Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Angel75 skrev (6 minutter siden):

Ja, fra dommen er levert og 2 uker stod det. La ved bilde.

Her må noe være feil sitert. 
erstatninger blir ikke utbetalt før en dom er rettskraftig.
Det hadde skapt kaos.

Eksempelvis:  Jeg blir dømt til å betale deg erstatning på 200.000. 
jeg betaler deg det innen 2 uker. Men så anker jeg dommen.

i neste runde i retten mener dommeren at du bare har krav på 150.000 i erstatning . Da skylder du meg plutleig 50.000,- 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Journalisten har nok tatt seg en kunstnerisk frihet her ja. Kommunen skylder ikke Stine penger før dommen er rettskraftig. Og det blir den først etter fristen for å anke, og de ikke anker.

Velger de å anke må en avvente til ny dom foreligger. Den kan enten opprettholde dommen fra tingretten eller avsi en helt annen dom. Og etter det er det ny frist på å anke dommen.

Så det er fortsatt ei stund til før shoppingturene kan begynne.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (19 minutter siden):

Her må noe være feil sitert. 
erstatninger blir ikke utbetalt før en dom er rettskraftig.
Det hadde skapt kaos.

Eksempelvis:  Jeg blir dømt til å betale deg erstatning på 200.000. 
jeg betaler deg det innen 2 uker. Men så anker jeg dommen.

i neste runde i retten mener dommeren at du bare har krav på 150.000 i erstatning . Da skylder du meg plutleig 50.000,- 

Kan de ha fått ankefrist på 2 uker også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (59 minutter siden):

Ååå er det nå vi skal sende stakkars deg mld til dronninga 🎖

Hva har skjedd nå da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polarpuma skrev (18 minutter siden):

Uthenging av helsepersonale på Jeløya på kanalen hennes i dag. 😣 “de skulle ha revurdert jobben sin”. 

Hvem hang hun ut, siden du mener det er uthenging som skjedde?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
Bålkaffe skrev (5 minutter siden):

Hvem hang hun ut, siden du mener det er uthenging som skjedde?

Du kan følge henne på kanalen hennes så får du se selv: Hun henger ut folk hele tida. I dag er det “sykepleierene som jobbet kveldsvakter på Jeløya rehbiliteringssted som skulle revurdert jobben sin.“ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (Akkurat nå):

Du kan følge henne på kanalen hennes så får du se selv: Hun henger ut folk hele tida. I dag er det “sykepleierene som jobbet kveldsvakter på Jeløya rehbiliteringssted som skulle revurdert jobben sin.“ 

Jeg har sett de snappene der, du glemte å nevne at hun også skrøt av resten av personalet der, selve oppholdet og at hun skal tilbake og gleder seg til det.

De fleste som har vært i kontakt med helsevesenet har vært borti noen som virkelig burde ha revurdert jobbene sine, men for all del, gi folk i denne tråden inntrykket at hun henger ut navngitte folk og at det er det eneste hun gjør, når det hun gjør er å snakke om sine erfaringer i helsevesenet når noen spør hvordan Jeløya var for henne.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Polarpuma
Bålkaffe skrev (18 minutter siden):

Jeg har sett de snappene der, du glemte å nevne at hun også skrøt av resten av personalet der, selve oppholdet og at hun skal tilbake og gleder seg til det.

De fleste som har vært i kontakt med helsevesenet har vært borti noen som virkelig burde ha revurdert jobbene sine, men for all del, gi folk i denne tråden inntrykket at hun henger ut navngitte folk og at det er det eneste hun gjør, når det hun gjør er å snakke om sine erfaringer i helsevesenet når noen spør hvordan Jeløya var for henne.

Dette er ikke en ensidig uttalelse, det er et mønster. Har man fulgt kanalen hennes en stund (i mitt tilfelle noen år) så ser man at det er et gjentagelse av nedrakking og uthenging av folk. Ikke bare sykepleiere, men ansatte i offentlige etater (med fullt navn) følgerne sine, naboer, familie, butikkansatte, advokat; frisører og personer som har sponsa henne tjenester osv. De er blitt kaldt for dumme, idioter, nek, fi*ter, rasshøl osv. Saken er at hun sier selv at man skal ikke snakke stygt om andre, og “har du ikke noe bra å si, så hold kjeft.” Men disse gode råd gjelder for alle andre mennesker og ikke for fruen selv. Disse stakkarne som blir hengt ut på kanalen hennes, har ikke mulighet til å forsvare seg. Hun sitter med mye makt med 17000 følgere og påvirker dem til å tro at visse mennesker er dumme og udugelige. Å si at sykepleierne burde revurdere jobben sin synes jeg er veldig stygt sagt, det føyer seg inn i rekka over ufine kommentarer. Dette er folk som står på pinne for henne for at hun skal ha det bra. Det er mange folk som drømmer om å få plass på rehabilitering og får avslag. Hva med å være takknemlig for plassen hun får, og for alle som gjør hva de kan for å servicere henne. Hun skal tilbake på Jeløya, sier hun. Vi får håpe at de fæle sykepleierne ikke er på vakt da, og at hun blir bært på gullstol under hele oppholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (16 minutter siden):

Dette er ikke en ensidig uttalelse, det er et mønster. Har man fulgt kanalen hennes en stund (i mitt tilfelle noen år) så ser man at det er et gjentagelse av nedrakking og uthenging av folk. Ikke bare sykepleiere, men ansatte i offentlige etater (med fullt navn) følgerne sine, naboer, familie, butikkansatte, advokat; frisører og personer som har sponsa henne tjenester osv. De er blitt kaldt for dumme, idioter, nek, fi*ter, rasshøl osv. Saken er at hun sier selv at man skal ikke snakke stygt om andre, og “har du ikke noe bra å si, så hold kjeft.” Men disse gode råd gjelder for alle andre mennesker og ikke for fruen selv. Disse stakkarne som blir hengt ut på kanalen hennes, har ikke mulighet til å forsvare seg. Hun sitter med mye makt med 17000 følgere og påvirker dem til å tro at visse mennesker er dumme og udugelige. Å si at sykepleierne burde revurdere jobben sin synes jeg er veldig stygt sagt, det føyer seg inn i rekka over ufine kommentarer. Dette er folk som står på pinne for henne for at hun skal ha det bra. Det er mange folk som drømmer om å få plass på rehabilitering og får avslag. Hva med å være takknemlig for plassen hun får, og for alle som gjør hva de kan for å servicere henne. Hun skal tilbake på Jeløya, sier hun. Vi får håpe at de fæle sykepleierne ikke er på vakt da, og at hun blir bært på gullstol under hele oppholdet.

"Ja, hun får jo bare holde kjeften og være takknemlig, kan hun ikke bare spise kake, lissm?" sånn høres du ut nå. Skulle alle som møter på personer som ikke hører hjemme i helsevesenet ha holdt kjeft? Være takknemlige og ikke si noen ting? Lykke til, det er sånn man som lege får gjort overgrep i flere år mot sine egne pasienter.

Hun ble spurt om erfaringene sine fra Jeløya og du valgte å henge deg fast på det ene negative hun kom med, ikke alt det positive og deretter kaller du det for uthenging når det ikke er tilfellet en gang.

Jeg får med meg noen mønster her fra denne tråden og det ser jammen meg ikke mye bra ut. Hvordan går det med den moralske overlegenhet, forresten?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
Bålkaffe skrev (2 minutter siden):

"Ja, hun får jo bare holde kjeften og være takknemlig, kan hun ikke bare spise kake, lissm?" sånn høres du ut nå. Skulle alle som møter på personer som ikke hører hjemme i helsevesenet ha holdt kjeft? Være takknemlige og ikke si noen ting? Lykke til, det er sånn man som lege får gjort overgrep i flere år mot sine egne pasienter.

Hun ble spurt om erfaringene sine fra Jeløya og du valgte å henge deg fast på det ene negative hun kom med, ikke alt det positive og deretter kaller du det for uthenging når det ikke er tilfellet en gang.

Jeg får med meg noen mønster her fra denne tråden og det ser jammen meg ikke mye bra ut. Hvordan går det med den moralske overlegenhet, forresten?

Vi får være enig om å være uenig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 time siden):

Man kan jo gjøre seg noen tanker om noen av disse spl sa fra om snapping i fellesarealet…

Sa hun noe mer spesifikt om hvorfor de burde revurdere jobben? Jeg datt av underveis…

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...