skruf Skrevet 6. juni 2022 #11881 Del Skrevet 6. juni 2022 Jajajane skrev (44 minutter siden): Håper folk ser handlegalskapen med blomster nå, hvis det skulle dukke opp en spleis etterhvert…. Rett og slett galskap, enorme summer på sesongblomster!! 😳 Helt villt! Og dette er planter hun må kjøpe på nytt neste sommer… hva med å heller kjøpe noen helårsplanter/busker og bare noen få blomster? Vi har feks syrinbusk (tok noen år før den blomstret), rhododendron, kirsebære samt rosebusker og stauder. De kommer seg år etter år. Kjøper sesongblomster også til kasser og krukker, men ikke av samme dimensjon som Stine. Har også plommetre, rips, solbær og blåbærbusk, utrolig godt å plukke fra egen hage Hun klagde over at busker og stauder var så dyre, men på sikt, mtp at de kommer tilbake år etter år så er det mye billigere enn å fylle hagen med sesongblomster., Enkelte planter kan man også sette inne på et kjølig sted om vintereh, huske på å vanne, og sette ut igjen neste sommer 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juni 2022 #11882 Del Skrevet 6. juni 2022 Shorty83 skrev (6 minutter siden): Hu snakket om at hun fikk TOO behandling for ca 6-9 mnd siden, husker ikke helt. Mens hun fikset tennene sine når hun var gift med pappaen til de to eldste. Arrester meg om jeg husker feil🥴🙈 Det er godt mulig, jeg har ikke fulgt henne så lenge (hadde jeg brukt 56 000 på tennene mine så tror jeg at jeg ville vært ytterst forsiktig med energidrikker og mengde sukker/godteri. Særlig energidrikk som hun går å super av utover dagen; syren i den er drepen for emaljen. Selv om hun bruker sugerør) 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 6. juni 2022 #11883 Del Skrevet 6. juni 2022 Shorty83 skrev (48 minutter siden): Hu snakket om at hun fikk TOO behandling for ca 6-9 mnd siden, husker ikke helt. Mens hun fikset tennene sine når hun var gift med pappaen til de to eldste. Arrester meg om jeg husker feil🥴🙈 Du husker helt riktig👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne12 Skrevet 6. juni 2022 #11884 Del Skrevet 6. juni 2022 skruf skrev (1 time siden): Helt villt! Og dette er planter hun må kjøpe på nytt neste sommer… hva med å heller kjøpe noen helårsplanter/busker og bare noen få blomster? Vi har feks syrinbusk (tok noen år før den blomstret), rhododendron, kirsebære samt rosebusker og stauder. De kommer seg år etter år. Kjøper sesongblomster også til kasser og krukker, men ikke av samme dimensjon som Stine. Har også plommetre, rips, solbær og blåbærbusk, utrolig godt å plukke fra egen hage Hun klagde over at busker og stauder var så dyre, men på sikt, mtp at de kommer tilbake år etter år så er det mye billigere enn å fylle hagen med sesongblomster., Enkelte planter kan man også sette inne på et kjølig sted om vintereh, huske på å vanne, og sette ut igjen neste sommer Dei leiger huset, så det frister kanskje ikkje å plante noko som tar fleire år å vokse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 6. juni 2022 #11885 Del Skrevet 6. juni 2022 MiniMusa skrev (10 timer siden): Man skal ikke kommentere utseende, men hva skjer med øyenbrynene som blir større og tjukkere for hver dag? Liksom tegna på en cm på oversiden...🙈 Det vokser i takt meg løgnene hun serverer. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.A.m.a Skrevet 6. juni 2022 #11886 Del Skrevet 6. juni 2022 Stunt mamma skrev (2 timer siden): Hadde ikke hun TOO behandling? Pga tannlegeskrekk? Jo, men det har tydeligvis kommet etterpå da🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 6. juni 2022 #11887 Del Skrevet 6. juni 2022 Hyfia skrev (6 minutter siden): Det vokser i takt meg løgnene hun serverer. Haha ja, ikke nesa som vokser men bryna😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 6. juni 2022 #11888 Del Skrevet 6. juni 2022 skruf skrev (1 time siden): Det var vel etter behandling av tannlegeskrekk at hun klarte å fikse tennene og betalte mye for det? Vellykket tannlegeskrekk-behandling Det er mange år siden hun betalte enorme summer for det. Frivillig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 6. juni 2022 #11889 Del Skrevet 6. juni 2022 Støgga skrev (2 minutter siden): Haha ja, ikke nesa som vokser men bryna😂 Men hun farger jo huden når hun farger de små bryna hun har fra før. Tror hun har misforstått konseptet. Og nå er huden farget til midten av pannen snart! Ser helt fryktelig ut. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 6. juni 2022 #11890 Del Skrevet 6. juni 2022 Forferdelig irriterende når hun «snufser» i annenhver setning 🤯 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cranberries Skrevet 6. juni 2022 #11891 Del Skrevet 6. juni 2022 skruf skrev (2 timer siden): Det var vel etter behandling av tannlegeskrekk at hun klarte å fikse tennene og betalte mye for det? Vellykket tannlegeskrekk-behandling Nei, tennene hun betalte for er mange år siden hun kjøpte. Hun klaget på at den ene framtanna holder på å skli ut og hun sa at om hun hadde gjort det i dag hadde hun valgt hvitere farge på de. Tannlegeskrekken er ca ett år siden hun nevnte. Da fortalte hun at hun måtte nesten ha hjelp til å ringe tannlegen, at tannlege har blitt nedprioritert i mange år osv..pga ekstrem tannlegeskrekk som bunnet i at hun ikke klarte å ha noens fingre/tannlegeutstyr i munnen pga overgrep i barndommen. Hun har og fortalt at hun må i narkose når hun må ha behandlinger det noen må i svelget/gapet. Da er det veldig rart at den tannlegeskrekken/skrekken for å ha noe i munnen ikke var tilstede da hun fikset tennene ti (?) år tidligere. Dette handler nok kun om å sanke empati, mener jeg. 3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 6. juni 2022 #11892 Del Skrevet 6. juni 2022 Shorty83 skrev (2 timer siden): Hu snakket om at hun fikk TOO behandling for ca 6-9 mnd siden, husker ikke helt. Mens hun fikset tennene sine når hun var gift med pappaen til de to eldste. Arrester meg om jeg husker feil🥴🙈 Plastikktennene kom leeeenge før behandlingen for «tannlegeskrekk», ja. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 6. juni 2022 #11893 Del Skrevet 6. juni 2022 Er vi nødt til å kommentere utseende og måten hun sminker seg? Det er da tilstrekkelig annet som kan diskuteres. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 6. juni 2022 #11894 Del Skrevet 6. juni 2022 skruf skrev (2 timer siden): Det var vel etter behandling av tannlegeskrekk at hun klarte å fikse tennene og betalte mye for det? Vellykket tannlegeskrekk-behandling Eh… den var jo ferdig for noen mnd siden…… tenna hennes var ferdig i fjor? Veldig rart… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaOne Skrevet 6. juni 2022 #11895 Del Skrevet 6. juni 2022 skruf skrev (12 timer siden): Det står skrevet om det her i tråden, du må nesten bare lese deg opp. Alt for omfattende å begynne å forklare og skrive alt. Du kan evt Google Stine Knutsen + det du lurer på, da er sjansen stor for at du kommer rett til de aktuelle innleggene på forumet Svindel var i allefall de bamsesmykkene hun solgte til forholdsvis høy pris. Disse bamsene får man kjøpt en haug av for noen kroner på Wish og eBay. Har sett mange selger de privat (billigere enn Stine), men Stine forsvarte prisen med at hennes bamse-smykker ble kjøpt inn hos en forhandler i Danmark, samme forhandleren som Bjørklund benytter seg av. Stine jobbet for mange år siden i Bjørklund og påsto at hun fikk lov av Bjørklund til å kjøpe inn disse bamsene med sin tidligere ansattnummer/Bjørklund sin avtale. Dette var det jo ingen som trodde på, og noen kontaktet Bjørklund som avkreftet dette. Bjørklund skrev også i sitt tilsvar at de flere ganger prøvde å kontakte Stine uten å lykkes. Dette finner du bedre forklart lengre bak i tråden, også skjermdump fra Bjørklund sine svar. Hin dagen så sa hun at hun hadde jobbet for Mestergull.. vanskelig å holde styr på løgnene gitt ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaOne Skrevet 6. juni 2022 #11896 Del Skrevet 6. juni 2022 skruf skrev (9 timer siden): Det er ingen tvil om at Stine led under omsorgssvikt i barndommen, men mtp uttalelsene til/om moren for to år siden og nå så er det tydelig at hun svartmaler ting veldig nå etter at hun kjørte sak. Men; blir det rettsak så vil alt Stine har publisert og skrevet flere år tilbake i tid bli gjennomgått. Så det hjelper ikke å endre alt nå. Blkr det rettssak så håper jeg også at faren blir innkallet som vitne og blir spurt om HVORFOR han brøt avtalen med BV og sendte Stine til mor og ikke noen andre da han skulle ut på jobb. Ifg Stine så bodde hun bl.a 9 mnd til en Sfo-ansatt, så vil tro det var andre muligheter enn hos moren de ukene far var ute på jobb. Eller; hvorfor tok han seg ikke en jobb på land, en 8-16 jobb? Var pengene viktigere? edit; etter min mening er far like skyldig som så på og lot det skje, og som overlot Stine til moren når han var fullstendig klar over hjemmesituasjonen. Hvorfor klandrer ikke Stine faren sin som la til rette for omsorgssvikten? Ikke for å forsvare faren til Stine, men det er mulig at han ikke fikk innsyn i saken(e) som handlet om moren. Selvom det er forskjell på BV for 20 år siden, kontra idag så hadde det vært en akutt-plasserings sak , hvertfall fosterhjem om det var sånn som Stine forteller. Dette kan jo og være en av grunnene til at hun nå saksøker kommunen og BV. Men det er jo en bankers sak for BV og ikke la barn som har psykisk syke rusmisbrukere til foreldre bli i det hjemmet. BV Norge er jo desverre kjent for å gjøre ekstreme feil... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 6. juni 2022 #11897 Del Skrevet 6. juni 2022 hun ønsket vell å få plass i TOO-programmet fordi det gir gratis tannhelsehjelp…! 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noeskeptisk Skrevet 6. juni 2022 #11898 Del Skrevet 6. juni 2022 EllaOne skrev (2 timer siden): Hin dagen så sa hun at hun hadde jobbet for Mestergull.. vanskelig å holde styr på løgnene gitt ! Reagerte også på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noeskeptisk Skrevet 6. juni 2022 #11899 Del Skrevet 6. juni 2022 Si meg,steller og legger hun aldri sønnen? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 6. juni 2022 #11900 Del Skrevet 6. juni 2022 Noeskeptisk skrev (8 minutter siden): Si meg,steller og legger hun aldri sønnen? Aldri! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå