Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor mange tusen de brukte på planter og blomster idag.. Å hu driv å styre med advokat 😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare tenkt på hvor mye hun hadde handlet om ikke hun hadde spinket og spart.... i utgangspunktet etter jeg har blitt ufør etter invaliserende migrene, ptsd og noe andre diagnoser. Har jeg ikke råd til å spinke og spare for det må jeg gjøre for å få betalt regninger med trygda.... har ikke råd til å kjøpe klær,blomster, interiør eller prøve nyheter. Og siden jeg har fatigue kommer jeg må butikk en gang i uka. Så blir ikke frista. Og er ikke på nettbutikker...det kan jeg glemme. 

Kunne virke som vi hadde mye til felles, men nei... jeg er ikke glad i lystløgnere heller.Eller folk som ikke setter pris på det de har..

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaOne skrev (7 timer siden):

Hin dagen så sa hun at hun hadde jobbet for Mestergull.. vanskelig å holde styr på løgnene gitt ! 

Hun har jobbet både hos Mestergull og Bjørklund.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniflipper skrev (7 timer siden):

Eh… den var jo ferdig for noen mnd siden…… tenna hennes var ferdig i fjor? Veldig rart… 

Fremtennene er plastfasetter hun kjøpte/fikk satt inn mens hun var sammen mdd faren til de 2 eldste. Kostet over 50K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvordan hun har penger til alt, jeg går i full jobb, men ikke i nærheten den shoppingen hun driver med. Og de spleis pengene må jo være borte for lengst. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at de bruker så mye tid og penger på å anlegge hage og uteområde på et hus de bare leier. De (Alex) har allerede gjort mye. Og mere skal det bli ut i fra hva Stine forklarte

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noeskeptisk skrev (11 timer siden):

Si meg,steller og legger hun aldri sønnen?

Nei

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Jeg fatter ikke at de bruker så mye tid og penger på å anlegge hage og uteområde på et hus de bare leier. De (Alex) har allerede gjort mye. Og mere skal det bli ut i fra hva Stine forklarte

Har ikke de en avtale om å få leie billig mot at de pusser opp? Kanskje uteområde og planter inngår i avtalen - men de pengene hun bruker på planter tilsvarer nå lett en tusenlapp eller to ekstra de siste mnd i allefall

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (4 minutter siden):

Det ser ikke ut som hun har noe ansvar for den minste i hele tatt🙉

Gutten vil bli lagt av faren. Kan ikke klandre han for det🙈

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 600 sider dritt

om et menneske dere kanskje ikke kjenner,dette er rett og slett mobbing.

Kanskje noe er sant,og kanskje ikke,men er da ikke andres problem dette her.tenk om noen hadde skrevet så mye shit om akkurat deg,og du ikke kunne forsvare deg,det er vondt det og ikke minst farlig.!!!!

Her må hver og en feie for sin egen dør, sikkert ikke perfekte dere heller.

Er det ikke det vi prøver å lære barna våre,at mobbing ikke er greit.

Tenk om vedkommende leser dette innlegget, fytti så vondt d må være. 

Skjerp dere!!!!!denne tråden burde vært slettet.

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annev skrev (18 minutter siden):

Nesten 600 sider dritt

om et menneske dere kanskje ikke kjenner,dette er rett og slett mobbing.

Kanskje noe er sant,og kanskje ikke,men er da ikke andres problem dette her.tenk om noen hadde skrevet så mye shit om akkurat deg,og du ikke kunne forsvare deg,det er vondt det og ikke minst farlig.!!!!

Her må hver og en feie for sin egen dør, sikkert ikke perfekte dere heller.

Er det ikke det vi prøver å lære barna våre,at mobbing ikke er greit.

Tenk om vedkommende leser dette innlegget, fytti så vondt d må være. 

Skjerp dere!!!!!denne tråden burde vært slettet.

Enig ..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Sjekket snappen til Stine i dag eller?

For der har du et ekstremt godt eksempel på hvorfor folk er kritisk til det Stine legger ut. Og hvorfor hun er farlig.

Hun begynner faktisk dagen med å si at hun har hull på ene lungen. Det er faktisk en veldig alvorlig tilstand. Men Stine forteller som om det er noe hun lever igjennom ofte. Men i følge de fleste oppslagsverk så skal faktisk symptomer på dette umiddelbart avklares av lege og ved reelt tilfelle så skal det behandles snarest. Ikke senere. Ikke en annen dag. Snarest.

Men Stine har ikke tenkt seg til legen. Stine nevner ingenting om lege i dag faktisk. Noe som er utrolig i seg selv.

Punktert lunge/pneumothorax: https://www.helsebiblioteket.no/pasientinformasjon/alle-brosjyrer/pneumotoraks-punktert-lunge

Så fortsetter Stine med å reklamere for hudkrem. Med mistanke om punktert lunge. Vanskelig å puste, vanskelig å få nok oksygen og sannsynligvis smerter. Men reklame for hudkrem er viktig.

Og så deler hun annonsen for huset til sin nye mor Spania! Med en lys tone som det faktisk er et mirakel at hun klarer å lage når hun har punktert lunge... og smerter. Og lite oksygen.

Og så får hun pakke..... garnnøstet hun har ønsket seg! Ikke måte på hvor pusestemme hun kan få, både høyt og lavt plutselig. Med punktert lunge.

Og DETTE skal følgerene tro på? Hun lyver jo så det renner av henne. Hun gjør narr av personer med ekte diagnoser. Ekte smerter. Ekte utfordringer. Stine er bare trøtt fordi hun legger seg seint, ingen fysisk aktivitet og spiser drittmat. Hele dagen! Og nå har hun hull i ene lunga. Og der kommer du og skal forsvare galskapen?

Nei ta deg en bolle. Ærlig talt.

Tenker ho kanskje har vært å lest her inne siden lunga plutselig ble nevnt. Mange mnd siden sist den lunga ble nevnt på snapen hennes men ser noen skrev om den her inne i går. 

Endret av Litlå82
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

For der har du et ekstremt godt eksempel på hvorfor folk er kritisk til det Stine legger ut. Og hvorfor hun er farlig.

Hun begynner faktisk dagen med å si at hun har hull på ene lungen. Det er faktisk en veldig alvorlig tilstand. Men Stine forteller som om det er noe hun lever igjennom ofte. Men i følge de fleste oppslagsverk så skal faktisk symptomer på dette umiddelbart avklares av lege og ved reelt tilfelle så skal det behandles snarest. Ikke senere. Ikke en annen dag. Snarest.

Men Stine har ikke tenkt seg til legen. Stine nevner ingenting om lege i dag faktisk. Noe som er utrolig i seg selv.

Punktert lunge/pneumothorax: https://www.helsebiblioteket.no/pasientinformasjon/alle-brosjyrer/pneumotoraks-punktert-lunge

Så fortsetter Stine med å reklamere for hudkrem. Med mistanke om punktert lunge. Vanskelig å puste, vanskelig å få nok oksygen og sannsynligvis smerter. Men reklame for hudkrem er viktig.

Og så deler hun annonsen for huset til sin nye mor Spania! Med en lys tone som det faktisk er et mirakel at hun klarer å lage når hun har punktert lunge... og smerter. Og lite oksygen.

Og så får hun pakke..... garnnøstet hun har ønsket seg! Ikke måte på hvor pusestemme hun kan få, både høyt og lavt plutselig. Med punktert lunge.

Og DETTE skal følgerene tro på? Hun lyver jo så det renner av henne. Hun gjør narr av personer med ekte diagnoser. Ekte smerter. Ekte utfordringer. Stine er bare trøtt fordi hun legger seg seint, ingen fysisk aktivitet og spiser drittmat. Hele dagen! Og nå har hun hull i ene lunga. Og der kommer du og skal forsvare galskapen?

I tillegg sa hun at det ble oppdaget første gang ifbm at hun var innlagt med migrene og tok CT av hodet. Jeg er ikke helsepersonell, men tar både CT og MR maaaange ganger i løpet av et år for å se etter kreft/metastaser.

Er det én ting som er sikkert så er det at de ikke tar CT av lungene hvis du er inne til CT av hodet. Alt er «delt opp», det har jeg merket godt hvis de f.eks har glemt å henvise til CT Thorax (som er lunger). Da får jeg «bare» andre kroppsdeler (inkl hodet som en egen, bekkenet som en egen etc) og må ha ny henvisning for lungene eller om det er noe annet som er glemt. Det er ikke sånn at man bare kan be om «full pakke» sånn som hun tydeligvis tror.

Hvis ikke verden er spesielt tilrettelagt for henne, da, men i så fall ville jeg trodd at vi med skikkelige diagnoser også kunne si «kan du ikke bare ta lungene når du først er i gang».

Men kommer vel en (bort)forklaring på dette også 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Kan godt være alt stemmer,men synes likevell det er feil å skrive det her,vær tøff og si det til henne selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vilja1892
annev skrev (Akkurat nå):

Kan godt være alt stemmer,men synes likevell det er feil å skrive det her,vær tøff og si det til henne selv.

Prøvd, ble blokkert med en gang. Svarte ikke. Venninner har prøve, de kutter hun ut. Tro meg folk har prøvd. Men det nytter ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (1 time siden):

I tillegg sa hun at det ble oppdaget første gang ifbm at hun var innlagt med migrene og tok CT av hodet. Jeg er ikke helsepersonell, men tar både CT og MR maaaange ganger i løpet av et år for å se etter kreft/metastaser.

Er det én ting som er sikkert så er det at de ikke tar CT av lungene hvis du er inne til CT av hodet. Alt er «delt opp», det har jeg merket godt hvis de f.eks har glemt å henvise til CT Thorax (som er lunger). Da får jeg «bare» andre kroppsdeler (inkl hodet som en egen, bekkenet som en egen etc) og må ha ny henvisning for lungene eller om det er noe annet som er glemt. Det er ikke sånn at man bare kan be om «full pakke» sånn som hun tydeligvis tror.

Hvis ikke verden er spesielt tilrettelagt for henne, da, men i så fall ville jeg trodd at vi med skikkelige diagnoser også kunne si «kan du ikke bare ta lungene når du først er i gang».

Men kommer vel en (bort)forklaring på dette også 

Bare oppspinn…..skikkelig hypokonder de lux

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun reagerer som en unge når hun ser et insekt, viser at hun skjelver på hånda men når hun holder glasset holder hun det stødig. Virker logisk. Not

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (5 minutter siden):

Prøvd, ble blokkert med en gang. Svarte ikke. Venninner har prøve, de kutter hun ut. Tro meg folk har prøvd. Men det nytter ikke. 

Kjenner dere henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...