Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Arkin skrev (33 minutter siden):

Så enig.. Dette blir for dumt. Ikke rart tråden blir stengt når det kommer så mye usakelige svar. Det er jo masse annet som er konstruktivt å ta henne på enn utseende 

Jeg kan forstå at noen kommenterer øyenbryn mtp at Stine er sponset av I Glow, et middel man smører på som ifg reklamen skal få bryn og vipper til å vokse raskere og bli mere fyldig. 

I tillegg til dette så hadde hun nettopp en video der hun viste frem et sett for å tegne på bryn, der det var tre ulike utskjæringer/fasong på bryn til å legge over dine egne bryn for så å fylle inn med farge. 

Brynene til Stine er merkbart mere markert og fyldigere/større; er det IGlow som fungerer eller tegner hun de sånn? 

Blir det samme som at folk kommenterer brunfargen til influencere som er sponset av betakaroten samtidig som de tar solarium eller selvbruning. 

Har man derimot ikke reklamert for, eller hatt fokus, på bryn eller brunfarge så er det ugreit å kommentere 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom pakke i dag også gitt 🙈 masse sjokolade/marsipan/sukker/karbohydrater. Nettopp det kroppen til Stine ikke trenger 🙄

Ser for meg hun bli ekstra dårlig av behandlingen i dag, når det er så lenge siden hun tok siste runden. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (52 minutter siden):

Jeg kan forstå at noen kommenterer øyenbryn mtp at Stine er sponset av I Glow, et middel man smører på som ifg reklamen skal få bryn og vipper til å vokse raskere og bli mere fyldig. 

I tillegg til dette så hadde hun nettopp en video der hun viste frem et sett for å tegne på bryn, der det var tre ulike utskjæringer/fasong på bryn til å legge over dine egne bryn for så å fylle inn med farge. 

Brynene til Stine er merkbart mere markert og fyldigere/større; er det IGlow som fungerer eller tegner hun de sånn? 

Blir det samme som at folk kommenterer brunfargen til influencere som er sponset av betakaroten samtidig som de tar solarium eller selvbruning. 

Har man derimot ikke reklamert for, eller hatt fokus, på bryn eller brunfarge så er det ugreit å kommentere 

Jeg følger henne ikke slavisk, men har ikke sett reklame for iGlow? 
Jeg bruker det forøvrig selv, og kan skrive under på at det funker🙏🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (2 minutter siden):

Jeg følger henne ikke slavisk, men har ikke sett reklame for iGlow? 
Jeg bruker det forøvrig selv, og kan skrive under på at det funker🙏🏼

Hun har fått IGlow sponset via ei bedrift som hun reklamerer for

(jeg prøvde IGlow for noen år siden på vippene, hadde ingen effekt på meg) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ting jeg stusser på...hvis man sliter så mye med fordøyelsen er KUN lyse brødvarer det beste man kan putte i seg? Tror vi lærte det allerede på ungdomsskolen i gamle dager at fiber er tarmenes ullgenser som rensker opp...men her virker det som grove kornprodukter er fandens verk?

Og...nå jeg faktisk søkt og lest endel på nettet om ketaminbehandling siden hun fronter dette så veldig. Det er slik jeg leser det meeeeeget omstridt dette hun putter i seg, og ment som kortvarig smertelindring på noen timer? Kom over en artikkel der det ble snakket om den typen behandling hun får som andre leger ikke ville tatt i med ildtang engang....er det ikke merkelig at sykehuset gir dette til folk da?

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående ketamin-behandling, er det egentlig innafor å prate så mye om det som det hun gjør? Siden flere påpeker at det er en omstridt og eksperimentell type behandling? Har lest om andre influensere som har fått refs for å fronte feks cannabisolje. Går ikke dette litt i hverandre? (Vet det er ulik type preparater, men omdiskuterte ift smertebehandling) 
Tenker at uansett hva slags medisiner eller behandling man får, så burde en influenser vise mer forsiktighet rundt anbefalinger og glorifisering rundt dette. De har vel et ansvar ovenfor følgerne sine? 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supersusa skrev (Akkurat nå):

Angående ketamin-behandling, er det egentlig innafor å prate så mye om det som det hun gjør? Siden flere påpeker at det er en omstridt og eksperimentell type behandling? Har lest om andre influensere som har fått refs for å fronte feks cannabisolje. Går ikke dette litt i hverandre? (Vet det er ulik type preparater, men omdiskuterte ift smertebehandling) 
Tenker at uansett hva slags medisiner eller behandling man får, så burde en influenser vise mer forsiktighet rundt anbefalinger og glorifisering rundt dette. De har vel et ansvar ovenfor følgerne sine? 

Hun burde ikke drive å reklamere for det nei. Det er et A preparat(narkotika). I samme gruppe som smerteplasteret hun bruker. Regner med at hun får dette dekket. Men de fleste går til privatklinikker og betaler tusenvis av kroner for dette her. Ganske ille hvis hun har følgere, som ser på, sluker alt hun sier, og setter seg i gjeld fordi de vil prøve ut dette. Siden hun har så fantastisk god virkning av det.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Hun har vist hvordan hun har gjort bryna og har ikke noe med iglow eller sjablonger hun kjøpte å gjøre, så man behøver virkelig ikke kommentere bryna mer, så den første kommentaren som kom i dag er ikke første som kom fra samme bruker som er så langt fra konstruktiv som det går å komme! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (4 timer siden):

Så enig.. Dette blir for dumt. Ikke rart tråden blir stengt når det kommer så mye usakelige svar. Det er jo masse annet som er konstruktivt å ta henne på enn utseende 

Det er jo ikke utseendet hennes, det er noen grusomme øyenbryn hun har tegnet på. I går var de jo omtrent 2 cm brede. Helt krise. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (11 minutter siden):

Det er jo ikke utseendet hennes, det er noen grusomme øyenbryn hun har tegnet på. I går var de jo omtrent 2 cm brede. Helt krise. 

Det vet jeg ikke noe om, da hun har blokkert meg av en eller annen grunn. Aldri sendt henne noen kritiske meldinger eller spørsmål🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (33 minutter siden):

Hvordan man har øyenbryn, hår, klær etc, går jo på utseende. Jeg er en av Stines største kritikere, men syns det er unødvendig og dumt å rakke ned på hvordan man ser ut. Hvordan man fikser og liker bryna er en smakssak. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (37 minutter siden):

Har ikke det med utseende å gjør? Er det ikke utseende hennes? At hun ønsker å ha de slik? Å se slik ut? Om ikke det går på utseende, hva går det på da?? Om noen bruker den fargen på sminken f.eks så går det på utseende, det er noe man virkelig ikke trenger å kommentere og har ikke noe med henne som person å gjøre og skader ingen, det er bare latterliggjøring, mobbing, eller kall det hva du vil! Krise er at dere sitter og kommenterer det!! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (3 timer siden):

Hun burde ikke drive å reklamere for det nei. Det er et A preparat(narkotika). I samme gruppe som smerteplasteret hun bruker. Regner med at hun får dette dekket. Men de fleste går til privatklinikker og betaler tusenvis av kroner for dette her. Ganske ille hvis hun har følgere, som ser på, sluker alt hun sier, og setter seg i gjeld fordi de vil prøve ut dette. Siden hun har så fantastisk god virkning av det.

Svært betenkelig at hun fronter dette. At slik behandling utføres kun på enkelte sykehus et jo nettopp fordi de fleste leger ikke utfører slik eksperimentell behandling der et sterkt narkotikaklassifisert legemiddel pumpes rett inn i blodet på folk. Et legemiddel som egentlig ikke er godkjent til bruk i smertebehandling i Norge en gang. Skumle greier. Jeg er smertepasient selv, og en slik behandling ville jeg ikke hatt for alt i verden 🤷‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor1982 skrev (19 minutter siden):

Svært betenkelig at hun fronter dette. At slik behandling utføres kun på enkelte sykehus et jo nettopp fordi de fleste leger ikke utfører slik eksperimentell behandling der et sterkt narkotikaklassifisert legemiddel pumpes rett inn i blodet på folk. Et legemiddel som egentlig ikke er godkjent til bruk i smertebehandling i Norge en gang. Skumle greier. Jeg er smertepasient selv, og en slik behandling ville jeg ikke hatt for alt i verden 🤷‍♀️

Ketamin er et godt utprøvd legemiddel i norske sykehus. Det blir også brukt mor depresjon med gode resultater. Hva mener du med at de ikke er godkjent til bruk i smertebehandling? Det brukestil store traumer, store operasjoner på dårlige pasienter nesten daglig. Dosen esketamin ( som er nyest) gis i så små diser i smertebehandling at man ikke får noe rus. Vanlig dosering er 20 MG sammen med xylocain og nacl og det gis over en time. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (26 minutter siden):

Ketamin er et godt utprøvd legemiddel i norske sykehus. Det blir også brukt mor depresjon med gode resultater. Hva mener du med at de ikke er godkjent til bruk i smertebehandling? Det brukestil store traumer, store operasjoner på dårlige pasienter nesten daglig. Dosen esketamin ( som er nyest) gis i så små diser i smertebehandling at man ikke får noe rus. Vanlig dosering er 20 MG sammen med xylocain og nacl og det gis over en time. 

Det er sant! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Se vedlagt utdrag fra Felleskatalogen. Her står godkjent indikasjon i Norge. Det er godkjent til bruk ved anestesi/akuttmedisin ja, ikke til smertebehandling aleine. Tror du virkelig ikke fler klinikker hadde brukt dette om det virkelig var et slik "vidundermiddel" for alle smertepasienter som hevdes av Frua? 

20220503_175329.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lillemor1982 skrev (5 minutter siden):

Se vedlagt utdrag fra Felleskatalogen. Her står godkjent indikasjon i Norge. Det er godkjent til bruk ved anestesi/akuttmedisin ja, ikke til smertebehandling aleine. Tror du virkelig ikke fler klinikker hadde brukt dette om det virkelig var et slik "vidundermiddel" for alle smertepasienter som hevdes av Frua? 

20220503_175329.jpg

Det er jo ganske mange sykehus i Norge som tilbyr dette da, med veldig god effekt. Jeg er ikke spesialist i anestesiologi men bruker det mye. Spesielt prehospitalt. Bt medisin er ikke ment som behandling av migrene, men brukes masse som forebyggende medisin i forbindelse med migrene. Diabetesmedisin brukes til slanking osv. det kalles medisinske fremskritt……

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (4 timer siden):

Hun har vist hvordan hun har gjort bryna og har ikke noe med iglow eller sjablonger hun kjøpte å gjøre, så man behøver virkelig ikke kommentere bryna mer, så den første kommentaren som kom i dag er ikke første som kom fra samme bruker som er så langt fra konstruktiv som det går å komme! 

Mulig det, jeg driver ikke å memoriserer hva andre brukere skriver. Men hver sin lyst

Stine reklamerer for IGlow for kraftigere bryn, og forrige uke dillet hun med bryn-sjablonger. Hun har flere ganger fokus på brynene sine og belærer hvordan man kan gjøre som henne

Ergo er det innafor å kommentere bryn, siden det er noe hun fronter. Og du har ingenting med å legge lista for hva som kan kommenteres og ikke så lenge det ikke bryter regelverket. Og bryter et innlegg regelverket så er du hjertelig velkommen til å rapportere. Å drive å kommentere hva andre brukere skriver og prøve å styre tråden er brukerdebatt og i mot regelverket

Slutt med denne forum-politi-greia di, det er bare slitsomt  

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme diagnose som S. (Fibromyalgi). Går en gang i uka og får akupunktur. Jeg spurte om det var mulig å prøve ketaminbehandlig. Jeg fikk til svar at mitt sykehus ikke bruker den behandlingen for det er en behandling du blir avhengig av. Og må ha regelmessig behandling ellers kan du få abstinenser hvis det går for lang tid. Jeg bor i en stor by hvor sykehuset er regionsykehus.

• Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (24 minutter siden):

Mulig det, jeg driver ikke å memoriserer hva andre brukere skriver. Men hver sin lyst

Stine reklamerer for IGlow for kraftigere bryn, og forrige uke dillet hun med bryn-sjablonger. Hun har flere ganger fokus på brynene sine og belærer hvordan man kan gjøre som henne

Ergo er det innafor å kommentere bryn, siden det er noe hun fronter. Og du har ingenting med å legge lista for hva som kan kommenteres og ikke så lenge det ikke bryter regelverket. Og bryter et innlegg regelverket så er du hjertelig velkommen til å rapportere. Å drive å kommentere hva andre brukere skriver og prøve å styre tråden er brukerdebatt og i mot regelverket

Slutt med denne forum-politi-greia di, det er bare slitsomt  

👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...