Silva Pluvialis Skrevet 22. april 2022 #10421 Del Skrevet 22. april 2022 Frøken_ida skrev (17 minutter siden): Ja, ingen tvil om det. Hva er det du mener at ikke stemmer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 22. april 2022 #10422 Del Skrevet 22. april 2022 BethD skrev (7 timer siden): Flirte godt da hun sa hun var etterlyst 😂 Merkelig at hun har åpnet meldinger, om at hun var etterlyst? Hun begynner jo alltid med de gamleste meldingene først, å det var jo 900 stk🤔 Det samme når hun sier; mange spør om denne jakken feks., hun åpner jo på kvelden, å henger etter med mange hundre🤷♀️ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 22. april 2022 #10423 Del Skrevet 22. april 2022 Jeg kan ikke si jeg har hørt andre vloggere som sier at de må logge på å si hei fordi de er etterlyst? 🤔 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egentlig-grei Skrevet 22. april 2022 #10424 Del Skrevet 22. april 2022 Chrisy skrev (12 minutter siden): Merkelig at hun har åpnet meldinger, om at hun var etterlyst? Hun begynner jo alltid med de gamleste meldingene først, å det var jo 900 stk🤔 Det samme når hun sier; mange spør om denne jakken feks., hun åpner jo på kvelden, å henger etter med mange hundre🤷♀️ Godt poeng! Har stusset på dette før og… Jeg har sendt meldinger ved flere anledninger (kommentarer om strikkeoppskrifter blant annet). Det går ofte 1-3 dager før de åpnes. Samtidig ser jeg at Fruen sier at det kommer meldinger om at hun er savnet på snap, og det er under et døgn siden sist oppdatering….. bare hos meg det skurrer? 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 22. april 2022 #10425 Del Skrevet 22. april 2022 Frøken_ida skrev (4 timer siden): Bortsett fra at halvparten man hører der ikke stemmer. 🤷♀️ Hva av det stemmer ikke mener du? Det kommer jo klart og tydelig frem i barnevernspapirene også at hun har levd i et helvete. Ingen barn skal ha det sånn, en sånn barndom setter spor resten av livet. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 22. april 2022 #10426 Del Skrevet 22. april 2022 Frøken_ida skrev (3 timer siden): Stine legger på og trekker fra der det passer seg. 😊 Kan du utdype? Mener du de utallige bekymringsmeldingene som kom inn til barnevernet da hun var lita også er bare løgn? Har forstått at du har noe imot henne privat altså, du virker litt bitter på henne av en eller annen grunn? Men det er direkte stygt å bagatellisere det hun ble utsatt for som liten. 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 23. april 2022 #10427 Del Skrevet 23. april 2022 Har dere sett hva som står i dokumentene fra bv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pushes Skrevet 23. april 2022 #10428 Del Skrevet 23. april 2022 (endret) L.F skrev (8 timer siden): Kan du utdype? Mener du de utallige bekymringsmeldingene som kom inn til barnevernet da hun var lita også er bare løgn? Har forstått at du har noe imot henne privat altså, du virker litt bitter på henne av en eller annen grunn? Men det er direkte stygt å bagatellisere det hun ble utsatt for som liten. Det handler vel kanskje om egenerfaring , noe flere av oss har med henne fra mange år tilbake. Endret 23. april 2022 av Pushes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 23. april 2022 #10429 Del Skrevet 23. april 2022 At hun nå slutter i joviale og skal fokusere på egen kanal er greit. Men sannheten om hvorfor, -den er hun for feig til å komme med. Hun gjør seg uvenner med alt og alle. Ikke en plass greier hun å få seg venner. Hun tåler rett og slett ikke at noen er kritisk til hvordan hun er og hva hun gjør. En vond barndom har en årsak, men er det riktig å skylde på den i ett og alt. Alle jobber hun har prøvd ut, alle vondter og sykdommer, ingen venner , grøftekjørt økonomi, - som igjen gjør at man ikke får lån til bolig. Det sies at har man først startet å ljuge, da blir løgner en del av livet. Å bruke barndommen for å oppnå sympati, samt gjøre den til å bli en selvutnevnt influencer er kvalmt. Hva med slektninger på mor sin side? Sin egen bror? Hvorfor har hun skviset ut alle? Hvorfor har de aldri besøk? Verken de eller barna? Bare hun selv får stå i fokus, så bryr hun seg ikke om familien, - ikke det at folk vet og ser alle løgnene heller. Men i ei bygd hvor alle vet noe, kan bomben fort sprekke og sannheten vil komme frem. Mye som skurrer, - så hvorfor ikke lære av tilbakemeldinger og bli en bedre utgave av seg selv - før raset kommer. Hjelper lite å komme med krokodilletårer å be om hjelp etterpå. Forstår meg rett og slett ikke på denne dama. Til info. Tror på saken om barndom og BV, men ikke hvordan hun bevisst utnytter den. 15 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 23. april 2022 #10430 Del Skrevet 23. april 2022 Macaron skrev (1 time siden): Har dere sett hva som står i dokumentene fra bv? Eksakt! Det har de ikke. Så det kan være egenskrevne sider hun har lagd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. april 2022 #10431 Del Skrevet 23. april 2022 L.F skrev (9 timer siden): Kan du utdype? Mener du de utallige bekymringsmeldingene som kom inn til barnevernet da hun var lita også er bare løgn? Har forstått at du har noe imot henne privat altså, du virker litt bitter på henne av en eller annen grunn? Men det er direkte stygt å bagatellisere det hun ble utsatt for som liten. 🙏🙏🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 23. april 2022 #10432 Del Skrevet 23. april 2022 (endret) Pushes skrev (1 time siden): Det handler vel kanskje om egenerfaring , noe flere av oss har med henne fra mange år tilbake. Som feks hva? Hva slags erfaringer? Endret 23. april 2022 av L.F 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 23. april 2022 #10433 Del Skrevet 23. april 2022 L.F skrev (11 minutter siden): Som feks hva? Hva slags erfaringer? Du tror jo alt er løgn uansett 🤷♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 23. april 2022 #10434 Del Skrevet 23. april 2022 Murstein skrev (2 timer siden): At hun nå slutter i joviale og skal fokusere på egen kanal er greit. Men sannheten om hvorfor, -den er hun for feig til å komme med. Hun gjør seg uvenner med alt og alle. Ikke en plass greier hun å få seg venner. Hun tåler rett og slett ikke at noen er kritisk til hvordan hun er og hva hun gjør. En vond barndom har en årsak, men er det riktig å skylde på den i ett og alt. Alle jobber hun har prøvd ut, alle vondter og sykdommer, ingen venner , grøftekjørt økonomi, - som igjen gjør at man ikke får lån til bolig. Det sies at har man først startet å ljuge, da blir løgner en del av livet. Å bruke barndommen for å oppnå sympati, samt gjøre den til å bli en selvutnevnt influencer er kvalmt. Hva med slektninger på mor sin side? Sin egen bror? Hvorfor har hun skviset ut alle? Hvorfor har de aldri besøk? Verken de eller barna? Bare hun selv får stå i fokus, så bryr hun seg ikke om familien, - ikke det at folk vet og ser alle løgnene heller. Men i ei bygd hvor alle vet noe, kan bomben fort sprekke og sannheten vil komme frem. Mye som skurrer, - så hvorfor ikke lære av tilbakemeldinger og bli en bedre utgave av seg selv - før raset kommer. Hjelper lite å komme med krokodilletårer å be om hjelp etterpå. Forstår meg rett og slett ikke på denne dama. Til info. Tror på saken om barndom og BV, men ikke hvordan hun bevisst utnytter den. Veldig godt oppsummert! Tviler ikke på barndom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 23. april 2022 #10435 Del Skrevet 23. april 2022 Flettfrid skrev (16 timer siden): Har vært nye drama innad i Joviale siden jul, da noen har baksnakket andre der inne f.eks her på KG. Og sendt rundt videoer/talemeldinger med negativ omtale av andre medlemmer. Overrasker meg ikke. Stusset litt over en viss bruker her inne som skrev ting jeg reagerte litt på (og som kun influenseren selv kan vite) for så å se at samme bruker oppretter tråd om andre fra Joviale hvor hun startet ballet med en ganske kritisk Røst. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 23. april 2022 #10436 Del Skrevet 23. april 2022 Frøken_ida skrev (2 timer siden): Du tror jo alt er løgn uansett 🤷♀️ Nei, det gjør jeg ikke. Men får jo aldri vite noe annet enn vage påstander og hint. Så da er det jo veldig vanskelig å forstå. Men det som kom frem i tv2 saken er faktisk dokumenterte barnevernspapirer, notater og inngående bekymringsmeldinger. Det har de jo på en måte selv bekreftet også, at de ikke gjorde nok. Hun fikk jo også utvidet tilgang til dokumenter og papirer etter hvert. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 23. april 2022 #10437 Del Skrevet 23. april 2022 L.F skrev (1 time siden): Nei, det gjør jeg ikke. Men får jo aldri vite noe annet enn vage påstander og hint. Så da er det jo veldig vanskelig å forstå. Men det som kom frem i tv2 saken er faktisk dokumenterte barnevernspapirer, notater og inngående bekymringsmeldinger. Det har de jo på en måte selv bekreftet også, at de ikke gjorde nok. Hun fikk jo også utvidet tilgang til dokumenter og papirer etter hvert. Det jeg reagerte på i den saken, var at det aldri ble nevnt noe om far sin rolle i saken? For dét tør hun ikke å si så mye om, ennå.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 23. april 2022 #10438 Del Skrevet 23. april 2022 Gresshoppa skrev (3 timer siden): Det jeg reagerte på i den saken, var at det aldri ble nevnt noe om far sin rolle i saken? For dét tør hun ikke å si så mye om, ennå.. Men om det blir en rettsak så kommer jo det frem, han vil jo sansynligvis måtte vitne. Det trenger ikke være positivt for han egen del ellee Stines sak. Ikke at jeg tro det kommer så langt som rettsak, jeg tro hun blir rådet av advokaten til å inngå ett forlik med kommunen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 23. april 2022 #10439 Del Skrevet 23. april 2022 non_stop skrev (7 timer siden): Overrasker meg ikke. Stusset litt over en viss bruker her inne som skrev ting jeg reagerte litt på (og som kun influenseren selv kan vite) for så å se at samme bruker oppretter tråd om andre fra Joviale hvor hun startet ballet med en ganske kritisk Røst. Jepp, samme brukeren forsvarer Stine i ett og alt og skryter mye av henne 🙈 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pushes Skrevet 23. april 2022 #10440 Del Skrevet 23. april 2022 Flettfrid skrev (4 minutter siden): Jepp, samme brukeren forsvarer Stine i ett og alt og skryter mye av henne 🙈 Hva heter den tråden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå