Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tvillingsjel skrev (5 minutter siden):

Er du ikke enig i at det er noe spesielt av vilt fremmede å spørre hvor hun er sydd, hvor de gikk inn og hvilke redskaper kirurgen brukte? Snakk om å grave da. Herre så pinlig for de selv å stille slike spørsmål.

Ja, men hun la jo ut om den dramatiske kvelden og natten i detalj både før og etter den risikofylte og langvarige operasjonen. Dramatikken førte til flere følgere. Hun ønsker disse velkommen neste dag og presenterer seg og sier de endelig må stille spørsmål om det er noe de lurer på!
Hun virker rystet og er noe hånlig når hun forteller om spørsmål hun har fått. At de kan stille spørsmål om hvilken operasjon og annet rundt den! 
Synes ikke det er noe rart at folk lurer. Etter det langvarige inngrepet blir det utreise neste dag og dama viser at hun danser på badet og er i fin form.  Her er det virkelig noe som ikke stemmer. Folk ønsker vel bare å forstå. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvillingsjel skrev (17 minutter siden):

Er du ikke enig i at det er noe spesielt av vilt fremmede å spørre hvor hun er sydd, hvor de gikk inn og hvilke redskaper kirurgen brukte? Snakk om å grave da. Herre så pinlig for de selv å stille slike spørsmål.

Jeg tror absolutt ingenting på at følgere har spurt om det der. Her er det roing i full fart for å få vekk oppmerksomheten på det som egentlig skjedde på sykehuset den natta.

Det manipuleres i kjent Stine-stil. Legger skylda på ufine følgere for å slippe unna med løgner og overdrivelser.

Endret av Agurk
  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (5 minutter siden):

Jeg tror absolutt ingenting på at følgere har spurt om det der. Her er det roing i full fart for å få vekk oppmerksomheten på det som egentlig skjedde på sykehuset den natta.

Det manipuleres i kjent Stine-stil. Legger skylda på ufine følgere for å slippe unna med løgner og overdrivelser.

Tja, hvis du visste hva folk kunne være i stand til å spørre om så hadde du fått sjokk. Folks nysgjerrighet kjenner ingen grenser. De kan spør om det mest utrolige. Ting som er så absurd at man knapt tror det engang.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClusterOfGrapes skrev (1 minutt siden):

Ja, men hun la jo ut om den dramatiske kvelden og natten i detalj både før og etter den risikofylte og langvarige operasjonen. Dramatikken førte til flere følgere. Hun ønsker disse velkommen neste dag og presenterer seg og sier de endelig må stille spørsmål om det er noe de lurer på!
Hun virker rystet og er noe hånlig når hun forteller om spørsmål hun har fått. At de kan stille spørsmål om hvilken operasjon og annet rundt den! 
Synes ikke det er noe rart at folk lurer. Etter det langvarige inngrepet blir det utreise neste dag og dama viser at hun danser på badet og er i fin form.  Her er det virkelig noe som ikke stemmer. Folk ønsker vel bare å forstå. 

Jeg forstår at folk lurer, men igjen forstår jeg ikke at de får seg til å spørre om slike ting til fremmede mennesker 🤷‍♀️ synes det er rart, noen ting spør man bare ikke om, samme med å sende gaver til fremmede. Hva foregår i hodet? Hvem gjør det liksom? Leste et innlegg ei nettavis i dag, Influenceren er ikke venninnen din eller noe sånt, kunne tro de som sender gave får en venninne følelse med de som de sender gave til 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
4 minutter siden, Agurk said:

Akkurat!! Jeg tror du har så rett! Fokus vekk fra henne selv. Manipulasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (15 minutter siden):

Deler denne igjen da flere punkter kan krysses av bare de siste dagene, seneste i kveld. Fremdeles ikke mobbing i tråden? 

* snakker om utseende hennes

*bli kalt noe stygt

* kommentar om klær 

*kommentar om dansing 

* ryktespredning

Screenshot_20220419-212359_Chrome.jpg

Da er jo Stine selv en mobber da, i følge den oversikten din. Siden hun sprer lettkledde og sårbare bilder av barn. Som til og med er sin egen sønn. 
Eller stemmer det, Stine kommer unna med alt. Hun har jo tross alt PTSD og alle andre er slemme mot henne.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ClusterOfGrapes skrev (8 minutter siden):

Jeg kan også forstå at noen lurer, men det var da meget spesielle spørsmål hun hadde fått da. Jeg tror på at det er mange skruller der ute som mangler sosiale antenner. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Tja, hvis du visste hva folk kunne være i stand til å spørre om så hadde du fått sjokk. Folks nysgjerrighet kjenner ingen grenser. De kan spør om det mest utrolige. Ting som er så absurd at man knapt tror det engang.

Mulig det. Men du vet ikke om det er tilfelle her. Jeg holder en knapp på at dette er noe Stine sier for å få bort oppmerksomheten på det som faktisk skjedde på sykehuset. Forsøker å kneble folk med manipulasjon.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (1 minutt siden):

Da er jo Stine selv en mobber da, i følge den oversikten din. Siden hun sprer lettkledde og sårbare bilder av barn. Som til og med er sin egen sønn. 
Eller stemmer det, Stine kommer unna med alt. Hun har jo tross alt PTSD og alle andre er slemme mot henne.

Igjen blir det snudd mot Fruen i stedet for å se hva som skjer i tråden 🤦‍♀️ hva med å ta litt ansvar selv for en gangs skyld! Skjer hver gang! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Igjen blir det snudd mot Fruen i stedet for å se hva som skjer i tråden 🤦‍♀️ hva med å ta litt ansvar selv for en gangs skyld! Skjer hver gang! 

For å sitere deg selv: 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (1 minutt siden):

Mulig det. Men du vet ikke om det er tilfelle her. Jeg holder en knapp på at dette er noe Stine sier for å få bort oppmerksomheten på det som faktisk skjedde på sykehuset. Forsøker å kneble folk med manipulasjon.

Kanskje. Kanskje ikke. Hvorfor tolke alt i verste mening? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Kanskje. Kanskje ikke. Hvorfor tolke alt i verste mening? 

Kanskje fordi mange av oss ser et mønster. På bakgrunn av det hun selv velger å dele offentlig.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
5 minutter siden, Tvillingsjel said:

Ja og for ikke å snakke om folks manipulerende, utspekulerte og kalkulerte adferd, for å føre folk bak lyset for egen vinning. Og selv om advarselspærer lyser og blinker til høyre og venstre;  sirener som skriker… men man vil ikke se eller høre. Lykke til sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agurk skrev (4 minutter siden):

For å sitere deg selv: 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

2 for mye 😉 Sier litt hva du mener om mobbingen i tråden. Voksent forbilde!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (36 minutter siden):

Er vel heller at noen av de som spør, spør nettopp fordi de tror hun juger. Enkelt og greit… 

Og så finnes også de folk man ville vært redd for å ha truffet i levende live, men det er ikke så nøye ellers. Hun deler alt, også til mennesker som ikke er ved sine fulle fem. Tenk om hun får «pakke på døra» og pakken er et eller annet ekkelt/farlig, eller at noen med stalkertendenser dukker opp. Hadde ikke turt og delt hva Stine deler, er null problem å finne både hun og hele familien. Alt i fra barn, faren osv osv. 

Jeg hadde vært livredd for å dele da man faktisk ikke vet hvem som sitter på andre enden av snappen. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

2 for mye 😉 Sier litt hva du mener om mobbingen i tråden. Voksent forbilde!

Når du kommer med slike personkarakteristikker ber jeg om at du utdyper dette. Og da grundig og uten fordummende smileys. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sharp75! skrev (17 minutter siden):

Uff ja, det er så plagsomt at det skjer hver gang. At ingen kan ta ansvar i denne tråden snart 🤷‍♀️

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (4 minutter siden):

Når du kommer med slike personkarakteristikker ber jeg om at du utdyper dette. Og da grundig og uten fordummende smileys. 

Hvem er du som skal si hvordan jeg skal svare deg? 🤔

Når du må svare med å si at da er Fruen også en mobber, i stedet for å ta ansvar evt ikke svare og fortsetter med fordummende smileys. 

Om det var så dumt at jeg brukte 🤦‍♀️, hvorfor synke ned på samme nivå? Da er du jo ikke bedre ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Hvem er du som skal si hvordan jeg skal svare deg? 🤔

Når du må svare med å si at da er Fruen også en mobber, i stedet for å ta ansvar evt ikke svare og fortsetter med fordummende smileys. 

Om det var så dumt at jeg brukte 🤦‍♀️, hvorfor synke ned på samme nivå? Da er du jo ikke bedre ?

Og hvem er du som skal si hva vi skal mene og skrive om Stine !

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmi93 skrev (4 minutter siden):

Uff ja, det er så plagsomt at det skjer hver gang. At ingen kan ta ansvar i denne tråden snart 🤷‍♀️

For noen må bare snu det vekk fra seg selv når det blir stilt spørsmål , rart det der 🤷‍♀️ sier jo en del det.......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...