Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

annijor skrev (1 time siden):

Hva har hun gjort med tennene siden flere her har skrevet at hun har ordnet de? Bleking?

Satt på tannfasetter på fremtennene oppi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanin46 skrev (1 time siden):

Jeg har store søvnproblemer. Siste kveldene har jeg spart snapene til SK til jeg legger meg, setter på storyen og lar henne jabbe i vei, jaggu har jeg ikke sovna(!) Noe fornuftig den reprisekanalen kan brukes til 👀

😂😂😂 fantastisk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (På 16.6.2022 den 16.36):

Hørte jeg feil, eller sa hun at hun hadde handlet "for Alex". Nemlig nye, skikkelige sandaler til lillegutt å ha i barnehagen? 
Merkelig måte å formulere innkjøp til felles barn, isåfall. I tillegg til at "hu mor sørger for at alle i huset har såpe og sjampo og sånt". 

Synes hun blir rarere og rarere, og mer og mer ekstrem. Hun har skapt seg et slags eklektisk narrativ basert på diverse snappere, bloggere og influensere, og den lapskausen er giftig! 

Sammenliknet med feks Christina i Joviale (bless her heart <3), forstår jeg ikke at ikke Stine ser hvor inn i granskauen selvsentrert hun er? Her lever det folk med ekte problemer som tar tak i livet, situasjonen som er på liv og død og klager ikke, mens Stine hauser opp sin konstruerte verden.

Jeg har hatt en pause fra Stine, og nå lurer jeg på om jeg må ta en ny en. Hun er giftig.

Trooor at hun hadde handlet noe for Alex OG kjøpt sandaler, hvis ikke jeg tolka det helt feil. Ganske spesielt hvis det er sånn du forsto det 🤯

Ellers mye enig, det spisser seg til. Jeg synes det er trist å se på. Fordi jeg føler med de som sliter, og hun sliter. Ser galskapen i det også, men først og fremst psykisk kaos 😣 som jo bare blir verre jo lengre hun drar det. Til alle kanter.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillePote skrev (På 16.6.2022 den 18.45):

Det stemmer! A sendte melding om at O trengte nye sandaler. Å det sier jo litt om hvor lite hun egentlig er involvert i sitt eget barn. Men hu er nøye på at unga har gode sko, for det er viktig🤦🏻‍♀️ Hadde hun vært mer tilstedet for O, hadde HUN også visst at han trengte nye sandaler. Men det kan jo ikke hun vite, for hun er jo knapt delaktig i hans hverdag😳

Shit, det er spesielt 🤯

(ref min forrige post hvor jeg antok (håpte?) at det ikke var det hun mente..) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (På 16.6.2022 den 21.47):

Jeg er kronisk syk. Relativt fysisk frisk bortsett fra utmattelse, men psyken er helt skakkjørt. Jeg hadde aldri i verden orket å ha en offentlig snapkanal. Jeg har nok med å komme meg gjennom dagene. Nå er jeg innlagt igjen på psykiatrisk.

Det er imponerende at hun har energi til dette med alle diagnosene hun har. Jeg har bare et par av de samme diagnosene (PTSD, angst, OCD) og hadde aldri i verden orket det kjøret der. 

Håper det går greit med deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (På 16.6.2022 den 23.30):

Skulle faktisk ønske jeg hadde smerteplaster for å være ærlig 😉 Pluss noe som ikke er lovlig i Norge enda 🙈

Enig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke at den dama der får samarbeid med Cubus! Jeg >har< sett på Cubus som en stor å seriøs kjede… NOT anymore! 
blir kvalm av å se på at hu deiger seg foran kamera og «Detta har jeg gleda meg sååå til» for ei ekkel dame😵💫😮💨

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
16 minutter siden, Malleli89 said:

Fatter ikke at den dama der får samarbeid med Cubus! Jeg >har< sett på Cubus som en stor å seriøs kjede… NOT anymore! 
blir kvalm av å se på at hu deiger seg foran kamera og «Detta har jeg gleda meg sååå til» for ei ekkel dame😵💫😮💨

Synes det er litt spesielt at hun sponses av Cubus, spesielt etter den brå exit hun fikk da hun jobbet der?🧐

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (21 minutter siden):

Synes det er litt spesielt at hun sponses av Cubus, spesielt etter den brå exit hun fikk da hun jobbet der?🧐

Trur cubus er gjort oppmerksom på dette nå, så bare å følge med på drama👏😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmi93 skrev (13 timer siden):

Jo, det kan være krevende hvis man har fibromyalgi med utmattelse.

Det finnes mennesker med fibromyalgi som klarer å jobbe. All ære til de!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål! skrev (2 minutter siden):

Endelig er tråden er tilbake😮💨 Vet ikke hva jeg skulle gjort om den forsvant for godt 😓

Laget en ny, hun er en offentlig person, med mange felt en kan diskutere, hehe 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892

Da er det lørdag kveld å frøken Knutsen koser seg med familien sin, nei mobilen sin mente jeg. 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vilja1892 skrev (12 minutter siden):

Da er det lørdag kveld å frøken Knutsen koser seg med familien sin, nei mobilen sin mente jeg. 🤷‍♂️

Ja mens hun sitter med lekekassa si😊(garnkista)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag -igjen- reklamerer hun for Cubus uten å merke med samarbeid/reklame. Hvor kan man melde fra om slikt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt for Mor og far Spania at Fruen reklamerer for hussalget. Litt reklame for ferieresort i Spania også så har de tjent opp igjen uka med Fruen i hus der nede. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkelser og ryktespredning.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulteposen skrev (1 time siden):

Kjekt for Mor og far Spania at Fruen reklamerer for hussalget. Litt reklame for ferieresort i Spania også så har de tjent opp igjen uka med Fruen i hus der nede. 

Klikket meg inn på linken til huset som Stine la ut på snap i går. Skulle jeg solgt et hus til 10 mill hadde jeg blitt rimelig forbanna på megleren som viser så ufattelig dårlig språkkunnskap! Meget dårlig reklame for meglerfirmaet, og kleint for de som skal selge huset 😬

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...