Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Generelt sett og noe alle vet,er at når en sliter m psyken,får en i de fleste tilfeller også fysiske plager. Og da ofte fysiske plager som hodepine osv uten at leger klare stille diagnoser/sette navn på dt. Dt er og endel mennesker som føler de ikke får nok oppmerksomhet,vil ha masse medlidenhet osv og når de syns de får for lite sånn oppmerksomhet,lyver de på sg d ene og d andre av fysiske plager. Og dt er den eneste hverdagen de kjenner,at den ene»diagnosen»er verre og tøffere og mere langvarig enn den andre for og få denne oppmerksomheten. Det finnes mennesker så oppslukt av dette,at de både lyver om og nesten ønsker de få en alvorlig diagnose bare så de fortsatt kan misbruke folks oppmerksomhet og få enda mere medlidenhet.   Og mulig  hun tror hun har klart og bryte den onde sirkelen m og skåne ungene for en hverdag fylt m uro osv. Men  d krever en skikkelig styrke og vilje for og få til dt. Dessuten må en være 100% ærlig ovenfor sg selv og andre samt ha en selvinnsikt på godt og vondt for og klare og snu den trenden. 

Endret av Eevie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vintermåne skrev (1 time siden):

Det er det samme hver dag 

«dag #…..» «jeg er så sliten og lei» *bite seg i leppa, se ekstremt oppgitt ut+ himle/rulle med øya* 

«de prøver alt de kan, men klarer ikke knekke migrenen» 

«jeg blir tatt veldig/ekstremt godt vare på/ jeg blir passet på» 

hver dag kommer denne «oppdateringen» 

HVORFOR? Hva er poenget ……. ? 

Har hun slettet dagens snapper? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip1 skrev (5 minutter siden):

Nei, det har hun ikke. Stine ser virkelig sliten ut, stakkars jente.

Jo de er i det minste ikke på den offentlige profilen lenger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip1 skrev (9 minutter siden):

Sliten, dette er Stine uten sminke og filter. Den virkelige Stine.

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (8 minutter siden):

Sliten, dette er Stine uten sminke og filter. Den virkelige Stine.

Hun ser slik ut!! 
Tenk å bruke filter så mye, at de fleste tror du er syk når du slår det av.

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
1 hour ago, Gossip1 said:

Det er sånn hun ser ut normalt, uten lag på lag med sminke i fjeset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (7 timer siden):

Jeg driter i hva Stine Knutsen fra Brumunddal gjør eller ikke gjør på privaten. Null interesse.

Det er når Stine Knutsen påtar seg en rolle som talsperson i kampen mot barnevernet pga tapt barndom jeg trigges!

Slutt å sy puter under armene hennes og bortforklar eller unnskyld oppførselen hennes med barndommen hennes og traumer.

Hun har tatt et bevisst valg som voksne Stine om å være offentlig rundt saken og alt det private, og starte med SoMe for å dra inn penger. Og da får hun søren meg takle å få pes når hun misbruker følgere eller systemet. Ærlig talt.

Jeg er så SYKT enig! Jeg har opplevd mye grovere ting en hun (ut ifra det hun har delt om barndommen) - og jeg styrer ikke rundt med slik oppførsel som dette. Man tar et valg - og når hun har barn burde hun legge dette bak seg å gå videre. Jeg har også tapt barndom men jeg velger å la resten av livet mitt (som er mye lenger forhåpentligvis) være DRITBRA! 

Hele tiden har du et valg. Alt du gjør her i livet er et valg. Ta de gode valgene❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Jo de er i det minste ikke på den offentlige profilen lenger.

Kan hende den er blitt rapportert. Hun må skjermes for denne snappinga. Hun har ungdom som har venner og foreldre av vennene til barns som følger med på dette. Noen må ta affære nå. Helsa må da være viktigere enn å snappe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (På 17.9.2022 den 21.26):

Jeg har forøvrig hatt en veldig lik oppvekst som det Stine presenterer (skremmende lik faktisk). Har ALDRI tenkt tanken en gang om å saksøke kommunen, eller andre for den saks skyld. Ja ja, det er tydelig forskjell på folk…

Hvorfor ikke? Jeg tenker at der er lurt at flest mulig går til sak mot kommunen der de har sviktet. Om ikke man vinner frem selv så har man i det minste satt problemene på dagsordenen. Vinner man er det med på å gjøre det lettere for andre å vinne frem med lignende saker. Når det offentlige gjør feil, så skal de ettergåes i sømmene, og gjøre opp for seg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charlotte0 skrev (6 minutter siden):

Hvorfor ikke? Jeg tenker at der er lurt at flest mulig går til sak mot kommunen der de har sviktet. Om ikke man vinner frem selv så har man i det minste satt problemene på dagsordenen. Vinner man er det med på å gjøre det lettere for andre å vinne frem med lignende saker. Når det offentlige gjør feil, så skal de ettergåes i sømmene, og gjøre opp for seg.

Enig med deg. Er man overbevist eller mistenker at kommunen sviktet så må man gå til sak om en orker det.

Men man må være forberedt på at det koster. Og man bør være i stand til å dekke disse kostnadene selv.

Og skulle man måtte trenge støtte fra andre så må en forvente å spille med åpne kort, fremlegge dokumentasjon på hva pengene går til og sørge for at pengene går til det de skal.

Og det er jo her Stine svikter.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så oppgitt over at hun hver dag kommer med den…….hei…jeg ville bare si at jeg lever…. Ja Stine; selvfølgelig lever du! Du er på dag 13 med vondt i hodet, og med mindre det er f.eks avdekket en aneurisme (utposning på hovedpulsåren) i hodet eller en svulst (som ville vært oppdaget nå mtp at hun har tatt MR og CT) så dør man ikke av vondt i hodet 

Jeg har også vansker for å tro at denne tilstanden har vært konstant i 13 dager da hun forrige uke strikket eb barnegenser og la opp til en ny genser som hun sitter på sykehuset og strikker på nå. Forrige uke var det også full spetting med musikk, dansing og headbanging. Det har man ikke sjans til med skikkelig hodepine, i allefall ikke migrene! Man står heller ikke i over 1 time hver dag på badet og glatter/krøller hår (etter først å ha dusjet, vasket håret og fønet håret) og sminker seg med migrene, eller bytter klær flere ganger om dagen. Selv om det ifg hun selv får henne til å føle seg fresh

Det at hun nå ser blek og pjusk ut er rett og slett pga hun har ikke flere lag med sminke på seg. Eller filter. Nå er det den virkelige Stine vi ser. Hun har f.eks ikke innsunkne øyne eller mørke ringer under øynene, hun ser heller ikke dratt ut i ansiktet som hun ville ha gjort på dag 13 med migrene 

Jeg tror Stine har fått en mental smell pga hun var sikker på å få erstatning fra kommunen og må nå ta stilling til om det blir rettssak eller ikke. Hun har nok behov for omsorg og hjelp, men spørs om hun burde vært på ei annen avdeling.

Husker hun før sommeren fikk tilbud om 4 ukes rehabilliteringsopphold, men mente selv at det var bedre for henne med ei uke hos mor og far Spania og bli dullet med av de…..jeg tror hun heller burde ha tatt de 4 ukene jeg, og tatt i mot hjelp og begynt på veien mot tilfriskning og bearbeiding av barndom og oppvekst. Selv om 4 uker er lenge der og da så er det bare en dråpe i havet når det kommer til et helt liv. 

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

charlotte0 skrev (41 minutter siden):

Har ikke individet selv noe som helst ansvar? Er det stat og kommune som skal fikse alt. I dette tilfelle var det visst en oppegående far som inngikk avtaler med BV, men som ble brutt av far så vidt jeg har forstått. Dessuten kan ikke BV forsvare seg pga taushetsplikt. BV blir kritisert for alt, men en sak har flere sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeneAm skrev (1 time siden):

Jeg er så SYKT enig! Jeg har opplevd mye grovere ting en hun (ut ifra det hun har delt om barndommen) - og jeg styrer ikke rundt med slik oppførsel som dette. Man tar et valg - og når hun har barn burde hun legge dette bak seg å gå videre. Jeg har også tapt barndom men jeg velger å la resten av livet mitt (som er mye lenger forhåpentligvis) være DRITBRA! 

Hele tiden har du et valg. Alt du gjør her i livet er et valg. Ta de gode valgene❤️ 

Vi er mange som har hatt en vond oppvekst dessverre. Vi er mange som har fysiske plager, psykiske plager, vondter og sykdommer. Men vi har alle et valg. Vi kan velge å leve resten av livet vårt med positiv tenking og takknemlighet for at vi aldri mer skal ha det så vondt som i barndommen. Vi kan velge å ikke begrave oss i selvmedlidenhet og ikke lete etter flere fysiske plager. Som noen skrev noen sider tilbake, man finner alltid noe hvis man leter. 

At ei dame som nærmer seg førti kan nedlate seg til slik klaging, sutring og være så oppmerksomhetssyk er for meg helt utrolig! Hvis ikke hun skjønner at hun trenger psykologhjelp så må da vel fastlege, mannen, faren eller svigermor skjønne det?? Er det virkelig ingen som kan ta litt grep i denne saken?

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*Prøver igjen* skrev (4 timer siden):

Har hun slettet dagens snapper? 

Tydeligvis….. de er ikke der nå 🤷🏻‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
1 hour ago, bygdefruen said:

Vi er mange som har hatt en vond oppvekst dessverre. Vi er mange som har fysiske plager, psykiske plager, vondter og sykdommer. Men vi har alle et valg. Vi kan velge å leve resten av livet vårt med positiv tenking og takknemlighet for at vi aldri mer skal ha det så vondt som i barndommen. Vi kan velge å ikke begrave oss i selvmedlidenhet og ikke lete etter flere fysiske plager. Som noen skrev noen sider tilbake, man finner alltid noe hvis man leter. 

At ei dame som nærmer seg førti kan nedlate seg til slik klaging, sutring og være så oppmerksomhetssyk er for meg helt utrolig! Hvis ikke hun skjønner at hun trenger psykologhjelp så må da vel fastlege, mannen, faren eller svigermor skjønne det?? Er det virkelig ingen som kan ta litt grep i denne saken?

Så lenge folk åpner for pengepungen, så kommer hun aldri til å stoppe med å spille på sykdom og elendighet. Det værste er at de som gir henne penger, er de som selv har hatt en vanskelig barndom og kan relatere seg til oppveksten hennes. Så snart de stopper med å overføre, så trykker hun på blokkeringsknappen. Veldig sympatisk menneske… not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir uvell av snappene hennes. Hun er så overbærende ovenfor seg selv at det er ubehagelig å bevitne. Hun er psyk. Virkelig psyk. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...