Anonyym97 Skrevet 20. april 2022 #10261 Del Skrevet 20. april 2022 Hu deler så mye at jeg ikke orker bla over alt, det sier litt 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 20. april 2022 #10262 Del Skrevet 20. april 2022 Minipilla skrev (49 minutter siden): Hva er det som feiler folk som sender morgenlevering til flere hundre til en ukjent snapper som ikke gjør annet enn å lyge og klage? Er det så mye penger ute og går blant folk at de bare kan kastes ut vinduet? Og hva søren får man utav å sende gave til noe som dette?? Jeg er så sjokka!! Gi nå for guds skyld heller pengene til noen som fortjener dem!!! Det finnes nok av veldedige organisasjoner både for mennesker og dyr å gi pengene til istede for dette makkverket her!!!! Amen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 20. april 2022 #10263 Del Skrevet 20. april 2022 Anonyym97 skrev (11 minutter siden): Hu deler så mye at jeg ikke orker bla over alt, det sier litt 😂 Må jo ha en ferieuke hvis man skal rekke det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 20. april 2022 #10264 Del Skrevet 20. april 2022 «Musikk er jo viktig på den kanalen her- og ofte er det jo musikk med mening……» 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ altså - er hun seriøs?? Er det en parodi?? musikk med mening på «kanalen» hennes??? det er jo verste russerølpefylle musikken stort sett - som både hun og guttungen hennes går rundt å synger på🙈🙈 Det er så kleint!! 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 20. april 2022 #10265 Del Skrevet 20. april 2022 Oi, mannen skal jobbe overtid, og hu må hente barn. Nå ble livet vanskelig gitt… 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 20. april 2022 #10266 Del Skrevet 20. april 2022 Kaffeskål skrev (2 minutter siden): Oi, mannen skal jobbe overtid, og hu må hente barn. Nå ble livet vanskelig gitt… Jeg lukter morgenlevering i morgen og! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. april 2022 #10267 Del Skrevet 20. april 2022 Lillemor1982 skrev (2 timer siden): Tenk å sitte og filme seg selv mens man trykker ut krokodilletårer av glede. Dette er pinlig så langt inni sjela det går ann å komme 🆘️🎪 Jeg ler meg ihjel 😂 aner ikke hvem denne personen er men har fulgt med siden operasjonen og jeg ler 😂 morsomt å følge dette mennesket, aner ikke om jeg skal tro på dere eller henne. Men sitter å tørker falske tårer mens hun åpner morgenlevering som dere spådde er jo bare underholdning på høyt nivå 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 20. april 2022 #10268 Del Skrevet 20. april 2022 BethD skrev (9 minutter siden): Jeg ler meg ihjel 😂 aner ikke hvem denne personen er men har fulgt med siden operasjonen og jeg ler 😂 morsomt å følge dette mennesket, aner ikke om jeg skal tro på dere eller henne. Men sitter å tørker falske tårer mens hun åpner morgenlevering som dere spådde er jo bare underholdning på høyt nivå 😂 Det er virkelig tragikomisk 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 20. april 2022 #10269 Del Skrevet 20. april 2022 Gresshoppa skrev (På 18.4.2022 den 23.22): Hun har vært unormalt stille. Sånn stille som hun alltid er etter å ha lest her inne, så snart kommer det en sint-rant, eller en gråte-rant. Etterfulgt av gavedryss og morgenleveringer. Mønster, mønster, mønster. Hver.gang. Hver.gang. Og så denne gangen. Dere som alltid skal forsvare Stine, hva sier dere til dette…? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 20. april 2022 #10270 Del Skrevet 20. april 2022 37 minutter siden, BethD said: Jeg ler meg ihjel 😂 aner ikke hvem denne personen er men har fulgt med siden operasjonen og jeg ler 😂 morsomt å følge dette mennesket, aner ikke om jeg skal tro på dere eller henne. Men sitter å tørker falske tårer mens hun åpner morgenlevering som dere spådde er jo bare underholdning på høyt nivå 😂 Vi kan forutse alt, fordi det er et mønster. Hun sier at hun ikke er en reprisekanal. Men alt går på repeat. Nye følgere skal imponeres og trangen for sympati og oppmerksomhet er overdøvende. Innen et år havner hun igjen i ambulanse, sykehus osv, og nye morgenleveringer, gaver og krokodilletårer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 20. april 2022 #10271 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) Minipilla skrev (2 timer siden): Hva er det som feiler folk som sender morgenlevering til flere hundre til en ukjent snapper som ikke gjør annet enn å lyge og klage? Er det så mye penger ute og går blant folk at de bare kan kastes ut vinduet? Og hva søren får man utav å sende gave til noe som dette?? Jeg er så sjokka!! Gi nå for guds skyld heller pengene til noen som fortjener dem!!! Det finnes nok av veldedige organisasjoner både for mennesker og dyr å gi pengene til istede for dette makkverket her!!!! I 2022 med Google maps og hele pakka, så gjør man et bevisst valg når man skjuler adressen sin/tlfnr på nettet. Da vil man ikke at folk skal vite. Eneste måten å finne Stines adr på er gjennom kontoen hennes på Tise. Det vil altså si at disse folkene som angivelig sender henne frokoster, hjemmestrikk og lusker seg bort til trappa hennes med shampooflasker osv som hun i en bisetning har nevnt at hun begynner å gå tom for og gjerne skulle hatt mer - er mennesker som har brukt tid og energi på å leite fram kontaktinfo til noen som ikke vil at folk skal vite adresse og tlfnr. Uansett hvor velment det hadde vært så hadde det freaket meg ut å få morgenlevering fra noen jeg ikke kjenner. Ganske sikker på at det hadde freaket frua ut også hvis dette hadde vært reelt. Det bare rimer ikke... Endret 20. april 2022 av non_stop 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 20. april 2022 #10272 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) 13 minutter siden, non_stop said: I 2022 med Google maps og hele pakka, så gjør man et bevisst valg når man skjuler adressen sin/tlfnr på nettet. Da vil man ikke at folk skal vite. Eneste måten å finne Stines adr på er gjennom kontoen hennes på Tise. Det vil altså si at disse folkene som angivelig sender henne frokoster, hjemmestrikk og lusker seg bort til trappa hennes med shampooflasker osv som hun i en bisetning har nevnt at hun begynner å gå tom for og gjerne skulle hatt mer - er mennesker som har brukt tid og energi på å leite fram kontaktinfo til noen som ikke vil at folk skal vite adresse og tlfnr. Uansett hvor velment det hadde vært så hadde det freaket meg ut å få morgenlevering fra noen jeg ikke kjenner. Ganske sikker på at det hadde freaket frua ut også hvis dette hadde vært reelt. Det bare rimer ikke... Adressen hennes er ikke offentlig. Jeg tror hun bestiller mye av dette til seg selv og at hun fremstiller det som gaver. Endret 20. april 2022 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 20. april 2022 #10273 Del Skrevet 20. april 2022 non_stop skrev (22 minutter siden): I 2022 med Google maps og hele pakka, så gjør man et bevisst valg når man skjuler adressen sin/tlfnr på nettet. Da vil man ikke at folk skal vite. Eneste måten å finne Stines adr på er gjennom kontoen hennes på Tise. Det vil altså si at disse folkene som angivelig sender henne frokoster, hjemmestrikk og lusker seg bort til trappa hennes med shampooflasker osv som hun i en bisetning har nevnt at hun begynner å gå tom for og gjerne skulle hatt mer - er mennesker som har brukt tid og energi på å leite fram kontaktinfo til noen som ikke vil at folk skal vite adresse og tlfnr. Uansett hvor velment det hadde vært så hadde det freaket meg ut å få morgenlevering fra noen jeg ikke kjenner. Ganske sikker på at det hadde freaket frua ut også hvis dette hadde vært reelt. Det bare rimer ikke... Hun har jo nevnt flere ganger at hun får angst hvis noen kommer på døra uplanlagt. Så at ukjente setter diverse på utsiden høres rart ut. (For alt har ikke gått gjennom posten heller) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 20. april 2022 #10274 Del Skrevet 20. april 2022 Det er da helt åpenbart noe hun finner på å sende til seg selv. Det kommer alltid en morgenlevering når hun møter motgang. Morgenleveringer koster 300 kr som et minimum. Og de må ha adressen. I tillegg er det merkelig hvordan timingen av morgenleveringer alltid er rundt etter utbetalinger fra NAV og sjeldent tett opp før. Sånn apropo mønster. Og jeg har skrevet det før her inne. Hadde jeg vært Stine og totalt ukjente folk hadde vist at de visste hvor jeg bor med å sende meg pakker uoppfordret så hadde jeg fått angst. Jeg hadde garantert utviklet en diagnose eller tre av det alene. 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 20. april 2022 #10275 Del Skrevet 20. april 2022 1 minutt siden, nomore82 said: Det er da helt åpenbart noe hun finner på å sende til seg selv. Det kommer alltid en morgenlevering når hun møter motgang. Morgenleveringer koster 300 kr som et minimum. Og de må ha adressen. I tillegg er det merkelig hvordan timingen av morgenleveringer alltid er rundt etter utbetalinger fra NAV og sjeldent tett opp før. Sånn apropo mønster. Og jeg har skrevet det før her inne. Hadde jeg vært Stine og totalt ukjente folk hadde vist at de visste hvor jeg bor med å sende meg pakker uoppfordret så hadde jeg fått angst. Jeg hadde garantert utviklet en diagnose eller tre av det alene. Og hvorfor kommer det kun én morgenlevering per dag - og ikke tre eller ti? Timer alle følgerne hennes at de ikke skal sende flere enn en leveranse per dag? Veldig rart dette🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 20. april 2022 #10276 Del Skrevet 20. april 2022 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Og hvorfor kommer det kun én morgenlevering per dag - og ikke tre eller ti? Timer alle følgerne hennes at de ikke skal sende flere enn en leveranse per dag? Veldig rart dette🧐 Og et godt poeng. Kanskje det finnes ei hemmelig gruppe et sted hvor en diskuterer og planlegger leveringer? Hakket skumlere faktisk. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 20. april 2022 #10277 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) Jeg hadde også syntes det var creepy å motta hemmelige pakker på døra. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prince0 Skrevet 20. april 2022 #10278 Del Skrevet 20. april 2022 Sharp75! skrev (På 19.4.2022 den 12.09): Du tviler ikke bare på Fruen nå, men tviler på NAV, leger, spesialister, overleger, jobbspesiasialister, ja alt som kreves for å få en 100% ufør. I dag er det ikke lett å få en ufør..... Jeg vet av en god del mennesker som har lurt både leger, NAV og spesialister slik at de blir ufør, for så å starte ett AS og jobbe 100% ved siden av trygden. Både som sjåfører på buss/bil og lastebiler, konsulenter i helsevesenet, kontormedarbeidere m.m. De tar ut 100 000 vis av kroner i utbytte og dette fult lovlig. Kan du jobbe 100% er du ikke mye ufør. Så ja, å lure systemet er det en hel haug som gjør, og de ødelegger for de som virkelig er syk. Jeg har holdt meg stille lenge angående denne dama, og ja jeg vet meget mye som hun ikke vil skal komme ut. Hun lyver om det meste, til de fleste, konstant. Men en dag går det hull på boblen din, og da hjelper det ikke å spille syk og svak og felle store krokodilletårer. Tenk litt over hvorfor du aldri har besøk, hvorfor du aldri er på besøk hos andre enn familien til A. Hvorfor ble det slik tror du? Det er definitivt ikke andres feil. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. april 2022 #10279 Del Skrevet 20. april 2022 Prince0 skrev (10 minutter siden): Jeg vet av en god del mennesker som har lurt både leger, NAV og spesialister slik at de blir ufør, for så å starte ett AS og jobbe 100% ved siden av trygden. Både som sjåfører på buss/bil og lastebiler, konsulenter i helsevesenet, kontormedarbeidere m.m. De tar ut 100 000 vis av kroner i utbytte og dette fult lovlig. Kan du jobbe 100% er du ikke mye ufør. Så ja, å lure systemet er det en hel haug som gjør, og de ødelegger for de som virkelig er syk. Jeg har holdt meg stille lenge angående denne dama, og ja jeg vet meget mye som hun ikke vil skal komme ut. Hun lyver om det meste, til de fleste, konstant. Men en dag går det hull på boblen din, og da hjelper det ikke å spille syk og svak og felle store krokodilletårer. Tenk litt over hvorfor du aldri har besøk, hvorfor du aldri er på besøk hos andre enn familien til A. Hvorfor ble det slik tror du? Det er definitivt ikke andres feil. Ja, jeg vet det er mennesker som lurer systemet 😞 og at det ødelegger for de som er syke 😞 liker bare ikke spekulasjoner. Forstår at folk lurer ja, ting skurrer ja, forstår at folk reagerer, men som det er skrevet så mange ganger tidligere, tråden sklir ut, er så mange unødvendige kommentarer fra både her og der. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 20. april 2022 #10280 Del Skrevet 20. april 2022 Prince0 skrev (19 minutter siden): Jeg vet av en god del mennesker som har lurt både leger, NAV og spesialister slik at de blir ufør, for så å starte ett AS og jobbe 100% ved siden av trygden. Både som sjåfører på buss/bil og lastebiler, konsulenter i helsevesenet, kontormedarbeidere m.m. De tar ut 100 000 vis av kroner i utbytte og dette fult lovlig. Kan du jobbe 100% er du ikke mye ufør. Så ja, å lure systemet er det en hel haug som gjør, og de ødelegger for de som virkelig er syk. Jeg har holdt meg stille lenge angående denne dama, og ja jeg vet meget mye som hun ikke vil skal komme ut. Hun lyver om det meste, til de fleste, konstant. Men en dag går det hull på boblen din, og da hjelper det ikke å spille syk og svak og felle store krokodilletårer. Tenk litt over hvorfor du aldri har besøk, hvorfor du aldri er på besøk hos andre enn familien til A. Hvorfor ble det slik tror du? Det er definitivt ikke andres feil. Oi spennende! 😬 Sendt deg PM! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå