Swoosh Skrevet 10. januar 2022 #6381 Skrevet 10. januar 2022 Tessa12 skrev (Akkurat nå): Ingen katt som har vært hos dyrlegen nå. Åhhh, jeg syns hun sa på snap igår at katten skulle til dyrlege /veterinær idag. 3
Tessa12 Skrevet 10. januar 2022 #6382 Skrevet 10. januar 2022 Swoosh skrev (9 minutter siden): Åhhh, jeg syns hun sa på snap igår at katten skulle til dyrlege /veterinær idag. Det fikk ikke jeg med meg, men katten var i hvert fall i form igjen i dag, så den har ikke vært hos vet.
Sol Rampelyset Skrevet 10. januar 2022 #6383 Skrevet 10. januar 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1
Konfliktsky Skrevet 10. januar 2022 #6384 Skrevet 10. januar 2022 Swoosh skrev (44 minutter siden): Hvordan gikk det med katten hos dyrlegen? Hun sa i dag tidlig at hun skulle ta S med på kontroll til dyrlegen siden hun ikke har vært i form i helgen. Jeg venter på oppdatering, vil heller høre om katten enn å se den nye sofaen og den nymalte stuen 🙄 Tragisk at hun satt i gang med dette nå når A er sykemeldt pga prolaps 😳 11
Swoosh Skrevet 10. januar 2022 #6385 Skrevet 10. januar 2022 Konfliktsky skrev (1 minutt siden): Hun sa i dag tidlig at hun skulle ta S med på kontroll til dyrlegen siden hun ikke har vært i form i helgen. Jeg venter på oppdatering, vil heller høre om katten enn å se den nye sofaen og den nymalte stuen 🙄 Tragisk at hun satt i gang med dette nå når A er sykemeldt pga prolaps 😳 Jeg også. Regnet nesten med at det ville være første oppdatering på snap, ikke sofa og salg 🙄Er nok mange som lurer fælt på pus. Klokka er jo over 16 så regner med at har vært der. 4
Tessa12 Skrevet 10. januar 2022 #6386 Skrevet 10. januar 2022 Swoosh skrev (4 minutter siden): Jeg også. Regnet nesten med at det ville være første oppdatering på snap, ikke sofa og salg 🙄Er nok mange som lurer fælt på pus. Klokka er jo over 16 så regner med at har vært der. Tviler på at den har vært eller kommer til å bli tatt til dyrlegen. Hun hadde jo funnet et sår under nesa på den, som hun hadde smurt med noe. Så tror neppe det blir noe vet besøk. 8
Flettfrid Skrevet 10. januar 2022 #6387 Skrevet 10. januar 2022 kanakass skrev (4 timer siden): Ja, at det er grevling som er skyld er nok bare en unnskyldning. Er nok mer snakk om manglende forsikring av katt og infeksjon i sårene hun så fint klarte fikse selv.. I tillegg så var det nok ikke prioritert å bruke penger på han når hun skulle på Jovialehelg 🙈 rekner med hun fikk svidd av minst 10K på alle forberedelsene,reise,shopping osv. 11
Flettfrid Skrevet 10. januar 2022 #6388 Skrevet 10. januar 2022 Fruen92 skrev (1 time siden): Og hvor er Doris? Hun nevner hun, men ser hun jo aldri. De bildene i natt var fra kamerarull😶 Viser kun Signe og Viggo. Har vel ikke sett Doris siden hun snakket om omplassering? Hun filmen Doris og Signe sammen en kveld før helga, der Signe lå langflat oppå moren i en stol i gangen å koste. Bare timer etter Doris var etterlyst her inne 🙈 5
Fruen92 Skrevet 10. januar 2022 #6389 Skrevet 10. januar 2022 Flettfrid skrev (9 minutter siden): Hun filmen Doris og Signe sammen en kveld før helga, der Signe lå langflat oppå moren i en stol i gangen å koste. Bare timer etter Doris var etterlyst her inne 🙈 Hun filmet Viggo og Signe og sa at «Doris ligger under der», det fikk jeg med meg. Ganske sikker på at det var Viggo vi så, Doris er mer hvit i ansiktet.. 8
Fjellgjeiter Skrevet 10. januar 2022 #6390 Skrevet 10. januar 2022 Fruen92 skrev (3 timer siden): Stakkars mann som må holde på med dette med prolaps? Kan umulig være positivt om arbeidsgiver/nav får vite om at han holder på med tung malejobb/bæring osv når han er sykemeldt grunnet prolaps.. Trodde virkelig det var Eldar som hun hadde så spesielt bånd til grunnet hun måtte gjennopplive han ved fødsel og han var så «skrøpelig»? Nå sier hun det var Viggo? Jeg som blander? Og hvor er Doris? Hun nevner hun, men ser hun jo aldri. De bildene i natt var fra kamerarull😶 Viser kun Signe og Viggo. Har vel ikke sett Doris siden hun snakket om omplassering? Doris er nok ikke der lenger!!! Ser aldri hu filmer henne lenger.. 6
Gresshoppa Skrevet 10. januar 2022 #6391 Skrevet 10. januar 2022 Selvfølgelig er barna dine, mannen din og helt sikkert kattene dine supernøgd med den nye fargen og den nye sofaen… Men har de noen gang hatt andre valg enn å være fornøyd? Nei, det er ingen som tør å si nei til deg - de personene som har sagt nei til deg eller vært uenig med deg, de har du mistet i livet ditt. Fordi du velger kun mennesker som sier JA til deg - som feks en gammel venninne (som du ikke har sett på hvada? 15-20 år??), som står i en frisørsalong i 9 TIMER for å rette opp i noe kobberrørene DINE har gjort mot håret ditt?? Herrefred! 29
Umami Skrevet 10. januar 2022 #6392 Skrevet 10. januar 2022 Hadde jeg vært arbeidsgiveren til A hadde jeg vært fly forbanna!!! Vil tro at NAV også reagerer på slik aktivitet under sykemelding! At de tørr å vise det til så mange? (Altså, jeg er i 100% jobb, men hadde ALDRI klart tempo og aktivitetene som Stine klarer, da hadde jeg mer eller mindre vært slått ut, og sykemeldt) 21
Støgga Skrevet 10. januar 2022 #6393 Skrevet 10. januar 2022 Fjellgjeiter skrev (26 minutter siden): Doris er nok ikke der lenger!!! Ser aldri hu filmer henne lenger.. Hun er nok sammen med Eldar nå😪 Å det var aldri noen grevling. 12
Minmi93 Skrevet 10. januar 2022 #6394 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Umami skrev (3 timer siden): Hadde jeg vært arbeidsgiveren til A hadde jeg vært fly forbanna!!! Vil tro at NAV også reagerer på slik aktivitet under sykemelding! At de tørr å vise det til så mange? (Altså, jeg er i 100% jobb, men hadde ALDRI klart tempo og aktivitetene som Stine klarer, da hadde jeg mer eller mindre vært slått ut, og sykemeldt) Begynner å lure på om det er 2 som ikke tenker så langt over konsekvenser i der hjemme. Endret 10. januar 2022 av Minmi93 13
SnippSnappSnute2 Skrevet 10. januar 2022 #6395 Skrevet 10. januar 2022 Gresshoppa skrev (3 timer siden): Selvfølgelig er barna dine, mannen din og helt sikkert kattene dine supernøgd med den nye fargen og den nye sofaen… Men har de noen gang hatt andre valg enn å være fornøyd? Nei, det er ingen som tør å si nei til deg - de personene som har sagt nei til deg eller vært uenig med deg, de har du mistet i livet ditt. Fordi du velger kun mennesker som sier JA til deg - som feks en gammel venninne (som du ikke har sett på hvada? 15-20 år??), som står i en frisørsalong i 9 TIMER for å rette opp i noe kobberrørene DINE har gjort mot håret ditt?? Herrefred! Kvitterer 👏 8
Anneisabell Skrevet 10. januar 2022 #6396 Skrevet 10. januar 2022 Minmi93 skrev (2 timer siden): Begynner å lure på om det er 2 som ikke tenker så langt over konsekvenser i der hjemmet. Reiser til Oslo med prolaps og sykemelding for å hente sofa, da er du jammen meg den du er. Enda godt det deles både på snap og insta 26
Minmi93 Skrevet 10. januar 2022 #6397 Skrevet 10. januar 2022 Anneisabell skrev (11 minutter siden): Reiser til Oslo med prolaps og sykemelding for å hente sofa, da er du jammen meg den du er. Enda godt det deles både på snap og insta Uff, er det mulig 😅 13
FrkZ Skrevet 11. januar 2022 #6398 Skrevet 11. januar 2022 Konfliktsky skrev (16 timer siden): Hun sa i dag tidlig at hun skulle ta S med på kontroll til dyrlegen siden hun ikke har vært i form i helgen. Jeg venter på oppdatering, vil heller høre om katten enn å se den nye sofaen og den nymalte stuen 🙄 Tragisk at hun satt i gang med dette nå når A er sykemeldt pga prolaps 😳 Svigermoren hennes er sikkert så glad henne, når hun ser hvordan hun styrer på. Og sipper seg til oppussing nå mens han er sykmeldt med prolaps. Han ender jo bare opp med å bli enda verre. Og trenger enda lenger tid på å komme seg. Sykt!!! 8
Hyfia Skrevet 11. januar 2022 #6399 Skrevet 11. januar 2022 Er det ingenting i dette forumet som kan diskuteres uten at det blir moderert bort? Dirkete sitater fra hovedpersonen selv blir fjernet. Vi alle er vel innforstått med at vi ikke skal diskutere barn, utseende osv. Men når sakens kjerne til stadighet til fjernet så begynner jeg å lurer på bakgrunnen for dette? 99.9% av kommentarer her inne er tuftet på hva Stine selv hevder og jatter om på snap. Det må gå an å ha en saklig diskusjon mellom medlemmer av dette forumet uten at moderator skal hoppe rett inn å fjerne. Det blir for dumt. Hun har søkt offentligheten selv, om det er helt naturlig at det fører til diskusjoner/debatter. 34
Gresshoppa Skrevet 11. januar 2022 #6400 Skrevet 11. januar 2022 Hyfia skrev (4 minutter siden): Er det ingenting i dette forumet som kan diskuteres uten at det blir moderert bort? Dirkete sitater fra hovedpersonen selv blir fjernet. Vi alle er vel innforstått med at vi ikke skal diskutere barn, utseende osv. Men når sakens kjerne til stadighet til fjernet så begynner jeg å lurer på bakgrunnen for dette? 99.9% av kommentarer her inne er tuftet på hva Stine selv hevder og jatter om på snap. Det må gå an å ha en saklig diskusjon mellom medlemmer av dette forumet uten at moderator skal hoppe rett inn å fjerne. Det blir for dumt. Hun har søkt offentligheten selv, om det er helt naturlig at det fører til diskusjoner/debatter. Moderatorene her fikk vel en saftig advarsel da Stine gikk til politiet og anmeldte denne tråden og enkelte brukere her…😅 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå