Gjest Eevie Skrevet 15. juni #15341 Del Skrevet 15. juni Chrisy skrev (24 minutter siden): Husker hun fortalte at hullet i lungen på mystisk vis hadde grodd. Passer bra med psykomotorisk og rehabilitering nå, så hun kan si det i rettsaken. Prøvd alt! Ingen barn skulle vokse opp med dysfunksjonelle foreldre men det har skjedd og skjer likevel. Men de fleste klarer og leve ett bra liv likevel. Og vet helt klart deres unger IKKE skal oppleve det samme! I Stine’s tilfelle lurer jeg på om hun tenker over hvordan hennes væremåte påvirker hennes unger? Og vokse opp med ei mor som kun tenker på seg sjøl,er sykelig opphengt i sykdom og det såpass mye at hun legger på litt/finner på greier/overdramatiserer for og få ønsket reaksjon og holde på oppmerksomheten fra andre,snapper døgnet rundt,til og med når hun bretter klær?? Og ikke minst,selve saken da! Tenker de ungene har fått kvota si og vel så det?? Hun vil så fremstå som perfekt mor,men luller seg inn i noe hun ikke klarer eller vil gi slipp på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 15. juni #15342 Del Skrevet 15. juni Stine er ute på tynn is nå med å «oute» dommeren nærmest som en medsammensvoren. Bare det at hun siterte en påstått privat samtale mellom dommer og sakkyndig der dommeren gav uttrykk for at saken hennes var sterk, er det stikk motsatte av hva man kan forvente av en dommer; «Retten skal likevel etter tvisteloven danne seg en objektiv mening kun om det som kommer frem i rettssalen under hovedforhandling. Dommeren vil derfor normalt ha en viss tilbakeholdenhet og skepsis til begge parters forklaringer, og vil i størst mulig grad basere sin bevisvurdering av parts- og vitneforklaringer på om andre holdepunkter i skriftlig begivenhetsnær dokumentasjon, upartiske vitner og logikk støtter den ene eller andres forklaring.» Stine fremstår som en løs kanon på dekk og dette tror jeg irriterer alle profesjonelle i saken. At hun snapper om dette og i tillegg indirekte hånlig snakker til motparten (kommunen); «ja, je veit at noen av dekk følger meg her inne» er ikke bra for hovedforhandlingen. Hun er sin egen verste fiende. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 15. juni #15343 Del Skrevet 15. juni Carmen67 skrev (56 minutter siden): Stine er ute på tynn is nå med å «oute» dommeren nærmest som en medsammensvoren. Bare det at hun siterte en påstått privat samtale mellom dommer og sakkyndig der dommeren gav uttrykk for at saken hennes var sterk, er det stikk motsatte av hva man kan forvente av en dommer; «Retten skal likevel etter tvisteloven danne seg en objektiv mening kun om det som kommer frem i rettssalen under hovedforhandling. Dommeren vil derfor normalt ha en viss tilbakeholdenhet og skepsis til begge parters forklaringer, og vil i størst mulig grad basere sin bevisvurdering av parts- og vitneforklaringer på om andre holdepunkter i skriftlig begivenhetsnær dokumentasjon, upartiske vitner og logikk støtter den ene eller andres forklaring.» Stine fremstår som en løs kanon på dekk og dette tror jeg irriterer alle profesjonelle i saken. At hun snapper om dette og i tillegg indirekte hånlig snakker til motparten (kommunen); «ja, je veit at noen av dekk følger meg her inne» er ikke bra for hovedforhandlingen. Hun er sin egen verste fiende. Dommere skal vel være nøytrale sådan ja?? Hun er tilbake der hun var i fjor før hun brått sluttet snappe med de utroligste kommentarer og påstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 15. juni #15344 Del Skrevet 15. juni Ja, hun er faktisk tilbake der hun var før. Det er et evig jag etter nytt stæsj (ræl)… I tillegg så begynner hun på igjen med desse meldingene hun deler fra folk, og ikke minst gaver (for å få flere gaver). Rakner vel snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 15. juni #15345 Del Skrevet 15. juni Eevie skrev (2 timer siden): Dommere skal vel være nøytrale sådan ja?? Hun er tilbake der hun var i fjor før hun brått sluttet snappe med de utroligste kommentarer og påstander. Enig! Bekreftelse på det er nattsnappinga hun har begynt med nå. Hun nådde bånn da hun tenkte høyt at kommunen på et eller annet vis kanskje kom til å prøve å tilby henne penger mot at hun holdt tett?! Hæh? Det er ikke kommunen, men kommunens forsikringsselskap som er motparten og alt vil selvfølgelig skje i dagslys. Bare at hun tenker tanken på noe lyssky tilbud under bordet er mildt sagt foruroligende (selv om hun bedyret at hun kom til å si nei til et slikt tilbud…..) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 15. juni #15346 Del Skrevet 15. juni Carmen67 skrev (16 minutter siden): Enig! Bekreftelse på det er nattsnappinga hun har begynt med nå. Hun nådde bånn da hun tenkte høyt at kommunen på et eller annet vis kanskje kom til å prøve å tilby henne penger mot at hun holdt tett?! Hæh? Det er ikke kommunen, men kommunens forsikringsselskap som er motparten og alt vil selvfølgelig skje i dagslys. Bare at hun tenker tanken på noe lyssky tilbud under bordet er mildt sagt foruroligende (selv om hun bedyret at hun kom til å si nei til et slikt tilbud…..) Sa hun virkelig det??😂😂Helt blåst i hodet-kommentar selv fra henne😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 15. juni #15347 Del Skrevet 15. juni Eevie skrev (18 minutter siden): Sa hun virkelig det??😂😂Helt blåst i hodet-kommentar selv fra henne😂 Hun nevnte det som et av flere mulige scenarioer. Om det menes her at et slikt tilbud (erstatning mot taushetsplikt) er noe advokaten har fremmet, ble det veldig «fishy» formulert når hun snakket om det. Uansett blir det ikke aktuelt, for «penger er ikke det viktigste» som hun sier. Meeen…..hun påstod tydelig for bare noen dager siden at toget var gått når det gjaldt forlik og at det blir hovedforhandling åkke som. Nå nevner hun at hun håper saken løser seg før ferien begynner. Hvordan mener hun det skal skje uten å inngå forlik? Det er tydelig at hun ikke tar en for laget mtp alle de andre med lignende historikk som nå lener seg mot hennes mot og styrke og kanskje endelig selv tørr å starte en slik prosess, for å risikere bare å oppleve taushet fra snap om det skulle ende med en avtale med betingelser før sommeren. Det er så uforsvarlig om det går den veien! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 17. juni #15348 Del Skrevet 17. juni Carmen67 skrev (På 15.6.2024 den 15.51): Stine er ute på tynn is nå med å «oute» dommeren nærmest som en medsammensvoren. Bare det at hun siterte en påstått privat samtale mellom dommer og sakkyndig der dommeren gav uttrykk for at saken hennes var sterk, er det stikk motsatte av hva man kan forvente av en dommer; «Retten skal likevel etter tvisteloven danne seg en objektiv mening kun om det som kommer frem i rettssalen under hovedforhandling. Dommeren vil derfor normalt ha en viss tilbakeholdenhet og skepsis til begge parters forklaringer, og vil i størst mulig grad basere sin bevisvurdering av parts- og vitneforklaringer på om andre holdepunkter i skriftlig begivenhetsnær dokumentasjon, upartiske vitner og logikk støtter den ene eller andres forklaring.» Stine fremstår som en løs kanon på dekk og dette tror jeg irriterer alle profesjonelle i saken. At hun snapper om dette og i tillegg indirekte hånlig snakker til motparten (kommunen); «ja, je veit at noen av dekk følger meg her inne» er ikke bra for hovedforhandlingen. Hun er sin egen verste fiende. Nettopp! Om hun tror dette taler hennes vei, er hun rimelig naiv. De fleste som behandler henne og saken,følger med på denne utleveringen. Og nei, det er ikke synd på Stine. Falskhet har aldri vært lønnsomt. Ser hun diskuteres på flere forum for tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 18. juni #15349 Del Skrevet 18. juni Vet hun egnt sjøl hvor latterlig mye hun snapper??? Siden hun beklager seg for at hun ikke har vært på snap på en stund fordi hun var sint eller sur eller hva d nå var… og klokka kun var midt på dagen og ikke så mange timer siden hun la ut siste rekke m hundrevis av snapper. Tror hun folk sitter pal og venter på hun skal dukke opp?? Og tror hun andre og har like tomt liv som henne og som ikke har annet og gjøre enn og følge m på at hun går ut av døra,inn i bilen,fester bilbelte og d samme i omvent rekkefølge etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 18. juni #15350 Del Skrevet 18. juni Kjører bil og snapper igjen og viser senere frem "pikkfittesåpe" etter en tur på Rusta??? Altså er det kødd.... Jeg har et barn på 15 som er hundre ganger mer moden en denne dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usminka Skrevet 19. juni #15351 Del Skrevet 19. juni Veldig rart at akkurat den kjolen hu har sett på såå lenge er på salg, og 1 igjen, og neimen, i hennes størrelse å jo👀 Ikke lenge før den kjolen kommer på snap/tise salg til 500schpenn… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 19. juni #15352 Del Skrevet 19. juni tøttaa skrev (18 timer siden): Kjører bil og snapper igjen og viser senere frem "pikkfittesåpe" etter en tur på Rusta??? Altså er det kødd.... Jeg har et barn på 15 som er hundre ganger mer moden en denne dama. «Lukter hore» sa hun om et eller anna hun hadde kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 19. juni #15353 Del Skrevet 19. juni Unodostrez skrev (55 minutter siden): «Lukter hore» sa hun om et eller anna hun hadde kjøpt. Førti år og oppfører sg verre enn en fjortiss. Den snappinga har bikket helt over igjen. Og d samme med pakkingen for oppholdet….kun ei uke borte og handler ig pakker som gal. Hei og hå hvor mye de andre som oppholder seg der,kan glede seg. Gjett om de får hele historien og vel så det opptil flere ganger på ei uke. Nå skal a mor late som hun både er vis og klok,ydmyk og traumatisk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 22. juni #15354 Del Skrevet 22. juni Kanskje greit og legge fra sg snappinga mens hun er på»rekreasjon»?? Til og m sminke oppetter ørene i dag også? Samt alle som legger igjen meldinger ala»du ser stresset ut» Og klart hun sier hun er det da med den stakkars meg-minen. Og selvfølgelig er hun jo sliten når noen påpeker det . Alle disse meldinger om det er fra såkalte følgere eller fra henne sjøl,trigger så mye deprimerende og negative greier og som alle vet,er det det hun er best på. Så holder ikke med bare ei uke for og snu den inngrodde tankegangen der. Og joda,det er bra og snakke om ting som har skjedd,som rr vanskelig osv. Men hun «oversnakker»om kun dette,det kommer til ett punkt der en må prøve la fortid være fortid og innse at skal resten av livet bli bedre,må en prøve legge den byrden bak seg. Jeg vet det ikke er enkelt men og lulle seg inn i kun det som var,er tyngende på alle måter. Ja,jeg hadde en tøff barndon og det kan forklare mye,men for og komme videre er det viktig og plassere fortiden bak seg. Det krever jobb men fader for en stor lettelse etterpå. Jeg vet egentlig ikke om hun faktisk vil det for hun er som friskest når hun kan snakke om igjen og om igjen om dette og får medlidenhet og den oppmerksomheten hun er så avhengig av når hun har»migrene»osv osv. Samt alle som duller og lar henne holde på. Og som muligens er med på og holde henne på stedet hvil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 24. juni #15355 Del Skrevet 24. juni Sitat»her har det egentlig vært litt opplegg i dag. Så derfor er jeg litt seint innpå» Hææhh,er det ikke derfor hun er der da?? Pga opplegg osv?? Hun er avhengig av og snappe på lik linje m feks spille-avhengige tror jeg. Og med kun ei uke der,tviler jeg på det er nok tid til og snu på noe som helst. Tror ikke hun vil det heller,for hvordan skal hun ellers få den oppmerksomheten hun er så avhengig av hvis hun blir bedre form tro? Generelt spørsmål:pleier ikke sånne opphold vare lengre enn ei snau uke? Blir jo bare fem virkedager der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 24. juni #15356 Del Skrevet 24. juni Eevie skrev (På 22.6.2024 den 19.11): Kanskje greit og legge fra sg snappinga mens hun er på»rekreasjon»?? Til og m sminke oppetter ørene i dag også? Samt alle som legger igjen meldinger ala»du ser stresset ut» Og klart hun sier hun er det da med den stakkars meg-minen. Og selvfølgelig er hun jo sliten når noen påpeker det . Alle disse meldinger om det er fra såkalte følgere eller fra henne sjøl,trigger så mye deprimerende og negative greier og som alle vet,er det det hun er best på. Så holder ikke med bare ei uke for og snu den inngrodde tankegangen der. Og joda,det er bra og snakke om ting som har skjedd,som rr vanskelig osv. Men hun «oversnakker»om kun dette,det kommer til ett punkt der en må prøve la fortid være fortid og innse at skal resten av livet bli bedre,må en prøve legge den byrden bak seg. Jeg vet det ikke er enkelt men og lulle seg inn i kun det som var,er tyngende på alle måter. Ja,jeg hadde en tøff barndon og det kan forklare mye,men for og komme videre er det viktig og plassere fortiden bak seg. Det krever jobb men fader for en stor lettelse etterpå. Jeg vet egentlig ikke om hun faktisk vil det for hun er som friskest når hun kan snakke om igjen og om igjen om dette og får medlidenhet og den oppmerksomheten hun er så avhengig av når hun har»migrene»osv osv. Samt alle som duller og lar henne holde på. Og som muligens er med på og holde henne på stedet hvil? Er hun på en slags helse rehabilitering? Hvorfor sitter hun med snap 24/7,sminker seg å drikker monster😂Hun er veldig lik min datter. Hun er 17 år. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 24. juni #15357 Del Skrevet 24. juni Eevie skrev (18 minutter siden): Sitat»her har det egentlig vært litt opplegg i dag. Så derfor er jeg litt seint innpå» Hææhh,er det ikke derfor hun er der da?? Pga opplegg osv?? Hun er avhengig av og snappe på lik linje m feks spille-avhengige tror jeg. Og med kun ei uke der,tviler jeg på det er nok tid til og snu på noe som helst. Tror ikke hun vil det heller,for hvordan skal hun ellers få den oppmerksomheten hun er så avhengig av hvis hun blir bedre form tro? Generelt spørsmål:pleier ikke sånne opphold vare lengre enn ei snau uke? Blir jo bare fem virkedager der? Sikkert det der for at det skal se bedre ut i forhold til saken Sin tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 24. juni #15358 Del Skrevet 24. juni Eevie skrev (1 time siden): Sitat»her har det egentlig vært litt opplegg i dag. Så derfor er jeg litt seint innpå» Hææhh,er det ikke derfor hun er der da?? Pga opplegg osv?? Hun er avhengig av og snappe på lik linje m feks spille-avhengige tror jeg. Og med kun ei uke der,tviler jeg på det er nok tid til og snu på noe som helst. Tror ikke hun vil det heller,for hvordan skal hun ellers få den oppmerksomheten hun er så avhengig av hvis hun blir bedre form tro? Generelt spørsmål:pleier ikke sånne opphold vare lengre enn ei snau uke? Blir jo bare fem virkedager der? Det er kun et opphold for utredning av hva slags opphold hun evt skal få tilbud om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 24. juni #15359 Del Skrevet 24. juni M.H85 skrev (4 timer siden): Er hun på en slags helse rehabilitering? Hvorfor sitter hun med snap 24/7,sminker seg å drikker monster😂Hun er veldig lik min datter. Hun er 17 år. Hun burde jo få ett nytt diplom igjen og denne gangen for og være så»morsom «der hun sitter og prøvesmaker dadler og lager grimaser mens de andre ser på og ler»for de æ’kke vant til og ha sånne influencere her vettu!» Være så barnslig og avhengig av oppmerksomhet samt være»midtpunktet»?!Tenker datteren din på 17 er mere voksen enn Stine,»såkalt influencer på 40 år» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 24. juni #15360 Del Skrevet 24. juni Eevie skrev (33 minutter siden): Hun burde jo få ett nytt diplom igjen og denne gangen for og være så»morsom «der hun sitter og prøvesmaker dadler og lager grimaser mens de andre ser på og ler»for de æ’kke vant til og ha sånne influencere her vettu!» Være så barnslig og avhengig av oppmerksomhet samt være»midtpunktet»?!Tenker datteren din på 17 er mere voksen enn Stine,»såkalt influencer på 40 år» Haha… Ja, såg den snappen. Å, reine kjendisen de er på opphold sammen med. Tenker hun burde tatt en pause fra snap mens hun er der…. Rett og slett… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå