Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Hun er så forutsigbar. Hun sa at hun fikk sprøyter i hodet, og hvis ikke det virket var det snakk om innleggelse. Jeg visste allerede da at hun ville bli innlagt. Det er jo det hun ønsker. Hver gang. Alt for omsorg og sympati. 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjærgårds_datter skrev (2 minutter siden):

Men er det så "lett" å bli innlagt på sykehuset? Trodde de så gjennom slike tilfeller. 

Lett og lett. Men sier man at man har uavklart hodepine blir man jo innlagt. Ble det selv for noen uker siden. Forskjellen på meg og Stine, var at jeg absolutt ikke ville være der, og det var forferdelig for meg å bli innlagt. Selvom jeg i ettertid selvsagt er glad for at jeg ble innlagt, da det viste seg at jeg faktisk hadde en alvorlig tilstand i hjernen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (18 minutter siden):

Men er det så "lett" å bli innlagt på sykehuset? Trodde de så gjennom slike tilfeller. 

I utgangspunktet veldig vanskelig. Men med hodepine og «si de rette tingene» kan man fint bli lagt inn for å utelukke en del alvorlige ting (som blødning). Det hun har presentert på snap siste 5-7 dagene tilsier på ingen måte innleggelse en fredag kveld. Hva hun har presentert på legevakt vet vi jo ikke… Enklere på legevakta enn hos fastlegen si…Mtp at fastlegen skal ha sagt at om x og y ikke funka måtte hun kanskje inn så hadde det jo vært logisk å kontakte fastlege før i dag for ny vurdering, men det gjorde hun altså ikke (siste snap om strikking er fra kl.15 cirka, og null om legekontakt før det heller, og vi vet jo at det hadde blitt kringkasta 99% sikkert)

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg klarer bare ikke fatte at det bare kan være et spill for sympati. Det er så søkt. 

Og om det er det, så er det jo noe annet sykt som er i henne. 
At mennesker går til slike ekstremiteter for oppmerksomhet på SoMe. 
Nei, det klarer jeg bare ikke ta inn 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulsara skrev (3 timer siden):

Wow, jeg klarer bare ikke fatte at det bare kan være et spill for sympati. Det er så søkt. 

Og om det er det, så er det jo noe annet sykt som er i henne. 
At mennesker går til slike ekstremiteter for oppmerksomhet på SoMe. 
Nei, det klarer jeg bare ikke ta inn 🙈

Jeg har så dårlig samvittighet for å trekke i tvil at noen faktisk er syke, også mtp hvordan jeg selv er blitt møtt. Men etter å ha fulgt denne dama noen måneder, hørt hvordan hun prater om diagnoser opp mot hvordan hun oppfører seg (hun dokumenterer jo ganske mye av dagen på snap kan du si), og ikke minst den seansen med forstoppelse og tømming (eller tarmslyng og risikabelt inngrep som frua vel kalte det) så greier jeg ikke å tro på henne lenger. At hun har vondt i hodet, ja det kan godt være. Men migrene? Med innleggelsesbehov en fredag kveld? Etter en uke, hvor hun har strikka masse, vært på skjerm og ja… Det er for mye som skurrer med dama. 
Det sagt: om det så er «for sympati» så er det ikke sikkert det er med vilje i den forstand vi vanligvis forstår det. Somatisering er ofte en del av et sykdomsbilde, personen kan oppleve helt reelle problemer, kan være reelt engstelig etc etc. Det her er sammensatt og komplekst. Men at folk blir provosert, det skjønner jeg godt siden hun kringkaster dette til en stor følgerskare.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (12 timer siden):

Dt lå i kortene at hun skulle dra dramaet så langt….hun skulle vist legene alle strikke-og andre snapper hun har klart legge ut gjennom»migreme»perioden. Da kunne de kanskje dannet sg ett riktig bilde av hennes hodepine. Skulle j sittet og strikket,rast rundt i huset,kost m katter osv.,hadde j bådde spydd og besvimt og hylt av smerte flere ggr…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hun innlagt på sykehus !

Å gjett om det kommer til å renne inn med morgenlevering å gaver nå a! 
Lenge siden sist det kom masse nå,kribler sikkert i magen hennes av glede! 

All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet Stine 🤣

Du har klart å strikke ,bruke mobiltelefon å leke med kattene de dagene du har så inkonsekvent vondt. Så så syk er du ikke 🤯

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erdetmuliga skrev (13 timer siden):

Hun får slutte å ha i seg alt det sukkeret ! Det trigger jo migrene 

Helt enig! Likedan er det det viktig med forebyggende tiltak som regelmessige måltider, regelmessig søvn der man står opp og legger seg sånn ca til samme tidspunkt, og frisk luft hver dag skader heller ikke 

Har selv migrene, og under migreneanfall (sånn som i morges) så er i allefall strikking uaktuelt. Egentlig så er alt uaktuelt frem til migrenemedisinen har virket. Inkludert å spise mat og drikke mens det står på (jamfør Stine sin snap fra sykehuset der hun skrev «frokost med utsikt») Og etter et migreneanfall så er i allefall jeg veldig redusert de kommende timene. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 minutter siden):

Helt enig! Likedan er det det viktig med forebyggende tiltak som regelmessige måltider, regelmessig søvn der man står opp og legger seg sånn ca til samme tidspunkt, og frisk luft hver dag skader heller ikke 

Har selv migrene, og under migreneanfall (sånn som i morges) så er i allefall strikking uaktuelt. Egentlig så er alt uaktuelt frem til migrenemedisinen har virket. Inkludert å spise mat og drikke mens det står på (jamfør Stine sin snap fra sykehuset der hun skrev «frokost med utsikt») Og etter et migreneanfall så er i allefall jeg veldig redusert de kommende timene. 

Jeg også .. Er så sliten etter ett anfall at jeg er helt kake i hodet! 
Jeg blir dåelig i magen ,sover ikke ,men samtidig sover ! 
Synd om dette bare er dramarama fra Stine,urolig synd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
26 minutter siden, Sprite said:

Jeg har migrene…. Så er litt forundret, havner man på sykehuset for det?

Stine havner på sykehuset for alt mulig. Flere ganger i året. Nå ligger hun der igjen og snapper fra sykehuset. Må zoome litt inn på drypp og slanger. det er ingen som tar henne seriøst lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polarpuma skrev (8 minutter siden):

Stine havner på sykehuset for alt mulig. Flere ganger i året. Nå ligger hun der igjen og snapper fra sykehuset. Må zoome litt inn på drypp og slanger. det er ingen som tar henne seriøst lenger. 

Ja nei det virker jo litt rart… samtidig som det må jo være reelt om hun ligger på sykehus 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (29 minutter siden):

Viktig å få det til å virke så dramatisk som mulig. Hørt at tidligere venninner veddet om når hun ble hentet med sykebil, for det var helt vanlig. Hun skal alltid være sykest, har noen hun kjenner smerter så er hennes vondere. Har noen slått seg har Stine slått seg hardere, har noen fått diagnoser så har hun fått sammen, men hennes symptomer er verre. Ingen som tar henne seriøst lengre her i Brumunddal. Hun har svært få venner igjen, enten så vil ikke folk ha noe med henne å gjøre eller så sier de imot frua å da fryses de ut. For slikt skal ikke dronninga ha noe av. Hun får bare fortsette , ødelegger kun for seg selv til slutt.🤷‍♂️  Håper bare at flere får opp øyenene for det sirkuset. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (29 minutter siden):

Ja nei det virker jo litt rart… samtidig som det må jo være reelt om hun ligger på sykehus 🤔

Ikke når det kommer til Stine Knutsen. Hun er en mester på manipulering og løgn. Den dama skyr ingen ting for å oppnå det hun vil. Samme hvem det går utover. Hun burde bli kjørt rett til Sanderud sykehus for hjelp, ikke Lillehammer der hun ikke har noe å gjøre. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Polarpuma
3 minutter siden, Mav1975 said:

Viktig å få det til å virke så dramatisk som mulig. Hørt at tidligere venninner veddet om når hun ble hentet med sykebil, for det var helt vanlig. Hun skal alltid være sykest, har noen hun kjenner smerter så er hennes vondere. Har noen slått seg har Stine slått seg hardere, har noen fått diagnoser så har hun fått sammen, men hennes symptomer er verre. Ingen som tar henne seriøst lengre her i Brumunddal. Hun har svært få venner igjen, enten så vil ikke folk ha noe med henne å gjøre eller så sier de imot frua å da fryses de ut. For slikt skal ikke dronninga ha noe av. Hun får bare fortsette , ødelegger kun for seg selv til slutt.🤷‍♂️  Håper bare at flere får opp øyenene for det sirkuset. 

Det glitrer i øynene hennes når hun snakker om sykdom, smerter og diagnoser. Hun har all verdens sykdommer og alltid den værste slags, mest alvorlige og smertefulle. Samtidig ser vi ei dame som hver dag danser og headbanger på badet, sminker seg i timesvis, strikker, shopper og viser frem klær og leker med katter dagen lang. Ligner ikke en som er alvorlig syk. Annet enn i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MGB1 skrev (6 timer siden):

Jeg er litt i sjokk.. fulgt henne lenge. Lest her nå anonymt, og måtte lage meg profil. Ser det nevnes Discord, noen som vil slippe meg inn? Har delt ganske mye personlig med den dama..😫

Kan du sende meg også? 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte at den dama skal få så mye oppmerksomhet fra tv2. Nå annonserte hu at d kommer noe på nyhetene i kveld. Passa jo tilfeldig med en innleggelse da. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litlå82 skrev (22 minutter siden):

Kan ikke fatte at den dama skal få så mye oppmerksomhet fra tv2. Nå annonserte hu at d kommer noe på nyhetene i kveld. Passa jo tilfeldig med en innleggelse da. 

Hvorfor skal hun på nyhetene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...