Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
FrkZ skrev (1 minutt siden):

Ja, får ikke alkurat positiv vibes av henne😅Hun prøver hardt å spille positiv og happy. Men personligheten hennes glimter til, titt og ofte.

Hun starter jo alle snapper med enten uff eller himling med øynene, 😂

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eurony skrev (Akkurat nå):

Hun starter jo alle snapper med enten uff eller himling med øynene, 😂

Helt vilt så hun himler med øynene. Fjortiss fakter. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Vintermåne skrev (2 timer siden):

Hmmmmmm- Stine er født med ski på beina, hun har gått på ski hver eneste helg, påske og vinterferie fra omtrent hun ble født 😳 hvordan er det mulig med den oppveksten hun har hatt??? Det harmonerer jo virkelig ikke med de andre historiene fra barndommen…….. skjedde det andre bare på hverdager det da eller?? Eller var det full omsorgssvikt i skisporet?? 😳😳

Når faren var hjemme fra platformen var de sikker mye på hytta.

• Liker 2
Skrevet
Anneisabell skrev (1 time siden):

Ja det reagerte jeg også på. Men når jeg tenker etter, er det vell ikke så overraskende.  Hun lever på løgner, så da stemmer vell ikke ski historien da? 

Jeg er vokst opp med grov omsorgssvikt og mishandling. Vi var på ski hver helg fra november til april hele oppveksten min, og vinterferie+påskeferie. Så det er fullt mulig å ha foreldre som svikter, og samtidig oppleve normale ting/normal fasade. Bare sånn for ordens skyld

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Ut i fra hva jeg har forstått, så hadde moren gode perioder også. Så kan jo være at moren har tatt henne med av og til. Eventuelt tanter o.l🤗

Gjest Pushes
Skrevet

Gud forby om mannen og barn skal få 100% oppmerksomhet EN dag i påsken. 

Skrevet
Pushes skrev (1 minutt siden):

Det er litt vel mye forlangt. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Pushes skrev (6 minutter siden):

Hun er så selvsentrert, så det har de nok innsett at de aldri får..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenk å vokse opp med en mor som ser mer på seg selv i kamera enn deg🥺 Unga mine lurer på hva jeg holder på med om jeg prøver å ta et selfie 

• Liker 16
Skrevet

Stine du Stine! 
Du er det drøyeste negative menneske jeg har sett! 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Hu har seriøst dokumentert hele påsketuren, fyfader så frustrerende

• Liker 11
Skrevet
Pushes skrev (1 time siden):

Viktig å få rante litt da hu kom hjem da. Om sliten, smerter, traumer, dårlige minner fra hytta etc. Og FORSTOPPELSE av alle ting! Herregud, hvem har ikke det i perioder med uvant mat og lignende 💩 

• Liker 16
Skrevet
Lillemor1982 skrev (2 minutter siden):

Viktig å få rante litt da hu kom hjem da. Om sliten, smerter, traumer, dårlige minner fra hytta etc. Og FORSTOPPELSE av alle ting! Herregud, hvem har ikke det i perioder med uvant mat og lignende 💩 

For å ikke glemme bilsyken 

• Liker 9
Skrevet
SusieK skrev (1 minutt siden):

For å ikke glemme bilsyken 

Sorry. Hadde ikke tid til å høre på 839 snapper i dag så fikk ikke med meg den 😂

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillemor1982 skrev (6 minutter siden):

Hun kunne for f... holdt kjeft for en gang skyld hvor grusomt alt blir etter noen få timer sammen med familien sin. Maken til frue, skal en jammen lete lenge etter.

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

Drar på påsketur med eneste formål å filme mest mulig. Hva med å gi familien en fridag uten telefonen. Men neida , må dokumentere og fremheve seg selv. At ikke den familien bli lei er en gåte. Til og med i fjellheimen er det hår,klær og makeup i fokus. Jaja,- hun slipper solkrem i ansiktet da. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Kanin46 skrev (3 timer siden):

Jeg er vokst opp med grov omsorgssvikt og mishandling. Vi var på ski hver helg fra november til april hele oppveksten min, og vinterferie+påskeferie. Så det er fullt mulig å ha foreldre som svikter, og samtidig oppleve normale ting/normal fasade. Bare sånn for ordens skyld

💔 jeg forstår jo det - og jeg vet jo at ting ikke synes osv 

men jeg mente bare at sånn jeg føler hun har framstilt barndommen så var det lite/dårlig mat, det var lite klær, mor som hun bodde med var veldig mye rusa, sovna fra henne, overstadig beruset, tok henne med rundt til andre rusvenner eller overlot henne til seg selv fra hun var liten, alle høytider var preget av rus osv 

- og da virker det bare så «rart» å poengtere at man omtrent ikke har gjort anna enn å stå på ski i barndommen i en anna setting …….. det er liksom ikke måte på heller- hun er født med ski på beina hun - hun har stått på ski hver eneste helg hele barndommen …….. 

• Liker 17
Skrevet
Lillemor1982 skrev (24 minutter siden):

Sorry. Hadde ikke tid til å høre på 839 snapper i dag så fikk ikke med meg den 😂

😅😅🙈😂

• Liker 2
Skrevet
Anneisabell skrev (22 minutter siden):

Hun kunne for f... holdt kjeft for en gang skyld hvor grusomt alt blir etter noen få timer sammen med familien sin. Maken til frue, skal en jammen lete lenge etter.

For meg virker det ikke som om hun trives med å være med familien! At familien er en byrde for hun!

Da er hun lykkeligere alene spør du meg ?🤷‍♀️

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet

"har ikke filmet så mye da, men litt har jeg filmet" ja okei....... Da lurer jeg på hvor mye mye filming er i hennes hode

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...