Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fru G skrev (22 minutter siden):

Det er 500/600 m til skolen. Helt flatt og med fartsdumper. 30 sone. Hvorfor går hun ikke med han. Har de ikke regntøy🙈

Fra der de bor er det MAX 200m til skolen, må gå over veien og forbi en barnebolig, så er du på skolens tomt 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru G skrev (45 minutter siden):

Det er 500/600 m til skolen. Helt flatt og med fartsdumper. 30 sone. Hvorfor går hun ikke med han. Har de ikke regntøy🙈

poenget var at hun neppe har vært utenfor døra, at hun ikke har kjørt dem;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (3 timer siden):

Her i Brumunddal vet jeg om folk som har blitt sendt til Lillehammer for å få slike sprøyter. 

Ja jeg tror det er folk med utdannelse innen kosmetiske inngrep som gjør sånt? Neppe fastleger i hvert fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg blir veldig nysgjerrig på hvorfor dere bryr dere så mye om hva hun gjør? Utrolig mye kritikk og sinne mot et menneske dere ikke kjenner? Jeg lurer oppriking på dette. Jeg leser at flere bryr seg om hvordan barna hennes skal tenke om kontoene hennes, men om de finner dette mørke stedet her, er det verre for dem. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkobolle skrev (2 timer siden):

Fra der de bor er det MAX 200m til skolen, må gå over veien og forbi en barnebolig, så er du på skolens tomt 🙄

Men hvorfor bryr du deg om dette? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodepine/migrene og generelt slapphet kan for det meste forebygges en god del.

Frisk luft,lea skroget og spise fornuftig.og viktigst av alt-kutt ut minst halvparten av dette sukkeret.

Hun er jo ikke litt intressert en gang i å gjøre en innsats selv.jo forresten,smerteklinikken.ellers nada.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milosi skrev (1 time siden):

Men hvorfor bryr du deg om dette? 

Dette er noe som er tatt opp gjentatte ganger og også blitt skrevet om i dag. Bryr meg på lik linje som alle andre som kommenterer her inne. Så om det er noe du reagerer på, så ligger det vel noe i det?

Og det er snakk om en person som selv har valgt å være offentlig. Da må det tåles kritikk og skeptisisme  fra de som følger med på alt hun selv velger å dele med offentligheten.

Endret av Sjokkobolle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkobolle skrev (5 timer siden):

Tenk på hva du legger ut om som tydeligvis bor i området ditt. Hjelp. Du skriver omtrent akkurat hvor hun bor. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sender jo ut adr til alt og alle! Må jo få pakker vet du 😉 Jeg bor i Brumunddal og vet hvor hun bor. Hadde ikke skjønt det på beskrivelsen ovenfor her! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun må tenke på hva hun legger ut på sosiale medier, hva som er greit å del ut av familien og seg selv? Her er flere som må tenke seg litt om. 

Hennes adresse står på gulesider, om noen er interessert i å vite hvor hun bor. Så går de på gulesider. Så enkelt er det. 

Det er mange som lever av sosiale medier, men de deler ikke så mye som hun gjør, de har grenser på hva de deler ut, fordi de vet at det blir diskusjon på hva og hvordan. Ja jeg vet også at de setter sammen en perfekt dag. 

Endret av Kristin50
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline1986 skrev (3 timer siden):

Ja jeg tror det er folk med utdannelse innen kosmetiske inngrep som gjør sånt? Neppe fastleger i hvert fall

Nevrologisk på Lillehammer sykehus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caroline1986 skrev (17 timer siden):

Det er nevrologer som setter medisinsk botox mot migrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si, ifølge hun igår, hadde fått en " sprøyten" mot migrene, det skal mye til å du får den eller de, det er ikke bare å ringe fastlege, så får du den. Du må ha kronisk migrene anfall, Har hun det? 

Plutselig nå, har hun fått ny medisin som hun skal prøv mot migrene. Vet hun selv hva hun egentlig sier? 

Hun er jo direkte helsefarlig, vi alle har våre sykdommer, men dette her tar fullstendig av. 

Så godt at hun fikk blomster idag da, hva er det imorgen? da er det vel sykehus da? 

Man kan ikke at dette her seriøst. 

Endret av Kristin50
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kristin50 skrev (1 time siden):

Hva skal man si, ifølge hun igår, hadde fått en " sprøyten" mot migrene, det skal mye til å du får den eller de, det er ikke bare å ringe fastlege, så får du den. Du må ha kronisk migrene anfall, Har hun det? 

Plutselig nå, har hun fått ny medisin som hun skal prøv mot migrene. Vet hun selv hva hun egentlig sier? 

Hun er jo direkte helsefarlig, vi alle har våre sykdommer, men dette her tar fullstendig av. 

Så godt at hun fikk blomster idag da, hva er det imorgen? da er det vel sykehus da? 

Man kan ikke at dette her seriøst. 

Hvordan vet DU at alt dette er feil? Når begynte folk å tro at har mer oversikt over andres medisinske avgjørelser enn de selv😱

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
19 hours ago, Milosi said:

Tenk på hva du legger ut om som tydeligvis bor i området ditt. Hjelp. Du skriver omtrent akkurat hvor hun bor. 

Stine avslører selv på sosiale medier hvor hun bor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milosi skrev (23 minutter siden):

Hvordan vet DU at alt dette er feil? Når begynte folk å tro at har mer oversikt over andres medisinske avgjørelser enn de selv😱

Det er ikke så veldig vanskelig å finne ut, når et menneske lyver... så enkelt er det... ta å søk på " Google" et lite tips 

Og høre litt hva hun sier. Hvordan hun forklarer seg. 

Det som jeg reagerer på, hvor dramatisk hun er det står mellom død og liv, med disse sykdommer hun har. Det er andre som har samme sykdommer, de klare til å med fungere i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare skrive her, og trodde aldri jeg skulle gjøre det, men here goes. Stine er farlig. 

Jeg er selv ett bv-barn. Jeg har for 1,5 år siden fått diagnosene ptsd, belasningslidelse og panikkangst pga grov omsorgssvikt (0-9år) og traumatiske opplevelser fra "spedbarns alder" til voksen. Jeg skriver det over i anførselstegn da jeg ikke helt forstår den selv. Men det sitter i kropp. Poenget mitt er, - at jeg har liten til null kontakt med mine bioforeldre. Jeg snakker med min biomor pga min mormor, altså hennes mor. Som har vært en mer stabil skikkelse enn hun noen gang kan drømme om. Mine barn har heller aldri møtt min biomor. Eller biofar. EVER! 

Samboeren min eier huset, ikke jeg. Jeg er ufør, 100%. Mine barn ser meg ALDRI sånn. De ser mamma har vondt(fibromyalgi🤦🏼), men at mamma gjør alt. Men når mine barn er i barnehagen så innrømmer jeg med hånda på hjertet at rydde, strikke, snappe er min SISTE prioritet. Jeg går igjennom smerter, flashbacks av Gud vet hva og ligger på sofaen. Mange klarer mye og noen klarer litt. Men den dama der er ikke mye syk, ikke sånn hun beskriver. Og jeg blir lei meg av at hun utnytter seerne sine når det er så mange andre som aldri får hjelp! Ikke den hun har fått. 

Vet ikke om det ga noe mening, men jeg er lei av å se at den dama har "makt". For jo mer folk snakker og skriver om henne så får hun mer makt, mere følgere og kan spre så mye mer falskhet. Jeg tror på at hun har hatt det vanskelig, men slutt å syte så forbanna jævlig! De som virkelig har vondt og sliter, de holder nesten alltid kjeft. Eller så lager de humor ut av det. Hun bare snakker. Og snakker. Og snakker.  

Sorry. Rant deluxe, men jeg måtte. Ikke slakt meg...

Endret av cbreang
  • Liker 19
  • Hjerte 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...