L.F Skrevet 8. november 2021 #4461 Skrevet 8. november 2021 Huff dere holder på enda og klager. 🙈 Hvorfor gidder dere å bruke så masse tid og energi på å slenge dritt om en dere tydeligvis ikke liker? Hva med å bare slutte å følge henne da? Begynner å bli litt for barnslig dette her. 3 1
FrkZ Skrevet 8. november 2021 #4462 Skrevet 8. november 2021 L.F skrev (14 minutter siden): Huff dere holder på enda og klager. 🙈 Hvorfor gidder dere å bruke så masse tid og energi på å slenge dritt om en dere tydeligvis ikke liker? Hva med å bare slutte å følge henne da? Begynner å bli litt for barnslig dette her. Fordi vi vil se hvordan det utvikler seg med barnevernssaken. Og da må vi bare holde ut alle de rare påfunna, og personlighetene hennes🤪😁 20
SnippSnappSnute2 Skrevet 8. november 2021 #4463 Skrevet 8. november 2021 Polarpuma skrev (5 timer siden): Du Gullegull som har svar på alt: Hvordan kan hun være uføretrygda? Hun har jo energi som en Duracell-kanin på speed. Energi og overskudd de fleste kronikere kunne tenkt seg. Stiller spørsmål ved ved Energi nivået til denne dama. 8
Vintermåne Skrevet 8. november 2021 #4464 Skrevet 8. november 2021 Hun har hvertfall en helt sikker diagnose; munndiare 😅😅 herregud hvor mye og lenge hun kan plapre inn i tlf om ting, det er HELT utrolig hvordan hun holder på 🤪 17
Sol Rampelyset Skrevet 8. november 2021 #4465 Skrevet 8. november 2021 Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. Sol, admin. 1
Gjest Polarpuma Skrevet 8. november 2021 #4466 Skrevet 8. november 2021 2 hours ago, L.F said: Huff dere holder på enda og klager. 🙈 Hvorfor gidder dere å bruke så masse tid og energi på å slenge dritt om en dere tydeligvis ikke liker? Hva med å bare slutte å følge henne da? Begynner å bli litt for barnslig dette her. Vi har fått tante Sofie på besøk igjen 🙂 Dette er et debattforum. Ikke en fanklubb hvor man skal hylle og forgude sine helter. Du kan ha din mening og jeg kan ha min. ❤️
Frklille Skrevet 8. november 2021 #4467 Skrevet 8. november 2021 Nå har jeg lagt innsats i snap. Men har fremdeles MANGE MANGE timer igjen før jeg er ajour med Stine sin snap. Harrejesus så hun tyter! 14
FrkZ Skrevet 8. november 2021 #4468 Skrevet 8. november 2021 Jeg blar fort forbi katteprat, vektdyne, dansing, bamsesmykker og strikking. Hun bruker jo 500 ord på å få fram det hun vil.. og mye eeeh, au, sukking o.s.v. Og den klaginga over pakken hun venta på… hjelpes!! 14
Trollebolla Skrevet 8. november 2021 #4469 Skrevet 8. november 2021 Vintermåne skrev (1 time siden): Hun har hvertfall en helt sikker diagnose; munndiare 😅😅 herregud hvor mye og lenge hun kan plapre inn i tlf om ting, det er HELT utrolig hvordan hun holder på 🤪 Den dansinga da, hermer etter Cecilie der, ikke sann hun der. 5
Gjest Polarpuma Skrevet 8. november 2021 #4471 Skrevet 8. november 2021 Hun sier i dag: “Når det er helg, så prioriterer jeg ikke snap i det hele tatt. Da er det familien som gjelder. Helga er hellig her i huset”. Tror hun har glemt et “NOT” bak denne uttalelsen. Hun snapper jo masse i helgene. Alt hun sier og gjør spriker i motsatte retninger.
FrkZ Skrevet 8. november 2021 #4472 Skrevet 8. november 2021 Polarpuma skrev (16 minutter siden): Hun sier i dag: “Når det er helg, så prioriterer jeg ikke snap i det hele tatt. Da er det familien som gjelder. Helga er hellig her i huset”. Tror hun har glemt et “NOT” bak denne uttalelsen. Hun snapper jo masse i helgene. Alt hun sier og gjør spriker i motsatte retninger. Ja, hun lyver, så hun tror det selv🙈 10
Vintermåne Skrevet 8. november 2021 #4473 Skrevet 8. november 2021 Trollebolla skrev (1 time siden): Den dansinga da, hermer etter Cecilie der, ikke sann hun der. Hvem er Cecilie?? 🤔
kalini Skrevet 8. november 2021 #4474 Skrevet 8. november 2021 Polarpuma skrev (1 time siden): Hun sier i dag: “Når det er helg, så prioriterer jeg ikke snap i det hele tatt. Da er det familien som gjelder. Helga er hellig her i huset”. Tror hun har glemt et “NOT” bak denne uttalelsen. Hun snapper jo masse i helgene. Alt hun sier og gjør spriker i motsatte retninger. jeg å reagerte stort på den uttalelsen der😂😂 «gidder ikke sitte med trynet klistra i mobilen» eehneivel?? du gjør jo ikke annet stine, ikke på helg heller😂 en annen ting: da hun våknet fra sofaen i kveld etter legging av barn, presset hun frem et par tårer og huffet seg.. vuff og au.. lagde et nr av hvor sliten hub var å hvor au det var å gå fra sofan til kjøkkenet.. helt til hun finner dipen i skuffa, fra da var det dansing og tjo og hei. glemte at hun var sliten da😂😂 34
Syrinia Skrevet 9. november 2021 #4475 Skrevet 9. november 2021 kalini skrev (1 time siden): jeg å reagerte stort på den uttalelsen der😂😂 «gidder ikke sitte med trynet klistra i mobilen» eehneivel?? du gjør jo ikke annet stine, ikke på helg heller😂 en annen ting: da hun våknet fra sofaen i kveld etter legging av barn, presset hun frem et par tårer og huffet seg.. vuff og au.. lagde et nr av hvor sliten hub var å hvor au det var å gå fra sofan til kjøkkenet.. helt til hun finner dipen i skuffa, fra da var det dansing og tjo og hei. glemte at hun var sliten da😂😂 Ettersom jeg forsto så hadde hun sovnet på sofaen og hun sa at hun var så glad for at Alex var så grei som tok seg av kveldsstellet. Han er jo så forståelsesfull... Jeg tror at hvis hun hadde kutta ut all den energidrikken hun får i seg hver dag og slappet av på dagen og tatt seg en 10 min.luftetur,så hadde hun nok hatt overskudd til familien sin på kvelden. Men ikke så spennende det. Mer gøy å fjase å vise seg frem på snap hele dagen... 26
Tulltulla Skrevet 9. november 2021 #4476 Skrevet 9. november 2021 Vintermåne skrev (6 timer siden): Hvem er Cecilie?? 🤔 Regner med det er Cecilie Ask fra Kongsvinger. Hun er på Instagram, danser mye som terapi. Hun er tidligere danser i freestyle i ungdommen 1
FrkZ Skrevet 9. november 2021 #4477 Skrevet 9. november 2021 Syrinia skrev (4 timer siden): Ettersom jeg forsto så hadde hun sovnet på sofaen og hun sa at hun var så glad for at Alex var så grei som tok seg av kveldsstellet. Han er jo så forståelsesfull... Jeg tror at hvis hun hadde kutta ut all den energidrikken hun får i seg hver dag og slappet av på dagen og tatt seg en 10 min.luftetur,så hadde hun nok hatt overskudd til familien sin på kvelden. Men ikke så spennende det. Mer gøy å fjase å vise seg frem på snap hele dagen... Ja, det tror jeg hadde vært bedre for henne. Både psykisk og fysisk. Bedre for Alex og ungene også🤗 9
Frøken_ida Skrevet 9. november 2021 #4478 Skrevet 9. november 2021 FrkZ skrev (14 minutter siden): Ja, det tror jeg hadde vært bedre for henne. Både psykisk og fysisk. Bedre for Alex og ungene også🤗 En gladere mamma. 😊 4
Gjest Heeipådeg Skrevet 9. november 2021 #4479 Skrevet 9. november 2021 Syrinia skrev (5 timer siden): Ettersom jeg forsto så hadde hun sovnet på sofaen og hun sa at hun var så glad for at Alex var så grei som tok seg av kveldsstellet. Han er jo så forståelsesfull... Jeg tror at hvis hun hadde kutta ut all den energidrikken hun får i seg hver dag og slappet av på dagen og tatt seg en 10 min.luftetur,så hadde hun nok hatt overskudd til familien sin på kvelden. Men ikke så spennende det. Mer gøy å fjase å vise seg frem på snap hele dagen... Bra alex er forståelsefull og grei. Men jeg trodde det var en selvfølge at han hjelper til med å legge ungen sin?😅. Eller er det en kvinnfolk jobb?😆.
Babyblue69 Skrevet 9. november 2021 #4480 Skrevet 9. november 2021 (endret) kalini skrev (9 timer siden): jeg å reagerte stort på den uttalelsen der😂😂 «gidder ikke sitte med trynet klistra i mobilen» eehneivel?? du gjør jo ikke annet stine, ikke på helg heller😂 en annen ting: da hun våknet fra sofaen i kveld etter legging av barn, presset hun frem et par tårer og huffet seg.. vuff og au.. lagde et nr av hvor sliten hub var å hvor au det var å gå fra sofan til kjøkkenet.. helt til hun finner dipen i skuffa, fra da var det dansing og tjo og hei. glemte at hun var sliten da😂😂 Dessverre så er det mangel på selvinnsikt hos Stine. Jeg synes det et leit at hun ikke ser dette selv. Uttalelser om hun prioritert familien foran Snap på helg har ikke rot i virkeligheten. Skulle så ønske hun skjønte at hun trenger faglig hjelp . Traumene vil sannsynlig gi henne større og vanskeligere utfordringer som årene går. Det hadde også vært lurt av henne å lære å beskytte seg selv for omverden. Hun deler for mye av sin personlighet som igjen setter henne i dårlig lys. Er redd fir at dette vil slå hardt tilbake på henne dessverre. Endret 9. november 2021 av Babyblue69 27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå