Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Sunnmøre skrev (1 time siden):

Hvordan hadde du tenkt om det var 1% som hadde reagert på oppførselen din da? Hadde du da måtte ha gått i deg selv eller?

Det er jo litt merkelig at hun bare møter på «idioter» og folk som tar feil uansett hvor hun går. Det er ikke mine ord, det er Stines ord. Hun snakker nedlatende og gir uttrykk for at alle andre tar feil hele tiden. Hvor mange leger har hun ikke betvilt? Hvor mange sykehus/avdelinger har ikke ifølge henne tatt feil/gitt feil råd og behandling? Nesten alle behandlere/leger hun har vært i kontakt med er noen drittkjærringer eller idioter. Hun har hatt veldig mange venninner som hun har pratet varmt om, for så å plutselig ha null kontakt og begrunnet det med at enkelte folk kun gir deg negativ energi. Den gamle frisøren hennes var også plutselig rævva og dritt. Følgerne er noen utålmodige duster som etterlyste smykkene de bestilte fra henne. Osv osv. Det er alltid alle andres feil, uansett situasjon. Om man møter en idiot på en dag, så kanskje er den personen en idiot. Møter man tre stykker samme dagen, er det kanskje en selv som er idiot. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nomore82 skrev (1 minutt siden):

Jeg visste den der kom. Burde du ikke heve deg over dette? Når du klager på mangel på bevis og spekulasjoner så slenger du ut din egen..?

Denne tråden er jo full av synsing og antagelser og noen som har hørt fra noen sin venninne at….. kan ikke jeg og få delta? Jeg har nemlig hørt fra noen sin bestemor at hun har fått svar og har sett dokumentasjon på at pengene har gått til advokat. Så da er jo det selvfølgelig sant.

Endret av Trudeluttentutten
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (2 timer siden):

Tror dere ikke hun som dokumenter ALT hadde lagt ut at hun hadde donert til et veldedig formål? Hun må da kunne melke noe annet enn egen sykdom…

Apropos veldedig formål, noen som fikk med seg hva som skjedde med teppene til nyfødt intensiv? Ble de levert noen gang? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål skrev (17 minutter siden):

Veldig rart da. Hvis spleis pengene faktisk har gått til advokat, hvorfor kan hu ikke dokumentere det? Hu får og har sikkert fått maaange spørsmål om det. Og for å stoppe spekulasjoner, så kunne hu bare ha lagt frem bevis i form av betalte regninger og summer.

Istedet blokkerer frua folk som spør om spleis.. Der har man svaret på at pengene ikke har gått til det formålet hu beskrev! Ingen vettuge eller ærlige personer hadde blokkert over et så normalt spørsmål. 

Har man ikke noe å skjule, så har man heller ikke problemer med å svare på det.

Jeg er også kritisk til spleis (selv om jeg mener at det ikke finnes bevis på at pengene ikke har gått dit de skal og at anmeldelse er overkill).

Det er veldig spesielt å blokkere de som spør om spleis. Jeg synes hun skylder de som har donert penger å dokumentere at pengene har gått dit de skal.

I alle fall ikke blokkere de som spør.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (3 minutter siden):

Denne tråden er jo full av synsing og antagelser og noen som har hørt fra noen sin venninne at….. kan ikke jeg og få delta? Jeg har nemlig hørt fra noen sin bestemor at hun har fått svar og har sett dokumentasjon på at pengene har gått til advokat. Så da er jo det selvfølgelig sant.

Selvfølgelig kan du og få delta. Men det er bra dobbeltmoral å gjøre det samme du kritiserer andre for.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersusa skrev (1 minutt siden):

Apropos veldedig formål, noen som fikk med seg hva som skjedde med teppene til nyfødt intensiv? Ble de levert noen gang? 

Ja, de ble levert🥰

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trudeluttentutten skrev (Akkurat nå):

Ja, de ble levert🥰

Og hvordan vet du det som kun har fulgt et par mnd? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig kan du og få delta. Men det er bra dobbeltmoral å gjøre det samme du kritiserer andre for.

Takk👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroligfortilet skrev (2 minutter siden):

Og hvordan vet du det som kun har fulgt et par mnd? 

Jeg vet like mye som andre her inne. De fleste pleier å anta, men i denne tråden VET vi alt😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (5 minutter siden):

Jeg vet like mye som andre her inne. De fleste pleier å anta, men i denne tråden VET vi alt😉

🚣🏼

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (13 minutter siden):

Jeg er også kritisk til spleis (selv om jeg mener at det ikke finnes bevis på at pengene ikke har gått dit de skal og at anmeldelse er overkill).

Det er veldig spesielt å blokkere de som spør om spleis. Jeg synes hun skylder de som har donert penger å dokumentere at pengene har gått dit de skal.

I alle fall ikke blokkere de som spør.

Grunnen til at mange av oss tviler på at Spleis-pengene - alle pengene - har gått til advokat, er at shoppingen hennes eksploderte i det spleisen var avsluttet. Hun handlet ekstremt mye, før det avtok noe, og så begynte hun å selge bamser og greia fortsatte. 

Denne shoppingen viser hun flere ganger ukentlig, samtidig som hun er ufør, har 3 barn, hus, bil osv. Det er dette ihvertfall jeg reagerer på. En eneste gang har hun vist en regning på ca 19k, som var fra advokaten og angivelig betalt. Det betyr at drøye 50k vet vi ikke hvor har havnet. Men når hun eksploderte i shopping etter mottak av Spleispenger, så tenker jeg mitt. 

Og oppførselen hennes med historier som endrer seg osv, det gjør at hun ikke fremstår særlig tillitvekkende. Ei heller at hun stadig kommer i klinsj med folk, sier en ting og gjør en annen. 

Dette er min personlige mening, og hvordan jeg oppfatter hva som skjer.

Enig med deg ang blokkering. 

Endret av EllaSays
Tillegg
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (1 minutt siden):

Grunnen til at mange av oss tviler på at Spleis-pengene - alle pengene - har gått til advokat, er at shoppingen hennes eksploderte i det spleisen var avsluttet. Hun handlet ekstremt mye, før det avtok noe, og så begynte hun å selge bamser og greia fortsatte. 

Denne shoppingen viser hun flere ganger ukentlig, samtidig som hun er ufør, har 3 barn, hus, bil osv. Det er dette ihvertfall jeg reagerer på. En eneste gang har hun vist en regning på ca 19k, som var fra advokaten og angivelig betalt. Det betyr at drøye 50k vet vi ikke hvor har havnet. Men når hun eksploderte i shopping etter mottak av Spleispenger, så tenker jeg mitt. 

Og oppførselen hennes med historier som endrer seg osv, det gjør at hun ikke fremstår særlig tillitvekkende. Ei heller at hun stadig kommer i klinsj med folk, sier en ting og gjør en annen. 

Hus og bil… de eier jo ingen av de. Huset leies billig mot at de pusser opp (les: Alex pusser opp) og bilen har et familiemedlem leaset for de. Det forteller i seg selv ganske mye at de to samlet sett ikke klarer  å spare opp kapital eller ta opp lån selv. Ergo overforbruk.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stilte vel en person et spørsmål om et prosjekt Stine hadde hatt, og lurte på om det var noen som visste om det var en oppdatering og hvordan sette hadde gått, og du kommer inn her og bare skal svare unødvendig tull?  Stine er en offentlig person, og ofte er det sånn at offentlige personer de blir jaggu et samtaleemne, hadde ikke folk snakket sammen rundt personene ville de heller ikke hatt følgere! 

At man reagerer på handlingene er ikke mobbing, det er reaksjoner som er temmelig normale når man velger å snappe detaljer av livet forran tusenvis av mennesker. 

Litt nettvett ville nok hjulpet mye for at folk vil finne mer positive sider, men når ord og handlinger ikke henger sammen da er det det som rett og slett blir et tema! 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker meg at de største forkjemperne her i denne tråden er de nye brukerne med nesten ingen innlegg. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (7 minutter siden):

Enig med deg ang blokkering. 

Jeg skjønner at mange stusser, og jeg må si at jeg lurer selv. Hun har shoppet helt sinnsykt mye på kort tid, men vi har jo ingen bevis på at det er spleispengene hun har brukt. Det kan være uføretrygden? 

Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

Da har jeg gjort et forsøk for de hjertegode folka som ga penger i god tro. ❤️ Det er verdt at jeg stiller meg i dårlig lys. 

Hva om det viser seg at pengene har gått dit de skal og at det ikke har foregått noe svindel? Ville ikke det vært pinlig for deg?

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Kristin Gjelsvik opprettet spleis før jul for å samle inn penger for å gi til de som trenger det, til mat/julegaver til barna sine. Det ble samlet inn flere 100k og likevel dokumenterte KG at det gikk til riktig formål. Er det så vanskelig å dokumentere advokatregninger?🤷🏼‍♀️

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trudeluttentutten skrev (30 minutter siden):

Jeg forstår poengene til Sharp75. Kan det være at en del av dere har hauset hverandre opp til de grader at dere ikke ser noe annet enn negativitet? 

Alt er ikke negativt, men det er mye som ikke er greit i fleres øyne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (16 minutter siden):

Hus og bil… de eier jo ingen av de. Huset leies billig mot at de pusser opp (les: Alex pusser opp) og bilen har et familiemedlem leaset for de. Det forteller i seg selv ganske mye at de to samlet sett ikke klarer  å spare opp kapital eller ta opp lån selv. Ergo overforbruk.

Noen bruker penger på å spare til egenkapital og kjøpe bil. Hvis Stine velger å bruke penger på klær og andre ting istedenfor, er ikke det hennes valg? Er det lovbestemt at alle må spare og hvis man ikke sparer så overforbruker de? Det heter vel heller man prioriterer annerledes enn andre.

Endret av Trudeluttentutten
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (11 minutter siden):

Jeg har merket meg at haterne i denne tråden ikke er i andre tråder. Akkurat som noen har noe personlig i mot Stine og kjenner henne fra før. Min tanke er at det er mye misunnelse ute og går. Hun er jo en vakker dame med god smak i interiør og klesstil. 

Der tar du feil. Forresten det som gjør et menneske vakkert er hvordan det menneske behandler andre. Du kan være så pen som bare det, men det hjelper så lite i det store og hele, når personen er usympatisk, nedlatende og egoistisk. 

Endret av Minmi93
  • Liker 12
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket meg at haterne i denne tråden ikke er i andre tråder. Akkurat som noen har noe personlig i mot Stine og kjenner henne fra før. Min tanke er at det er mye misunnelse ute og går. Hun er jo en vakker dame med god smak i interiør og klesstil. 

Det er flere som innrømmer at de kjenner henne personlig. Jeg synes det er ekstra trist å se at de som tidligere har vært venninner med henne henger henne ut her. Fremmede er på en måte én ting, men kjente? Tidligere nære venninner?

Det får meg til å lure på hva folk ville skrevet om meg om jeg var influenceren. (?). Jeg har inntrykk av at jeg er godt likt blant venner og bekjente, men man vet jo ikke. Folk hadde sikkert funnet veldig mye å ta meg også på, da jeg er et menneske som alle andre med feil og mangler. Men jeg hadde heller håpet at de tok det direkte med meg fremfor å henge meg ut offentlig.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...