Vintermåne Skrevet 28. september 2022 #14241 Del Skrevet 28. september 2022 Mav1975 skrev (7 minutter siden): Poenget er ikke hva hun fikk. Poenget er at hun løy om det også. Hun påstå hun hadde fått med en personlig hilsen fra den ansatte, men den har hun jo skrevet selv. Så sier hun at hun hadde fått druer fra hagen fra en annen ansatt. Hun fremstiller seg selv som den kjendisen med å lyve? Bruke sykehusansatte i sine løgner! Det er ikke greit! Alle som har vært en tur på sykehuset vet at de ansatte har jo knapt tid til egen lunsj, mens dronningen får egne personlige gaver og hilsener!! Bare se på den lappen hun sier hun fikk av en ansatt. Så ser du på skriften hennes i strikkeoppskriften. Alle oppegående ser jo at det er hun selv som har skrevet. Er det da riktig at hun skal få ligge på sykehuset påstå at ansatte gjør slik? Hmmm- akkurat sånn skrift har jo halve den kvinnelige befolkningen i Norge da 😅😅 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 28. september 2022 #14242 Del Skrevet 28. september 2022 Istinde skrev (5 timer siden): Hun sa ikke hvilken ansatt som hadde sagt det til henne, men noen hadde tatt kontakt med sykehuset og kommet med en klage på dem som hadde gitt henne sjokolade og druer. Det fikk visst ingen konsekvenser for de 2 ansatte. Den ansatte som tok i mot klagen var såpass oppegående at den skjønte at det var et Nettroll som stod bak varselet. (Prøver å skrive etter husken 😂) Har liksom de sagt det til henne da?? Hvordan kunne personen vite at det var nettroll- at det hadde noe med internett å gjøre i det hele tatt?? Tror egentlig ikke på det jeg, tror ikke de hadde kommet å sagt det til henne når hun var så dårlig som hun sier hun var, måtte skjermes fra lys og lyd, andre pasienter etc - hadde så vondt at hun «må komme seg over det» i etterkant osv… tror hun har lest om seg selv på nettet jeg 😉 6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 28. september 2022 #14243 Del Skrevet 28. september 2022 (endret) Er det ikke litt vel dramatisk å oppsøke legevakten for en urinveisinfeksjon? Denne tilstanden er såpass vanlig og lett å behandle, at man kan få resept på på nett: https://www.nettlegevakt.no/urinveisinfeksjon Har selv benyttet meg av den. Antar denne funksjonen er kommet til for å IKKE overbelaste helsevesenet. Endret 28. september 2022 av Laia 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. september 2022 #14244 Del Skrevet 28. september 2022 Dersom noen har mottatt denne klagen og ikke tatt det noenlunde seriøst, for deretter å informere pasienten (som skal skjermes pga hodepine) så står det verre til på det sykehuset enn første inntrykket gav. Dette er åpenbart et forsøk fra Stine på å sverte kritikerene sine. Et triks ABD kunne ut i fingerspissene. Og ikke det eneste trikset fruen har plukket fra henne. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 28. september 2022 #14245 Del Skrevet 28. september 2022 Laia skrev (36 minutter siden): Er det ikke litt vel dramatisk å oppsøke legevakten for en urinveisinfeksjon? Denne tilstanden er såpass vanlig og lett å behandle, at man kan få resept på på nett: https://www.nettlegevakt.no/urinveisinfeksjon Har selv benyttet meg av den. Antar denne funksjonen er kommet til for å IKKE overbelaste helsevesenet. Den funksjonen er kommet fordi noen skal tjene penger. Null med det offentlige å gjøre. 😉Og går ikke på frikortet. Så at folk velger den bort forstår jeg faktisk. Og den type tjenester har også fått skarp kritikk fordi de skriver ut antibiotika uten å kjenne pasienten og uten å ha sett/undersøkt. Men det er en annen diskusjon. At Stine kanskje kunne venta til fastlegen i morgen er en annen sak, men det skal jo også legevakta vurdere når man tar kontakt. Om det er relativt rolig det så er dette en kjapp og enkel konsultasjon, så ikke uvanlig at man da tar inn selv om man ikke er veldig dårlig. Om det er Texas og mange dårlige pasienter kan man bli bedt om å kontakte fastlege neste dag, og ta kontakt tilbake til legevakt om man opplever visse symptom. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 28. september 2022 #14246 Del Skrevet 28. september 2022 Kanin46 skrev (1 minutt siden): Den funksjonen er kommet fordi noen skal tjene penger. Null med det offentlige å gjøre. 😉Og går ikke på frikortet. Så at folk velger den bort forstår jeg faktisk. Og den type tjenester har også fått skarp kritikk fordi de skriver ut antibiotika uten å kjenne pasienten og uten å ha sett/undersøkt. Men det er en annen diskusjon. At Stine kanskje kunne venta til fastlegen i morgen er en annen sak, men det skal jo også legevakta vurdere når man tar kontakt. Om det er relativt rolig det så er dette en kjapp og enkel konsultasjon, så ikke uvanlig at man da tar inn selv om man ikke er veldig dårlig. Om det er Texas og mange dårlige pasienter kan man bli bedt om å kontakte fastlege neste dag, og ta kontakt tilbake til legevakt om man opplever visse symptom. Det er greit nok, men jeg personlig synes det var en enkel og grei løsning i en akutt situasjon som oppsto i ei helg. Og prisen helt fair enough, i forhold til å dra til legevakt der man ofte må vente utallige timer og også betale for det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 28. september 2022 #14247 Del Skrevet 28. september 2022 Kanin46 skrev (3 minutter siden): Den funksjonen er kommet fordi noen skal tjene penger. Null med det offentlige å gjøre. 😉Og går ikke på frikortet. Så at folk velger den bort forstår jeg faktisk. Og den type tjenester har også fått skarp kritikk fordi de skriver ut antibiotika uten å kjenne pasienten og uten å ha sett/undersøkt. Men det er en annen diskusjon. At Stine kanskje kunne venta til fastlegen i morgen er en annen sak, men det skal jo også legevakta vurdere når man tar kontakt. Om det er relativt rolig det så er dette en kjapp og enkel konsultasjon, så ikke uvanlig at man da tar inn selv om man ikke er veldig dårlig. Om det er Texas og mange dårlige pasienter kan man bli bedt om å kontakte fastlege neste dag, og ta kontakt tilbake til legevakt om man opplever visse symptom. Like fullt fikk Frua komme inn på legevakta med sin UVI men virket litt skuffet over at det kun tok 25 minutter 😂 Men 690 kr kostet det selv MED frikort... ikke populært det så det ut som. Kan kjøpe mye ostebriks og Monster for de pengene. Og ikke hadde de rullet ut rød løper heller 😂🤦♀️ 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 28. september 2022 #14248 Del Skrevet 28. september 2022 Vintermåne skrev (12 minutter siden): Avdelingslederen kom og viste det til henne faktisk ……. Særlig……. Og den derre «skremmingen» om at det går LETT an å finne ut, flere og flere av de som driver med sosiale medier gjør ting for å finne ut 😂😂 flere og flere av de som driver med sosiale medier driver å finner ut av hvem som sender klager til sykehus?? hvordan i alle dager kan hun (eller avdelingslederen 🙊🙊) vite at dette har noe med nettet å gjøre?? hun er irritert for at det blir kritisert på nettet- det er det som er greia 😂😂 Blir som den gangen hun snappet døra til politiet i Brummis og sa hun skulle inn og anmelde nettroll og det var SÅÅ lettvint å finne ut hvem som sto bak kommentarer i anonyme forum 😂 Så folk måtte bare passe seg 😂 Hørte aldri noe mer om hva som skjedde etter anmeldelse og sikkert stor tidsbruk og grundig etterforskning 😂🤦♀️ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. september 2022 #14249 Del Skrevet 28. september 2022 Istinde skrev (7 timer siden): Er det virkelig noen som har kontakta sykehuset hun lå på og rapporterte at hun hadde fått eventyrsjokolade og druer fra 2 ansatte?? Du gjør da ikke sånt!!!! Er det mulig? Hun sa det selv på SnapChat 😳 Kan du forklare hvorfor en ikke gjør sånt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 28. september 2022 #14250 Del Skrevet 28. september 2022 Vintermåne skrev (15 minutter siden): Avdelingslederen kom og viste det til henne faktisk ……. Særlig……. Og den derre «skremmingen» om at det går LETT an å finne ut, flere og flere av de som driver med sosiale medier gjør ting for å finne ut 😂😂 flere og flere av de som driver med sosiale medier driver å finner ut av hvem som sender klager til sykehus?? hvordan i alle dager kan hun (eller avdelingslederen 🙊🙊) vite at dette har noe med nettet å gjøre?? hun er irritert for at det blir kritisert på nettet- det er det som er greia 😂😂 Og vipps så var avdelingslederen også utlevert på Stine’s snap (sikkert med hennes samtykke 🙄) 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. september 2022 #14251 Del Skrevet 28. september 2022 Altså om avskjeder har sagt dette til Stine, så er jo det veldig uprofesjonelt , men jeg nekter å tru personen har gjort det og da er det innmari dårlig av Stine å henge de ut 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 28. september 2022 #14252 Del Skrevet 28. september 2022 Lillemor1982 skrev (7 minutter siden): Like fullt fikk Frua komme inn på legevakta med sin UVI men virket litt skuffet over at det kun tok 25 minutter 😂 Men 690 kr kostet det selv MED frikort... ikke populært det så det ut som. Kan kjøpe mye ostebriks og Monster for de pengene. Og ikke hadde de rullet ut rød løper heller 😂🤦♀️ Jeg reagerte på beløpet, koster det virkelig så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 28. september 2022 #14253 Del Skrevet 28. september 2022 6 minutter siden, Støgga said: Jeg reagerte på beløpet, koster det virkelig så mye? Inkludert en eske med tabletter så blir det nok den summen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 28. september 2022 Populært innlegg #14254 Del Skrevet 28. september 2022 Hun er rett og slett bare fascinerende. Aldri i verden om den som mottok den påståtte klagen på sykehuset har kommet for å hente dronningen og vise henne dette. Aldri! Hva mener hun at vi skal tro på her? At de som jobber med administrativt på et stort sykehus liksom skal gå til en pasient å si "se her du - vi fikk en klage på den og den ansatte". Tror hun vi er dum? Det var liksom to forskjellige ansatte som ga henne gaver og de skal da bryte taushetsplikt ved å fortelle henne at de har fått klager? My ass. Hun leser på Discord - og har lært at når hun driter seg ut er det best å vende det til sin fordel slik at hun kan høste sympati fra naive følgere. Hun er så utspekulert at jeg mangler ord. I går kveld / natt snakka hun om dette over en to timers periode. Helt sykt, Jeg fikk nesten gnagsår på tommelen for å klikke meg så mye videre og hver gang jeg stoppet snakket hun fremdeles om det...og i tillegg prøvde seg på en kvalmende hersketeknikk. Nei hun der! Og samme dag som hun skal hjem fra sitt hotellsykehusopphold har hun helst beleilig avtale hos sitt andre hjem, den herlige smerteklinkkken der hun kan dulles og dalles med mens de gir henne mye omstridt behandling som hun burde holde seg for god til å reklamere for. Så...om ikke det var nok får hun merkelig nok rett etter legekontoret stenger akutt urinveisinfeksjon som er så dramatisk at hun må ile på legevakten. Og ja, jeg sier dramatisk for de fleste andre oppegående voksne mennesker (med mindre man har en alvorlig medisinsk grunn) venter til fastlegen er åpen og tar turen dit. Men nei - dronninga må på legevakten må vite. Jeg sender masse varme tanker til hennes mann og står i dette her. Jeg tror jeg hadde sakte kaldkvelt meg selv om jeg måtte leve i dette helvete her. Jeg har aldri i mitt femti år gamle liv vært med på et menneske som snakker mer om sykdom enn Fru Knutsen. Aldri. Jeg jobber delvis med oppfølging av sykmeldte, og ikke her engang treffer jeg på slikt. Det må være et eller annet udekket behov en eller annen plass som gjør at hun må dyrke sykdommene sine så mye og der igjen få oppmerksomhet ang det. Andre normale mennesker som har vært syk svarer kanskje "nei det går fint nå" når man blir spurt mens Knutsen selv bruker 14 timer på snap om det. Og når jeg først er inne på det - hvis man er såååååååå dårlig at man må skjermes på sykehus, man spiser ikke, får kvalmedempende, er lyssensitiv, har faktisk selvmordshodepine....greier man da strikke nesten en hel genser? Er det ikke nokså spesielt? Og siste før jeg går å skaller hodet i veggen - hvis kattene tisser så mye hjemme at hunn må kjøpe sprayer og dille, kanskje har man for mange katter?? 46 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 28. september 2022 #14255 Del Skrevet 28. september 2022 Mav1975 skrev (1 time siden): Poenget er ikke hva hun fikk. Poenget er at hun løy om det også. Hun påstå hun hadde fått med en personlig hilsen fra den ansatte, men den har hun jo skrevet selv. Så sier hun at hun hadde fått druer fra hagen fra en annen ansatt. Hun fremstiller seg selv som den kjendisen med å lyve? Bruke sykehusansatte i sine løgner! Det er ikke greit! Alle som har vært en tur på sykehuset vet at de ansatte har jo knapt tid til egen lunsj, mens dronningen får egne personlige gaver og hilsener!! Bare se på den lappen hun sier hun fikk av en ansatt. Så ser du på skriften hennes i strikkeoppskriften. Alle oppegående ser jo at det er hun selv som har skrevet. Er det da riktig at hun skal få ligge på sykehuset påstå at ansatte gjør slik? Skrifta ligner da ikke🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mav1975 Skrevet 28. september 2022 #14256 Del Skrevet 28. september 2022 tullerikke skrev (6 minutter siden): Skrifta ligner da ikke🤷♀️ Altså se på enkelte bokstaver. Så ser du at de er like. Hun prøver å skjule at det er henne selv som har skrevet. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mav1975 Skrevet 28. september 2022 #14257 Del Skrevet 28. september 2022 88.mod skrev (24 minutter siden): For en tragisk mobbegjeng! Det er som og leese en dårlig higeschool film fra 90tallet🤣 Flere av dere skriver at dere også har psykiske problemer. Dere trenger ikke og sette spotlight på den infoen, det er veldig tydelig 👌 Dere som er i et parforhold, får partneren deres sex noen gang? Eller ligger🤭- dere med tlf, aktiv på kv hver kveld ? Det må være sånn siden dere er så aktive her. Det er jeg heeeeelt sikker på ! 😁 Hvordan er det på jobb? Spinner hodet ? Lurer på hvor ofte dere må inn og oppdatere dere her inne, dere har vel varsel på tenker jeg 😆 Og du som kaller deg for "linye"...herregud🙉 Hva gjorde du på butikken i forrige uke ?? Vi alle såg deg, se ansatte også. Tenk og klær seg i ræva for så og LUKTE på fingeren sin etterpå. Fysj ! Noe så skamjævlig🤢🤮 Bortsett fra det angående jobb (for det har hun jo ikke tid til) så beskriver du frua jo. 👍 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. september 2022 #14258 Del Skrevet 28. september 2022 Minipilla skrev (41 minutter siden): Hun er rett og slett bare fascinerende. Aldri i verden om den som mottok den påståtte klagen på sykehuset har kommet for å hente dronningen og vise henne dette. Aldri! Hva mener hun at vi skal tro på her? At de som jobber med administrativt på et stort sykehus liksom skal gå til en pasient å si "se her du - vi fikk en klage på den og den ansatte". Tror hun vi er dum? Det var liksom to forskjellige ansatte som ga henne gaver og de skal da bryte taushetsplikt ved å fortelle henne at de har fått klager? My ass. Hun leser på Discord - og har lært at når hun driter seg ut er det best å vende det til sin fordel slik at hun kan høste sympati fra naive følgere. Hun er så utspekulert at jeg mangler ord. I går kveld / natt snakka hun om dette over en to timers periode. Helt sykt, Jeg fikk nesten gnagsår på tommelen for å klikke meg så mye videre og hver gang jeg stoppet snakket hun fremdeles om det...og i tillegg prøvde seg på en kvalmende hersketeknikk. Nei hun der! Og samme dag som hun skal hjem fra sitt hotellsykehusopphold har hun helst beleilig avtale hos sitt andre hjem, den herlige smerteklinkkken der hun kan dulles og dalles med mens de gir henne mye omstridt behandling som hun burde holde seg for god til å reklamere for. Så...om ikke det var nok får hun merkelig nok rett etter legekontoret stenger akutt urinveisinfeksjon som er så dramatisk at hun må ile på legevakten. Og ja, jeg sier dramatisk for de fleste andre oppegående voksne mennesker (med mindre man har en alvorlig medisinsk grunn) venter til fastlegen er åpen og tar turen dit. Men nei - dronninga må på legevakten må vite. Jeg sender masse varme tanker til hennes mann og står i dette her. Jeg tror jeg hadde sakte kaldkvelt meg selv om jeg måtte leve i dette helvete her. Jeg har aldri i mitt femti år gamle liv vært med på et menneske som snakker mer om sykdom enn Fru Knutsen. Aldri. Jeg jobber delvis med oppfølging av sykmeldte, og ikke her engang treffer jeg på slikt. Det må være et eller annet udekket behov en eller annen plass som gjør at hun må dyrke sykdommene sine så mye og der igjen få oppmerksomhet ang det. Andre normale mennesker som har vært syk svarer kanskje "nei det går fint nå" når man blir spurt mens Knutsen selv bruker 14 timer på snap om det. Og når jeg først er inne på det - hvis man er såååååååå dårlig at man må skjermes på sykehus, man spiser ikke, får kvalmedempende, er lyssensitiv, har faktisk selvmordshodepine....greier man da strikke nesten en hel genser? Er det ikke nokså spesielt? Og siste før jeg går å skaller hodet i veggen - hvis kattene tisser så mye hjemme at hunn må kjøpe sprayer og dille, kanskje har man for mange katter?? 🙌🏻🙌🏻 Jeg er så enig! Aldri i livet om avd.leder hadde fortalt Stine om klager på ansatte hvis det stemmer at det har kommet klager (noe jeg tviler på), det ville vært ett alvorlig brudd på personvern ovenfor den/de ansatte. Kommer det en klage på en spesifikk ansatt så blir det ikke tatt opp i plenum heller, det blir tatt direkte med den ansatte, på tomannshånd De første dagene Stine var innlagt setter også jeg et stort spørsmålstegn ved. Man er ikke innlagt for alvorlig migrene som ikke lar seg smertelindre samtidig som man nesten strikker ferdig en genser, sitter på fellesstua sammen med andre og ser tv, går i kiosken og handler eller er aktiv på snap. Dette ble bevist av henne selv da hun fikk spinalhodepine (jeg har hatt det selv, og det er helt forferdelig) Da spinalhodepinen inntraff så ble det helt stille på snap og hun havnet på enerom uten vindu for å bli skjermet for lyd og lys. Dette stemmer nok, for da ble hun faktisk for syk til å strikke, snappe, omgås andre osv til spinalhodepinen ga seg. Blodpatch kunne blitt satt ganske raskt etterpå, men det var beleilig at både migrene og spinalhodepine ga seg sånn at hun ble utskrevet akkurat i tide til ketamin-behandling og slapp å vente i 6 uker på ny Og ja Stine, legevakt koster selv om du har frikort. Urinveisinfeksjon er vondt, så absolutt, men det er hverdag nå og ikke helg, så hadde du holdt ut i noen timer og ventet til legekontoret åpnet i morges så hadde du spart deg noen kroner. Og selv om man har frikort så er ikke alt gratis hos fastlege heller. Datteren min har frikort, måtte likevel betale over 300kr for to attester. Nå er det vel en ny runde med forstoppelse som står for tur. Har hun glemt forrige runde der hun selv viste frem flasken med lactulose og sa at legen hadde sagt at hun måtte ta det daglig for å forebygge? Der har hun tydelig glemt siden hun i natt sa at nå var hun på «lactulose-kjøret» igjen. Mtp at Stine bruker smerteplaster som kan gi treg mage+nettopp har vært innlagt der det meste av smertestillende har blitt forsøkt for å få bukt med migrene så er det ikke noe rart at det stopper opp. Og ja; er det sykdom så lyser hun opp. Hun får en egen glød i øynene, og er liksom oppgitt over at det alltid er noe medisinsk «styr» med henne. Hvor mange ganger hun har sagt at «denne kroppen er c-vare» aner jeg ikke. Og helt tilslutt; med 6 katter i hus så bør man ha flere kattedoer stående rundt. 1-2 holder ikke. Da er det ikke noe rart at de begynner å gjøre fra seg andre plasser. I tillegg må kassene daglig holdes rene og fjerne avføring. Katter liker ikke å gå på en kattedo der det allerede er endel som ligger, da katter er renslige dyr 20 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 28. september 2022 #14259 Del Skrevet 28. september 2022 Laia skrev (3 timer siden): Er det ikke litt vel dramatisk å oppsøke legevakten for en urinveisinfeksjon? Denne tilstanden er såpass vanlig og lett å behandle, at man kan få resept på på nett: https://www.nettlegevakt.no/urinveisinfeksjon Har selv benyttet meg av den. Antar denne funksjonen er kommet til for å IKKE overbelaste helsevesenet. Er noe spesielt med fruen vet du😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 28. september 2022 #14260 Del Skrevet 28. september 2022 tullerikke skrev (1 time siden): Skrifta ligner da ikke🤷♀️ Mav1975 skrev (1 time siden): Altså se på enkelte bokstaver. Så ser du at de er like. Hun prøver å skjule at det er henne selv som har skrevet. Det er ikke mulig? 😳😳😂😂 Se på a'ene. Er jo den samme "halen" 😳 Ingen oppegående person gjør sånt da?!? Jeg skulle til å spørre om hun fikk for lite oppmerksomhet i sin barndom, men det vet vi jo svaret på 😔 Trist da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå