Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Migrene, seriøst??? Jeg har hatt migreneanfall (ikke hatt siden fødsel) i flere år, fra 1.klasse. Mistet språk, og delvis lammelser. Aldri i verden at jeg hadde klart å snappe eller se på TV 😳

Er det ingen som gjennomskuer henne?

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minipilla skrev (1 time siden):

Hva gjør hun i fellesrommet på sykehuset for å se seg selv på tv når hun er innlagt på grunn av migrene? De fleste jeg kjenner sitter ikke å ser på tv i et migreneanfall. Og hun kan vel se det samme fra mobilen hun er klistret til? Men ok, man får jo mer oppmerksomt om man sitter sammen med andre når man selv er på tv. Det irriterer meg at jeg må følge med på dette her for hun provoserer så mye at jeg blir forbanna 😂

Selvsagt måtte hun være på fellesstua under nyhetene. Pr-kåt og oppmerksomhetssyk til de grader. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ofte som sine foreldre!

Stine burde kikke segselv i speilet! 
Ikke for å dra dette langt ,men hun klaget på at bvtj ikke hjalp moren hennes å henne! Hvor er de nå? Barna hennes har også reint ryddig hjem ,men har de en fysisk å psykisk stabil mamma ?

jeg mener absolutt IKKE ar barna til Stine  blir utsatt for grov omsorgssvikt men de blir utsatt for en mamma som ikke har det helt greit ,her kan man få hjelp til å lære å Skåne å lære å være mamma på en positiv måte! 
Jeg er har mitt å stri med,men viser det ikke til barna , hva jeg gjør når de er på skolen osv er opp til meg (så lenge det ikke innerholder rus ol) Så lenge jeg er tilstedeværende når de kommer hjem ❤️

Stine burde ha såpass selvinnsikt at hun ser selv at hun trenger noen former for hjelp! Om ikke KAN det jo gå såpass langt at det blir omsorgssvikt 🤷‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jammen mange eksperter på alt fra traumer, migrene, oppdragelse, psykiske lidelser og barnevernssaker. Lurer på om dere hadde vært like besatt av henne og dømmende hvis hun helt fra starten hadde snakket om psykiske lidelser heller. Dette er bare trist- jeg leste gjennom noen sider her nå og før dere dømmer noen dere ikke kjenner, er det sikkert mange som bør ta seg en titt i speilet og se om det er en person dere ønsker å være. Regner med at mange av dere er foreldrene. Før dere fortsetter hat-festen, spør dere selv om hva dere ville gjort om barna deres snakket sånn om andre barn på skolen. Hva slags mennesker dere skaper ved å oppføre dere som dette. God søndag! Gå ut å nyt den, det skal jeg. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opptar hun en seng på sykehuset pga migrene?🤔 Helt ærlig tror jeg hun trenger en innleggelse på akuttpsykiatrisk slik hun holder på.

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DramaLamaBanana skrev (9 minutter siden):

Opptar hun en seng på sykehuset pga migrene?🤔 Helt ærlig tror jeg hun trenger en innleggelse på akuttpsykiatrisk slik hun holder på.

Det skal mye til for å «oppta» en seng på sykehus. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milosi skrev (43 minutter siden):

Her er det jammen mange eksperter på alt fra traumer, migrene, oppdragelse, psykiske lidelser og barnevernssaker. Lurer på om dere hadde vært like besatt av henne og dømmende hvis hun helt fra starten hadde snakket om psykiske lidelser heller. Dette er bare trist- jeg leste gjennom noen sider her nå og før dere dømmer noen dere ikke kjenner, er det sikkert mange som bør ta seg en titt i speilet og se om det er en person dere ønsker å være. Regner med at mange av dere er foreldrene. Før dere fortsetter hat-festen, spør dere selv om hva dere ville gjort om barna deres snakket sånn om andre barn på skolen. Hva slags mennesker dere skaper ved å oppføre dere som dette. God søndag! Gå ut å nyt den, det skal jeg. 

Har du hatt migrene i 15-20 år blir du ekspert ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (4 minutter siden):

Har du hatt migrene i 15-20 år blir du ekspert ja 

Vi er to i huset her med migrene. Vi har det helt, helt ulikt. Jeg ville aldri kalt meg ekspert selv etter et helt liv med migrene. Helt ærlig syns jeg det er veldig arrogant å tro at man vet hvordan andre har det ut fra egne erfaringer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det bare ikke. Migrene i 10 dager som de ikke klarer å knekke, må ha kvalmestillende for å klare å spise men snapper,sitter i fellestua og ser på tv?! BARE NEI!!! 
DETTE ER ET HÅN MOT OSS SOM HAR MIGRENE! 
Altså hva faen?! Tilogmed på de svake anfallene orker jeg ikke skjerm eller noe annet enn seng og mørke. Hva faaaaaaaaen. Er systemet så lett å lure?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milosi skrev (1 minutt siden):

Vi er to i huset her med migrene. Vi har det helt, helt ulikt. Jeg ville aldri kalt meg ekspert selv etter et helt liv med migrene. Helt ærlig syns jeg det er veldig arrogant å tro at man vet hvordan andre har det ut fra egne erfaringer. 

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner det bare ikke. Migrene i 10 dager som de ikke klarer å knekke, må ha kvalmestillende for å klare å spise men snapper,sitter i fellestua og ser på tv?! BARE NEI!!! 
Altså hva faen?! Tilogmed på de svake anfallene orker jeg ikke skjerm eller noe annet enn seng og mørke. Hva faaaaaaaaen. Er systemet så lett å lure?!

Jeg føler meg ikke hånet. Synd at du tar det personlig. Det må være slitsomt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milosi skrev (13 minutter siden):

Men hva VET DU om det? Hjelp, det er skummelt hvor dømmende du er. 

Har du fulgt Stine lenge ? 🙂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (3 minutter siden):

Drama eller migrene ? Det er spm

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Milosi skrev (4 minutter siden):

Endret av Milosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (1 minutt siden):

Har du fulgt Stine lenge ? 🙂

Det er ikke poenget. Jeg gidder ikke følge noen lenge. Spørsmålet er hvorfor mange her følger henne lenge og fortsetter med det selv, nesten bare for å slenge dritt her. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milosi skrev (Akkurat nå):

Det er ikke poenget. Jeg gidder ikke følge noen lenge. Spørsmålet er hvorfor mange her følger henne lenge og fortsetter med det selv, nesten bare for å slenge dritt her. 

Følger du henne lenge nok ,så forstår du! 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milosi skrev (4 minutter siden):

Jeg syns det er mer slitsomt med sånne som deg for å være ærlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...