Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Linye skrev (20 timer siden):

Du slenger ganske mye dritt her, om alle oss med andre meninger enn deg. Du kategoriserer oss, og det er vel sånt man skal være litt forsiktig med å gjøre. Vi reagerer på ting vi ser og setter spørsmålstegn ved og du gjør også det, på oss her inne, men du slenger på heftige beskyldinger i tillegg. Og du ser ikke oss. Vi alle ser Stine, hun er offentlig…😎 

👏👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken_ida skrev (15 timer siden):

Bloggerdiskusjon på Jodel 

Finner ingenting om Stine der inne jeg! Leser kunn om større bloggere der…?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (20 timer siden):

Ja jeg tror vi bare får være enige om å være uenige her. Vi ser ikke de samme tingene. Det er mange bloggere eller offentlige personer jeg synes er helt bak mål også, men de bare driter jeg i siden jeg ikke får noe positivt utav og hverken følge de eller diskutere de. 😊

Jeg håper virkelig hun får en bra erstatning da for tapt barndom, for det er det vel ingen som er uenige i at hun fortjener? 

Men kan du forklare meg hvordan man finner ting på jodel, som andre nevner lengre oppe her? For jeg må innrømme at jeg ikke forstår en dritt av jodel! 🤣

Jeg skjønner ikke en dritt av jodel selv🙈😂 Å nå søkte jeg opp bloggerdiskjuskon, å fant bare masse om alle «store» bloggere, men det står jo så mye, så kan hende jeg bare må bla nedover..😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke en dritt av jodel selv🙈😂 Å nå søkte jeg opp bloggerdiskjuskon, å fant bare masse om alle «store» bloggere, men det står jo så mye, så kan hende jeg bare må bla nedover..😅

Ja det er helt merkelig! Skjønner ikke helt greia, og det går jo ikke an å søke etter ting osv. 🤔 Hvorfor er denne appen så populær? 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (1 minutt siden):

Ja det er helt merkelig! Skjønner ikke helt greia, og det går jo ikke an å søke etter ting osv. 🤔 Hvorfor er denne appen så populær? 🤣

Det går an å søke, men jeg klarer ikke å forklare deg hvordan..🙈😂 Men det koster jo også ekstra penger hvis du skal like noe som noen har skrevet, eller hvis du skal skrive noe selv, å det er 7 kr ++, så jeg kommer ikke til å bruke den uansett😅🙈😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer virkelig på hvor resten av de 65k hun fikk inn på spleisen forrige gang er 🤔🤔siden hun nå spør om mer penger... Hun hadde ca 20k i regning. Da skal det være igjen over halvparten igjen... Gått til shopping?... Noen som faktisk vet? 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (2 timer siden):

Det går an å søke, men jeg klarer ikke å forklare deg hvordan..🙈😂 Men det koster jo også ekstra penger hvis du skal like noe som noen har skrevet, eller hvis du skal skrive noe selv, å det er 7 kr ++, så jeg kommer ikke til å bruke den uansett😅🙈😂

Oi helsike, bruker folk virkelig penger på dette? 🙈🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (2 timer siden):

Lurer virkelig på hvor resten av de 65k hun fikk inn på spleisen forrige gang er 🤔🤔siden hun nå spør om mer penger... Hun hadde ca 20k i regning. Da skal det være igjen over halvparten igjen... Gått til shopping?... Noen som faktisk vet? 🙈

Det ser man vel ganske enkelt på nye klær, utstyr og ferieturer? Og frokost på bolleland, da🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager, jeg har fart med løgn 🙈 Hun fikk inn 45k på første spleisen, ikke 65 som jeg sa. Beklager. Husket feil. 

Endret av EllaSays
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (19 timer siden):

Åå ja, jeg finner ikke noe der jeg...bare mest sånne toppbloggere. Men hele jodel er jo merkelig. Jeg er nok for gammel for sånt tull tror jeg. 🤣

Eller ærlig er jo å for gammelt til å være her 🤣. Er jo verre en Se og hør🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresshoppa skrev (1 time siden):

Det ser man vel ganske enkelt på nye klær, utstyr og ferieturer? Og frokost på bolleland, da🙈

Hun har jo investert i halve new yourker, de har alt hun har på seg for tiden i butikken. Altså har hun handlet alt nå nylig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (1 time siden):

Eller ærlig er jo å for gammelt til å være her 🤣. Er jo verre en Se og hør🤪

Helt sant! 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (59 minutter siden):

Helt sant! 😆

Enig her også 😅 Jøje meg for et engasjement. Burde holde meg for god til dette 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Malleli89 skrev (10 timer siden):

Det går an å søke, men jeg klarer ikke å forklare deg hvordan..🙈😂 Men det koster jo også ekstra penger hvis du skal like noe som noen har skrevet, eller hvis du skal skrive noe selv, å det er 7 kr ++, så jeg kommer ikke til å bruke den uansett😅🙈😂

hæ? jeg har jodel.. skriver,kommenterer og har laget nye jodler.. jeg betaler ikke🤔 har aldri lagt inn kortinfo der..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, flott å se Stine I dag. Hun går min dag eventyrlig. Hun er ei flott menneske. Hun og familien koser seg i vakre Stavern og Larvik. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (1 time siden):

God morgen, flott å se Stine I dag. Hun går min dag eventyrlig. Hun er ei flott menneske. Hun og familien koser seg i vakre Stavern og Larvik. 

Hei, Stine..?😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (1 time siden):

God morgen, flott å se Stine I dag. Hun går min dag eventyrlig. Hun er ei flott menneske. Hun og familien koser seg i vakre Stavern og Larvik. 

Javell🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...