Frøken_ida Skrevet 1. april 2022 #9101 Skrevet 1. april 2022 Minmi93 skrev (16 minutter siden): Husk å ta det som blir sagt med en klype salt 😉 Kom på nå hvem vi snakker om. 2
Gjest Trolltussa Skrevet 1. april 2022 #9102 Skrevet 1. april 2022 AmyCharlotte skrev (36 minutter siden): Haha… Dette er det drøyeste. En stor influencer?? Ja, hun blir visst snakket om alle steder og omtrent i alle forum på nettet, i følge noen folk her inne.Da er man stor da!
FrkZ Skrevet 1. april 2022 #9103 Skrevet 1. april 2022 Frøken_ida skrev (35 minutter siden): Jeg skal kjøpe en pall med sånne krager hvis det der er effekten. Har ikke sett hva hun har lagt ut. Men den thermacare varme»kragen» er fantastisk mot stiv nakke. Har brukt den mye på jobb. Er revmatiker. Det finnes en for nedre del av rygg også. Magisk god. Spesielt på vinterstid🤗 4 1
Minmi93 Skrevet 1. april 2022 #9104 Skrevet 1. april 2022 Trolltussa skrev (7 minutter siden): Ja, hun blir visst snakket om alle steder og omtrent i alle forum på nettet, i følge noen folk her inne.Da er man stor da! Nei, det er det du sier og gjør som er avgjørende for det. 1 1
Gjest Trolltussa Skrevet 1. april 2022 #9105 Skrevet 1. april 2022 Minmi93 skrev (1 minutt siden): Nei, det er det du sier og gjør som er avgjørende for det. Det mener ikke jeg.
Minmi93 Skrevet 1. april 2022 #9106 Skrevet 1. april 2022 Trolltussa skrev (10 minutter siden): Det mener ikke jeg. Du tar helt feil når det gjelder dette.
Flettfrid Skrevet 1. april 2022 #9107 Skrevet 1. april 2022 Trolltussa skrev (1 time siden): Ja, hun blir visst snakket om alle steder og omtrent i alle forum på nettet, i følge noen folk her inne.Da er man stor da! Absolutt ikke stor fordi nei. M. Ask ble også diskutert over alt, hun var langt fra en stor influenser. Men hun sa og gjorde ting som skapte mye negativ oppmerksomhet og engasjemang,derfor ble hun diskutert over alt. F.eks Josefine er ganske mye større influenser enn Stine, hun nevnes nesten aldri rundt om. Cecilie Ask er enda større, nevnes så å si aldri. Til tross for at hun har egen tråd både her på KG og på Discord. Begge disse har mye mer følgere enn Stine, men er fortsatt små influensere i den store sammenhengen. Stine er en microinfluenser. 14 2
Alisha* Skrevet 1. april 2022 #9108 Skrevet 1. april 2022 (endret) Har sett igjennom dagens snap, og er glad jeg ikke er en fast følger. Om noen finner inspirasjon i noe der, ja da må jeg si "hurra" til dere. I tillegg står hun å juger til følgerne sine. Hun sier hun har vært dronninga av beauty filter, men sier videre at folk må drite i å bruke filter. "Vær deg selv slik du er" Når man da ser hvordan hun svitsjer med filter, både på instagram og snap ~ da snakker vi troverdig og ekte du. Videre fikk man en følelse av å være på moteshow, med sminke,klær, sko og solbriller som tema. Og resten ~ ja det bli det vanlige som går igjen hver dag. Ser noen hevder hun er i ferd med å bli en stor influencer ~ det gjenstår å se! Endret 1. april 2022 av Murstein 12 4
Sharp75! Skrevet 1. april 2022 #9109 Skrevet 1. april 2022 (endret) Flettfrid skrev (15 minutter siden): Absolutt ikke stor fordi nei. M. Ask ble også diskutert over alt, hun var langt fra en stor influenser. Men hun sa og gjorde ting som skapte mye negativ oppmerksomhet og engasjemang,derfor ble hun diskutert over alt. F.eks Josefine er ganske mye større influenser enn Stine, hun nevnes nesten aldri rundt om. Cecilie Ask er enda større, nevnes så å si aldri. Til tross for at hun har egen tråd både her på KG og på Discord. Begge disse har mye mer følgere enn Stine, men er fortsatt små influensere i den store sammenhengen. Stine er en microinfluenser. Om man går ut i fra Snap så har Josefine ca 8100 så at hun er større enn Stine er vel å ta litt i 🙄 mer på insta også. Skal man diskutere hvem som er større enn ditt og datt får man sjekke opp i ting. Endret 1. april 2022 av Sharp75! 3
Flettfrid Skrevet 1. april 2022 #9110 Skrevet 1. april 2022 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Om man går ut i fra Snap så har Josefine ca 8100 så at hun er større enn Stine er vel å ta litt i 🙄 Da har Stine passert henne nå nylig, for hun var større for kort tid siden. Vet Stine har vært en del på utforsk eller hva det heter i det siste. Uansett da, så er hun ingen stor influenser. Snakker man store så må man se på Marna, Anna Rasmusen, Linni Meister , Nyhus og Isabel Raad,Sara Emillie osv. Som småinfluensere så har man Tina Svestad, Cecilie Ask, Yummu mummy, Niklas Tangen Klein, Therese Lien osv Så har man micro influensere som Stine, Jannike, Josefine, Talla, Rikke, Ida Omdal, Fruatil, osv. Det er en laaang vei å gå fra Stine til de store influenserene. 11 4
Sharp75! Skrevet 1. april 2022 #9111 Skrevet 1. april 2022 Flettfrid skrev (34 minutter siden): Da har Stine passert henne nå nylig, for hun var større for kort tid siden. Vet Stine har vært en del på utforsk eller hva det heter i det siste. Uansett da, så er hun ingen stor influenser. Snakker man store så må man se på Marna, Anna Rasmusen, Linni Meister , Nyhus og Isabel Raad,Sara Emillie osv. Som småinfluensere så har man Tina Svestad, Cecilie Ask, Yummu mummy, Niklas Tangen Klein, Therese Lien osv Så har man micro influensere som Stine, Jannike, Josefine, Talla, Rikke, Ida Omdal, Fruatil, osv. Det er en laaang vei å gå fra Stine til de store influenserene. Jeg bryr meg om verken det ene eller det andre 🤷♀️ poenget mitt var at det var ikke fakta 🤷♀️ som mye annet her i tråden..... 3
Brumundaline Skrevet 1. april 2022 #9112 Skrevet 1. april 2022 Hu der kan umulig ha migrene, kluster, nakkevondt, fatigue.....ikke er a filterfri heller🥴 Tror hun virkelig at noen tror på henne?? Sjekk insta!! 6 8
Silva Pluvialis Skrevet 1. april 2022 #9113 Skrevet 1. april 2022 Brumundaline skrev (2 minutter siden): Hu der kan umulig ha migrene, kluster, nakkevondt, fatigue.....ikke er a filterfri heller🥴 Tror hun virkelig at noen tror på henne?? Sjekk insta!! Ikke sikkert hun har hodepine eller migrene nå da? 7
Sharp75! Skrevet 1. april 2022 #9114 Skrevet 1. april 2022 Brumundaline skrev (16 minutter siden): Hu der kan umulig ha migrene, kluster, nakkevondt, fatigue.....ikke er a filterfri heller🥴 Tror hun virkelig at noen tror på henne?? Sjekk insta!! Hvordan vet du at hun hadde vondt der? Du vet kanskje ikke hvordan det er å være kronisk syk og prøve å gjøre det beste ut av det? Hilsen kronisk syk som har mye vondt, men gjør det beste ut av det og ikke ssetter meg til i en stol og ikke tør å røre på meg 🤦♀️ 4
Ayanëar Skrevet 1. april 2022 #9115 Skrevet 1. april 2022 Frklille skrev (På 27.3.2022 den 18.22): Forskjellen (etter min personlige mening) er vel at man gir penger med tanke på saken hennes. At du støtter henne for saken hun kjemper for. Ikke for shoppingsgalskapen hennes. Hadde pengene kun gått til advokat så hadde ingen klaget. Men hun har blitt konfrontert med dette mange ganger. Både på sosiale medier men også face to face av bekjente og venner. Hun unnviker alt og blir uvenner. Hun har fått utbetalt UNDER 100.000kr via 3 spleiser, hvor kun én var opprettet av henne selv. Hva tror du egentlig advokat koster? Bare ett BREV kan fort koste mange tusen, og såpass mye tid en advokat fort vil bruke på en sak av denne art, så vil det vel heller si at pengene FLØY til advokaten, pluss at hun GARANTERT har brukt flere titalls tusen (ja kanskje tilogmed 100.000kr) selv - LETT (med de summene en advokat faktisk tar)! Så at du sitter der og GNÅLER, for SMÅPENGER!? Advokaten fikk pengene sine for lenge siden, og at du nå har den frekkhet å mene at du har noe med hva hun bruker trygda si på hver mnd, er bare kvalmt! 4 2
Brumundaline Skrevet 2. april 2022 #9116 Skrevet 2. april 2022 Sharp75! skrev (32 minutter siden): Hvordan vet du at hun hadde vondt der? Du vet kanskje ikke hvordan det er å være kronisk syk og prøve å gjøre det beste ut av det? Hilsen kronisk syk som har mye vondt, men gjør det beste ut av det og ikke ssetter meg til i en stol og ikke tør å røre på meg 🤦♀️ Jeg vet temmelig mye om det. Jeg passer på så jeg ikke framprovoserer smerter og migrene. Nakken er jeg forsiktig med også, da den ofte ikke spiller på lag. 2 3
Sharp75! Skrevet 2. april 2022 #9117 Skrevet 2. april 2022 Brumundaline skrev (7 minutter siden): Jeg vet temmelig mye om det. Jeg passer på så jeg ikke framprovoserer smerter og migrene. Nakken er jeg forsiktig med også, da den ofte ikke spiller på lag. Men du vet ikke hvordan HUN har det 😉 vi er alle forskjellige! 3
Flettfrid Skrevet 2. april 2022 #9118 Skrevet 2. april 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Jeg bryr meg om verken det ene eller det andre 🤷♀️ poenget mitt var at det var ikke fakta 🤷♀️ som mye annet her i tråden..... Hva var ikke fakta? Jeg hadde feil om Josefine, fordi jeg ikke tenkte over at Stine hadde fått veldig my følgere nå. Det betyr i ikke at det er mye feil her og det gjør ikke Stine til en stor influenser på noe vis uansett. Josefine hadde mer følgere enn Stine sist jeg så, jeg tenkte ikke over å sjekke det. Det beklager jeg, jeg rettet opp i min neste kommentar og ramset opp veldig mange som har mye mer følgere enn Stine. Jeg gikk kun ut fra snapp når jeg skrev, ikke insta osv for jeg følger veldig få av de der. 6 1
Lillemor1982 Skrevet 2. april 2022 #9119 Skrevet 2. april 2022 Brumundaline skrev (5 timer siden): Jeg vet temmelig mye om det. Jeg passer på så jeg ikke framprovoserer smerter og migrene. Nakken er jeg forsiktig med også, da den ofte ikke spiller på lag. Samme her. Må passe på hele tiden. Er nok at jeg sovner på sofaen i en ugrei stilling så er migrenehelvete i gang 🆘️ Var ikke mange dagene siden Frua snakket om hvor ugrei kroppen og nakken var pga timen på smerteklinikken var avlyst 🤦♀️ Enda klarer hu å headbange som bare det. Tror dette er representativt for henne; hun klarer det hun har lyst til. Det er da hun må gjøre ting hun ikke har lyst til at symptomtrykket øker... 8 7
nomore82 Skrevet 2. april 2022 #9120 Skrevet 2. april 2022 Ayanëar skrev (6 timer siden): Hun har fått utbetalt UNDER 100.000kr via 3 spleiser, hvor kun én var opprettet av henne selv. Hva tror du egentlig advokat koster? Bare ett BREV kan fort koste mange tusen, og såpass mye tid en advokat fort vil bruke på en sak av denne art, så vil det vel heller si at pengene FLØY til advokaten, pluss at hun GARANTERT har brukt flere titalls tusen (ja kanskje tilogmed 100.000kr) selv - LETT (med de summene en advokat faktisk tar)! Så at du sitter der og GNÅLER, for SMÅPENGER!? Advokaten fikk pengene sine for lenge siden, og at du nå har den frekkhet å mene at du har noe med hva hun bruker trygda si på hver mnd, er bare kvalmt! Hun har fått utbetalt rundt 85k på tre spleiser. I tillegg drev hun og innsamling på Vipps. Så at beløpet totalt er over 100k er ikke så usannsynlig. Så har Stine selv gjort dette offentlig. Hva folk ellers bruker egne penger på har vi andre ingenting med. Men når en person (som for eks Stine) oppretter en offentlig spleis og ber følgerene sine om penger så mener jeg at man har krysset en grense hvor økonomien rundt det man trenger penger til absolutt er av interesse for følgerene sine. Se på hjelpeorganisasjoner som samler inn penger til en sak. Er ikke regnskapene offentlige så blir det ramaskrik. Men når Stine gjør det så har en ikke noe med hva pengene går til. Forstå det den som kan. Jeg forventer ikke et detaljert regnskap fra Stine som viser hva hver krone har gått til. Men en enkel sum over hva advokat så langt har kostet er egentlig ikke for mye å forvente. Det eneste vi får høre er at advokaten har kostet henne dyrt. Og hun er ikke alene. En influenser trengte penger til en dyrlegeregning til bikkja. Med et ellers enormt forbruk både før og etter. En annen trengte penger for å få et familiemedlem inn til landet. Med og tvilsomme prioriteringer før og etter. For å ikke nevne det relativt friske tilfelle med en influenser med behov for å beholde tak over hodet mens pengene egentlig gikk til noe helt annet. Selvfølgelig bryr følgere seg. Når en influenser maler et bilde av en kjip situasjon med svært trang økonomi så får folk lyst til å hjelpe. Når det da viser seg at økonomien egentlig er ok men at det er prioriteringene som er feil så er det helt forståelig at folk reagerer. Alle må prioritere innimellom. Jeg har hatt tannlegeregninger på godt over 60k de siste månedene. Det svir. Og gjør at jeg må prioritere annerledes. Sånn som alle andre. Men jeg har ikke opprettet spleis for det om. Advokat koster. Det vet alle. Noe og Stine burde vite før hun startet saken sin. Og noe hun som en voksen person absolutt burde ta med i vurderingene sine FØR hun startet. Har jeg råd til dette? Er det verdt det? En høyst privat sak vi andre ikke har noe med. Så går hun offentlig ut med det. Og så ber hun om støtte til å dekke deler av utgiftene. Der har hun både gjort sin private sak til noe offentlig og hun har og fått støtte i fra andre til å gjøre det. Så fortsetter hun å være offentlig og viser et forbruk som de fleste andre bare kan drømme om. Et forbruk som sannsynligvis kunne dekket opp støtten fra spleis hadde hun bare prioritert annerledes. Støtte folk gav fordi hun står frem med tårevåte øyne og snakker om en tøff barndom og trang økonomi. Og så viser hun alle regelrett en lang fing rett i kamera med å vise frem forbruket sitt. Sannsynligvis er advokatutgiftene allerede over det som kom inn på spleis. Men hadde hun ikke hatt spleisen måtte hun ha hatt mindre forbruk for å dekke det selv. Og det stod det ingenting om i spleis tekstene. Tvert i mot var det nettopp trang økonomi som ufør som ble dratt frem. Selvfølgelig har folk lov til å reagere på dette. Og på toppen av det hele later hun nå som om spleisene ikke eksiterer. Ingen blir nevnt. Ingen takk. Ingenting. Men forbruket det fortsetter. Inkludert morgenleveringer. Og til syvende og sist. Hun fronter kampen sin som en felles kamp mot barnevernet og en kamp for alle. Dersom hun vinner saken på vegne av så veldig mange som hun sier - hvem sitter igjen med erstatningen? Kun Stine. 18 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå