Flettfrid Skrevet 15. mai 2022 #11141 Del Skrevet 15. mai 2022 Når man har vært 12 timer på reisefot, så må det da være lov og være sliten å ligge på soffaen for Stine. Mye man skal henge seg opp i når man begyner å kritisere måten hun ligger på, på soffaen osv. Hun ligger ikke med hode i fanget A, hva så? Jeg ligger aldri med hode i fanget til mannen min eller i armkroken hans på soffaen. Da hadde en av oss falt på gulvet 🙈😅 Det er nettopp slik flisespikkeri som ødelegger den ønskede seriøse debatten/tråden her. Folk skal henge seg opp i bagateller og lage saker utav det. Da drukkner det som faktisk er viktig å snakke om, sette fingeren på og reagere på her i debatten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 15. mai 2022 #11142 Del Skrevet 15. mai 2022 Kaffeskål skrev (9 minutter siden): Bruke tid med familien etter ei uke borte? Å nei, det går ikke. Her må strikkepinner sorteres… Vedder på at hun røsker ut alle garnnøstene fra strikkeskapet snart også.... sykelige greier 🆘️ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 15. mai 2022 #11143 Del Skrevet 15. mai 2022 Flettfrid skrev (43 minutter siden): Når man har vært 12 timer på reisefot, så må det da være lov og være sliten å ligge på soffaen for Stine. Mye man skal henge seg opp i når man begyner å kritisere måten hun ligger på, på soffaen osv. Hun ligger ikke med hode i fanget A, hva så? Jeg ligger aldri med hode i fanget til mannen min eller i armkroken hans på soffaen. Da hadde en av oss falt på gulvet 🙈😅 Det er nettopp slik flisespikkeri som ødelegger den ønskede seriøse debatten/tråden her. Folk skal henge seg opp i bagateller og lage saker utav det. Da drukkner det som faktisk er viktig å snakke om, sette fingeren på og reagere på her i debatten. Handler vel mer om ord og handling. «Gleder meg til å ligge i armkroken til mænna min i kveld» 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. mai 2022 #11144 Del Skrevet 15. mai 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 15. mai 2022 #11145 Del Skrevet 15. mai 2022 Ja da er det bare å vente for å se hvem som sender nytt solpudder i posten…… 🙈🙊 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 15. mai 2022 #11146 Del Skrevet 15. mai 2022 Hjemme igjen og jeg har innsett at det å være nebbete er virkelig en del av hennes personlighet. Er sliten og vrenger ut bagasjen over hele stuegolvet som en tverr tenåring. Lyser stakkars lille meg og himler med øynene. Ligger i sofaen og ber om bekreftelse på at hun har vært savnet, mens fokuset er å kose med katta. Tror ikke familien betyr noen ting, virker som alle har godtatt sin rolle der i huset. Hvordan kan mannen orke dette hver dag. Nå sorteres det strikkepinner av alle ting. Hun har vært borte i en uke, det er søndag og helg. Hva med å prøve å legge fokuset på familien. Men neida, far og sønn er sammen som vanlig - mens hun må skinne nysminket og fresh. Tenk om ansiktet kunne fått en naturlig brunfarge, - dette laget med sminke er ikke særlig pent. Og hvem har interesse av å se dette lasset med grinepapir, godis og nesespray hun har i veska si. Ganske komisk at ei voksen dame velger å snakke til en død skjerm - samt vise bare rot og tull, fremfor det å verdsette familietid. Stakkars folk! 31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 15. mai 2022 #11147 Del Skrevet 15. mai 2022 Alma87 skrev (3 timer siden): Handler vel mer om ord og handling. «Gleder meg til å ligge i armkroken til mænna min i kveld» Det trenger jo ikke bety på soffan. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending85 Skrevet 15. mai 2022 #11148 Del Skrevet 15. mai 2022 Elisiaflisa skrev (55 minutter siden): Ja da er det bare å vente for å se hvem som sender nytt solpudder i posten…… 🙈🙊 Ja det er viktig å skrive hvilket solpudder det er slik at man kan sende riktig i posten 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 15. mai 2022 #11149 Del Skrevet 15. mai 2022 (endret) Kanskje du burde gjøre noen endringer da Frøken Knutsen , om du var såååå kjørt og sliten før ferien. Men det er tilbake i samme mønster. 🤷♂️ Endret 15. mai 2022 av Vilja1892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending85 Skrevet 15. mai 2022 #11150 Del Skrevet 15. mai 2022 Men hva var hun så sliten og nedkjørt av?å hva er det hun skal roe ned på? headbanging, shopping, dansing, lyving, strikking, prate til telefonen? Jeg forstår faktisk ikke 🤔 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 15. mai 2022 #11151 Del Skrevet 15. mai 2022 Elisiaflisa skrev (1 time siden): Ja da er det bare å vente for å se hvem som sender nytt solpudder i posten…… 🙈🙊 Alt ligger til rette for det med navn og nummer, så kjør på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 15. mai 2022 #11152 Del Skrevet 15. mai 2022 Vilja1892 skrev (12 minutter siden): Kanskje du gjøre noen endringer da Frøken Knutsen , om du var såååå kjørt og sliten før ferien. Men det er tilbake i samme mønster. 🤷♂️ Hvorfor er hun så mere utkjørt enn andre, hun gjør jo ikke en dritt 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 15. mai 2022 #11153 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg må bare si OMG for en tålmodig og raus mann hun har!!! Har vært borte fra familien ei uke. Å hva prioriterer hun å gjøre FØRSTE dag hjemme..? Joda pakke ut,organisere og rydde i strikkepinner😵💫 Som kronisk sjuk min egen erfaring så må man posjonere ut energien sin. Å hun som er hjemmeværende hadde da virkelig kunna gjort mye av dette senere i uka. Tatt en time eller to til å få unna den værste utpakkinga , men å begynne å organisere strikketøy istede for å tilbringe tid med familien skjønner jeg ikke.😵 Gløden er borte. Tamt og mutt ansiktsutrykk . Tydelig hun har en skikkelig nedtur etter hjemkomst. 24 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 15. mai 2022 #11154 Del Skrevet 15. mai 2022 Alma87 skrev (4 minutter siden): Jeg må bare si OMG for en tålmodig og raus mann hun har!!! Har vært borte fra familien ei uke. Å hva prioriterer hun å gjøre FØRSTE dag hjemme..? Joda pakke ut,organisere og rydde i strikkepinner😵💫 Som kronisk sjuk min egen erfaring så må man posjonere ut energien sin. Å hun som er hjemmeværende hadde da virkelig kunna gjort mye av dette senere i uka. Tatt en time eller to til å få unna den værste utpakkinga , men å begynne å organisere strikketøy istede for å tilbringe tid med familien skjønner jeg ikke.😵 Gløden er borte. Tamt og mutt ansiktsutrykk . Tydelig hun har en skikkelig nedtur etter hjemkomst. Tror hun gjør alt for å slippe å henge med familien. Det gir henne nok ingenting. Derfor bedre å finne på alt mulig annet. Slik at hun blir «opptatt» med det, og har en unnskyldning for å slippe. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoggorm Skrevet 15. mai 2022 #11155 Del Skrevet 15. mai 2022 Å tilbake på sofan og gamle vaner med vondter og avslapping. Ikke vært hjemme 24 timer engang 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 15. mai 2022 #11156 Del Skrevet 15. mai 2022 Syns hun er tøff som har vært med mann og barn på mathandling og besøk hos svigers i dag. Reisen i går må ha vært veldig slitsom. Syns hun har glimt i øyne i dag, og kan ikke helt se det samme som dere. Jeg sliter også med sykdom, og hadde også måttet hente meg inn etter handling og besøk. Tenker dere ikke på at hun sikkert måtte ta seg sammen for å klare det? Har bare fulgt henne en måneds tid, og det eneste jeg reagerer på er den sinnsyke shoppingen. Vet jo at noen gjør slikt for å dempe noe galt i psyken, så dømmer henne ikke. Jeg har ikke gått i hennes sko. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 15. mai 2022 #11157 Del Skrevet 15. mai 2022 Viki6 skrev (1 minutt siden): Syns hun er tøff som har vært med mann og barn på mathandling og besøk hos svigers i dag. Reisen i går må ha vært veldig slitsom. Syns hun har glimt i øyne i dag, og kan ikke helt se det samme som dere. Jeg sliter også med sykdom, og hadde også måttet hente meg inn etter handling og besøk. Tenker dere ikke på at hun sikkert måtte ta seg sammen for å klare det? Har bare fulgt henne en måneds tid, og det eneste jeg reagerer på er den sinnsyke shoppingen. Vet jo at noen gjør slikt for å dempe noe galt i psyken, så dømmer henne ikke. Jeg har ikke gått i hennes sko. Hvor glimt i øye..? Hun hadde ikke trengt å organisere strikkesaker idag! Den energien kunne hun ha brukt på familien sin istede! Mange her inne har fulgt henne over 2år å ser et mønster i det hele 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 15. mai 2022 #11158 Del Skrevet 15. mai 2022 Alma87 skrev (9 minutter siden): Hvor glimt i øye..? Hun hadde ikke trengt å organisere strikkesaker idag! Den energien kunne hun ha brukt på familien sin istede! Mange her inne har fulgt henne over 2år å ser et mønster i det hele Hun brukte jo energi på familien. Handling og besøk hos svigers. Kan vel hende hun har vært mer med familien i dag. Ikke alt som blir filmet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 15. mai 2022 #11159 Del Skrevet 15. mai 2022 11 minutter siden, Alma87 said: Hvor glimt i øye..? Hun hadde ikke trengt å organisere strikkesaker idag! Den energien kunne hun ha brukt på familien sin istede! Mange her inne har fulgt henne over 2år å ser et mønster i det hele Jeg tror flere her inne har fulgt henne hele livet, virker det som, på bakgrunn av det som blir skrevet. Det tyder på at det mønsteret har vært der siden ung alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 15. mai 2022 #11160 Del Skrevet 15. mai 2022 Alma87 skrev (13 minutter siden): Hvor glimt i øye..? Hun hadde ikke trengt å organisere strikkesaker idag! Den energien kunne hun ha brukt på familien sin istede! Mange her inne har fulgt henne over 2år å ser et mønster i det hele Har hun ikke forklart tidligere at hun må holde seg opptatt med sysler for å unngå å kjenne på de vonde følelsene? Det er noe som heter "tired, but wired". 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå