Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Sist Stine snakket om Amanda-prosjektet, sa hun at folk kunne velge selv om de ville sende til henne eller direkte til et sykehus de selv ville velge. (Da hun hentet mange tepper fra en følger, og takket fint). Da hun startet med prosjektet, var det strenge krav  til levering i og med at det var Korona-restriksjoner.

Hun avtaler med de som sender til henne om de vil ha navnet sitt på dem når hun leverer til sykehuset. 

Endret av Jotun
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyblue69 skrev (6 timer siden):

Hvis det er skummelt å se på, så ikke følg henne. Så enkelt er det. 

Eller så kan man fortsette å følge så mye man måtte ønske selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fjaser hun igjen om at hun hjelper de som kommer etter seg! Kjære vene… Hun sa også at de som jobber i BVT den dag idag synes det er horribel lesning osv, å det vil jo si at de da ikke jobber sånn lenger! Hvordan skal det da hjelpe andre at Stine får ERSTATNING?? Penger liksom?? Nei, det blir så dumt at jeg gidder faktisk ikke høre alt.. Sorry frøken fryd, du har nokk misforstått hvordan man går fram hvis man skal hjelpe de som kommer etter deg! Det hjelper ikke andre barn eller voksne en pøkk at DU får oppreising.. Da må du rope høyere å bruke mere tid på å sette deg inn i DAGENS barnevern, og du må ha ork å tid til å snakke høyt, å du må bruke de 1000 følgerne dine på snap til noe annet enn til å fjase, syte, strikke, dulle med katter å waine om smerter dag ut å dag inn.. For hadde du >>virkelig<< brydd deg om de som kom etter å ikke penger, så hadde du virkelig hatt en stor å gyllen mulig til å få fram gode ting mtp at du har en stort konto!! Men, det eneste som er viktig for deg er å få en erstatning!! Ingenting annet… 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty Brus skrev (1 time siden):

Eller så kan man fortsette å følge så mye man måtte ønske selv.

Da får vi håpe at du blir blokkert til slutt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Babyblue69 said:

Hvis det er skummelt å se på, så ikke følg henne. Så enkelt er det. 

Samme kan vi jo si til deg. Hvis du ikke liker det som skrives herinne, så kan du bare la vær å følge med. ;)

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Biblioteket said:

Nå kjenner jeg meg faktisk provosert. Stine valgte å stå frem offentlig og hvor formålet med Snapchat var å synliggjøre saken sin. Jeg lurer på hvorfor hun nå velger å gi følgerne som spør om saken dårlig samvittighet. Saken hennes er jo til og med i stor grad sponset av hennes følgere - føler hun ingen ansvar ovenfor oss? 

1) Jeg skjønner ikke hvordan måten hun fronter sin sak skal hjelpe andre i samme situasjon? Nå driver hun ikke akkurat med opplysningsarbeid lenger heller.

2) Jeg bryr meg ikke om strikking, planter, vasking, klær, men må pine meg gjennom det for å følge med når noe om saken eller hennes historie blir nevnt. Men nå skal man ikke få lov til å spørre om saken heller? Om man har gått glipp av en oppdatering.
 

3) Husker flere her at hun skulle ha en spørsmålsrunde om saken og historien sin i juni? Jeg sendte inn spørsmål så var spent på svarene, men så vidt jeg er kjent ble det aldri spørsmålsrunde?
 

Vil gjerne ha tilbake spleispengene mine takk 🙋🏻‍♀️

Du må for all del ikke spørre om hvordan det går med saken hennes. Da må hun jo gi noe til noen, og det er et ork og demotiverende. Hun vil til gjengjeld gjerne få. Få ros, oppmerksomhet, skryt, blomster, gaver, penger osv. En overflod av dette tas i mot med stor glede. Men ikke spør. Det er slitsomt. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Malleli89 said:

Nå fjaser hun igjen om at hun hjelper de som kommer etter seg! Kjære vene… Hun sa også at de som jobber i BVT den dag idag synes det er horribel lesning osv, å det vil jo si at de da ikke jobber sånn lenger! Hvordan skal det da hjelpe andre at Stine får ERSTATNING?? Penger liksom?? Nei, det blir så dumt at jeg gidder faktisk ikke høre alt.. Sorry frøken fryd, du har nokk misforstått hvordan man går fram hvis man skal hjelpe de som kommer etter deg! Det hjelper ikke andre barn eller voksne en pøkk at DU får oppreising.. Da må du rope høyere å bruke mere tid på å sette deg inn i DAGENS barnevern, og du må ha ork å tid til å snakke høyt, å du må bruke de 1000 følgerne dine på snap til noe annet enn til å fjase, syte, strikke, dulle med katter å waine om smerter dag ut å dag inn.. For hadde du >>virkelig<< brydd deg om de som kom etter å ikke penger, så hadde du virkelig hatt en stor å gyllen mulig til å få fram gode ting mtp at du har en stort konto!! Men, det eneste som er viktig for deg er å få en erstatning!! Ingenting annet… 

Dessverre er dette ganske så rett! Ellers hadde hun hatt mange muligheter som du sier til å fronte denne saken for seg og andre. Idag ble jeg flau igjen. Være så ufin på sin egen kanal og annerledes på joviale. Nei, Stine. Ta pause fra snap og ta vare på deg og dine så slipper du slik breakdown i helgene.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (59 minutter siden):

Nå fjaser hun igjen om at hun hjelper de som kommer etter seg! Kjære vene… Hun sa også at de som jobber i BVT den dag idag synes det er horribel lesning osv, å det vil jo si at de da ikke jobber sånn lenger! Hvordan skal det da hjelpe andre at Stine får ERSTATNING?? Penger liksom?? Nei, det blir så dumt at jeg gidder faktisk ikke høre alt.. Sorry frøken fryd, du har nokk misforstått hvordan man går fram hvis man skal hjelpe de som kommer etter deg! Det hjelper ikke andre barn eller voksne en pøkk at DU får oppreising.. Da må du rope høyere å bruke mere tid på å sette deg inn i DAGENS barnevern, og du må ha ork å tid til å snakke høyt, å du må bruke de 1000 følgerne dine på snap til noe annet enn til å fjase, syte, strikke, dulle med katter å waine om smerter dag ut å dag inn.. For hadde du >>virkelig<< brydd deg om de som kom etter å ikke penger, så hadde du virkelig hatt en stor å gyllen mulig til å få fram gode ting mtp at du har en stort konto!! Men, det eneste som er viktig for deg er å få en erstatning!! Ingenting annet… 

Det skulle bare mangle at noen får oppreisning når det offentlige ikke har gjort jobben sin. Det er nok mange som Stine der ute som kunne tatt saken sin til retten og om Stine får medhold den dagen de ev har saken i retten  kan andre etter henne bruke dommen fra den saken til fordel i sin egen.. Så er det å sette lys på det offentlige, så selvom det ikke er like vanlig at slike ting forekommer nå, så er det naivt å tro at det ikke finnes svikt i det offentlige den dag i dag. Så slike saker som hennes kan man fremdeles lære av, hvordan hele systemer har hatt svakheter og fremdeles har det, det fokuset må man alltid ha og slike saker minner på hvor galt det kan gå om man ikke har dette høyt i fokus. 

Endret av GulleGull
Rett opp en setning
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (15 timer siden):

Rart hun vil påta seg ansvaret for å ta imot alle teppene, reise for å hente tepper og reise helt til Lillehammer for å levere alle teppene - når hun selv sier at kjøring gjør henne sliten. Og at det var en av grunnene til at jobben slet henne ut sånn, at det ble for mye kjøring🤔 OG at det er så stress å kjøre barna sine på fotballtreninger/fotballkamper… Bare jeg som syns det skurrer?🙈

Nei! Flere det skurrer for.

"Taxi sjåfør " når unga skal kjøres.

Shopping og Lillehammer er nok ikke slitsomt.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (12 timer siden):

Går vel ann å få svidd av litt penger på Strandtorget i samme slengen, så går turen til Lillehammer lett som en plett den veit du 🤦‍♀️

 

Da kunne hun heller involvert seg med å strikke tepper til Amandaprosjektet selv også... heller enn ENDA en genser til seg sjøl !!

Hvorfor ikke sluttføre  egen sak Stine, før du engasjerer deg i en ny sak.  Du sier A og gjør B.

Du utfordrer seere. Her sitter snille seere og strikker og engasjerer seg i Amamda prosjektet. De overleverer mange tepper til deg.

Vi var mange seere som engasjerte oss i din sak. Pengene er på konto?? Og advokaten venter på papirene fra deg.

Ikke tar hun tak i egne dokumenter,  ikke strikker hun tepper. 

Stine, du sier at du ønsker å bli ferdig med saken din. Det har gått ett år, du sier det er belastende å vente. Hva venter du på Stine og hva forventer du av folk og systemet? Det er en selvfølge at seere setter spørsmålstegn og stiller spørsmål rundt saken din. Derfor vi følget deg.

Sommerferien til kommunen er over nå, det nærmer seg høstferie.

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping genet er i full speed🤣🤣

Åååhhh har jeg bestil dæ., å je som kjøpte dæ på butikken i går🤷‍♀️🤷‍♀️
 

Tjo, hopp å hei på en kanal, stakkars meg jeg orker ikke mere på sin egen kanal.

 

Er hun redd for å bli kaster ut av joviale? Derfor hun er såååå yndig, søt og påtatt morsom der??

Aldri sett noen handle så mye «drit» på butikken eller netthandel noen gang, det er sukker,sukker,sukker hele dagen. potetgull, kjeks, kaffekapsler.

Europris å billig garn, søstrene Grene har jo alltid noe must have. 
Veit ikke hva jeg skal bruke det til men er så billiiiig! 

Tenk deg å sleppe henne løs på Ullared🤣🤣Da kan vi snakke ny spleis da.

( jupp, jeg veit jeg dro det litt langt nå)

Jeg har hatt så dårlig råd når barna var små, at jeg måtte snu på hver krone, å for å si det sånn, dette er ikke å ha dårlig råd Stine, da veit du ikke hva du snakker om!
 

Nå er jeg ikke syk eller har de utfordringene som Stine har, men igjennom et levd liv er det både opp og nedturer, men det nytter faktisk ikke å stikke hodet i sanda hele tiden å ikke jobbe med ting.

 

 

Endret av Tulltulla
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (7 timer siden):

Hvorfor ikke sluttføre  egen sak Stine, før du engasjerer deg i en ny sak.  Du sier A og gjør B.

Du utfordrer seere. Her sitter snille seere og strikker og engasjerer seg i Amamda prosjektet. De overleverer mange tepper til deg.

Vi var mange seere som engasjerte oss i din sak. Pengene er på konto?? Og advokaten venter på papirene fra deg.

Ikke tar hun tak i egne dokumenter,  ikke strikker hun tepper. 

Stine, du sier at du ønsker å bli ferdig med saken din. Det har gått ett år, du sier det er belastende å vente. Hva venter du på Stine og hva forventer du av folk og systemet? Det er en selvfølge at seere setter spørsmålstegn og stiller spørsmål rundt saken din. Derfor vi følget deg.

Sommerferien til kommunen er over nå, det nærmer seg høstferie.

 

Alt hun sier og gjør er selvmotsigende.. etter den siste «knekken» hennes har jeg bare måtta avfølge henne.. tenker hun er en stor energityv for venner og familie.. jeg blir sliten av å høre påa dag inn og dag ut..igår var det neste skremmende å se hvilke to ulike personer hun visste fram på Joviale og sin egen kanal. Den dama der kan å spille for å sirre sånn… hun brenner for BV saken men alt står på henne for at den skal gå videre.. sier som Atle Antonsen ; Ta deg sammen’a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (8 timer siden):

Det skulle bare mangle at noen får oppreisning når det offentlige ikke har gjort jobben sin. Det er nok mange som Stine der ute som kunne tatt saken sin til retten og om Stine får medhold den dagen de ev har saken i retten  kan andre etter henne bruke dommen fra den saken til fordel i sin egen.. Så er det å sette lys på det offentlige, så selvom det ikke er like vanlig at slike ting forekommer nå, så er det naivt å tro at det ikke finnes svikt i det offentlige den dag i dag. Så slike saker som hennes kan man fremdeles lære av, hvordan hele systemer har hatt svakheter og fremdeles har det, det fokuset må man alltid ha og slike saker minner på hvor galt det kan gå om man ikke har dette høyt i fokus. 

Så klart forstår man at hun vil ha både en unnskylding og en oppreisning for tapt barndom og tapt arbeidsevne om de kommer frem til det. Det tror jeg de fleste er enige i. «Problemet» her også er jo at hun vinkler det til at hun gjør det for å hjelpe alle andre og vil ha ros/creds for det. Jada, det kan hjelpe å sette lys på ting ved å snakke om det både generelt og fronte egen sak. Hovedproblemet med dagens BV og det de får mest kritikk for i dag er at de tar barn ut av hjemmet for tidlig, uten at de har prøvd andre hjelpetiltak, at de plasserer barn andre steder før de har prøvd å plassere de hos nære omsorgspersoner etc. Så klart skjer det omsorgssvikt som BV ikke plukker opp, så klart gjør de feil, så klart er det mange som skulle ha blitt tatt ut av hjemmet tidligere også.  Og så klart er det bra at de får kritikk for feil sånn det kan gjøres annerledes i fremtiden. Men hadde det virkelig vært en hjertesak å hjelpe andre/gjøre det for de som kommer etter osv, så hadde man måtte engasjere seg på en annen måte. Hun snakker kun om egen sak. Hørt henne pratet litt om et annet tilfelle en gang(et tilfelle som har vært i media). Aldri andre saker som er oppe i lyset og i media. Prater aldri om nåtidens største problemer med BV. Det er veldig unyansert og hun virker ikke til å ha satt seg inn i hvordan det er nå, bare oppheng i at de alltid aldri tar barn fort nok ut fra hjemmet. Jeg forstår godt om hun ikke har energi til å engasjere seg på en sånn måte, og det er jo helt greit. Men hvorfor ikke bare si at hun gjør det for egen del, for å kunne legge det bak seg, få ro i sjela og for at hun fortjener en oppreisning. Ingen som hadde reagert på det. Også er det jo dette med spleisen oppå det hele igjen da.

Måten hun gjør ting på er liksom gjentakende. Sier en ting, mens det er tydelig at det ikke alltid stemmer helt. Tror det er det, og summen av alle sånne ting som gjør at folk reagerer så sterkt og blir drittlei hele opplegget.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (27 minutter siden):

Så klart forstår man at hun vil ha både en unnskylding og en oppreisning for tapt barndom og tapt arbeidsevne om de kommer frem til det. Det tror jeg de fleste er enige i. «Problemet» her også er jo at hun vinkler det til at hun gjør det for å hjelpe alle andre og vil ha ros/creds for det. Jada, det kan hjelpe å sette lys på ting ved å snakke om det både generelt og fronte egen sak. Hovedproblemet med dagens BV og det de får mest kritikk for i dag er at de tar barn ut av hjemmet for tidlig, uten at de har prøvd andre hjelpetiltak, at de plasserer barn andre steder før de har prøvd å plassere de hos nære omsorgspersoner etc. Så klart skjer det omsorgssvikt som BV ikke plukker opp, så klart gjør de feil, så klart er det mange som skulle ha blitt tatt ut av hjemmet tidligere også.  Og så klart er det bra at de får kritikk for feil sånn det kan gjøres annerledes i fremtiden. Men hadde det virkelig vært en hjertesak å hjelpe andre/gjøre det for de som kommer etter osv, så hadde man måtte engasjere seg på en annen måte. Hun snakker kun om egen sak. Hørt henne pratet litt om et annet tilfelle en gang(et tilfelle som har vært i media). Aldri andre saker som er oppe i lyset og i media. Prater aldri om nåtidens største problemer med BV. Det er veldig unyansert og hun virker ikke til å ha satt seg inn i hvordan det er nå, bare oppheng i at de alltid aldri tar barn fort nok ut fra hjemmet. Jeg forstår godt om hun ikke har energi til å engasjere seg på en sånn måte, og det er jo helt greit. Men hvorfor ikke bare si at hun gjør det for egen del, for å kunne legge det bak seg, få ro i sjela og for at hun fortjener en oppreisning. Ingen som hadde reagert på det. Også er det jo dette med spleisen oppå det hele igjen da.

Måten hun gjør ting på er liksom gjentakende. Sier en ting, mens det er tydelig at det ikke alltid stemmer helt. Tror det er det, og summen av alle sånne ting som gjør at folk reagerer så sterkt og blir drittlei hele opplegget.

Tenker ett hvert fokus på de problemene og konsekvensene som kan oppstå når det offentlige ikke gjør jobben sin er viktig, for Stine er det hennes historie man kan lære noe av og det er en kjensgjerning av at kommunene først kan ta dette til etterretning når det forekommer rettskraftige dommer, først da er dette en historie man kan bruke som praktiske eksempler å ta med seg og dra lærdom av. Om de ikke kommer i rettsvesenet er disse historiene bare en bunke papirer som ligger i kommunens arkiv som ingen har kjennskap til. Det er ganske mye å legge på Stine «som har mer en nok med seg selv» å skulle sette seg inn i offentlig forvalting, da må man nesten engasjere seg politisk på høyt nivå. Hun har har sagt at hun gjør det både for sin egen del og andres -det krever ganske mye å gå igjennom det Stine har bestemt seg for nå og selvsagt er ambisjonen å gjøre det for egen del men det er helt sikkert en motivasjon å gjøre det for at andre skal ta lærdom og at man kan få rettskraftige dommer som andre kan dra nytte av igjen. Så at man på «død og liv» skal ha Stine til å «innrømme» at man gjør det for kun egen vinning skjønner jeg ikke. Hun gjør rett og slett samfunnet en tjeneste uansett hva andre tenker er hennes hovedmotivasjon. 

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Alma87 said:

Alt hun sier og gjør er selvmotsigende.. etter den siste «knekken» hennes har jeg bare måtta avfølge henne.. tenker hun er en stor energityv for venner og familie.. jeg blir sliten av å høre påa dag inn og dag ut..igår var det neste skremmende å se hvilke to ulike personer hun visste fram på Joviale og sin egen kanal. Den dama der kan å spille for å sirre sånn… hun brenner for BV saken men alt står på henne for at den skal gå videre.. sier som Atle Antonsen ; Ta deg sammen’a

Jeg stusser også på at hun i sommer var rasende på bv fordi de hadde sommerferie istedenfor å prioritere saken hennes. Der var jo sånn hast med denne saken. Men nå venter advokaten på henne at hun skal få fingern ut og sende papirene på saken? 🧐

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Polarpuma skrev (13 minutter siden):

Jeg stusser også på at hun i sommer var rasende på bv fordi de hadde sommerferie istedenfor å prioritere saken hennes. Der var jo sånn hast med denne saken. Men nå venter advokaten på henne at hun skal få fingern ut og sende papirene på saken? 🧐

Det er jo bare først meg selv og så meg selv. Så en må jo forstå at de må vente til hun er klar, eller når hun mener andre skal på rævva i gir. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt helt slutt på morgenlevering og gaver? 🤔🤔 Virker som det stoppet når bankkortet hennes ble sperret?? 🤔

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (24 minutter siden):

Har det blitt helt slutt på morgenlevering og gaver? 🤔🤔 Virker som det stoppet når bankkortet hennes ble sperret?? 🤔

Bankkortet fikk hun jo igjen i forrige uke da. Gud bedre hva folk bryr seg med🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (1 time siden):

Har det blitt helt slutt på morgenlevering og gaver? 🤔🤔 Virker som det stoppet når bankkortet hennes ble sperret?? 🤔

Det slutta vel, etter at hun har vært inne her å lest hva vi mener om det🙊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...