Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tuttenatributten skrev (4 minutter siden):

Men det er allerede oppgitt kontaktpersoner for prosjektet. Antar at de er kvalitetssikret og har en etablert kommunikasjonslinje inn mot sykehuset. Da kan ikke Stine bare komme inn fra «sidelinjen» og oppgi seg selv som kontaktperson/bindeledd. Det hun derimot kunne ha gjort var å synliggjøre prosjektet og oppfordre til å sende inn tepper via den allerede oppnevnte kontaktpersonen. Alternativt kunne hun brukt tiden sin til å kjempe saken sin på vegne av alle andre. Men det synes ikke å være så interessant lenger. 

Ja -men som du ser hva jeg skrev så kan det også være at hun og organisasjonen syntes det er fint at man bruker sine nettverk rundt forbi for å samle inn mer for så å levere alt samlet -jeg gjør det samme for en mat- og utstyrsorganisasjon og de er veldig glade for at det kan gjøres på den måten -da de får såpass mye fra meg som de ikke hadde fått ellers, da det ofte er lettere å få inn fra flere om noen bruker nettverkene sine for å samle inn til seg for så å levere. Det spiller vel egentlig ikle noe rolle om man er offisiell kontaktperson eller ikke. De syntes sikkert det er flott at enkeltpersoner samler inn mye og leverer inn samlet. Det er litt merkelig å diskutere det egentlig -så det er det siste jeg sier i denne saken, man må kunne se på det som en positiv ting tenker jeg😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polarpuma skrev (1 time siden):

Linket ble lagt opp i 2020, men ligger på forsiden av amandaproskektet.no.

vet ikke om det gjelder enda? Anyways. Det står opplyst om en kontaktperson for levering av tepper til Lillehammer, og navnet er ikke Stine:

https://www.amandaprosjektet.no/diverse/kontaktpersoner

Nei som jeg skrev tidligere så har hun sakt hun kjenner ene kontaktpersonen. Altså eg tenker det er en del å stusse på. Men akkurat det med Amandaprosjektet er det jo egentlig ganske rett frem. Hun har jo fått flere tepper fra folk som kanskje har fått litt ekstra motivasjon når noen de følger ser de ogsånn 

Endret av Heahea1
Rettet feil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg helt feil, eller skulle hun ikke få komme inn på sykehuset å levere.

Ikke inn på nyfødt intensiv men inn å møte ei på Lillehammer.

Min mor strikker til sykehuset Drammen å hun leverer da sannelig ikke dette inne på sykehuset, selv om hun er sykepleier på sykehuset.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hun vil påta seg ansvaret for å ta imot alle teppene, reise for å hente tepper og reise helt til Lillehammer for å levere alle teppene - når hun selv sier at kjøring gjør henne sliten. Og at det var en av grunnene til at jobben slet henne ut sånn, at det ble for mye kjøring🤔 OG at det er så stress å kjøre barna sine på fotballtreninger/fotballkamper… Bare jeg som syns det skurrer?🙈

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (1 time siden):

Husker jeg helt feil, eller skulle hun ikke få komme inn på sykehuset å levere.

Ikke inn på nyfødt intensiv men inn å møte ei på Lillehammer.

Min mor strikker til sykehuset Drammen å hun leverer da sannelig ikke dette inne på sykehuset, selv om hun er sykepleier på sykehuset.

Jo, var det ho sa engang i tia. At ho kjente/hadde en kontaktperson der og at HO hadde fått lov å komme inn for å levere disse teppene (som naive følgere strikker for ho) så ho kan ta æren.

jeg synes det er et flott tiltak men ho burde bedt folk sende direkte til kontaktperson/levert på leveringssted selv. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (29 minutter siden):

Rart hun vil påta seg ansvaret for å ta imot alle teppene, reise for å hente tepper og reise helt til Lillehammer for å levere alle teppene - når hun selv sier at kjøring gjør henne sliten. Og at det var en av grunnene til at jobben slet henne ut sånn, at det ble for mye kjøring🤔 OG at det er så stress å kjøre barna sine på fotballtreninger/fotballkamper… Bare jeg som syns det skurrer?🙈

Enig. Det er liksom ikke i utgangspunktet det at hun har tatt på seg å levere det som er «problemet». Det er denne selvmotsigelsen i snart alt hun gjør. Som du skriver, slutta i jobben mye pga at mye kjøring gjorde henne dårlig, hun blir sliten av å kjøre barna på aktiviteter. Men har ingen problemer med å kjøre til Hamar etc, en eller flere ganger om dagen, og nå til Lillehammer for å levere tepper. Og at kroppen kun blir dårlig etter som det passer henne og hennes interesser.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kjenner jeg meg faktisk provosert. Stine valgte å stå frem offentlig og hvor formålet med Snapchat var å synliggjøre saken sin. Jeg lurer på hvorfor hun nå velger å gi følgerne som spør om saken dårlig samvittighet. Saken hennes er jo til og med i stor grad sponset av hennes følgere - føler hun ingen ansvar ovenfor oss? 

1) Jeg skjønner ikke hvordan måten hun fronter sin sak skal hjelpe andre i samme situasjon? Nå driver hun ikke akkurat med opplysningsarbeid lenger heller.

2) Jeg bryr meg ikke om strikking, planter, vasking, klær, men må pine meg gjennom det for å følge med når noe om saken eller hennes historie blir nevnt. Men nå skal man ikke få lov til å spørre om saken heller? Om man har gått glipp av en oppdatering.

3) Husker flere her at hun skulle ha en spørsmålsrunde om saken og historien sin i juni? Jeg sendte inn spørsmål så var spent på svarene, men så vidt jeg er kjent ble det aldri spørsmålsrunde?

Vil gjerne ha tilbake spleispengene mine takk 🙋🏻‍♀️

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biblioteket skrev (9 minutter siden):

Nå kjenner jeg meg faktisk provosert. Stine valgte å stå frem offentlig og hvor formålet med Snapchat var å synliggjøre saken sin. Jeg lurer på hvorfor hun nå velger å gi følgerne som spør om saken dårlig samvittighet. Saken hennes er jo til og med i stor grad sponset av hennes følgere - føler hun ingen ansvar ovenfor oss? 

1) Jeg skjønner ikke hvordan måten hun fronter sin sak skal hjelpe andre i samme situasjon? Nå driver hun ikke akkurat med opplysningsarbeid lenger heller.

2) Jeg bryr meg ikke om strikking, planter, vasking, klær, men må pine meg gjennom det for å følge med når noe om saken eller hennes historie blir nevnt. Men nå skal man ikke få lov til å spørre om saken heller? Om man har gått glipp av en oppdatering.

3) Husker flere her at hun skulle ha en spørsmålsrunde om saken og historien sin i juni? Jeg sendte inn spørsmål så var spent på svarene, men så vidt jeg er kjent ble det aldri spørsmålsrunde?

Vil gjerne ha tilbake spleispengene mine takk 🙋🏻‍♀️

Amen!! Dette er akkurat det jeg har snakket om i flere måneder nå… Alt dette du skriver her! Hun er en løgner, rett å slett!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu er bare helt utrolig! «Jeg kan ikke sitte å gjenta meg selv» Nei vell… det er jo akkurat det hun gjør om sminke å ting å tang hver dag! 
Atter en gang sier hun til følgerne sine at man ikke skal stille spm, det orker hun ikke å forholde seg til! Hva?? Her skal det kunn plinge i innboksen hvis hun skal ha ROS og SYMPATI! Hu er bare helt utrolig… Å som jeg sa 100 ganger i sommer! Hun mener hun skal hjelpe andre med å være åpen om sin sak… Hvem hjelper hun om jeg tørr spørre?? INGEN… absolutt ingen!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som hun er drit lei sin egen snap. Hun er jo bare gretten.. men på joviale er ho så fnisat og jovial 😅

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (2 timer siden):

Enig. Det er liksom ikke i utgangspunktet det at hun har tatt på seg å levere det som er «problemet». Det er denne selvmotsigelsen i snart alt hun gjør. Som du skriver, slutta i jobben mye pga at mye kjøring gjorde henne dårlig, hun blir sliten av å kjøre barna på aktiviteter. Men har ingen problemer med å kjøre til Hamar etc, en eller flere ganger om dagen, og nå til Lillehammer for å levere tepper. Og at kroppen kun blir dårlig etter som det passer henne og hennes interesser.

Går vel ann å få svidd av litt penger på Strandtorget i samme slengen, så går turen til Lillehammer lett som en plett den veit du 🤦‍♀️

GulleGull skrev (12 timer siden):

Kanskje hun syntes det er ett hyggelig prosjekt å bli innvolvert i? Jeg hjelper en organisasjon på Facebook med å samle inn mat og gaver til jul feks fra mitt nettverk, folk kunne strengt tatt levert direkte til den organisasjonen da organisasjonen har egne offisielle  kontaktpersoner -men det er nok lettere for mitt nettverk å levere til meg da terskelen nok er litt lavere og  det er lettere å få inn mer om jeg ber om hjelp direkte til mine venner, bekjente og nettverk -så leverer jeg dirkete til en av kontaktpersonene i organisasjonen. Jeg har ingen egen rolle i den organisasjonen jeg syntes bare det er hyggelig å hjelpe de på den måten når jeg har litt ekstra overskudd til det. 

Det trenger ikke være noe man vil ha noe ære for men som er en hyggelig ting å innvolvere seg i.  

Da kunne hun heller involvert seg med å strikke tepper til Amandaprosjektet selv også... heller enn ENDA en genser til seg sjøl !!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir FLAU av å se på måten hun snakker på inne på joviale… 🥵🤦‍♀️ gjør seg til sååå sykt!! Åååh, kleint….

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (24 minutter siden):

Blir FLAU av å se på måten hun snakker på inne på joviale… 🥵🤦‍♀️ gjør seg til sååå sykt!! Åååh, kleint….

Stine på sin egen kanal VS. Stine på andre kanaler = to ulike individer. Shit, så skummelt å se på😲

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresshoppa skrev (4 minutter siden):

Stine på sin egen kanal VS. Stine på andre kanaler = to ulike individer. Shit, så skummelt å se på😲

Oioioi! Ja, det var scary! Snakk om å spille skuespill. Og enda er det mange som ikke ser hvor falsk hun er.  Jeg skjønner det ikke. Selv om jeg tror kanskje flere får øynene opp etter dagens snapping. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sin snap: «ikke spør hvor veska er i fra. Den er i fra bla bla og stropp bla bla…. Då vett dåke da å trenger ikke spør» 

joviale: «Hahah denne fra denne ja ja kul ikke sant?? :D» 

ehm wtf

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
26 minutter siden, Heahea1 said:

Sin snap: «ikke spør hvor veska er i fra. Den er i fra bla bla og stropp bla bla…. Då vett dåke da å trenger ikke spør» 

joviale: «Hahah denne fra denne ja ja kul ikke sant?? :D» 

ehm wtf

HEAHEA1, Hva har skjedd med deg siden september? Da forsvarte du Stine med nebb og klør, og kritikere på KG fikk høre det. Nå er du kritisk selv. Har du innsett at mange herinne faktisk har rett i det de lufter om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gresshoppa skrev (1 time siden):

Hvis det er skummelt å se på, så ikke følg henne. Så enkelt er det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (2 timer siden):

Enig! Snakk om å ha en splittet personlighet🆘

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (2 timer siden):

HEAHEA1, Hva har skjedd med deg siden september? Da forsvarte du Stine med nebb og klør, og kritikere på KG fikk høre det. Nå er du kritisk selv. Har du innsett at mange herinne faktisk har rett i det de lufter om?

Nja altså jeg var egentlig ganske nøytral, men kommer uansett i forsvar når ting blir veldig useriøst eller direkte stygt. Men altså jeg ser jo noen av poengene dere har, spess i dag så var det veldig synlig med skiftet mellom kanalene. Jeg forsvarte henne vell egentlig ikke med nebb og klør. Jeg sa jo bare at det som ble slengt ut var drøyt. Noe det var. Samme med det Amandaprosjektet. Ikke noe jeg syns er noe å ta henne på så kan komme med en kommentar som egentlig er ganske nøytral

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (9 timer siden):

Hu er bare helt utrolig! «Jeg kan ikke sitte å gjenta meg selv» Nei vell… det er jo akkurat det hun gjør om sminke å ting å tang hver dag! 
Atter en gang sier hun til følgerne sine at man ikke skal stille spm, det orker hun ikke å forholde seg til! Hva?? Her skal det kunn plinge i innboksen hvis hun skal ha ROS og SYMPATI! Hu er bare helt utrolig… Å som jeg sa 100 ganger i sommer! Hun mener hun skal hjelpe andre med å være åpen om sin sak… Hvem hjelper hun om jeg tørr spørre?? INGEN… absolutt ingen!

Lurer helt seriøst på hvem hun tror hun er. Hun er ikke blitt Norges største snapper om det er det hun tror. Men hun snakker som hun skulle vært det, og så nedlatende at det gjør vondt langt inni sjela

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...