Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jajajane skrev (12 minutter siden):

IGJEN «knulles hun i munnen» av kaken! 
Med yngstesønnen i bakgrunn. Hun eier ikke skam den dama der… 

Æsj🤮 er det mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (24 minutter siden):

Æsj🤮 er det mulig!

Sikkert veldig gøy for de to eldste også, når jevngamle ungdommer ser snappen til moren deres…. 😵‍💫

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeverSayNever skrev (4 timer siden):

Hva har hun kuttet ut som hun håper og andre gjør? Og hva mumler hun på slutten av snappen egentlig?

garantert ikke Temu i alle fall 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roseenrødt skrev (På 8.11.2024 den 18.41):

Han har blitt kontaktet og informert om det hun la ut om han på snap

Har fotografen konfrontert henne med det hun sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeverSayNever skrev (6 timer siden):

Hva har hun kuttet ut som hun håper og andre gjør? Og hva mumler hun på slutten av snappen egentlig?

Lade mobilen om natten

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA for alle dere i dag. NÅ har dere greid det. Nå gir ho seg på sosiale medier. Ho har jo blitt mobbet og trakassert nok til at nå orker ho ikke mere. Og når dere også drar med barna og mannen hennes ned i gjørma, da blir jeg dårlig og kvalm. Hva faen er vitsen? Skal dere dra det så langt at det blir liv på samvittigheten tilslutt? Jeg fatter ikke jeg at det går ann å hate et menneske så fælt at man må skrive side opp og side ned med så mye stygt og stygge påstander?? Hva om andre plutselig hadde begynt å skrive sånn om deg anonymt og du hadde fått trygt der rett i fleisen? Hadde jo ikke vært noe hyggelig det. Men nå vant dere jo. Ho er ferdig. Så gratulerer til dere!!!!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj å mange ekkel folk det finnes her inne, bare lest en liten prosent av hva dere skriver om Stine, men det var nok for meg, skjønner ikke at dere klarer å være så ondskapsfulle og skrive så mye stygt. Feige er dere hele gjengen som sitter bak ett tastatur å er anonyme og skriver stygge ting. Dere vant igjen… Nok engang fikk dere trolla dere til at hun ikke orket mer, og det skjønner jeg godt, ingen mennesker klarer å forholde seg til så mye stygge kommentarer hver eneste dag. Helt sjokkert over så mye stygt dere skriver. Også så mye rart dere blander dere i. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler mer om at de siste dagene har Stine fått mye kritikk pga låsen på døren til barnet sitt. Altså, dette barnet vil aldri klare å komme seg ut av rommet hvis det begynner å brenne, selvfølgelig reagerer folk på det! Låsen er på utsiden og så høyt oppe at barnet ikke vil klare å få døra opp. 
Hjelper ikke med tårer og trusler om å slutte å snappe, folk må få lov og kommentere det som legges ut på en offentlig kanal. Spesielt hvis man blir bekymret for et barn. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litenstjerne skrev (1 minutt siden):

Tror det handler mer om at de siste dagene har Stine fått mye kritikk pga låsen på døren til barnet sitt. Altså, dette barnet vil aldri klare å komme seg ut av rommet hvis det begynner å brenne, selvfølgelig reagerer folk på det! Låsen er på utsiden og så høyt oppe at barnet ikke vil klare å få døra opp. 
Hjelper ikke med tårer og trusler om å slutte å snappe, folk må få lov og kommentere det som legges ut på en offentlig kanal. Spesielt hvis man blir bekymret for et barn. 

Nei dette handler da fader meg ikke bare om det, er over 800 kommentarer om alt mellom himmel og jord. Og ikke si noe så dumt, han hadde kommet ut av det rommet der om det brant. Du skriver jo som at de låser mot han vilje og ingen muligheter å komme seg ut på noen som helst måte. Ikke lek bekymra, du vil bare lage en egen oppfatning som resten av denne gale gjengen med kjærringer her inne. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litenstjerne skrev (6 minutter siden):

Hvor har hun fått denne kritikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uten grunn at enkelte har lange tråder her inne

Hun henger ut folk når det passer henne og hun har blitt tatt i løgn uten å rydde opp 

Godt mulig det er mannen som har satt foten ned, mitt inntrykk er det 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det blitt av nestekjærlighet og empatien til folk? Jeg blir oppriktig beskymra for at det går slike ondsinna damer blandt oss? Tenk at voksne damer kan sitte å henge ut et menneske på denne måten! SKAM DERE! Så lite innhold dere må ha i livene deres, når dere må holde på sånn? Jeg skjønner virkelig ikke hva dere får ut av å sitte å skravle på denne måten? Må jo vere sjalusi dette går på? Hun er en flott dame, med flotte barn og mann. Tåler dere ikke det? Jeg har aldri kommentert på et forum før, for det har aldri vert noe for meg. Men når jeg ser snappen hennes i dag, så får jeg bare vondt! Gå inn i dere selv og finn ut hvorfor dere gjør som dere gjør! For det trengst virkelig damer! Håper dere som snakker ned andre voksne mennekser ikke har barn som blir vitne til den mobbinga dere driver med. Her skal vi lære barna våre å vere snille med andre, så har vi sånne som der gående rundt her! Fysj for noen forbilder dere er!

Så klapper jeg for de oppegående damene her inne som faktisk har er hjerte❤️! Takk for meg! 

Endret av Kristiansen
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (På 14.11.2024 den 20.32):

IGJEN «knulles hun i munnen» av kaken! 
Med yngstesønnen i bakgrunn. Hun eier ikke skam den dama der… 

Å iiiik, tenk å si noe så forkastelig……… Idiot, hun sa det mange sier når noe er sinnsykt godt, «det knuller i munn». Det er sagt med en spøkefull tone, men det hørte ikke du vettu for du sitter bare å lytter etter noe du kan ta hun på.

og hvordan i all verden vet du at minste sønnen sto ved siden av? Og hvis han gjorde det, dør han av å høre det? Og hva har det med deg å gjøre? Tenker du at det er bedre at sønnene kan gå inn å lese all dritten du skriver, enn den kommentaren der om en KAKE? Ja jeg nevner det igjen KAKE, tenk så sykt å henge seg opp i så banalt lite. 

Endret av SKV.87
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (3 minutter siden):

I en eventuell brann på natten, strømmen har kanskje blitt borte, og i full panikk, så kan jeg nesten garantere deg at han ikke klarer å komme seg ut av det rommet. Han klarer det fint under kontrollerte forhold på dagtid, når mor filmer til Snapchat, men kommer ikke til å klare det når panikken slår inn hvis noe skjer om natten.

Hvilken lås er det snakk om? Har ikke fulgt med på ei stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere nye som fikk med dere hvordan hun omtalte advokat og sakkyndig i forkant av rettssak? Hvor mange hun har hengt ut, nå senest fotografen.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...