Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Blågrønn skrev (1 time siden):

God morgen, flott å se Stine I dag. Hun går min dag eventyrlig. Hun er ei flott menneske. Hun og familien koser seg i vakre Stavern og Larvik. 

Ser vi på samme Stine? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blågrønn skrev (2 timer siden):

God morgen, flott å se Stine I dag. Hun går min dag eventyrlig. Hun er ei flott menneske. Hun og familien koser seg i vakre Stavern og Larvik. 

Hvilke egenskaper hos henne setter du særlig pris på og hva mener du gjør henne til et flott menneske? Lurer oppriktig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (16 timer siden):

hæ? jeg har jodel.. skriver,kommenterer og har laget nye jodler.. jeg betaler ikke🤔 har aldri lagt inn kortinfo der..

Hmm…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer opp at jeg er i «utforsker modus» ? Så da får jeg ikke skrevet eller likt noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (7 minutter siden):

Det kommer opp at jeg er i «utforsker modus» ? Så da får jeg ikke skrevet eller likt noe

kanskje du har lastet ned feil app/utforsker app, eller at du kan endre noe på innstillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (1 time siden):

Ser vi på samme Stine? 

Her ser jeg unger og mann som leker bruker tid sammen og koser seg veldig. Men hvorfor med Stines bakgrunn,  snakker hun hele tiden om hvor sliten hun er, hvor mange pauser hun trenger fra familien,  hvor mye egentid hun trenger for å få påfyll. Her ser jeg en ektemann som leker med hennes og egne barn. Her ser jeg glade barn som fortjener ferie. Her ser jeg en heldig familie som får låne campingvogn av en snill følger. Hun har også kanskje følgere som ikke har en mann som kan stille opp og som ikke har økonomi eller mulighet til noe denne familien har mulighet til. Hvorfor er det ikke mulig for Stine å glede seg og være positiv om de små ting? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SnippSnappSnute2 skrev (8 minutter siden):

Her ser jeg unger og mann som leker bruker tid sammen og koser seg veldig. Men hvorfor med Stines bakgrunn,  snakker hun hele tiden om hvor sliten hun er, hvor mange pauser hun trenger fra familien,  hvor mye egentid hun trenger for å få påfyll. Her ser jeg en ektemann som leker med hennes og egne barn. Her ser jeg glade barn som fortjener ferie. Her ser jeg en heldig familie som får låne campingvogn av en snill følger. Hun har også kanskje følgere som ikke har en mann som kan stille opp og som ikke har økonomi eller mulighet til noe denne familien har mulighet til. Hvorfor er det ikke mulig for Stine å glede seg og være positiv om de små ting? 

Fordi Stine er en som ALDRI blir fornøyd...... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttenatributten skrev (1 time siden):

Hvilke egenskaper hos henne setter du særlig pris på og hva mener du gjør henne til et flott menneske? Lurer oppriktig. 

Alt. Hun er en fantastisk person. Digger hun. Hvorfor være så negativt i alt. Alle er ikke perfekt vettu. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen til dere som er så imot hennes snap, hvorfor ikke gå ut da. Da slipper dere å bruke så mye energi på henne. Oki kanskje vi som liker henne, er teite og øyeblinde. Hvem bryr seg. Synes mer teit at dere enda gir nag på henne. Jeg liker henne og flere gjør det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (5 timer siden):

God morgen, flott å se Stine I dag. Hun går min dag eventyrlig. Hun er ei flott menneske. Hun og familien koser seg i vakre Stavern og Larvik. 

Ja det synes jeg også er så koselig å se! 😊 Virker som alle sammen koser seg, og ungene ser glade og fornøyde ut. Jeg blir alltid i godt humør av å se snappene hennes. 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (1 time siden):

Fordi Stine er en som ALDRI blir fornøyd...... 

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (23 timer siden):

Hun har jo investert i halve new yourker, de har alt hun har på seg for tiden i butikken. Altså har hun handlet alt nå nylig.

Sikker på hun ikke har kjøpt ALT de har, selve butikken og de ansatte også i samme slengen? 🤣 

Jeg har helt ærlig ikke lagt merke til at hun kjøper nye klær hele tiden som mange her påstår, og jeg ser på snappen nesten hver dag. Hun bruker jo mye de samme klærne, og sier ofte hvor antrekkene er fra også? Eller er jeg blind og døv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blågrønn skrev (2 timer siden):

Alt. Hun er en fantastisk person. Digger hun. Hvorfor være så negativt i alt. Alle er ikke perfekt vettu. 

Hvorfor mener du hun er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (3 timer siden):

Sikker på hun ikke har kjøpt ALT de har, selve butikken og de ansatte også i samme slengen? 🤣 

Jeg har helt ærlig ikke lagt merke til at hun kjøper nye klær hele tiden som mange her påstår, og jeg ser på snappen nesten hver dag. Hun bruker jo mye de samme klærne, og sier ofte hvor antrekkene er fra også? Eller er jeg blind og døv?

Helt enig. Og dette bryr jeg meg ikke. hun må jo faen få lov å kjøpe noe, hallo alle gjør vel det. Som jeg skriver lengre opp, hva om dem har handlekonto, regningskonto, feriekonto og bvkonto( der spleisen er og der hun selv setter inn). Ser er ca 8-9 her inne er så opptatt å snakke ned og trakassere henne hele tiden. Og hun har jobbet og har litt høyere ufør, og Alex å jobbef og tjener inn til husholdningene. Dette heksejakten er bare tull. 

Digger Stine og hun er tøff som har en vlogg.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blågrønn skrev (14 minutter siden):

Helt enig. Og dette bryr jeg meg ikke. hun må jo faen få lov å kjøpe noe, hallo alle gjør vel det. Som jeg skriver lengre opp, hva om dem har handlekonto, regningskonto, feriekonto og bvkonto( der spleisen er og der hun selv setter inn). Ser er ca 8-9 her inne er så opptatt å snakke ned og trakassere henne hele tiden. Og hun har jobbet og har litt høyere ufør, og Alex å jobbef og tjener inn til husholdningene. Dette heksejakten er bare tull. 

Digger Stine og hun er tøff som har en vlogg.  

Poenger er vel at om du virkelig brenner for en kamp mot BV så må du nok velge å ofre litt selv også ikke bare tigge inn penger via en spleis. Hun er i startfasen av en sak, så tviler på at de allerede 45tusen som var tigget inn er brukt på advokat regninger. Mye som hun sier og gjør er veldig motsigende med lite selvinnsikt. Er du for sliten på dag 3 på ferie tur til å tilbringe tid med barna dine, men har overskudd til en heldag på shopping med vennine så tror jeg ikke hun vet helt va å samle energi og være sliten er. Det handler mer om at hun har behov for «ego-tid» tror nok fler og fler følgere begynner å se gjennom fasaden hennes. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (5 minutter siden):

Poenger er vel at om du virkelig brenner for en kamp mot BV så må du nok velge å ofre litt selv også ikke bare tigge inn penger via en spleis. Hun er i startfasen av en sak, så tviler på at de allerede 45tusen som var tigget inn er brukt på advokat regninger. Mye som hun sier og gjør er veldig motsigende med lite selvinnsikt. Er du for sliten på dag 3 på ferie tur til å tilbringe tid med barna dine, men har overskudd til en heldag på shopping med vennine så tror jeg ikke hun vet helt va å samle energi og være sliten er. Det handler mer om at hun har behov for «ego-tid» tror nok fler og fler følgere begynner å se gjennom fasaden hennes. 

Enig. Er man engasjert i egen sak så sparer man det man kan selv også. Ikke bare dryss ut penger overalt. Gått mye peng til blomster også. Vært greie sparepenger det.. Om hun har ukeshandlet også har det spart henne for mye!. Men virker som hun tenker at ja ja, følgerne mine ordner det så jeg får gratis advokat... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med heksejakt? Hvem trakasserer henne?  Hun er en offentlig person som mener mye om mangt om mange, som helsepersonell,  sykepersonell,  naboer, huseier...m.fl. Her stiller mange følgere saklige og gode spørsmål. På hennes snap følger mange henne, hun har en sak gående mot barnevernet som mange av oss heier på og er engasjert i. Mange støtter henne også økonomisk for saken hennes. Er det heksejakt når man gjerne vil vite,  at pengene vi følgere betaler, blir brukt til advokat og sak? Man observerer at det blir brukt mye penger, siden hun selv velger å dele hva hun kjøper. Her inne og helt sikkert mange av hennes følgere har kanskje ikke råd til halvparten av det hun bruker penger på.  Hvis hun har en sparekonto er det vel naturlig å bruke denne på egen sak? Skal andre støtte henne, hvis hun selv har sparekonto? Synes det er helt naturlig at stiller spørsmål, her er det mye som ikke er logisk for mange av oss.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...