Silva Pluvialis Skrevet 14. juni 2022 #12201 Del Skrevet 14. juni 2022 gurioppilia skrev (3 minutter siden): Hun er hypokonder!!! Hypokonder er et misforstått begrep. En hypokonder er et menneske med helseangst, altså angst for å bli syk. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 14. juni 2022 #12202 Del Skrevet 14. juni 2022 Hadde vært dårlig både psykisk og fysisk selv jeg om jeg skulle hatt den livsstilen hennes. Med så mye dritt mat/drikke dytta inn i kroppen, elendig døgnrytme, null frisk luft og fysisk aktivitet, vanvittig negativt fokus, lite involvert og engasjert i barnet mitt og kun fokus på meg selv. Ikke rart det blir som det blir, og ingen bedring. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 14. juni 2022 #12203 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) 5 minutter siden, LinaHg said: Hadde vært dårlig både psykisk og fysisk selv jeg om jeg skulle hatt den livsstilen hennes. Med så mye dritt mat/drikke dytta inn i kroppen, elendig døgnrytme, null frisk luft og fysisk aktivitet, vanvittig negativt fokus, lite involvert og engasjert i barnet mitt og kun fokus på meg selv. Ikke rart det blir som det blir, og ingen bedring. Tenk eldste gutten i går fikk beskjed om å rydde rommet. Rydda rommet sitt og bestemte seg for å rydde i stua og på kjøkkenet også, gikk ut med søpla og fylte på kattmat. Kanskje gjorde han det i håp om at mor skulle komme hjem å være glad resten av dagen. I stedet får han hjem en tordensky av en mamma som har hatt en ordentlig blåmandag, sminka satt feil og håret ble feil og alt bare pyton!! Endret 14. juni 2022 av garfunkel 21 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 14. juni 2022 #12204 Del Skrevet 14. juni 2022 garfunkel skrev (2 minutter siden): Tenk eldste gutten i går fikk beskjed om å rydde rommet. Rydda rommet sitt og bestemte seg for å rydde i stua og på kjøkkenet også, gikk ut med søpla og fylte på kattmat. Kanskje gjorde han det i håp om at mor skulle komme hjem å være glad resten av dagen. I stedet får han hjem en tordensky av en mamma som har hatt en ordentlig blåmandag, sminka satt feil og håret ble feil og alt bare pyton!! Uff ja, stakkar. Hun burde både vist og sagt at hun satt pris på det. Og ærlig talt, hva er det å klage på? At håret var ugreit og sminken ikke satt helt perfekt. Jaja, alle har noen sånne dager, men man holder da ikke et kvarters tale om hvor forferderlig alt er for det om. Kunne hun ikke for en gangs skyld bare satt pris på dagen med sommeravslutning og god stemning. Hatt fokus på at minste hadde kosa seg masse. Uansett hva hun/de gjør sammen eller hvor de er, så er det sykdom, vondter, dumt hår eller ett eller annet som overskygger og tar all plass. Ikke rart hverdagen blir vond og vanskelig. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurioppilia Skrevet 14. juni 2022 #12205 Del Skrevet 14. juni 2022 Tvillingsjel skrev (20 minutter siden): Hypokonder er et misforstått begrep. En hypokonder er et menneske med helseangst, altså angst for å bli syk. De tror også at de lider av mange sykdommer!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 14. juni 2022 #12206 Del Skrevet 14. juni 2022 Nussepus skrev (1 time siden): Det er bare tull. På dagkirurgen må alle ta buss hvis ikke de er handikappede eller senile. Hun har heller ikke hatt anestesi. Det er iallefall tull, kommer helt ann på hva man har gjort på dagkirurgen, iallefall her på sykehuset...... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. juni 2022 #12207 Del Skrevet 14. juni 2022 Sharp75! skrev (15 minutter siden): Det er iallefall tull, kommer helt ann på hva man har gjort på dagkirurgen, iallefall her på sykehuset...... greier du ikke gå så ok. Drosje har blitt strengt. Man trenger hvertfall ikke drosje etter noen MG ketanest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 14. juni 2022 #12208 Del Skrevet 14. juni 2022 29 minutter siden, gurioppilia said: De tror også at de lider av mange sykdommer!!! Ja men de er redd for å ha sykdommer.livredd. Stine er jo ikke redd for sykdommer. Hun elsker det og dyrker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 14. juni 2022 #12209 Del Skrevet 14. juni 2022 Nussepus skrev (19 minutter siden): greier du ikke gå så ok. Drosje har blitt strengt. Man trenger hvertfall ikke drosje etter noen MG ketanest. Etter narkose skal man ikke kjøre bil, enten man kan gå eller ikke, så det er ikke det det går på. Det står i skrivet man får fra sykehuset at man ikke får kjøre bil. Og jeg har faktisk fått beskjed etter tannlegebesøk at jeg ikke fikk kjøre bil, så du nevnte det, så jeg måtte ha med mannen. Så ja, det også eksisterer 🤷♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 14. juni 2022 #12210 Del Skrevet 14. juni 2022 Man skal ikke kjøre bil rett etter ketamin behandling. Det er et A preparat, så man bør ikke kjøre bil før etter 24 timer. Så bra at hun velger å ikke kjøre bil. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. juni 2022 #12211 Del Skrevet 14. juni 2022 LinaHg skrev (9 minutter siden): Man skal ikke kjøre bil rett etter ketamin behandling. Det er et A preparat, så man bør ikke kjøre bil før etter 24 timer. Så bra at hun velger å ikke kjøre bil. Poenget er ikke at hun skal kjøre bil for det skal hun absolutt ikke. Men hun kan fint ta buss. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. juni 2022 #12212 Del Skrevet 14. juni 2022 Sharp75! skrev (22 minutter siden): Etter narkose skal man ikke kjøre bil, enten man kan gå eller ikke, så det er ikke det det går på. Det står i skrivet man får fra sykehuset at man ikke får kjøre bil. Og jeg har faktisk fått beskjed etter tannlegebesøk at jeg ikke fikk kjøre bil, så du nevnte det, så jeg måtte ha med mannen. Så ja, det også eksisterer 🤷♀️ Hun får ikke narkose. Gud bedre. Da har du fått noe annet enn lokalbedøvelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 14. juni 2022 #12213 Del Skrevet 14. juni 2022 Nussepus skrev (1 minutt siden): Poenget er ikke at hun skal kjøre bil for det skal hun absolutt ikke. Men hun kan fint ta buss. Åja, beklager, da har jeg lest litt fort her😅 Ja, buss eller i hvert fall taxi burde hun få til ja. Jeg hadde heller tatt buss/taxi enn å få mannen min til å dra fra jobb for å kjøre meg. Hu skal ha servering fra alle kanter til enhver tid. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 14. juni 2022 #12214 Del Skrevet 14. juni 2022 Nussepus skrev (10 minutter siden): Hun får ikke narkose. Gud bedre. Da har du fått noe annet enn lokalbedøvelse. Nei, det vet jeg. Nei, fikk ikke annet enn lokalbedøvelse. Operasjon av 2 visdomstenner og fikk ikke kjøre pga operasjonen ikke pga bedøvelsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. juni 2022 #12215 Del Skrevet 14. juni 2022 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Nei, det vet jeg. Nei, fikk ikke annet enn lokalbedøvelse. Operasjon av 2 visdomstenner og fikk ikke kjøre pga operasjonen ikke pga bedøvelsen. Aldri hørt før. Hvorfor i alle dager skulle du ikke kunne kjøre etter æ ha trukket to tenner? Tror tannlegen din det påvirker hjernen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 14. juni 2022 #12216 Del Skrevet 14. juni 2022 Nussepus skrev (5 minutter siden): Aldri hørt før. Hvorfor i alle dager skulle du ikke kunne kjøre etter æ ha trukket to tenner? Tror tannlegen din det påvirker hjernen? Vil du ha nummeret til klinikken så kan du ringe? Tror du en operasjon påvirker bare hjernen? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. juni 2022 #12217 Del Skrevet 14. juni 2022 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Vil du ha nummeret til klinikken så kan du ringe? Tror du en operasjon påvirker bare hjernen? Samarbeider med tannleger ukentlig og her tar de bilen hjem etter å ha fjernet visdomstenner. Men mulig tannlegen er spesielt bekymret over deg? Hva tror du en tanntrekking i lokal påvirker da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. juni 2022 #12218 Del Skrevet 14. juni 2022 Kroppen er mer mottagelig for behandling hvis den bryter sammen. Gud så mye piss hun prater. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePote Skrevet 14. juni 2022 #12219 Del Skrevet 14. juni 2022 Sharp75! skrev (18 minutter siden): Nei, det vet jeg. Nei, fikk ikke annet enn lokalbedøvelse. Operasjon av 2 visdomstenner og fikk ikke kjøre pga operasjonen ikke pga bedøvelsen. Jeg har operert ut 4 visdomstenner, og har kjørt bil etter inngrepene alle 4 gangene. Da har du fått no medikament man ikke kan kjøre på såfall. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 14. juni 2022 #12220 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (2 timer siden): Hypokonder er et misforstått begrep. En hypokonder er et menneske med helseangst, altså angst for å bli syk. Nja.. for så vidt enig, men samtidig ikke 😅 dette er nesten som å lese om fruen med hva det står på bildet jeg har lagt ved… Kilde: medisinske leksikon Endret 14. juni 2022 av MsFri Ekstra info lagt til 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå