Sol Rampelyset Skrevet 15. mai 2022 #11161 Del Skrevet 15. mai 2022 Tråden er ryddet for personangrep og krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 15. mai 2022 #11162 Del Skrevet 15. mai 2022 Hvem spør om joggebuksen som vi så vidt ser linningen av😂 Å smykker og øredobber... Ingen andre influensere som forteller hvor alt er kjøpt av klær, å alt annet. Merkelig! Å hun savner gjengen i Spania, en gjeng på 2😅 Hvor mange leker trenger katten? Har sikkert kjøpt 10-12 stk av den stangen med leke, har kjøpt 2 vi på 7 år.. Sykelig shopping, å måtte unne seg parfyme 🤯 Det sykeste at hun innimellom sier at hun aldri kjøper noe til seg selv, eller tar vare på seg selv. Stikk i mot det hun gjør🤦♀️ Stakkars jente, hun trenger virkelig hjelp. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 16. mai 2022 #11163 Del Skrevet 16. mai 2022 non_stop skrev (På 14.5.2022 den 8.53): Hvorfor MÅ hun alltid lage tidenes sureste grimase og si "åh fy faan...😣" hver gang hun åpner opp en pose med et eller annet spiselig? Det er vel ikke noe hemmelighet at mye av chips og Godis vi åpner ikke lukter spesielt innbydende når posen åpnes selv om smaken er upåklagelig? Ostepop, skinke osv. Jeg bare lar være å lukte jeg. Hun ser altså så surmaga og negativ ut når hun står å brekker seg over at pose nr 134678 med ett eller annet hun har kjøpt lukter surt. Skjønner heller ikke hvordan hun tør ta sjansen på å kjøpe så mye nyheter hun aldri har smakt før når veldig mye av det er "blæh"? Dama er jo kresen som fy, ser jo hun smaker på ting som andre snappere og YouTubere synes er kjempegodt - hvor Stine derimot står å brekker seg og banner. Dette må jo være et hån og en diger langefinger til andre trygdede som knapt har mulighet til å kjøpe seg en liten sjokoladeplate på lørdagen?? For hun tror hun er morsom😅🙈 men hun er d stikk motsatte… 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 16. mai 2022 #11164 Del Skrevet 16. mai 2022 Chrisy skrev (11 timer siden): Hvem spør om joggebuksen som vi så vidt ser linningen av😂 Å smykker og øredobber... Ingen andre influensere som forteller hvor alt er kjøpt av klær, å alt annet. Merkelig! Å hun savner gjengen i Spania, en gjeng på 2😅 Hvor mange leker trenger katten? Har sikkert kjøpt 10-12 stk av den stangen med leke, har kjøpt 2 vi på 7 år.. Sykelig shopping, å måtte unne seg parfyme 🤯 Det sykeste at hun innimellom sier at hun aldri kjøper noe til seg selv, eller tar vare på seg selv. Stikk i mot det hun gjør🤦♀️ Stakkars jente, hun trenger virkelig hjelp. Ja, hun trenger virkelig hjelp. De som forsvarer henne og ikke ser det må være helt blinde. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 16. mai 2022 #11165 Del Skrevet 16. mai 2022 Er vi sjokkerte? Vi visste jo at dette kom… 100%…. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 16. mai 2022 #11166 Del Skrevet 16. mai 2022 Miniflipper skrev (53 minutter siden): Er vi sjokkerte? Vi visste jo at dette kom… 100%…. Fy f for ei sutre kjerring....at folk gidder å bli i hus med henne er er stort mysterium. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amanda123456 Skrevet 16. mai 2022 #11167 Del Skrevet 16. mai 2022 Chrisy skrev (13 timer siden): Hvem spør om joggebuksen som vi så vidt ser linningen av😂 Å smykker og øredobber... Ingen andre influensere som forteller hvor alt er kjøpt av klær, å alt annet. Merkelig! Å hun savner gjengen i Spania, en gjeng på 2😅 Hvor mange leker trenger katten? Har sikkert kjøpt 10-12 stk av den stangen med leke, har kjøpt 2 vi på 7 år.. Sykelig shopping, å måtte unne seg parfyme 🤯 Det sykeste at hun innimellom sier at hun aldri kjøper noe til seg selv, eller tar vare på seg selv. Stikk i mot det hun gjør🤦♀️ Stakkars jente, hun trenger virkelig hjelp. Da har du åpenbart ikke fulgt med på andre influencere 😂 det er helt normalt at de forteller hvor klær er fra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 16. mai 2022 #11168 Del Skrevet 16. mai 2022 Anneisabell skrev (1 time siden): Fy f for ei sutre kjerring....at folk gidder å bli i hus med henne er er stort mysterium. Å der kom migrenen...stakkar... 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 16. mai 2022 #11169 Del Skrevet 16. mai 2022 Anneisabell skrev (2 timer siden): Fy f for ei sutre kjerring....at folk gidder å bli i hus med henne er er stort mysterium. Jeg hadde allerede vært råtten i jorda hvertfall! All ære til de som orker…! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egentlig-grei Skrevet 16. mai 2022 #11170 Del Skrevet 16. mai 2022 STINE - DU HAR IKKE MIGRENE. Det kalles hodepine. 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellgjeiter Skrevet 16. mai 2022 #11171 Del Skrevet 16. mai 2022 Egentlig-grei skrev (1 minutt siden): STINE - DU HAR IKKE MIGRENE. Det kalles hodepine. Helt riktig.. hun sier migrene i det ene øyeblikket og straks etterpå .. ikke så værst oppi hode🙈🙈 er det mulig !!!! Hu juger så det renner av henne!!! I alder av 53 år har jeg ikke værre ranting av usannheter vært borti!!! Du ser jo på hele dama at a juger!!! 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 16. mai 2022 #11172 Del Skrevet 16. mai 2022 Egentlig-grei skrev (4 minutter siden): STINE - DU HAR IKKE MIGRENE. Det kalles hodepine. Ja, som veldig mange får når de ligger i senga halve dagen og synes synd på seg selv🙈 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 16. mai 2022 #11173 Del Skrevet 16. mai 2022 Fjellgjeiter skrev (22 minutter siden): Helt riktig.. hun sier migrene i det ene øyeblikket og straks etterpå .. ikke så værst oppi hode🙈🙈 er det mulig !!!! Hu juger så det renner av henne!!! I alder av 53 år har jeg ikke værre ranting av usannheter vært borti!!! Du ser jo på hele dama at a juger!!! Hun prøver så godt hun kan å forsterke opp sykdommer for sympati. Lystløgnere tror på sine egne løgner virker det som. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 16. mai 2022 #11174 Del Skrevet 16. mai 2022 Fake it to you make it Må være Stine sitt motto Og ja, innfluencere forteller hvor klær er fra. Når man presenterer en ting, eller flere spør. Ikke vanlig ved å bare se en frimerke av buksa. Og jeg vet faktisk hva jeg snakker om. Det eneste hun ikke "rocker" er å fake sykdommer og diagnose. De å lese om symptomer på google er noe annet. Hun faker sykdommer/diagnoser så dårlig at det er et hån mot alle oss som har den diagnosen (det er ofte årevis av utredninger) 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 16. mai 2022 #11175 Del Skrevet 16. mai 2022 Spilte hun russesanger på full guffe etter å ha sagt at hun hadde migrene? Jeg vet lite om migrene, men jeg kjenner noen som har det. Slik jeg har skjønt det er det en intens hodepine hvor man knapt tåler lyd og lys. Mange ligger inni et mørkt rom. Kan ikke forstå at man skal orke å høre på dundrende høy musikk med en slik intens hodepine… 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurioppilia Skrevet 16. mai 2022 #11176 Del Skrevet 16. mai 2022 amanda123456 skrev (1 time siden): 👍🏻 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 16. mai 2022 #11177 Del Skrevet 16. mai 2022 Tvillingsjel skrev (26 minutter siden): Spilte hun russesanger på full guffe etter å ha sagt at hun hadde migrene? Jeg vet lite om migrene, men jeg kjenner noen som har det. Slik jeg har skjønt det er det en intens hodepine hvor man knapt tåler lyd og lys. Mange ligger inni et mørkt rom. Kan ikke forstå at man skal orke å høre på dundrende høy musikk med en slik intens hodepine… Helt riktig. Hun kan umulig ha migrene, eller idet hele tatt skjønne hva det er. Hvor vondt det er og hvor utslitt man blir. (Kan kun snakke for meg selv). Jeg må ha det musestille, mørkt og helst kaldt. Kan ikke ha høye lyder eller få for mye lys leeenge etter at anfallet er ferdig. Ikke kan jeg kjøre bil heller så kort tid etter anfall. Ofte er resten av dagen/morgendagen «ødelagt» 13 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 16. mai 2022 #11178 Del Skrevet 16. mai 2022 Kaffeskål skrev (7 minutter siden): Helt riktig. Hun kan umulig ha migrene, eller idet hele tatt skjønne hva det er. Hvor vondt det er og hvor utslitt man blir. (Kan kun snakke for meg selv). Jeg må ha det musestille, mørkt og helst kaldt. Kan ikke ha høye lyder eller få for mye lys leeenge etter at anfallet er ferdig. Ikke kan jeg kjøre bil heller så kort tid etter anfall. Ofte er resten av dagen/morgendagen «ødelagt» Jeg liker ikke å mistro noen som forteller om diagnoser, men jeg synes dette eksempelet var avslørende. Har man migrene orker man ikke å høre på dundrende høy russemusikk. Det høres i alle fall ikke troverdig ut. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lehangolta Skrevet 16. mai 2022 #11179 Del Skrevet 16. mai 2022 Hørtes ut som en behagelig type migrene hun har! Ser ikke mye påvirket ut der hun digger til musikk med migrena si. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 16. mai 2022 #11180 Del Skrevet 16. mai 2022 stine. Parcet og vanlig hodepinetabletter virker ikke på migrene. Jeg tåler ikke migrenemedesin så her er det paralgin forte- flere tabletter. Og hjelper ikke alltid. En ting er sikkert. Jeg klarer ikke å spise- iallfall ikke søte ting. Ofte er det oppkast. IKKE musikk- ikke noen leder. Ikke mobillys!! Mørke rom! Og jeg bryr meg seriøst ikke om støv. Jeg hadde sittet med solbriller, spyposer og mørk bil om jeg skulle hente noen. Jeg vet jeg hadde klart å sende barna mine et kjærlig blikk når de hentes. Uansett. Det har vært mitt fokus i helvtemigrenen. Ikke si du har migrenen. 7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå