Gå til innhold

Stine Knutsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (25 minutter siden):

Ser deg svare hver gang man er inne her.  Hvilket liv du har,  ja det vet kun du. 

Ja det vet kun jeg. Jeg sitter iallefall ikke her og tviler på andres sykdom bl.a eller snakker dritt og mobber.... Så jeg går med ryggen rak og kan legge meg med god samvittighet! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
52 minutter siden, Trolltussa said:

Akkurat! Hvorfor  blir det da spekulert om dette? Halve tråden består av at hun sikkert har brukt pengene fra spleis til shopping, hun shopper mer etter hun fikk spleispenger bla bla. 

Kun Stine vet!

Kun Stine vet. Men hadde Stine vist noe takknemlighet og folkeskikk hadde hun shoppet i fred og ro, UTEN Å LEGGE UT ALT HUN SHOPPER. Så hadde hun sluppet å hisse på seg de som ga til spleis. Blir nesten så hun håner dem. Hvis du skjønner hva jeg mener.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Omg, snakk om sludder og pølsevev. Man kan ikke slå opp karpaltunnelsyndrom, det er heller ikke ved tommelen. Ved karpaltunnelsyndrom så ligger nervene i klem på innsiden av håndleddet. Om hun skal juge om det, så må hun virkelig sjekke fakta🤯🥵

9D43E25C-285A-492F-9A00-3528ADE92478.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Minmi93 skrev (På 1.4.2022 den 15.09):

Eller sterilisert 😊

Wow, hvordan så du det? Klarte ikke å få deg med meg på snutten som ble lagt ut 

• Liker 1
Skrevet
Trolltussa skrev (1 time siden):

Akkurat! Hvorfor  blir det da spekulert om dette? Halve tråden består av at hun sikkert har brukt pengene fra spleis til shopping, hun shopper mer etter hun fikk spleispenger bla bla. 

Kun Stine vet!

Folk skjønner ikke at det som samles inn på spleis står helt fritt for den som motar pengene. Hun har vell brukt pengene fra spleis på regninger slik hun slipper å bruke sine egne trygde penger på det. 

Skrevet
MaKis skrev (1 minutt siden):

Omg, snakk om sludder og pølsevev. Man kan ikke slå opp karpaltunnelsyndrom, det er heller ikke ved tommelen. Ved karpaltunnelsyndrom så ligger nervene i klem på innsiden av håndleddet. Om hun skal juge om det, så må hun virkelig sjekke fakta🤯🥵

Ja lurer på om hun i det heletatt har tatt denne undersøkelsen. Jeg fikk jo bekreftet på Lillehammer sykhus at man fikk IKKE svar av sykepleier som hun sa. Det er lege på sykhuset som ser på resultatet og sender svar fastlege. Kan ikke stole på noe fra hu der.

• Liker 9
Skrevet
MaKis skrev (6 minutter siden):

Skulle hun ikke opereres for dette?

Skrevet
Pus123 skrev (2 minutter siden):

Skulle hun ikke opereres for dette?

Hun har utsatt operasjonen, da hun slo opp skaden da hun pusset opp soverommet til sønnen. 

• Liker 1
Skrevet
Linye skrev (49 minutter siden):

Kun Stine vet. Men hadde Stine vist noe takknemlighet og folkeskikk hadde hun shoppet i fred og ro, UTEN Å LEGGE UT ALT HUN SHOPPER. Så hadde hun sluppet å hisse på seg de som ga til spleis. Blir nesten så hun håner dem. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg tror ikke hun legger ut alt hun shopper heller. For plutselig dukker det opp ting hun bare antyder er nytt "ække denne ganske kul" osv. 

• Liker 5
Skrevet
MaKis skrev (4 minutter siden):

Hun har utsatt operasjonen, da hun slo opp skaden da hun pusset opp soverommet til sønnen. 

Ja er ikke den tilstanden litt som en «prolaps» eller isjias. Bare dette gjelder håndledd, slik at det kan komme å gå litt. Er vel noe/hevelse/irritasjon som gjør at nervene til tommelen går i klem og skaper symptomene. Så det er jo fult mulig å «slå opp skaden»,  som hun sier da, en forverring av tilstanden? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Ja det vet kun jeg. Jeg sitter iallefall ikke her og tviler på andres sykdom bl.a eller snakker dritt og mobber.... Så jeg går med ryggen rak og kan legge meg med god samvittighet! 

Screenshot_20220401-181408_Samsung Internet.jpg

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
MaKis skrev (1 time siden):

Gjennom karpaltunnelen går det sener, blodårer og nerver. Den største nerven som går her, er nervus medianus. Det er en av de tre hovednervene i underarm og hånd. Den forsyner flere muskler i underarm og hånd, og den inneholder også de nervetrådene som gir oss følesans i hånd og fingre, inklusive håndflatesiden av tommel, pekefinger, langfinger og halve ringfingeren (på langs).

Screenshot_20220403-223611_Samsung Internet.jpg

Endret av Flettfrid
La til ett bilde
  • Liker 2
Skrevet
Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Screenshot_20220401-181408_Samsung Internet.jpg

Så godt jeg har noen som passer på meg og søker opp hva jeg har skrevet og tar screenshot. Men jeg har ingen problem med å stå for det jeg har skrevet tidligere. Jeg har skrevet andre ting også om Fruen tidligere i tråden skal du søke opp det også? Jeg har skrevet at hun har null selvinnsikt, der har du det, så slipper du og søke det opp! Vil du ha mer som jeg HAR skrevet om Fruen??

Jeg brukte masse slike før 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ skal du finne de innleggene også?? 

Skal du fortsette brukerdebatten så de kan komme å rydde i tråden igjen?? 

• Liker 2
Skrevet
Sharp75! skrev (47 minutter siden):

Så godt jeg har noen som passer på meg og søker opp hva jeg har skrevet og tar screenshot. Men jeg har ingen problem med å stå for det jeg har skrevet tidligere. Jeg har skrevet andre ting også om Fruen tidligere i tråden skal du søke opp det også? Jeg har skrevet at hun har null selvinnsikt, der har du det, så slipper du og søke det opp! Vil du ha mer som jeg HAR skrevet om Fruen??

Jeg brukte masse slike før 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ skal du finne de innleggene også?? 

Skal du fortsette brukerdebatten så de kan komme å rydde i tråden igjen?? 

Tenkte bare å vise deg at du kanskje kan passe deg selv i stede for å drive med brukerdebatt mot andre dag ut og dag inn. Det har pågått her inne i 3-4 dager nå. Debatten har blitt ryddet for brukerdebatt gjenntatte ganger. Likevel fortsetter du og de andre som er akrive på det. 

Jeg har ikke noe behov for å få noen oversikt over hva du har skrevet, jeg prøver faktisk som oftest å overse deg. Men nå kjenner jeg at jeg begyner bli lei av den gjentatte gnaginga du og flere(begge sider) har drevet med de siste dagene. 

Tror begge parter har fått klart frem poengene sine og syns derfor dere kan avslutte dette. Legg ned stridsøksen.

Så slipper vi at det ender i brukerdebatt, avsporing osv. 

Dette gjelder alle som har vært aktive de siste dagene.

• Liker 22
Skrevet
Flettfrid skrev (10 minutter siden):

Tenkte bare å vise deg at du kanskje kan passe deg selv i stede for å drive med brukerdebatt mot andre dag ut og dag inn. Det har pågått her inne i 3-4 dager nå. Debatten har blitt ryddet for brukerdebatt gjenntatte ganger. Likevel fortsetter du og de andre som er akrive på det. 

Jeg har ikke noe behov for å få noen oversikt over hva du har skrevet, jeg prøver faktisk som oftest å overse deg. Men nå kjenner jeg at jeg begyner bli lei av den gjentatte gnaginga du og flere(begge sider) har drevet med de siste dagene. 

Tror begge parter har fått klart frem poengene sine og syns derfor dere kan avslutte dette. Legg ned stridsøksen.

Så slipper vi at det ender i brukerdebatt, avsporing osv. 

Dette gjelder alle som har vært aktive de siste dagene.

Ved å screenshotte innlegg, det var jo en ny vri 🙄 viker som man er interessert i hva andre skriver da. 

Jeg har ikke problemer med å innrømme at jeg har bidratt til brukerdebattt, men det jaktes ALLTID på de som ikke er enig med flertallet, enkelt og greit 😉 Er skremmende at andre ikke har innsikt i brukerdebatten som pågår! Som de også er med og starter! 

@Måne Rampelyset kan dere rydde i tråden her for brukerdebatt og avsporing? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (52 minutter siden):

Ved å screenshotte innlegg, det var jo en ny vri 🙄 viker som man er interessert i hva andre skriver da. 

Jeg har ikke problemer med å innrømme at jeg har bidratt til brukerdebattt, men det jaktes ALLTID på de som ikke er enig med flertallet, enkelt og greit 😉 Er skremmende at andre ikke har innsikt i brukerdebatten som pågår! Som de også er med og starter! 

@Måne Rampelyset kan dere rydde i tråden her for brukerdebatt og avsporing? 

Tenkte bare at du kanskje skulle tenke over hva du selv skriver, å ikke være inspektør her inne på hva alle andre skriver. 

Tror de fleste ser brukerdebatten som pågår her inn, men de aller fleste orker ikke engasjere seg i "krangelen" som har pågått de siste døgnene. 

Det hjelper jo ikke om Mod rydder, når dere(begge sider) starter opp igjen med en gang i samme trallten. 

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (6 timer siden):

Jeg tror at Stine rett og slett har mistet troverdighet. Det er grunnen til den forholdsvis store aktiviteten i tråden, tross i at hun er en liten influencer. Mye av det hun sier blir dobbeltsjekket og en tar med ei klype salt mye av det hun legger ut. De som er kritiske her har gjerne i bakhodet at hun kunne vært en bra vlogger hvis hun viste mer selvkritikk og mulig en god del mer ydmykhet. 
Så hvorfor har hun mistet troverdighet?

Mye på grunn av denne lille setningen:

»Practice what you preach or change your speech»

Få liker å høre på hyklere, de irriterer oss. Har utallige eks på hva jeg mener her. 
-Holder lang rant før jul ( i flere omganger faktisk) om viktigheten av å minske pengebruken fordi jula ikke handler om det materialistiske. Hvorpå hun også i dagene etter nettopp viser og snakker om nyeste innkjøp, linker til butikker og fortsatt handler stort. 

-Holder rant om at julaften, barn og alkohol ikke hører sammen. Viser til sin barndom her. Avslutter med å fortelle at hun selv serverer akevitt, øl og konjakk denne kvelden.

-Forteller oss at hun har problemer med å vise seg offentlig når hun har korona, men sender barnet som en ikke kan forvente skal kunne praktisere smittevern i barnehagen. 

- Synes ei strikkebok til kr 350 spenn er dyr, når et bamsesmykkeanheng der hun kun har festa på en ring er innafor til kr 100,-

-Sier hun har slik omtanke for mannens ryggplager, men trumfer gjennom oppussing når han er sykmeldt. 

Ingen er perfekte, men slik inkonsekvens hun viser, det provoserer. 

Så har vi spleisen. Vil ha pengehjelp til advokatutgiftene, men viser selv stort pengeforbruk. Blir litt som å invitere til dugnad, men være den som sitter og ser på når andre jobber. 
Hvorvidt hun takker aner jeg ikke, men har aldri hørt henne vise takknemlighet, eller nevne denne spleisen. 

Bjørklundsaken fikk mange av oss som kjenner noen som driver en slik butikk til å spørre om de faktiske forhold rundt dette. Vi får svar om at denne praksisen overhodet ikke eksisterer.  De vi spurte ble så forbanna når de hørte om dette. 

Hun forteller oss at de eldste guttene hennes synes at den offentlige dansinga hennes er klein. Hun fortsetter. Noe som betyr at hun ikke bryr seg så mye om hva de mener. 
Henger de ut for manglende ryddighet. Det er ikke snilt gjort foran tusenvis av følgere. Men maner andre til å være snille med hverandre. 
Forteller oss at kroppen har vært svært kranglete lenge nå, men senere samme dag at hun har vært i bedre form siste tiden enn på lenge. 
Kunne ha fortsatt med flere eksempler. 
Men de jeg har nevnt bør være nok for å begrunne hvorfor hun blir diskutert, og har mistet troverdighet. Hun har en lang vei å gå for å gjenopprette den. Først av alt bør hun selv leve etter det hun holder ranter om, de er mindre enn null verdt når hun ikke praktiserer dem selv. 
 Ikke feil å være litt mer ydmyk heller. 

Så bra skrevet 🙏

• Liker 4
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (6 timer siden):

Jeg tror at Stine rett og slett har mistet troverdighet. Det er grunnen til den forholdsvis store aktiviteten i tråden, tross i at hun er en liten influencer. Mye av det hun sier blir dobbeltsjekket og en tar med ei klype salt mye av det hun legger ut. De som er kritiske her har gjerne i bakhodet at hun kunne vært en bra vlogger hvis hun viste mer selvkritikk og mulig en god del mer ydmykhet. 
Så hvorfor har hun mistet troverdighet?

Mye på grunn av denne lille setningen:

»Practice what you preach or change your speech»

Få liker å høre på hyklere, de irriterer oss. Har utallige eks på hva jeg mener her. 
-Holder lang rant før jul ( i flere omganger faktisk) om viktigheten av å minske pengebruken fordi jula ikke handler om det materialistiske. Hvorpå hun også i dagene etter nettopp viser og snakker om nyeste innkjøp, linker til butikker og fortsatt handler stort. 

-Holder rant om at julaften, barn og alkohol ikke hører sammen. Viser til sin barndom her. Avslutter med å fortelle at hun selv serverer akevitt, øl og konjakk denne kvelden.

-Forteller oss at hun har problemer med å vise seg offentlig når hun har korona, men sender barnet som en ikke kan forvente skal kunne praktisere smittevern i barnehagen. 

- Synes ei strikkebok til kr 350 spenn er dyr, når et bamsesmykkeanheng der hun kun har festa på en ring er innafor til kr 100,-

-Sier hun har slik omtanke for mannens ryggplager, men trumfer gjennom oppussing når han er sykmeldt. 

Ingen er perfekte, men slik inkonsekvens hun viser, det provoserer. 

Så har vi spleisen. Vil ha pengehjelp til advokatutgiftene, men viser selv stort pengeforbruk. Blir litt som å invitere til dugnad, men være den som sitter og ser på når andre jobber. 
Hvorvidt hun takker aner jeg ikke, men har aldri hørt henne vise takknemlighet, eller nevne denne spleisen. 

Bjørklundsaken fikk mange av oss som kjenner noen som driver en slik butikk til å spørre om de faktiske forhold rundt dette. Vi får svar om at denne praksisen overhodet ikke eksisterer.  De vi spurte ble så forbanna når de hørte om dette. 

Hun forteller oss at de eldste guttene hennes synes at den offentlige dansinga hennes er klein. Hun fortsetter. Noe som betyr at hun ikke bryr seg så mye om hva de mener. 
Henger de ut for manglende ryddighet. Det er ikke snilt gjort foran tusenvis av følgere. Men maner andre til å være snille med hverandre. 
Forteller oss at kroppen har vært svært kranglete lenge nå, men senere samme dag at hun har vært i bedre form siste tiden enn på lenge. 
Kunne ha fortsatt med flere eksempler. 
Men de jeg har nevnt bør være nok for å begrunne hvorfor hun blir diskutert, og har mistet troverdighet. Hun har en lang vei å gå for å gjenopprette den. Først av alt bør hun selv leve etter det hun holder ranter om, de er mindre enn null verdt når hun ikke praktiserer dem selv. 
 Ikke feil å være litt mer ydmyk heller. 

Fabelaktig oppsummert. Dette er en fin oversikt. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...