Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Jeg prøver igjen: hun har lange monologer om filterbruk og hvor skadelig det er å bruke filter - hun har selv blitt nedtrykt av å se andres hud med filter. Så nei, filter er hun sterk motstander av. 

Hvem har filter på instagramreklamen sin? Ja, dere kan jo tippe?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville91 skrev (1 time siden):

Jeg tror at den siste pakken var fra en følger. Vi fikk jo se kortet denne gang.

Men pakket inn med minstegutt sitt innpakningspapir. Jeg gadd ikke google tlfnr til dama med nettbutikken, men da regner jeg med hun bor i Brdal da siden den pakka vipps bomsideisi ligger i postkassa hennes uten noe form for avs, adressefelt, frimerker eller noe? Sier det igjen, den postkassa hennes er magisk 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (7 minutter siden):

Men pakket inn med minstegutt sitt innpakningspapir. Jeg gadd ikke google tlfnr til dama med nettbutikken, men da regner jeg med hun bor i Brdal da siden den pakka vipps bomsideisi ligger i postkassa hennes uten noe form for avs, adressefelt, frimerker eller noe? Sier det igjen, den postkassa hennes er magisk 

Med over 380 meldinger på snap, er der ganske bra at hun klarte å åpne og lese den ene meldingen som var fra hun som hadde lagt pakka der. Med mindre hun har mobilnummeret hennes så klart og sendt en sms.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Jane har lagt den i postkassa og sendt sms. At det er ekte denne gangen. 

Men, denne godisspisinga hver eneste dag. Hva gjør det med gutta? Lærer dem at det er lørdag hver dag? Må da gå fryktelig mye penger på sånt når alle kan spise godis når som helst…🥲

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne dama en influencer!?  
Hvem - Hva - Hvor!? 
En ting er å vise den reklamen sin - som sikkert noen både liker og ser sitt snitt til å kjøpe. Men å gå fra rom til rom en hel dag å plapre inn i ett kamera. Har en småbarnsmor virkelig så god tid. Snakker om hundrevis av meldinger og pakker i posten fra fine følgere. 
Har ulike sykdommer - og det gjentas det samme hver eneste dag. Sminker og staser seg opp for å skinne til kamera. Snakker ned filterbruk - men bruker det fint selv. Ser ikke barna sine og deres behov - men å eksponere de i ulike kanaler er greit. Når det kommer til shopping er det selve lykkepillen - mener bestemt det er den som holder henne oppe. Får håpe hun tjener nok til å fortsette dette jaget - hun trenger jo belønning hver dag. Jeg kaller det trøstespising!

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EllaSays skrev (2 timer siden):

Jeg tror det var avtalt spill for å slippe å merke som reklame 😏

Samme tenker jeg; alle produktene var fra Oriflame. 

Oriflame er vel sånn hjemmesalg-opplegg ala Herbalife.

Så denne pakken var nok fra noen som håper på mersalg via Stine 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (3 timer siden):

Jeg prøver igjen: hun har lange monologer om filterbruk og hvor skadelig det er å bruke filter - hun har selv blitt nedtrykt av å se andres hud med filter. Så nei, filter er hun sterk motstander av. 

Hvem har filter på instagramreklamen sin? Ja, dere kan jo tippe?

Dette føyer seg bare inn i rekken av ting hun har sagt, som ikke stemmer. Hun sier at hun hater noe den ene dagen, for så å elske det den neste. Hater blått på mandag, men elsker blått på tirsdag. Det virker rett og slett som om hun ikke husker hva hun selv har sagt. Hun har liksom ikke oversikt over sine egne påstander. Derfor tror jeg man bør ta absolutt alt hun sier med en klype salt. Nei, et lastebillass med salt!

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusj, meg, meg, meg, sminke meg, strikke, meg, mine plager, mine vondter, meg, meg, meg. 

Jeg ser på Discord at det er innsamlingsaksjon for å sende morgenlevering til mannen i huset :-) Jeg slenger med en bukett røde roser for at han holder ut i det forholdet der!!

• Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (10 minutter siden):

Jeg ser på Discord at det er innsamlingsaksjon for å sende morgenlevering til mannen i huset :

Haha! Når den morgenleveringen Stine først så går den vel rett i søpla. Blir vel neppe nevnt på snappen hennes hvertfall at han har fått en oppmerksomhet, der i huset skal alt dreie seg om STINE

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (5 timer siden):

Dusj, meg, meg, meg, sminke meg, strikke, meg, mine plager, mine vondter, meg, meg, meg. 

Jeg ser på Discord at det er innsamlingsaksjon for å sende morgenlevering til mannen i huset 🙂 Jeg slenger med en bukett røde roser for at han holder ut i det forholdet der!!

Tanken bak er at mange har merket seg en mann i bakgrunnen, som jobber døgnet rundt. Pusser opp huset, hagen, snekrer, maler, står opp hver dag med barnet, både leverer og henter i barnehagen hver eneste dag, blir latterliggjort på snappen, får helsen sin utlevert. Alle vet om ryggplager, snorking, etc. Han får aldri pakker og morgenlevering slik som sin verre halvdel. 

Hadde vært interessant å se hva som hadde skjedd om han fikk litt oppmerksomhet. Og en beskjed om at han er en helt som holder ut og en god far.

Og nå som vi har skrevet så mye om dette både her og på Discord, ja, da kan dere banne på at det kommer morgenlevering til A, fikset av frua sjæl!

Endret av Hufsetufs
  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pione
38 minutter siden, Minipilla said:

Hvorfor er ikke hele den fake Oriflame seansen i sofaen merket reklame?

Hvor ligger denne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hufsetufs skrev (17 minutter siden):

Undertegnede er ansvarlig for det morgenleveringsprosjektet. Det er ikke helt klart hvordan det skal ordnes rent praktisk. Og vi bør være litt flere enn de 5 som har meldt seg på å være med, men vi finner nok ut av det. De som har en god løsning på hvordan vi kan gjennomføre anonym spleis og bestilling må gjerne sende meg DM.

Tanken bak er at mange har merket seg en mann i bakgrunnen, som jobber døgnet rundt. Pusser opp huset, hagen, snekrer, maler, står opp hver dag med barnet, både leverer og henter i barnehagen hver eneste dag, blir latterliggjort på snappen, får helsen sin utlevert. Alle vet om ryggplager, snorking, etc. Han får aldri pakker og morgenlevering slik som sin verre halvdel. 

Hadde vært interessant å se hva som hadde skjedd om han fikk litt oppmerksomhet. Og en beskjed om at han er en helt som holder ut og en god far.

Og nå som vi har skrevet så mye om dette både her og på Discord, ja, da kan dere banne på at det kommer morgenlevering til A, fikset av frua sjæl!

Det beste hadde vært om det kom en levering i helga etter de begge har stått opp. Da kan hu jo ikke lura unna den. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ur skrev (8 minutter siden):

Faen meg like galskap det dere holder på med, sende mannen morgenlevering. Atte hææ??

Hvorfor er det galskap?? 

Mange har liksom sendt Fru Knutsen gaver og morgenleveringer bare fordi hun er "den hun er?" Vel, mange av oss vil gjøre det samme for han. Bare fordi at han er den han er. Er ikke det greit? 

Jeg mener det godt. Han fortjener det mye. Han er en god far og mann. 

• Liker 11
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pretty Amazing skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er det galskap?? 

Mange har liksom sendt Fru Knutsen gaver og morgenleveringer bare fordi hun er "den hun er?" Vel, mange av oss vil gjøre det samme for han. Bare fordi at han er den han er. Er ikke det greit? 

Jeg mener det godt. Han fortjener det mye. Han er en god far og mann. 

Det skurrer over de menneskene som lar seg involvere så mye.

Det er ikke normalt. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
10ur skrev (3 minutter siden):

Det er ikke normalt. 

Det må jeg si meg enig i. Det virker veldig merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ur skrev (44 minutter siden):

Det er ikke normalt. 

Enig! Galskap! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ur skrev (4 timer siden):

Faen meg like galskap det dere holder på med, sende mannen morgenlevering. Atte hææ??

Akkurat det skal ikke vi ha skylden for, det med Morgenlevering er fra et annet forum men som ble nevnt her av en bruker som følger begge forumene 

Endret av skruf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...