Konfliktsky Skrevet 18. januar 2022 #6681 Skrevet 18. januar 2022 Polarpuma skrev (17 minutter siden): 437 klikk x 60 sekunder = 7 timer og 28 sekunder med snapping på en dag. I tillegg er det redigering og litt teksting som tar tid. Hun har også lagt ut noe på story på Instagram 😳 9
Sharp75! Skrevet 18. januar 2022 #6682 Skrevet 18. januar 2022 MsFri skrev (30 minutter siden): Hvert klikk er ca 60 sekunder. Så det blir noen timer i løpet av en dag det😊 Når man filmer på snap og vi klikker oss videre så er det hvert 10 sekund vi hopper over. Tror dere virkelig at vi ser 7 timer av fruens dag?? 🤦♀️ Er det mulig...... Do the math...... 4 1
MsFri Skrevet 18. januar 2022 #6683 Skrevet 18. januar 2022 Sharp75! skrev (15 minutter siden): Når man filmer på snap og vi klikker oss videre så er det hvert 10 sekund vi hopper over. Tror dere virkelig at vi ser 7 timer av fruens dag?? 🤦♀️ Er det mulig...... Do the math...... en video er 60 sekunder. Jeg antok at man så neste snap når man trykker seg videre 🤷🏼♀️ Trenger ikke å bli så oppgitt. Jeg kan ikke alt om Snapchat 😊 4
Flettfrid Skrevet 18. januar 2022 #6684 Skrevet 18. januar 2022 (endret) MsFri skrev (12 minutter siden): en video er 60 sekunder. Jeg antok at man så neste snap når man trykker seg videre 🤷🏼♀️ Trenger ikke å bli så oppgitt. Jeg kan ikke alt om Snapchat 😊 Nope,en video er 10 sekunder man ka filme 6 snutter i samme sleng. Så det blir 60 sekunder. Skal man trykke seg gjennom det, blir det 6 klikk. Endret 18. januar 2022 av Flettfrid Rettet skriveleif 4 1
Sharp75! Skrevet 18. januar 2022 #6685 Skrevet 18. januar 2022 MsFri skrev (12 minutter siden): en video er 60 sekunder. Jeg antok at man så neste snap når man trykker seg videre 🤷🏼♀️ Trenger ikke å bli så oppgitt. Jeg kan ikke alt om Snapchat 😊 Nei, jeg kan heller ikke alt om snapchat, men regner med at alle her kan tenke selv, ialle fall de fleste, at man scroller ikke gjennom 7 timer med snap 🤷♀️ 1
emrik Skrevet 18. januar 2022 #6686 Skrevet 18. januar 2022 Usikker på om det var i går eller dagen før, men trykket meg gjennom 54 snapper hun hadde lagt ut for «19 timer siden». Rekker ikke stort mellom snappene da 😅
Supersusa Skrevet 18. januar 2022 #6687 Skrevet 18. januar 2022 MsFri skrev (17 minutter siden): en video er 60 sekunder. Jeg antok at man så neste snap når man trykker seg videre 🤷🏼♀️ Trenger ikke å bli så oppgitt. Jeg kan ikke alt om Snapchat 😊 Det trodde jeg også, at det var en snap pr trykk 🤪 Uansett, så hender det at jeg har på snappen til Stine på øret mens jeg gjør andre ting, jeg vil jo gjerne få med meg hva hun faktisk prater om, og jeg rekker å gjøre riiiiimelig mye før jeg er gjennom hennes kanal! Her om dagen rakk jeg storrengjøring av 2 bad, støvsuging, støvtørking, skifte sengetøy på fire senger, rydde garderobeskapet, lage middag, bakt 3 brett med boller, klesvask og ordnet med plantene mine… Jeg kan ikke sitte rett opp og ned å SE på snappene hennes, da går jo dagen for å si det sånn. 17
Sunnmøre Skrevet 18. januar 2022 #6688 Skrevet 18. januar 2022 emrik skrev (1 time siden): Usikker på om det var i går eller dagen før, men trykket meg gjennom 54 snapper hun hadde lagt ut for «19 timer siden». Rekker ikke stort mellom snappene da 😅 54 snapper tilsvarer 9 minutter så det var farlig lenge 🙈 1 1
Sunnmøre Skrevet 18. januar 2022 #6689 Skrevet 18. januar 2022 Konfliktsky skrev (2 timer siden): I tillegg er det redigering og litt teksting som tar tid. Hun har også lagt ut noe på story på Instagram Sharp75! skrev (31 minutter siden): Forskjell på kverulere enn å ha fokus på overdrivelsen som er på disse innleggene...... Det blir blåst opp så til de grader...... Mer enn fruen selv..... Så sant 👌 1
Ranunkelen Skrevet 18. januar 2022 #6690 Skrevet 18. januar 2022 Kan noen sende meg link til bamsene, samt det man fester på for å kunne henge det på smykkekjede? Helst bamsene uten synlige skruer 😊
Sunnmøre Skrevet 18. januar 2022 #6691 Skrevet 18. januar 2022 Supersusa skrev (1 time siden): Det trodde jeg også, at det var en snap pr trykk 🤪 Uansett, så hender det at jeg har på snappen til Stine på øret mens jeg gjør andre ting, jeg vil jo gjerne få med meg hva hun faktisk prater om, og jeg rekker å gjøre riiiiimelig mye før jeg er gjennom hennes kanal! Her om dagen rakk jeg storrengjøring av 2 bad, støvsuging, støvtørking, skifte sengetøy på fire senger, rydde garderobeskapet, lage middag, bakt 3 brett med boller, klesvask og ordnet med plantene mine… Jeg kan ikke sitte rett opp og ned å SE på snappene hennes, da går jo dagen for å si det sånn. Selvfølgelig rekker du alt det siden du glemmer å klikke videre i lang tid når det kommer bilder, det glemmer eg også når eg rydder skap og bretter klær 🤣 2
non_stop Skrevet 18. januar 2022 #6692 Skrevet 18. januar 2022 I kveld har hun sendt mannen på rommet til en av guttene så hun slapp spillelyder i stua. Og det etter at han har fått opp lister og lagt gølv i gangen. Han der må være verdens mest tålmodige og snilleste mann 21
Trulteposen Skrevet 18. januar 2022 #6693 Skrevet 18. januar 2022 Bare meg som ville ha vasket hender mellom kattekos og skrelling og kutting av eple? Det er faktisk filmet i ett… 17
Sharp75! Skrevet 18. januar 2022 #6694 Skrevet 18. januar 2022 non_stop skrev (8 minutter siden): I kveld har hun sendt mannen på rommet til en av guttene så hun slapp spillelyder i stua. Og det etter at han har fått opp lister og lagt gølv i gangen. Han der må være verdens mest tålmodige og snilleste mann Ja, tenk så deilig 😍 4
Hyfia Skrevet 18. januar 2022 #6695 Skrevet 18. januar 2022 Anneisabell skrev (10 timer siden): Ja det gjorde jeg faktisk. 🙊🙊 Fantastisk! 👏🏼😂
nomore82 Skrevet 19. januar 2022 #6696 Skrevet 19. januar 2022 Alma87 skrev (30 minutter siden): Enig☺️👌🏻 Selfølgelig måtte hun ringe selger av sofa for å legge inn ei litta klage på dårlig lukt av den🙈 ble veldig overasket😂🙈 Det som jeg stusset på med den er at hun sa hun var veldig følsom for lukter, og derfor kjente hun lukta fra sofaen veldig godt. (slik jeg husker snappen) Rett etterpå så sitter hun å pakker ut kremer og parfyme.. Det jeg reagerer på her er at de jeg kjenner som omtaler luktesansen sin som følsom/sensitiv de sliter generelt med parfymerte kremer og ikke minst parfyme generelt, og ville i alle tilfeller ikke ha sprayet en ny og ukjent parfyme på seg og klærne sine.... 27
nomore82 Skrevet 19. januar 2022 #6697 Skrevet 19. januar 2022 nomore82 skrev (1 minutt siden): Det som jeg stusset på med den er at hun sa hun var veldig følsom for lukter, og derfor kjente hun lukta fra sofaen veldig godt. (slik jeg husker snappen) Rett etterpå så sitter hun å pakker ut kremer og parfyme.. Det jeg reagerer på her er at de jeg kjenner som omtaler luktesansen sin som følsom/sensitiv de sliter generelt med parfymerte kremer og ikke minst parfyme generelt, og ville i alle tilfeller ikke ha sprayet en ny og ukjent parfyme på seg og klærne sine.... For å ikke nevne at hun går å sprayer vaskemiddel på sofaen hele veien i følge henne, samt gardiner etc. Er ikke akkurat så veldig bra for hennes eller noen i familiens kropp/luktesans å leve sånn. 15
Kaffeskål Skrevet 19. januar 2022 #6698 Skrevet 19. januar 2022 Gir ho max ei uke så er ho nok på igjen for fullt med snappen skal man se. Gikk ikke mange daga sist.. 21
Frklille Skrevet 19. januar 2022 #6699 Skrevet 19. januar 2022 Kaffeskål skrev (4 minutter siden): Gir ho max ei uke så er ho nok på igjen for fullt med snappen skal man se. Gikk ikke mange daga sist.. Ei uke? Tipper 2 dager 12
Czero Skrevet 19. januar 2022 #6700 Skrevet 19. januar 2022 Frklille skrev (2 minutter siden): Ei uke? Tipper 2 dager 2timer.. 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå