Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Dojakitty skrev (19 minutter siden):

Hva er det hun er i rettsak for? 
og hvordan går det? 

Google Stine Knutsen, så kan du lese det selv. Så slipper noen å gjøre jobben for deg ;) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MsFri skrev (6 minutter siden):

Google Stine Knutsen, så kan du lese det selv. Så slipper noen å gjøre jobben for deg ;) 

Behøver vel ikke å svare på den måten? 😉😉😉😉😉😉😉 veldig teit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (9 minutter siden):

Men nå er det nevnt ørten ganger her inne og hele saken er lett å google seg til. Så jeg forstår litt at folk er lei av folk som ber om oppsummering etter oppsummering :)

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (13 minutter siden):

Svarte jeg deg på en måte?

Veldig teit å ta seg nær av det 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉

google er din venn ☺️  

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (13 minutter siden):

Ikke teit, men et saklig svar. Les deg opp her og via artikler i Google. Tidsbesparende og opplysende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Men nå er det nevnt ørten ganger her inne og hele saken er lett å google seg til. Så jeg forstår litt at folk er lei av folk som ber om oppsummering etter oppsummering :)

Ja, jeg forstår ikke helt hvorfor folk skal få alt «ferdigtygd» når man helt enkelt kan Google det når det står at det står på Ringsaker blad, det står på tv2.no osv. men jeg hadde ingen ondsinnet mening bak mitt svar i alle fall. Jeg kan ikke noe for hvordan tonefall andre leser ☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eevie skrev (1 time siden):

Fra Stine eller fra sakkyndig?? 

Hun sa på snap fra i går kveld, tror jeg, at en «fagkyndig» hadde sagt dette i rettsaken i går 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (53 minutter siden):

Hun sa på snap fra i går kveld, tror jeg, at en «fagkyndig» hadde sagt dette i rettsaken i går 

Løgn det sikkert.  En person på jobb ville jo ikke sagt der høyt i en rettsak

Endret av Anneisabell
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (7 minutter siden):

Løgn det sikkert.  En person på jobb ville jo ikke sagt der høyt i en rettsak

Jeg tror ikke det var løgn. Jeg har selv fått lignende beskjed i en rettsak. De griller deg for alt det er verdt. Er jo "ulovlig" å ta på seg litt finere klær og se nogenlunde ok ut i en rettsak. Kjenner jeg blir skikkelig provosert av slike uttalelser. 

I min sak så skulle nok jeg også dukket opp i en utslitt joggedress, ikke stelt meg.

Vi med kroniske skjulte sykdommer blir så sett ned på. Jeg har dager hvor jeg ikke orker å "pynte" og tar på minimalt med sminke, men jeg har også dager hvor jeg kan pynte meg og sminke meg mer, men jeg er ikke mindre syk av den grunn. Smertene mine gjør at formen og energien er som en jojo gjennom dagene. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke det var løgn. Jeg har selv fått lignende beskjed i en rettsak. De griller deg for alt det er verdt. Er jo "ulovlig" å ta på seg litt finere klær og se nogenlunde ok ut i en rettsak. Kjenner jeg blir skikkelig provosert av slike uttalelser. 

I min sak så skulle nok jeg også dukket opp i en utslitt joggedress, ikke stelt meg.

Vi med kroniske skjulte sykdommer blir så sett ned på. Jeg har dager hvor jeg ikke orker å "pynte" og tar på minimalt med sminke, men jeg har også dager hvor jeg kan pynte meg og sminke meg mer, men jeg er ikke mindre syk av den grunn. Smertene mine gjør at formen og energien er som en jojo gjennom dagene. 

Nå kan det hende de har fulgt med på stine, siden hu har en offentlig kanal. Og der viser hu frem hver dag, at hu står på badet i flere timer og sminker seg og styrer. Hopper og spretter og headbanger til dunkdunk musikk… dessuten er hu ute og shopper og handler omtrent hver dag…
dama der har kun kroniske plager når det er noe som kan gi hu en fordel. 
er ikke rart vi med ordentlige plager ikke blir trodd når man ser åssen enkelte holder på. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usminka skrev (20 minutter siden):

Nå kan det hende de har fulgt med på stine, siden hu har en offentlig kanal. Og der viser hu frem hver dag, at hu står på badet i flere timer og sminker seg og styrer. Hopper og spretter og headbanger til dunkdunk musikk… dessuten er hu ute og shopper og handler omtrent hver dag…
er ikke rart vi med ordentlige plager ikke blir trodd når man ser åssen enkelte holder på. 

Tingrettens praksis er nok mer seriøs en hva du tror kan hende. 
Å komme med et slikt stikk fra fagkyndig kan være en del av en hersketeknikk som man dessverre ser er vanlig i en rett. Dette har nok dommeren fått med seg og da taler det utelukkende til Stines fordel. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usminka skrev (22 minutter siden):

Jeg kan forstå det litt, men hvorfor kan ikke vi med skjulte kroniske sykdommer og smerter også få ha gode stunder, timer og dager? 

Jeg har det litt på samme måte som Stine bare at jeg hopper rundt på krykker i tillegg nå, men har jo aldri gjort det og jeg har også fått mange fæle blikk, tilbakemeldinger og baksnakking. Også er jeg jo ikke aktiv på snap. 

Men jeg husker også tilbake til rettsaken at jeg ble grillet for positive oppdateringer jeg hadde på Facebook. De skal ta deg på alt, så ja hun skulle nok holdt en lavere profil men da får man jo heller ikke "lov" til å leve livet slik det faktisk er heller.

Som de fleste vet her inne har jeg ikke fulgt henne så lenge som mange andre her inne. Jeg bare kjente det vekket vonde minner og følelser. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (2 timer siden):

Jeg kan forstå det litt, men hvorfor kan ikke vi med skjulte kroniske sykdommer og smerter også få ha gode stunder, timer og dager? 

Jeg har det litt på samme måte som Stine bare at jeg hopper rundt på krykker i tillegg nå, men har jo aldri gjort det og jeg har også fått mange fæle blikk, tilbakemeldinger og baksnakking. Også er jeg jo ikke aktiv på snap. 

Men jeg husker også tilbake til rettsaken at jeg ble grillet for positive oppdateringer jeg hadde på Facebook. De skal ta deg på alt, så ja hun skulle nok holdt en lavere profil men da får man jo heller ikke "lov" til å leve livet slik det faktisk er heller.

Som de fleste vet her inne har jeg ikke fulgt henne så lenge som mange andre her inne. Jeg bare kjente det vekket vonde minner og følelser. 

Selvsagt skal mennesker med skjulte kroniske sykdommer og smerte få ha det bra, ha gode stunder, dager, kunne ordne seg og «pynte» seg litt, reise på shopping, cafe etc uten å bli dømt/få blikk/komentarer etc.
Men akkurat når det kommer til fru knutsen, for oss som kjenner hu eller har fulgt hu ei stund så vet vi at dette er noe hu gjør hele tiden. Hu kan snappe om selvmordsmigrene, smerter fra hælvete, stiv nakke og vond kropp, for å så stå og hoppe og headbange til «russemusikk» en halvtime senere. Det henger ikke på grep. Hu juger jo omtrent mer eller mindre om alt, og historiene hennes endrer seg hele tiden. Det hadde de ikke gjort om det er sannheten som blir fortalt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært lite skriverier i media de to siste dagene. Det er vel siste dag for saken i dag?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Vært lite skriverier i media de to siste dagene. Det er vel siste dag for saken i dag?

Ligger ute på Ringsaker Blad nå. Kvass dag i retten tydligvis! Ingen som gir seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (13 minutter siden):

Ligger ute på Ringsaker Blad nå. Kvass dag i retten tydligvis! Ingen som gir seg. 

Har du tilgang og kan være så snill å sende meg skjermbilder på dm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jajajane skrev (18 minutter siden):

Har du mulighet til å sende  skjermbilder på dm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omsider kommet meg inn på discord. Men kun inn på noe som heter Galehuset. 

Finner jeg videoene om diplomet der eller ligger de ett annet sted? 

Jeg er veldig nysgjerrig, som dere sikkert har skjønt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (22 minutter siden):

Jeg har omsider kommet meg inn på discord. Men kun inn på noe som heter Galehuset. 

Finner jeg videoene om diplomet der eller ligger de ett annet sted? 

Jeg er veldig nysgjerrig, som dere sikkert har skjønt 😁

Søk opp «frukuntsen» og trykk deg inn på overskriften, deretter «pins». Der er høydepunktene samlet. God fornøyelse🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig-grei skrev (9 minutter siden):

Søk opp «frukuntsen» og trykk deg inn på overskriften, deretter «pins». Der er høydepunktene samlet. God fornøyelse🥰

Tusen takk, da skal jeg prøve 🤍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...