Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvemerdu skrev (9 minutter siden):

Her er bamsesmykkets betydning:

https://www.vindlys.no/bamsesmykke-forklaring/

pris: 69,-

En ting er at hun bruker tida si på å «lage» disse smykkene, en annen ting er: HVEM er det som kjøper av henne??? 

De som synes synd på henne. Akkurat som de som ga til spleis. Kan ikke se at det er en annen grunn. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Brumundaline skrev (3 timer siden):

Hva søker du på for å finne disse "pels"bamsene? Syns det er greiest å bestille gjennom Wish, men finner kun de vanlige der... Datra mi lager masse smykker og stæsj, hun selger nøyaktig samme bamseanheng med den tingen man trer kjedet gjennom og inkludert kjede til 100kr. Kjede kjøper vi i metervare og monterer alle ringer og lås på, og det er mye mere jobb enn å bare feste på den dingsen, det tar 3 sekunder. Med den runde plata i tillegg tar hun 25kr ekstra. Jeg har fått bekreftet at Stine IKKE har kundenummer og får bruke Bjørklunds leverandører. Skjønner ikke hvorfor hun lyver om noe som er så lett å avsløre...hun må jo forstå at folk skjønner hun lyver😵

Søk på velvet gummy bear :)

kjøper selv slike for å lage maskemarkører. 🙃

• Hjerte 1
Skrevet
Sk57 skrev (3 timer siden):

Bruker virkelig voksne disse "smykkene"?

Ja det gjør de selvsagt

Skrevet

Første gang hun har spurt hva andre strikker.

Håper hun får inspirasjon til noe annet en lett strikka gensere.

Det finnes så masse fint.

• Liker 2
Skrevet
Chiqita skrev (20 timer siden):

Skal hun strømmes? Lurer på om hun vet hva det heter og diagnosen, for den har jeg… stakkars, enda en smertediagnose♥️

Hun sa så.. Og hun sa navnet på diagnosen også! Vi får nokk høre om den igjen😄😉 Jeg er ikke innom henne hver dag lenger, fant ut at d begynte å irritere meg litt for mye hele opplegget… Hun er en løgnhals og en lurendreier! Forkastelig at hun får lov til å drive på som hun gjør!!🥵😡

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Den katta hun stadig vekk klager over at er så usosial, har hun sterilisert henne nå? Doris... Det håper jeg virkelig. Det er jo ikke noe rart at hun er usosial, hun forbinder jo sikkert det hjemmet der med å presse ut den ene kattungen etter den andre og være ufrivillig mor. Naboene til Stine må da flire seg i hjel av at hun sitter på snap å kjefter på DE fordi de ikke kutter ballene av kattene sine, mens hennes egen katt skal liksom få gå rundt fruktbar som bare det og vifte med halen foran hannkattene. Hvem tror hun at hun er??

• Liker 13
  • Nyttig 5
Gjest Polarpuma
Skrevet
2 minutter siden, garfunkel said:

Den katta hun stadig vekk klager over at er så usosial, har hun sterilisert henne nå? Doris... Det håper jeg virkelig. Det er jo ikke noe rart at hun er usosial, hun forbinder jo sikkert det hjemmet der med å presse ut den ene kattungen etter den andre og være ufrivillig mor. Naboene til Stine må da flire seg i hjel av at hun sitter på snap å kjefter på DE fordi de ikke kutter ballene av kattene sine, mens hennes egen katt skal liksom få gå rundt fruktbar som bare det og vifte med halen foran hannkattene. Hvem tror hun at hun er??

Tror ikke jeg har sett et menneske som motsier seg selv så mye hele tiden, og som har så lite selvinnsikt. 

Skrevet
Polarpuma skrev (4 minutter siden):

Tror ikke jeg har sett et menneske som motsier seg selv så mye hele tiden, og som har så lite selvinnsikt. 

🙌🙌Så enig! 

• Liker 3
Skrevet
Sunnmøre skrev (18 timer siden):

Eg har ikke hørt den prisen bli nevnt 

Ikke jeg heller. Idioti om det bare spyttes ut en pris om det virkelig ikke er tilfelle for å lage enda mer drama! 

Er det 250 kr så blir jeg veldig sjokkert. 

• Liker 2
Skrevet
non_stop skrev (14 timer siden):

Folk som ikke vet bedre, og som synes det er stas at selveste Stine Knutsen har satt sammen smykket. 

Å gå rundt med noe som ser ut som en  vitaminbjørn rundt halsen, noe så tåpelig. 

Vitaminbjørn😂😂😂 Sykt spot-on

• Liker 4
Skrevet
garfunkel skrev (44 minutter siden):

Jeg spurte henne om dette da hun var åpen for råd om Doris sin asosiale atferd før i vinter. Hun hevdet da at både hun og Signe hadde time for sterilisering. Men det er sikkert bare løgn. Hun som er sååå omsorgsfull og vant med katter burde få det inn i knotten sin at hunnkatter blir mye mer rolige, veltilpass og hjemmekjære når de slipper løpetider og kull på kull med (uønskede) unger. Er vel derfor Signe herjer innendørs om dagen, begynnende hormoner og løpetid. Fru Kattevant Særlig Omsorgsfull Kattemamma Knutsen burde skjønne dette snart 😶

(Blir så forbanna av dette, er frivillig i Dyrebeskyttelsen og ser mye elendighet blant katter💔)

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Sharp75! skrev (28 minutter siden):

Ikke jeg heller. Idioti om det bare spyttes ut en pris om det virkelig ikke er tilfelle for å lage enda mer drama! 

Er det 250 kr så blir jeg veldig sjokkert. 

Enig, håper virkelig ikke det er den prisen. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Lillemor1982 said:

Jeg spurte henne om dette da hun var åpen for råd om Doris sin asosiale atferd før i vinter. Hun hevdet da at både hun og Signe hadde time for sterilisering. Men det er sikkert bare løgn. Hun som er sååå omsorgsfull og vant med katter burde få det inn i knotten sin at hunnkatter blir mye mer rolige, veltilpass og hjemmekjære når de slipper løpetider og kull på kull med (uønskede) unger. Er vel derfor Signe herjer innendørs om dagen, begynnende hormoner og løpetid. Fru Kattevant Særlig Omsorgsfull Kattemamma Knutsen burde skjønne dette snart 😶

(Blir så forbanna av dette, er frivillig i Dyrebeskyttelsen og ser mye elendighet blant katter💔)

Huff. Blir dessverre ikke overrasket hvis hun på nytt blir gravid. Eller Signe. Hvem skal hun skylde på da? Er det et mirakel at de har blitt gravide til tross for sterilisering, eller skal hun gå i strupen på dyrlegen kanskje som hun ikke har vært hos 🙄 

Hun har jo selv sagt at eneste grunnen til at det ikke blir flere kattunger nå er fordi "gutta har sagt nei når jeg har spørt". Hadde det vært opp til henne så hadde hun hatt 10 katter. 

• Liker 3
Skrevet
garfunkel skrev (37 minutter siden):

Huff. Blir dessverre ikke overrasket hvis hun på nytt blir gravid. Eller Signe. Hvem skal hun skylde på da? Er det et mirakel at de har blitt gravide til tross for sterilisering, eller skal hun gå i strupen på dyrlegen kanskje som hun ikke har vært hos 🙄 

Hun har jo selv sagt at eneste grunnen til at det ikke blir flere kattunger nå er fordi "gutta har sagt nei når jeg har spørt". Hadde det vært opp til henne så hadde hun hatt 10 katter. 

Da foreslår jeg at hun adopterer katter hos en hjelpeorganisasjon som DB. Er mange små stakkarer rundt omkring som venter på gode hjem. Og enda fler som går ute i kulda og sulter og lider fordi det er fullt hos hjelpeorganisasjonene😪💔

• Liker 1
  • Hjerte 6
Skrevet

Gud bedre,så dramatisk🙄 Heller testene utover gulvet å klager over at de nå har fått covid i hus og det er ikke måte på. Som om de er de eneste😏 Ikke et ord om han stakkars gutten som sitter på rommet sitt å må holde seg der alene. Og sikkert ikke har det så bra. Neida,bare stakkars meg,meg,meg. 

• Liker 22
Skrevet
Mina 2 skrev (39 minutter siden):

Gud bedre,så dramatisk🙄 Heller testene utover gulvet å klager over at de nå har fått covid i hus og det er ikke måte på. Som om de er de eneste😏 Ikke et ord om han stakkars gutten som sitter på rommet sitt å må holde seg der alene. Og sikkert ikke har det så bra. Neida,bare stakkars meg,meg,meg. 

Hun sier hun ikke er redd, jeg ser ei som er stressa, bekymret og redd. Og som hun selv sier mange tanker..... 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Mina 2 skrev (1 time siden):

La jeg merke til og, bekymret for ettervirkningene hun kunne få, hun hadde jo nok fra før og nevnte den andre sønnen som hadde astma i en bisetning…

Endret av Fruen92
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Fruen92 skrev (39 minutter siden):

La jeg merke til og, bekymret for ettervirkningene hun kunne få, hun hadde jo nok fra før og nevnte den andre sønnen som hadde astma i en bisetning…

Jeg bet meg også merke i dette.... JEG synes JEG har nok fra før 🤦‍♀️ Blir mangel på egentid på Frua dette... spennende å se om det da blir forverring av alle HENNES plager som det bruker i slike situasjoner 

• Liker 14
Skrevet
Lillemor1982 skrev (22 minutter siden):

Jeg bet meg også merke i dette.... JEG synes JEG har nok fra før 🤦‍♀️ Blir mangel på egentid på Frua dette... spennende å se om det da blir forverring av alle HENNES plager som det bruker i slike situasjoner 

Hun er fortsatt den samme, skjønner jeg 😅 Først meg selv og så meg selv. 

• Liker 15
Skrevet

Klarer du virkelig ikke en kveld der du kan fokusere på mann og barn Stine? Det må være vondt å bli satt til side kveld etter kveld fordi frøken Knutsen synes tiden med telefon er viktigere. 🤢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...