Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

skruf skrev (1 time siden):

Er enig……var ei som gjorde en skikkelig innsats, resten var bare «gratulerer med dagen». Og flere manglet. 

Det jeg la merke til også! Slemt å si det men hadde ikke vist den filmen ,for det var ikke noe hipp hurraaa😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SusieK skrev (2 timer siden):

Var ikke hun å Jannike så gode venner? 

De er vel litt «på og av». Så nå er de sikkert av😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (26 minutter siden):

De er vel litt «på og av». Så nå er de sikkert av😅

Hun sier selv at hun savner flere av damene i Joviale. (Ikke alle da altså). Tror ikke den turen i høst var sååååå hyggelig. Jannike sov ikke på rommet hun hadde med Stine noen av nettene. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (50 minutter siden):

Det kommer ikke hilsen fra alle i joviale 😅

Vet du noe?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (3 timer siden):

Var ikke hun å Jannike så gode venner? 

Helt til hun snakket dritt om Jannike til andre medlemmer i Joviale.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minmi93 skrev (På 18.4.2022 den 12.36):

Har lest her inne at det har vært flere en eksen og Alex. 

Så da trekker du den konklusjonen? 😅 Fordi hun har hatt flere enn to kjærester? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillelily skrev (3 timer siden):

Så da trekker du den konklusjonen? 😅 Fordi hun har hatt flere enn to kjærester? 

Hvilken konklusjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å snakke mye om hvor lite hun liker bursdagen må jeg si det var overraskende å se snappene fra i går hvor alt dreide seg om bursdagen, pakker på døren, blomster på døren osv. Jeg slutter faktisk ikke å bloi sjokkert over hvor mye fremmende folk sender dette sirkuset??!

Og seriøst....hva er det med den utrolige shoppingen? Jeg syns det bare blir verre og verre. Ja det er flott når noe koster "bare trædve schpenn" - men når man handler kassevis med billige saker blir det faktisk endel penger av det. Hun viste for ikke lenge siden et klesskap til seg selv om rommer mer klær enn hele vår familie på fem, men likevel må hun shoppe kilovis med nytt?  Og garn garn garn....hvor mye garn trenger en person?? 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at hun kosa seg i går.  Vet alt om traumer om å ikke blitt verdsatt på bursdagen sin, samt jula. Har å tanker som kommer når det nærmer seg hygge eller høytider og ferier. Men gjør det beste ut av det og gjør litt ekstra eller overdriver litt når er min dag og gutta mine og mannen sin dag. 

Når jeg var lita vitse jeg ikke om jeg fikk gaver eller brukte gaver. Husker ei jul der mamma glemte meg helt, og husker gått hun sa. Oy glemte deg jeg, du kan få noe av meg.  Jeg gikk rett på rommet å grått. 

Samt bursdagen min å, for hun glemte dagen min. 

I dag vet jeg hvorfor hun var sånn og tilgir henne dette. Men igjen så får jeg traumer.

Igjen det å se Stine koser seg på bursdagen sin , blir jeg glad.  Vet er smerter inni henne.  Men dagen i går er sånn det skal være.

Dette med shoppingen hennes,  ja er vondt å se henne bruker sorg og smerter på å shoppe.  Gjorde det selv fra jeg begynte å få penger som 17 år og til i fjor, da det ble stopp. Jeg måte stoppe. Igjen hennes shopping har vi egentlig ikke noe med,desverre.  

Ja Stine har gjort veldig veldig mye dumt, noe faktisk jeg å kunne ha gjort. Men hun er et menneske som oss alle andre. Og den spleise igjen som gnager her inne og hvor blir av alt info om penge bruk. Min mening så tror hun har vondt med å være ærlig, men vi vet jo hun har advokat som jobber med saken hennes.  Vi kan ikke utelukke at er en rar og vond sak, som kunne gjort bedre om kommunen bare ga hun dokumenter som hun ba om.

Da jeg begynte å følge henne, hjalp hun meg til få mine sakspapirer fra bvt. 

Jeg droppet å følge henne en stund, men savnet smilet, savnet stemmen hennes og glede snappen. Jeg har sluttet å se det negative,  for å bruke så mye energi på det om andre, gir ikke menig. Ser å at jeg er å en rollemodell for mine barn, kollega og andre nære.  Det å dømme etter handling, person og dems liv er ikke greit. Ja vi hat og lov å ha meninger om ting, men å styre andres liv er ikke greit.  

• Liker 2
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen. Vi ser hun gjør sin beste for gutta og Alex. Hun vet jo ikke bedre åssen er å være voksen, da hun ikke hadde noe som var der for henne. Jo hun hadde faren sin, men ikke når han vær om bord da alt skar seg. Også bvt da dem ikke gjorde jobben sin, er vondt å høre og se. 

Stine er Stine, ja hun luver mye. Går ann å lese henne uansett noe godt. Synd og hun er syk når vi ser henne er sånn. Ser i henne som å se min mor,  jeg har prøvd å hjelpe mamma, men blir bare bråk og tull. Det jeg har gjort er å tilgi og respektere at hun er syk. Glad i mamma som hun er og vil være der for henne uansett hva. Ja er sykt vondt når traumer kommer og jeg da vil kutte henne helt ut. Men hva løser det, barna elsker henne. 

For noen årsiden tenker 5 år siden da hun begynte å gå til Frelsesarmeen,  takk for at hun gjorde det. Jeg er ikke kristen, men her har hun fått ro og blitt litt bedre for hvert dag, mnd og år. Ting hjelper men tar tid.

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan vi ikke la henne være. Du er ikke henne og kanskje ikke gjør som henne. Ja grattis det er jo kjempe bra. Ser mange av dere er oppegående personer og gir god rollemodell til deres barn og nære. 

Stine er ikke perfekt mennesker, men hun er Stine.  Er lov å ikke like henne for hennes adferd og handlinger.  Men da la hun være. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pushes
Blågrønn skrev (45 minutter siden):

Men kan vi ikke la henne være. Du er ikke henne og kanskje ikke gjør som henne. Ja grattis det er jo kjempe bra. Ser mange av dere er oppegående personer og gir god rollemodell til deres barn og nære. 

Stine er ikke perfekt mennesker, men hun er Stine.  Er lov å ikke like henne for hennes adferd og handlinger.  Men da la hun være. 

La henne være? Når hun på død og liv skal fremstå offentlig i det falske luftslottet sitt med løgner så må hun også regne med at folk reagerer. Når hun som ufør og kronisk syk bruker flere timer på den mobilen daglig med reklame, salg og annet fjas hun egentlig kunne bruk på jobb så blir andre provosert. Det er å håne andre som faktisk er syke. Når mange her i tillegg vet hvordan Fru Knutsen egentlig er så skaper det også reaksjoner. Så kan mange her si , jammen send hun en pm. Man blir blokkert så fort ting ikke går i Fru Knutsen sin retning. Noen kritiske eller saklige spørsmål hun ikke kan svare på så er det blokkering. Så er det ikke uten grunn at her i Brumunddal så sier flere at Fru Knutsen er det best å holde seg unna, at hun er farlig. Da snakkes det ikke om farlig fysisk. Håper virkelig folk får opp øynene sine om hun der. Skyr ingen midler for å få det hun vil.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trulteposen skrev (11 timer siden):

Hun sier selv at hun savner flere av damene i Joviale. (Ikke alle da altså). Tror ikke den turen i høst var sååååå hyggelig. Jannike sov ikke på rommet hun hadde med Stine noen av nettene. 

Åssen vet du det ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trår sikkert i ett vepsebol nå men det står jeg for.

Hun er for gjenbruk. Det er bra men kjøp klær til sønnen din istedenfor å kjøp klær til deg selv.

Du har snart mer klær enn i butikken.

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pushes skrev (18 minutter siden):

La henne være? Når hun på død og liv skal fremstå offentlig i det falske luftslottet sitt med løgner så må hun også regne med at folk reagerer. Når hun som ufør og kronisk syk bruker flere timer på den mobilen daglig med reklame, salg og annet fjas hun egentlig kunne bruk på jobb så blir andre provosert. Det er å håne andre som faktisk er syke. Når mange her i tillegg vet hvordan Fru Knutsen egentlig er så skaper det også reaksjoner. Så kan mange her si , jammen send hun en pm. Man blir blokkert så fort ting ikke går i Fru Knutsen sin retning. Noen kritiske eller saklige spørsmål hun ikke kan svare på så er det blokkering. Så er det ikke uten grunn at her i Brumunddal så sier flere at Fru Knutsen er det best å holde seg unna, at hun er farlig. Da snakkes det ikke om farlig fysisk. Håper virkelig folk får opp øynene sine om hun der. Skyr ingen midler for å få det hun vil.  

Leser alt det dere fronter. Men må dere følge, når dere ikke liker henne.  

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blågrønn skrev (28 minutter siden):

Leser alt det dere fronter. Men må dere følge, når dere ikke liker henne.  

Må du være her på kg når du ikke liker hva vi skriver??

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (3 minutter siden):

Ja du har ett poeng.  For her inne er jo får dem som kritiserer og dømmer andre. Synd at nå i dagens samfunn blir nette brukt til å rakke ned andre. En å møte opp til eks Stine si deres mening.  Hva hjelper å si dette på nett, bak en skjerm. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (17 minutter siden):

Ja du har ett poeng.  For her inne er jo får dem som kritiserer og dømmer andre. Synd at nå i dagens samfunn blir nette brukt til å rakke ned andre. En å møte opp til eks Stine si deres mening.  Hva hjelper å si dette på nett, bak en skjerm. 

Jeg er enig i mye av det du sier, men at en voksen kvinne ikke skal ansvarligjøres er jeg ikke enig i. Synes det er veldig fint at du ser ting som ikke er greit, men at hun bare skal få fortsette spillet sitt og sitt alternative verdensbilde fører jo ikke noe godt med seg. 

Hennes måte å være i alt vondt og vanskelig på hadde vært greit hvis det bare gikk utover henne selv. Men hennes oppførsel gir folka rundt henne utrygghet og de kan umulig være seg selv på grunn av hennes behov for oppmerksomhet. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...