Frøken_ida Skrevet 4. mai 2022 #10921 Del Skrevet 4. mai 2022 Lurer på hvor lenge folk skal tro på dette mennesket. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. mai 2022 #10922 Del Skrevet 4. mai 2022 Frøken_ida skrev (46 minutter siden): Lurer på hvor lenge folk skal tro på dette mennesket. Jeg gikk i allefall fra å være positiv til henne og hadde mye empati med henne, men det har endret seg. Ikke pga denne tråden her, men pga hvordan hun selv fremstiller seg og er på snap. Begynte å følge henne pga BV-saken og da hun var i nyhetene. Kommer mest sannsynlig til å slutte å følge henne når saken hennes er avklart. Såklart, jeg er ikke bare negativ, alle mennesker har flere sider ved seg, men etter å ha fulgt henne ei stund så har jeg oppdaget at hun motsier seg selv, snakker ikke sant, spiller mye på stakkars-meg-kortet og mye av det hun sier og gjør henger ikke på grep. Stine henger igjen i offer-rollen og klarer ikke se det fine hun her rundt seg og hvor heldig hun faktisk er. Ja, hun har mye kroppslige plager og traumer etter oppveksten, men i stedet for å jobbe med det og få det bedre så dyrker hun alt det vonde og blir stående på stedet hvil. Stine er faktisk heldig, mye heldigere enn mange andre med hennes bakgrunn. Hun har faktisk et bra voksenliv, med en god og snill mann, kjekke barn som skikker seg bra, et fint og trygt hjem, hun har tatt utdanning og har har jobbet, og selv om hun er uføretrygdet nå så har hun likevel mulighet til å jobbe ved tilfriskning. Ufør er ikke et endelig punktum, det kan endres. Og hun har jo egentlig en jobb nå, i sosiale medier Hun ser det ikke selv, men hun er faktisk en solskinnshistorie; til tross for den barndommen hun har hatt så har hun kommet godt ut av det. Bare synd hun ikke ser det selv. 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 4. mai 2022 #10923 Del Skrevet 4. mai 2022 Jeg skjønner ikke hvordan dere ser at hun har tatt filler? Da jeg tok var det ingen tvil om hva jeg hadde gjort, hadde jo mange stikk på begge leppene, som vistes den første dagen. Det vistes på bilder også. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 4. mai 2022 #10924 Del Skrevet 4. mai 2022 Jeg kan ikke se at hun har tatt fillers. De merkene hun har på leppene er på mange bilder langt tilbake og kan ikke se at de har blitt mer definert. Ikke på de siste dagene. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 4. mai 2022 #10925 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) Slettet Endret 4. mai 2022 av GulleGull Linket feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 4. mai 2022 Populært innlegg #10926 Del Skrevet 4. mai 2022 Mange av oss som har levd en stund har møtt på slike mennesker som Fru Knutsen. Jeg har en i vennekretsen selv. De er en helt spesiell type mennesker hvor hele verden dreier seg om deres problemer. Der vi andre har vondt i hodet har de migrene, når vi har en lett forkjølelse har de influensa...vondt i ryggen er isjas eller lumbago for dem. En vanlig legetime er helst en time hos spesialist....er de så heldige å får seg en time på sykehus er det ikke hos en lege der, men helst overlegen eller spesialisten. Når vi andre sier "neida, det går fort over..bare litt snufsete" er det for dem et under at de er oppegående, smertene vil ingen ende ta og legene mener det er et mirakel at de i det hele tatt kommer seg ut av sengen. Fru Knutsen dyrker denne livsstilen. Hun ser ikke at for 99% av de rundt henne er hun en energityv. For det dreier seg om hennes vondter. Som er mye mer enn alle andre sine. Hun bruker timesvis på å fortelle følgerne sine om alle plagene og smerte sine. Hvor sliten, ute av form, deppa hun er. Hun suller seg inn et teppe av selvmedlidenhet som jeg sjeldent har sett før. Det er klart man ikke føler seg bedre av å snakke om egen sykdom 24/7...hun er ikke invalid og sengeliggende så hun burde virkelig prøve å komme seg ut av huset og få andre impulser enn shopping på nett av garn og vente på pakker på døren hver dag. Nei for et opplegg hun bedriver. 40 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 4. mai 2022 #10927 Del Skrevet 4. mai 2022 Minipilla skrev (2 timer siden): Mange av oss som har levd en stund har møtt på slike mennesker som Fru Knutsen. Jeg har en i vennekretsen selv. De er en helt spesiell type mennesker hvor hele verden dreier seg om deres problemer. Der vi andre har vondt i hodet har de migrene, når vi har en lett forkjølelse har de influensa...vondt i ryggen er isjas eller lumbago for dem. En vanlig legetime er helst en time hos spesialist....er de så heldige å får seg en time på sykehus er det ikke hos en lege der, men helst overlegen eller spesialisten. Når vi andre sier "neida, det går fort over..bare litt snufsete" er det for dem et under at de er oppegående, smertene vil ingen ende ta og legene mener det er et mirakel at de i det hele tatt kommer seg ut av sengen. Fru Knutsen dyrker denne livsstilen. Hun ser ikke at for 99% av de rundt henne er hun en energityv. For det dreier seg om hennes vondter. Som er mye mer enn alle andre sine. Hun bruker timesvis på å fortelle følgerne sine om alle plagene og smerte sine. Hvor sliten, ute av form, deppa hun er. Hun suller seg inn et teppe av selvmedlidenhet som jeg sjeldent har sett før. Det er klart man ikke føler seg bedre av å snakke om egen sykdom 24/7...hun er ikke invalid og sengeliggende så hun burde virkelig prøve å komme seg ut av huset og få andre impulser enn shopping på nett av garn og vente på pakker på døren hver dag. Nei for et opplegg hun bedriver. Triste greier…. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 4. mai 2022 #10928 Del Skrevet 4. mai 2022 Spent på denne flyturen. Ledsager å hele pakka skal være med. Hvordan har hun tenkt det på tilbakeveien da? Tvilsomt Spania er like vennlige..? Eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoggorm Skrevet 4. mai 2022 #10929 Del Skrevet 4. mai 2022 Mulig jeg er veldig negativ nå....... Men lurer virkelig på om hun drar til Spania....... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 4. mai 2022 #10930 Del Skrevet 4. mai 2022 Frklille skrev (1 time siden): Spent på denne flyturen. Ledsager å hele pakka skal være med. Hvordan har hun tenkt det på tilbakeveien da? Tvilsomt Spania er like vennlige..? Eller? Har hun fått ledsager????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 4. mai 2022 #10931 Del Skrevet 4. mai 2022 Anonyym97 skrev (17 timer siden): Hun er veldig pen!! Alle blir pen med mange lag med sminke 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. mai 2022 #10932 Del Skrevet 4. mai 2022 lailouna skrev (2 minutter siden): Alle blir pen med mange lag med sminke Og filter i tillegg. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoggorm Skrevet 4. mai 2022 #10933 Del Skrevet 4. mai 2022 Minipilla skrev (28 minutter siden): Har hun fått ledsager????? Ja helt inn til gaten😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pushes Skrevet 4. mai 2022 #10934 Del Skrevet 4. mai 2022 Lillemor1982 skrev (23 minutter siden): Hun fikk følge av Alex til gaten sa hun, også hjelp av kabinpersonale etter det. Og hu på kundeservice hadde vært sååå forståelsesfull *stjerneriøya* Så nå blir det hurramærundt med mer oppmerksomhet ang symptomer og sykdommer, tenk så heldig 🤩 Hvorfor skal man i det hele tatt reise på tur om man er så dårlig?? Skulle vel helst hatt rød løper hun der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 4. mai 2022 #10935 Del Skrevet 4. mai 2022 Hvordan skal hun ordne det hjem da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 4. mai 2022 #10936 Del Skrevet 4. mai 2022 Nussepus skrev (1 minutt siden): Hvordan skal hun ordne det hjem da? Kommer nok mange sytesnapper fra Spania om hvor mye hun gruer seg til hjemreisen og å være på flyplassen nedi der. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 4. mai 2022 #10937 Del Skrevet 4. mai 2022 …… «i dag er kroppen vond…… har fått dusja - det hjelper alltid med masse sminke, må ta det med ro….. klarer ikke ta det med ro……. skal vaske klær…….. skal rydde oppvaskmaskina…… må ikke brenne lyset i begge ender…… som forventa er det en dårlig dag for helsa……… skal handle……. VI snakkes seinere (???? VI SNAKKES??? 🤷🏻♀️🤷🏻♀️) skal pakke….. hva skal man pakke……. skal pakke nå eller seinere…….. vi snakkes seinere……. håper dere har en fin dag…..» bla bla bla bla……. ingen repriseKANNAL sa du??? 😵💫 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 4. mai 2022 #10938 Del Skrevet 4. mai 2022 Pushes skrev (58 minutter siden): Skulle vel helst hatt rød løper hun der. Den har hun sikkert i kofferten 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 4. mai 2022 #10939 Del Skrevet 4. mai 2022 Klager også på hvordan mannen sover å prøver å være morsom… 🙈🤦🏻♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 4. mai 2022 #10940 Del Skrevet 4. mai 2022 Malleli89 skrev (9 minutter siden): Klager også på hvordan mannen sover å prøver å være morsom… 🙈🤦🏻♀️ Uansett hvordan hun utleverer han ,så skriver han lapper med love you.. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå