Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Polarpuma
2 minutter siden, P-max:) said:

Har heller ikke sett noe tepper hun har strikket nei. Kun en følger som hadde levert til hun. Kun vært snakk om genseren til Oskar og et annet prosjekt. Ikke noe til Amanda prosjektet 

Ja jeg så at hun hadde fått tepper fra en følger. 9 tepper som bestemora til følgeren hadde strikka, var det ikke det hun sa? Og ellers så det eneste jeg har sett Stine strikke er gensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polarpuma skrev (8 minutter siden):

Ja jeg så at hun hadde fått tepper fra en følger. 9 tepper som bestemora til følgeren hadde strikka, var det ikke det hun sa? Og ellers så det eneste jeg har sett Stine strikke er gensere.

Ja stemmer det var noe sånt ja. Ja det er det eneste jeg vet om også. Så hvor disse teppene hun påstår hun har strikket er vell i hennes drøm 🤪. Dessuten så syns jeg det er dårlig unnskyldning at hun har pakket de ned. Når hun engasjerer følgerne sine til å sende til hun så syns jeg hun skal vise all hun har før hun leverer til sykehuset! Det er selvfølge å gjøre mener jeg 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
10 minutter siden, P-max:) said:

Ja stemmer det var noe sånt ja. Ja det er det eneste jeg vet om også. Så hvor disse teppene hun påstår hun har strikket er vell i hennes drøm 🤪. Dessuten så syns jeg det er dårlig unnskyldning at hun har pakket de ned. Når hun engasjerer følgerne sine til å sende til hun så syns jeg hun skal vise all hun har før hun leverer til sykehuset! Det er selvfølge å gjøre mener jeg 

Ja deadline for strikking og levering av tepper er jo blitt utsatt fordi folk hadde det så travelt, inkludert henne selv. Og nå er teppene “pakket ned”. Er det lås på  de? Kan de ikke tas frem og vises før de skal leveres til sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (Akkurat nå):

Ja deadline for strikking og levering av tepper er jo blitt utsatt fordi folk hadde det så travelt, inkludert henne selv. Og nå er teppene “pakket ned”. Er det lås på  de? Kan de ikke tas frem og vises før de skal leveres til sykehuset?

Selv om de må pakkes forsvarlig osv som hun sa, for sykehuse ville at det skulle pakkes sånn og sånn. Det er greit nok. Hun trenger ikke å pakke de ut av pakningen, disse posene er gjennomsiktig som hun viste frem fra en følger iallefall. Trenger ikke å se alle detaljer på hvert teppe. Men vært fint å fått sett hvordan de ser ut å farger osv. 

skulle tro det var lås på de ja 😂😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (5 minutter siden):

😂😂😂👏👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 time siden):

Jeg følger ivrig med på strikkinga hennes. Jeg har ikke sett det ferdigstrikkede teppet. Når viste hun det frem?

Hun har ikke vist det fram... hvis hun sier det, så er det løgn

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polarpuma
10 minutter siden, P-max:) said:

Selv om de må pakkes forsvarlig osv som hun sa, for sykehuse ville at det skulle pakkes sånn og sånn. Det er greit nok. Hun trenger ikke å pakke de ut av pakningen, disse posene er gjennomsiktig som hun viste frem fra en følger iallefall. Trenger ikke å se alle detaljer på hvert teppe. Men vært fint å fått sett hvordan de ser ut å farger osv. 

skulle tro det var lås på de ja 😂😂

Hun viste frem de teppene fra følgeren som hun hadde fysisk møtt i byen. De lå ikke i en pose som jeg husker. Jeg la merke til at det var mye rosa og “jentefarger”. Det ble jo sagt flere ganger på snap at det mangler “guttetepper.” Men det er jo fint at folk strikker tepper uansett farge, de bruker vel restgarn. Det viktigste er at de får tepper. 

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (5 minutter siden):

Hun viste frem de teppene fra følgeren som hun hadde fysisk møtt i byen. De lå ikke i en pose som jeg husker. Jeg la merke til at det var mye rosa og “jentefarger”. Det ble jo sagt flere ganger på snap at det mangler “guttetepper.” Men det er jo fint at folk strikker tepper uansett farge, de bruker vel restgarn. Det viktigste er at de får tepper. 

Mener de lå i en sånn brødpose. Men kan hende jeg husker feil :)  

Ja det er viktigste. Å siden stine vet det manglet guttefarger så kan hun no strikke da siden hun brenner for dette prosjektet. 

uansett så vet vi at det ikke har blitt vist frem noe teppe stine selv har strikket. Det er det mange vitner på. Skal man være dobbeltmoralsk må man selv huske hva man sier å lyver om tenker jeg 😂. Avslører seg selv om hvordan hun egentlig er nå syns jeg 😅😅

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
11 minutter siden, P-max:) said:

Ja det er viktigste. Å siden stine vet det manglet guttefarger så kan hun no strikke da siden hun brenner for dette prosjektet. 

uansett så vet vi at det ikke har blitt vist frem noe teppe stine selv har strikket. Det er det mange vitner på. Skal man være dobbeltmoralsk må man selv huske hva man sier å lyver om tenker jeg 😂. Avslører seg selv om hvordan hun egentlig er nå syns jeg 😅😅

Mye som skurrer ja! Og hvis hun virkelig brant for disse teppene, så hadde hun ivrig vist frem at hun selv jobber med saken. Det hun viser ivrig frem om dagen en sminke, sminke, sminke og katter og et par gensere som hun strikker. De kan da ikke være viktigere enn teppene?

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (23 minutter siden):

Mener det var rosa og gul blant teppe fargene. Stemmer gjennomsiktig pose. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
4 minutter siden, Veranda said:

Mener det var rosa og gul blant teppe fargene. Stemmer gjennomsiktig pose. 

Ok så husker jeg feil. Man kunne ihverfall tydelig se teppene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 time siden):

Ok så husker jeg feil. Man kunne ihverfall tydelig se teppene. 

Ja det kunne man :) hun kunne også vist sine som hu selv har strikket. Men hun har nok litt problem med å vise noe hun ikke har arbeidet med. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (1 time siden):

Ja det kunne man :) hun kunne også vist sine som hu selv har strikket. Men hun har nok litt problem med å vise noe hun ikke har arbeidet med. 

Enda godt det kom noe pakker i posten i dag da hvertfall 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nydelige lille bollen av en kattunge! 😄 Er så søt! Men hvor er mammaen? for det er ikke mammaen den svarte/hvite voksne som er der sammen med den. Håper den liker huset sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (7 timer siden):

Hu har vært ute mange turer allerede... Stine har vist det på Snap

😩😩😩😩😩

Klementine skrev (37 minutter siden):

Den nydelige lille bollen av en kattunge! 😄 Er så søt! Men hvor er mammaen? for det er ikke mammaen den svarte/hvite voksne som er der sammen med den. Håper den liker huset sitt. 

Er ikke det moren da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (5 timer siden):

Mye som skurrer ja! Og hvis hun virkelig brant for disse teppene, så hadde hun ivrig vist frem at hun selv jobber med saken. Det hun viser ivrig frem om dagen en sminke, sminke, sminke og katter og et par gensere som hun strikker. De kan da ikke være viktigere enn teppene?

Hadde Stine strikket tepper, hadde hun garantert holdt oss oppdatert. Stine deler alltid sine strikkeprosjekter med følgere. Stine har noen snille og godhjertede følgere som tror på hennes engasjement. Så gjenstår det å se hvor viktig engasjementet er for henne, og ikke minst hvem som tar æren. 

Alle valg du tar i livet Stine,  slår tilbake på deg selv. Dette gjelder spleisen også. Mange snille følgere som heier på deg, tror på deg og som har gitt til spleisen fra sitt hjertet. Det vil kun ramme deg selv, hvis spleis pengene brukes på hverdagslykke istedenfor saken mot barnevernet. Som er din viktigste kamp for å komme videre i livet. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Chroma skrev (4 timer siden):

😩😩😩😩😩

Er ikke det moren da? 

er ikke det en hannkatt? mener hun har sagt navnet hans, og det var en hann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (10 minutter siden):

er ikke det en hannkatt? mener hun har sagt navnet hans, og det var en hann

De har to svarte/hvite hannkatter pluss en svart/hvit hunnkatt som er mor til de 3 andre. Ikke rart hun blir drittlei og vil ut, føde 2-3 ungekull i året er ikke sunt for noen hunnkatter 💔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (28 minutter siden):

De har to svarte/hvite hannkatter pluss en svart/hvit hunnkatt som er mor til de 3 andre. Ikke rart hun blir drittlei og vil ut, føde 2-3 ungekull i året er ikke sunt for noen hunnkatter 💔

Er Signe, Eldar og Viggo barn av Doris?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...