenser. Sikker på at mange ser så opp til henne, uten at jeg kan fatte hvorfor, og at hun er en av de "store" innen snap verden f ex..fatte det den som kan. Men hvis hun selger unna de 250 til 350 stk hun nevnte hun hadde fått, blir noen runder med shopping det..fy flate..lyve slik til den godtrua fine gjengen sin... 7
Frøken_ida Skrevet 22. januar 2022 #6775 Skrevet 22. januar 2022 Sk57 skrev (6 timer siden): Bamser forbinder jeg med barn og jeg kan ikke forstå at dette er noe voksne bruker.Men meg om det.🙂 Dette er avsporing. Men vi selger disse på jobben min, vi kjøper de inn, betaler skatt og moms. Da er det irriterende at noen selger de på den måten Stine gjør, i store partier. Mat for skatteetaten. Jeg er snart 40 og har sikkert 25 stk som matcher antrekk. 😄 15
Alma87 Skrevet 22. januar 2022 #6776 Skrevet 22. januar 2022 Hun sa igår at hun ikke er noe god på å sette seg selv først eller gjøre det hun har lyst til, så det skal hun bli bedre på. Hun har skjelden tid til å gjøre ting hun har lyst til , å da er hun som regel så sliten at hun ikke orker… Synd det ikke kommer frem på kanalen hennes..for oss følgere ser det jo ut som hun tar vare på seg selv og egentid i stor grad. Så igjen blir det at det ord og handling ikke stemmer (ift hva vi ser på snapkanalen) men vi ser jo bare noen glimt av dagen så vanskelig å si for oss… 🙈😆😂 28
Minni75 Skrevet 22. januar 2022 #6777 Skrevet 22. januar 2022 Alma87 skrev (50 minutter siden): Hun sa igår at hun ikke er noe god på å sette seg selv først eller gjøre det hun har lyst til, så det skal hun bli bedre på. Hun har skjelden tid til å gjøre ting hun har lyst til , å da er hun som regel så sliten at hun ikke orker… Synd det ikke kommer frem på kanalen hennes..for oss følgere ser det jo ut som hun tar vare på seg selv og egentid i stor grad. Så igjen blir det at det ord og handling ikke stemmer (ift hva vi ser på snapkanalen) men vi ser jo bare noen glimt av dagen så vanskelig å si for oss… 🙈😆😂 Det stemmer. 1
Ranunkelen Skrevet 22. januar 2022 #6778 Skrevet 22. januar 2022 Alma87 skrev (1 time siden): Hun sa igår at hun ikke er noe god på å sette seg selv først eller gjøre det hun har lyst til, så det skal hun bli bedre på. Hun har skjelden tid til å gjøre ting hun har lyst til , å da er hun som regel så sliten at hun ikke orker… Synd det ikke kommer frem på kanalen hennes..for oss følgere ser det jo ut som hun tar vare på seg selv og egentid i stor grad. Så igjen blir det at det ord og handling ikke stemmer (ift hva vi ser på snapkanalen) men vi ser jo bare noen glimt av dagen så vanskelig å si for oss… 🙈😆😂 Herregud, hvilken verden lever hun i 🧐 9
Anneisabell Skrevet 22. januar 2022 #6779 Skrevet 22. januar 2022 Ranunkelen skrev (40 minutter siden): Herregud, hvilken verden lever hun i 🧐 Fantasi verden. Ut i fra de timene hun deler er det jo ting hun liker å drive med hun viser. Mange ganger de andre ikke sover når hun sitter med de ulike hobbyene sine hvertfall..naturlig er det også å måtte gjøre huslige ting når man lever sammen i en familie.. 10
EllaSays Skrevet 22. januar 2022 #6780 Skrevet 22. januar 2022 Hun også i går at der satt langt inne å si det høyt at hun var så dårlig til å sette seg og sitt først. Umulig å si hvilken verden hun lever i. Også det at hun aldri har vært på jentetur, at det å reise fra familien var for sårt for henne. Bedre å være i huset fullstendig i sin egen verden, snakke til "gjengen" "følgerne" om alt det ingenting som skjer, eller hylgråte foran kamera, snakke om vondter, sykdommer, mishandling og overgrep. Alt dette har hun gjort mens alle har vært i hus. Legg også merke til at hun alltid blir i dårlig form dagen før, eller samme dag de er 5 i hus. Selvinnsikt er mangelvare. 31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå