Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Aragon skrev (4 timer siden):

Synes det er så ekstremt spesielt å beholde 1 kattunge når man har 3 fra før, bor sammen med familie med mann og barn . Det er uenighet om antall katter fra før . Når ho så begynner å snakke om å beholde flere tenker jeg at det begynner å nærme seg kattesamling 🙈 kattunger er søte , og disse er like nydelige som andre . Men altså 🙈

Blir så provosert at hun nå begynner å syte å himle med øynene over at kattungene lager kaos i stua hennes, henger i gardina og søler sans utover. De kattungene er der fordi hun ikke er en god katteeier. Eller er der Doris sin feil kanskje, burde hun slutte å ha seg med de fæle hannkattene ? Er Stine lei av at Doris skaper så mye problemer? Hun burde kanskje gå litt inn i seg selv før hun kritiserer andres dyrehold eller?? Snart er vel Doris på nytt gravid og Stine sitter å "🤷🏼‍♀️" som om det ikke er kun hennes egen feil at dette skjer

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette her er en veldig fungerer dame, som sitter å villrede sine egne følger, men den historien fra barndommen. Hvis man hører etter hva hun sier, i denne saken med bv, som hun sa søndag eller mandag, det er noen advokat som har sagt nei til denne saken, det er fordi den er for tynn. men nå har hun en advokat som ser henne som et menneske. Ja ja støtte henne eller lett penger å tjene? 

Når det gjelder de advokat dokumenter fra far, det er helt vanlig å ha en advokat når bv er i bildet. 

For at at hun skal få den erstatning som hun ønsker, må hun har fått en eller flere sykdom som er varig sykdommer  som sier at hun ikke kan jobbe eller fungerer i et normalt liv eller skader. Dette her er ikke så enkelt som hun tror.  Dette her handler om psykisk sykdommer eller fysiske skader. 

Det som jeg ser er en fungerer dame, som kjeder seg mye som teller timer til barn og mann kommer hjemme. 

Igår sa hun at hun må få noen mål i hverdagen fordi hun måtte ha noe tiltak?  da er kanskje fint å ta seg en tur til Hamar, og kjøpe en PopSocket. Det hun velg å gjøre er å si, er noen som har en  
PopSockets til meg. Dette her er rett og slett tigging, og ikke noe annet. 

Jeg skjønner hvorfor hun ikke er interessert i å utrede seg på nytt, har full  forståelse. En dag kommer sannheten fram, og den kommer. 

Her inne på KG sitter det, kjent folk som kjenner henne på godt og vondt og hennes barn.  Hun sitter å tigge på snapchat, for 149 kr. 

Jeg skjønner at nabolaget har mye å prate om. 

For meg er dette her en veldig fungerer dame, som vet nøyaktig hva hun gjør. Hvordan hun skal manipulere sine følere. Om jeg skulle ha noen til å markedsføre mine vare, og sett dette her, jeg hadde avsluttet avtalene med henne. Fordi dette her er dårlig reklame for meg og mine vare. Dette her tenker bør hun tenkte på.

Og denne åpenhet hun skal ha, den sitter hun å misforstå. De menneskene som har psykisk og fysisk plager, jeg er en av de, det jeg bruker sosiale medier, er fordi jeg ønsker et fri sted. Og ønsker jeg råd og veiledning, har jeg helsesystemet til, fordi vi har et godt helse tilbud. Ifølge konge vår. Er helt enig med han. 

Tilslutt, hun skulle ikke hatt lov til å ha katter. Så enkelt er det. Bli voksen...
Endret av Kristin50
  • Liker 15
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (5 timer siden):

Nei 5. Hun fikk et dødfødt kull også.

Fy søren, snakk om å drive rovdrift på ei stakkars hunnkatt 😢

• Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Fy søren, snakk om å drive rovdrift på ei stakkars hunnkatt 😢

Det ironiske er at hun igår kveld sto å snakket om når hun fikk fjerna sin egen livmor og hvor befriende det var. Hun var ferdig med å få barn og ville slippe mer tull, smerter osv som livmora skapte for henne. Tenk om katten hennes også kunne få slippe det nå og få lov til å bare være en katt, kose seg ute og leve livet istedetfor å måtte gå gravid hele tiden. Skulle nesten tro hun hadde litt empati der. 

• Liker 10
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha følget med litt, men denne frua, er det ingenting som er bra nok for henne? Hva er hun egentlig ønsker? 

Jeg selv er på vei mot en ufør, og har en fantastisk veldig leder, hun ønsker at jeg skal tenke på å jobbe noe få timer uka, fordi det er en bra for mentale helse. Og det er veldig viktig med en tilhørighet, når man har vært i arbeidslivet omtrent hele livet mitt. 

Jeg blir bare litt matt og høre på det som kommer ut av munnen hennes, beklager. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ufør og alene på dagtid. Jeg er ufør fordi jeg er syk og trenger ro og hvile for å kunne fungere som mamma når barna er hjemme. Jeg syns dagene går fryktelig fort. Etter levering på skole og spist frokost også hvile etter det, så vips har dagen gått. Ofte uten å ha gjort noe som kan kalles fornuftig. 
men jeg er fysisk syk og ikke psykisk syk og det er det stor forskjell på. 
 Jeg har ikke tid til å kjenne noe som slags ensomhet. Fordi sykdommen opptar tiden. 

håper frua kan finne noe å drive med som ikke innebærer mer snapping og som gjør hun mindre ensom. 

Endret av MsFri
Endring
  • Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragon skrev (19 timer siden):

Synes det er så ekstremt spesielt å beholde 1 kattunge når man har 3 fra før, bor sammen med familie med mann og barn . Det er uenighet om antall katter fra før . Når ho så begynner å snakke om å beholde flere tenker jeg at det begynner å nærme seg kattesamling 🙈 kattunger er søte , og disse er like nydelige som andre . Men altså 🙈

Nå er Signe glemt for nå er hun ‘Stor’ hun har behov for å ha kattunger heltiden.. de er søtere da vettu !

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (34 minutter siden):

Er ufør og alene på dagtid. Jeg er ufør fordi jeg er syk og trenger ro og hvile for å kunne fungere som mamma når barna er hjemme. Jeg syns dagene går fryktelig fort. Etter levering på skole og spist frokost også hvile etter det, så vips har dagen gått. Ofte uten å ha gjort noe som kan kalles fornuftig. 
men jeg er fysisk syk og ikke psykisk syk og det er det stor forskjell på. 
 Jeg har ikke tid til å kjenne noe som slags ensomhet. Fordi sykdommen opptar tiden. 

håper frua kan finne noe å drive med som ikke innebærer mer snapping og som gjør hun mindre ensom. 

Jeg også er fysisk syk, og gjør kun det jeg må gjøre. Fordi jeg har ikke den samme arbeidskapasitet pga fysisk sykdom. Ja det er mye alene tid. 

Med for henne er mye kjedsomhet, og er noe helt annet, det er mye hun kan gjøre for selv, gå en tur, oppsøke mennesker i samme situasjon, oppsøk treningssenter, det er bare fantasien som stopper deg 😊 sett seg på kurs innenfor det hun liker. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (1 minutt siden):

Alle som har dyr har vel for pokker tatt borte en skaumann ,uten å rope varsko hei til hele værden ????

Å ja, tar et par hver dag her på katten, både jeg og katten tar det med knusende ro.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (2 minutter siden):

Jeg også er fysisk syk, og gjør kun det jeg må gjøre. Fordi jeg har ikke den samme arbeidskapasitet pga fysisk sykdom. Ja det er mye alene tid. 

Med for henne er mye kjedsomhet, og er noe helt annet, det er mye hun kan gjøre for selv, gå en tur, oppsøke mennesker i samme situasjon, oppsøk treningssenter, det er bare fantasien som stopper deg 😊 sett seg på kurs innenfor det hun liker. 

Ja. Kjedsomhet er ordet hun leter etter, ikke ensomhet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SusieK skrev (12 minutter siden):

BEEP BEEEP!!! 
DRAMA igang! Stine sjelver 😱😱😱

Sånn er å ha katter og hund...herregud... 

«Risikoen er liten for at en katt skal bli syk som følge av et flåttbitt «

Bare vente, hennes katt kommer til å bli kjempe syk...

Endret av Kristin50
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (4 minutter siden):

Assa dama har følt med på skolen når de har lært om drama ! 
jøssamei! Blir nesten inponert over hvor dramatisk hun kan være ,å hvor mye hun kan gire opp til 100 på en pytteliten ting 😅 HVa trodde hun a ,at den skulle hoppe å bite hun rett i fleisen?🤣🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (10 minutter siden):

Å ja, tar et par hver dag her på katten, både jeg og katten tar det med knusende ro.

De fleste gjør vel det ,men tydeligvis ikke i brummendalen 🤣🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kristin50 skrev (7 minutter siden):

«Risikoen er liten for at en katt skal bli syk som følge av et flåttbitt «

Bare vente, hennes katt kommer til å bli kjempe syk...

Garantert ,så må hun avlive den. Men er nok da ikke pga skaumann. Men fordi at kroppen til katten er ødlagt av å være en fødemaskin! Er så sinna på denne dama ,at det koker i meg! Ser hun ikke at alle ler ? Ikke med hun,men av hun?🤣

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (2 minutter siden):

Garantert ,så må hun avlive den. Men er nok da ikke pga skaumann. Men fordi at kroppen til katten er ødlagt av å være en fødemaskin! Er så sinna på denne dama ,at det koker i meg! Ser hun ikke at alle ler ? Ikke med hun,men av hun?🤣

He he, en katt bort, og en katt blir.... som holder hun vel på. ren galskap, at ingen rundt henne reagerer. Det stemmer, hun er et offer dame... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dukket opp på utforsk (orker ikke følge det sirkuset mer) i det hun kommer hjem etter å ha kjørt sønnen på skolen! Det er 800 meter å gå. Og hun der klager på helsa og folk syns synd på henne? 

Hadde vel hatt så godt av den tilsammen 15 min lange turen begge to🤣

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (20 minutter siden):

Hun dukket opp på utforsk (orker ikke følge det sirkuset mer) i det hun kommer hjem etter å ha kjørt sønnen på skolen! Det er 800 meter å gå. Og hun der klager på helsa og folk syns synd på henne? 

Hadde vel hatt så godt av den tilsammen 15 min lange turen begge to🤣

Hun er dramatisk . Lat,stakkarslig å ja .. Hinter etter at følgerne skal kjøpe ting til hun.. jeg er sjokkert 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...