Gjest Eevie Skrevet 12. juni #15321 Del Skrevet 12. juni mereo skrev (4 timer siden): Er det faktisk så blåst at man ikke skjønner forskjellen på hvorfor sukkerkuløren måtte endre navn vs Montenegro eller Niger som ikke har måttet? Jeg håper inderlig det er tull for å skape klikk! Tviler på det er tull. Dessuten burde hun være litt bedre og riktig informert sjøl ang NAV før hun slenger rundt seg med kommentarer og uriktig info. Og tenk at hun gråt tåre kun fra ett øye etter psykoterapien da,det innøvde blikket,innøvde pauser og selvfølgelig screenshot av alle fiiiiiiine meldinger fra fiiiiine følgere ala»Stine du er så grom» hvor hun tilbake» nåååååhhh,det er du og» Hun kjører ett dårlig og falskt show med hvor hun hopper fra a til å,stopper opp,sprerrer opp øynene og ser seg rundt uten ett ord. Og så»faen,hva var det?» Jeg kan love at så mye drama er det ikke i det nabolaget som hun later som det er. Hun spiller i en dårlig film hvor hun selv har hovedrollen i en slags fantasiverden der hun later som det skjer så mye men hvor det er fullstendig tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. juni #15322 Del Skrevet 12. juni Jeg som mor selv kan forstå den følelsen av panikk når barnet på typ 8 år etter avtale er på vei hjem fra sfo, sitter i bilen og venter, ungen kommer ikke og ikke noe svar når du prøver å ringe ungen, også plutselig hører du sirener rett ved. Da hadde jeg fått høy puls og friket også! Det jeg derimot ikke hadde gjort ville være å filme i det jeg kjører mot skolen med redsel om det var mitt barn det hadde skjedd noe med! Hva hvis det var barnet som hadde blitt påkjørt og Stine kom kjørende til ambulansen der ambulanseansatte drev med førstehjelp på barnet? Full meltdown live foran følgerne? Usmakelig 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 13. juni #15323 Del Skrevet 13. juni To ganger på kort tid har Stine filmet under kjøring nå. Begge gangene holder hun blikket mot kamera flere ganger. Fokuset skal være på veien Stine, ikke på deg selv ( som resten av døgnet) Grøss og gru om det har skjedd ei ulykke! Og ja som Skruf sier, Usmakelig! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usminka Skrevet 13. juni #15324 Del Skrevet 13. juni (endret) Litt av ei dame å ha som forbilde. Endret 13. juni av Usminka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 13. juni #15325 Del Skrevet 13. juni Usminka skrev (1 time siden): Litt av ei dame å ha som forbilde. Akkurat det tenkte jeg også. Men til jul blir det visstnok forhåpentligvis nytt drømmehus. Men NULL respons fra kommunen ang saken selv om til og med dommeren hadde kontaktet dem. Altså,det er noe som skurrer gæli mye her med denne»saken»hennes. Dessuten,somdet er nevnt flere steder her på kg,så er det enormt stor forskjell på hennes helse og andre som har vunnet saker. For hun er kun fysisk syk må vite i forhold til andre alvorlig syke både fysisk og ikke minst,mentalt! Men jeg får ikke glemme psykomotorisk behandling og grining fra ett øye med ei tåre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usminka Skrevet 14. juni #15326 Del Skrevet 14. juni Eevie skrev (11 timer siden): Akkurat det tenkte jeg også. Men til jul blir det visstnok forhåpentligvis nytt drømmehus. Men NULL respons fra kommunen ang saken selv om til og med dommeren hadde kontaktet dem. Altså,det er noe som skurrer gæli mye her med denne»saken»hennes. Dessuten,somdet er nevnt flere steder her på kg,så er det enormt stor forskjell på hennes helse og andre som har vunnet saker. For hun er kun fysisk syk må vite i forhold til andre alvorlig syke både fysisk og ikke minst,mentalt! Men jeg får ikke glemme psykomotorisk behandling og grining fra ett øye med ei tåre da. Enig!! Jeg kan ikke skjønne at hu faktisk tror hu skal få 3+ millioner, og om hennes advokat faktisk har sagt det, slik hu selv sier at advokaten har, så er det en advokat jeg aldri ville ha brukt. 🤷🏼♀️ Helsa hennes er kun dårlig når det skal synes utad, dvs saken nærmer seg eller hu vil ha sympati fra naive følgere. Jeg kunne aldri ha stått flere timer på badet hver dag, reist på butikk og shopping hver dag, brukt flerfoldige timer til å vise frem klæra mine, garnet mitt etc, da hadde jeg rett og slett vært så utslitt at jeg ikke hadde stått oppreist! 😵 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 14. juni #15327 Del Skrevet 14. juni Usminka skrev (1 time siden): Enig!! Jeg kan ikke skjønne at hu faktisk tror hu skal få 3+ millioner, og om hennes advokat faktisk har sagt det, slik hu selv sier at advokaten har, så er det en advokat jeg aldri ville ha brukt. 🤷🏼♀️ Helsa hennes er kun dårlig når det skal synes utad, dvs saken nærmer seg eller hu vil ha sympati fra naive følgere. Jeg kunne aldri ha stått flere timer på badet hver dag, reist på butikk og shopping hver dag, brukt flerfoldige timer til å vise frem klæra mine, garnet mitt etc, da hadde jeg rett og slett vært så utslitt at jeg ikke hadde stått oppreist! 😵 Enig! Skjønner ikke folk går på det hun babler om? Og hun klarer ikke holde styr på hva hun sier og gjør heller. For det kan være to vidt forskjellige ting. Og jeg ler enda av par kommentarer fra henne:at hun ikke vil si hvor hun skal på rekreasjon😂Hva fader,tror hun at «følgere og fans» vil dukke opp der eller?? Samt kommentaren om at «følgere» måtte bare komme bort til henne og si hei i Mjøsparken(konserten)for hun er ikke farlig. Dette etter at en følger visstnok hadde sagt vedk hadde sett henne,men ikke turt hilse på. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 14. juni #15328 Del Skrevet 14. juni Eevie skrev (17 minutter siden): Enig! Skjønner ikke folk går på det hun babler om? Og hun klarer ikke holde styr på hva hun sier og gjør heller. For det kan være to vidt forskjellige ting. Og jeg ler enda av par kommentarer fra henne:at hun ikke vil si hvor hun skal på rekreasjon😂Hva fader,tror hun at «følgere og fans» vil dukke opp der eller?? Samt kommentaren om at «følgere» måtte bare komme bort til henne og si hei i Mjøsparken(konserten)for hun er ikke farlig. Dette etter at en følger visstnok hadde sagt vedk hadde sett henne,men ikke turt hilse på. 😂 Hun er så høy på seg selv at det er flaut 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 14. juni #15329 Del Skrevet 14. juni Ligger på sofa og scroller og havna innpå Stine sin snap. Altså, når folk sier: du må sette det sjøl først, Stine …. say What? Er det ikke det hun gjør da? Sminker seg, bruker tid på å «finne ut hvilken parfyme hun skal ta på», lager seg frokost, danser og skråler. Trodde først at hun sminket seg klar til en avtale/fest, men nei, forstod at hun bare valset videre inne i huset? Forstår ikke greia. Jeg som er lite empatisk eller er denne dama på tynn is når det gjelder troverdighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 14. juni #15330 Del Skrevet 14. juni Unodostrez skrev (4 timer siden): Ligger på sofa og scroller og havna innpå Stine sin snap. Altså, når folk sier: du må sette det sjøl først, Stine …. say What? Er det ikke det hun gjør da? Sminker seg, bruker tid på å «finne ut hvilken parfyme hun skal ta på», lager seg frokost, danser og skråler. Trodde først at hun sminket seg klar til en avtale/fest, men nei, forstod at hun bare valset videre inne i huset? Forstår ikke greia. Jeg som er lite empatisk eller er denne dama på tynn is når det gjelder troverdighet? Hun er på tynn is. Det er ikke deg det er noe "galt" med 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 14. juni #15331 Del Skrevet 14. juni Unodostrez skrev (5 timer siden): Ligger på sofa og scroller og havna innpå Stine sin snap. Altså, når folk sier: du må sette det sjøl først, Stine …. say What? Er det ikke det hun gjør da? Sminker seg, bruker tid på å «finne ut hvilken parfyme hun skal ta på», lager seg frokost, danser og skråler. Trodde først at hun sminket seg klar til en avtale/fest, men nei, forstod at hun bare valset videre inne i huset? Forstår ikke greia. Jeg som er lite empatisk eller er denne dama på tynn is når det gjelder troverdighet? Hun er på veldig tynn is!! Og jeg trodde ikke det jeg så når hun pakket ut bildet-av seg sjøl!! Det bare oppsummerer absolutt alt,først meg sjøl,så meg sjøl osv. Og så innmari»sjokkert»agitt,ørten snapper der hun bare gaper…. Men hun er jo så»spesiell»da,bruker tre forskj mascara samtidig osv. Og etter ha tatt med sønnen ut for og spise(maten var selvfølgelig ikke god!),samt snappet om hvor viktig det er og være sammen med ungene sine,der hun bruker sånt terapispråk/stemme,venter hun nok på en gullmedalje for»årets mor»….hun som bruker meste av døgnet på og snappe seg sjøl. Ikke ofte en hører stemmer til ungene rundt henne,. Men årets tiende Oscar går til Stine og hennes falske opptreden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 14. juni #15332 Del Skrevet 14. juni Er det bare meg som synes det er rart, å kalle sønnen sin for kompis? Syns ikke det er så rart OM? hun har vondt i nakken, kaster håret bak og vipper på hodet for å få det frem igjen. Det har hun alltid gjort, å gjør det hele tiden.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usminka Skrevet 14. juni #15333 Del Skrevet 14. juni Eevie skrev (11 timer siden): Enig! Skjønner ikke folk går på det hun babler om? Og hun klarer ikke holde styr på hva hun sier og gjør heller. For det kan være to vidt forskjellige ting. Og jeg ler enda av par kommentarer fra henne:at hun ikke vil si hvor hun skal på rekreasjon😂Hva fader,tror hun at «følgere og fans» vil dukke opp der eller?? Samt kommentaren om at «følgere» måtte bare komme bort til henne og si hei i Mjøsparken(konserten)for hun er ikke farlig. Dette etter at en følger visstnok hadde sagt vedk hadde sett henne,men ikke turt hilse på. 😂 Hu er jo dronninga av brummis, selvsagt vil jo alle komme bort og si hei, ta selfie med hu, mm. Jeg dør, det er så latterlig. De fleste i nærområdet vil jo ikke nærme seg dama. 🤯 En anna ting jeg har reagert på er at hu synes det er helt ok at fremmede står på trappa med gaver, legger de i postkassa eller sender i posten. Jeg personlig hadde blitt redd om mine følgere stod på trappa mi…. At unge jenter kan bli lurt av alle løgnene osv kan jeg kanskje skjønne til en viss grad, værre med folk på 50+ som roser hu opp i skyene og kunne gjerne ha tatt en kaffe med gode snille Stine.. 🤮 Er jo slike som gjør at hu fortsetter med løgnene for å få sympati og gode ord. Frua bryr seg mer om hva følgerene mener, enn familien. Noe er riv ruskende galt!! 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 15. juni #15334 Del Skrevet 15. juni Å gud! Hvor mange ganger skal hun snakke om saken sin??? Om natten og ruller med øyner og den rooolige stemmen. Kan hun ikke legge det under stores? Eller nei.... hun elsker å prate om den. Og så "hullet" i lungen, hvis legen kunne se hun hadde vært innlagt pga migrenen, hadde han og lest om eventuell pneumo thorax i samme epikrise, og ikke blitt så overrasket når hun sa det,. Tror ikke på historiene hennes. For en skuespiller hun er!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 15. juni #15335 Del Skrevet 15. juni Jeg begynner å lure på hva som skjer når saken er over, jeg? Når det ikke har tikket inn millioner på konto, den er avsluttet for godt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usminka Skrevet 15. juni #15336 Del Skrevet 15. juni EllaSays skrev (12 minutter siden): Jeg begynner å lure på hva som skjer når saken er over, jeg? Når det ikke har tikket inn millioner på konto, den er avsluttet for godt? Ny spleis til drømmehuset 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 15. juni #15337 Del Skrevet 15. juni Noen som ser et mønster i rullinga/himlinga med øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 15. juni #15338 Del Skrevet 15. juni Hun sa tidligere i år at hun skal til Unicare Jeløy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 15. juni #15339 Del Skrevet 15. juni Cornett skrev (9 timer siden): Å gud! Hvor mange ganger skal hun snakke om saken sin??? Om natten og ruller med øyner og den rooolige stemmen. Kan hun ikke legge det under stores? Eller nei.... hun elsker å prate om den. Og så "hullet" i lungen, hvis legen kunne se hun hadde vært innlagt pga migrenen, hadde han og lest om eventuell pneumo thorax i samme epikrise, og ikke blitt så overrasket når hun sa det,. Tror ikke på historiene hennes. For en skuespiller hun er!!! Hun er på det friskeste når hun snakker sykdom,har div legetimer her og der,psykomotorisk som gir henne enda mere»meg,meg»og snakke om,blodprøver som hun-FØR hun fikk svar på,sa hun ante var noe gæærnt med men ville ikke si mere. Og så var det bare avvik ang vitamin mangel,søren og lissom. Og ikke minst,SAKEN!! Når hun snakker om den,blir hun helt salig. Andre som virkelig sliter etter og ha hatt virkelig tøff barndom,klarer nesten ikke snakke om det til profesjonelle i mange tilfeller. Hu her,vel hun har ingen problemer med det. Hun lyser opp men passer og på og legge inn litt krokodilletårer samt fortelle hvordan det påvirker henne-sånn skikkelig timet og tilrettelagt. Og ang det hullet i lungene»,legen hadde sagt hun skulle slippe dren pga ubehagligheter med prosedyren?? Trenger en dren,blir det lagt inn dren uansett hvordan prosedyren er. Og ja,hva skjer når»saken»er over tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 15. juni #15340 Del Skrevet 15. juni Eevie skrev (5 minutter siden): Hun er på det friskeste når hun snakker sykdom,har div legetimer her og der,psykomotorisk som gir henne enda mere»meg,meg»og snakke om,blodprøver som hun-FØR hun fikk svar på,sa hun ante var noe gæærnt med men ville ikke si mere. Og så var det bare avvik ang vitamin mangel,søren og lissom. Og ikke minst,SAKEN!! Når hun snakker om den,blir hun helt salig. Andre som virkelig sliter etter og ha hatt virkelig tøff barndom,klarer nesten ikke snakke om det til profesjonelle i mange tilfeller. Hu her,vel hun har ingen problemer med det. Hun lyser opp men passer og på og legge inn litt krokodilletårer samt fortelle hvordan det påvirker henne-sånn skikkelig timet og tilrettelagt. Og ang det hullet i lungene»,legen hadde sagt hun skulle slippe dren pga ubehagligheter med prosedyren?? Trenger en dren,blir det lagt inn dren uansett hvordan prosedyren er. Og ja,hva skjer når»saken»er over tro?? Husker hun fortalte at hullet i lungen på mystisk vis hadde grodd. Passer bra med psykomotorisk og rehabilitering nå, så hun kan si det i rettsaken. Prøvd alt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå