Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Arkin skrev (1 time siden):

Og selvfølgelig fordi jeg synes hun fortjente en rettferdighet og avslutning på en så vond og traumatisk barndom 

Man ga fra hjertet, fordi man trodde på en forferdelig trist historie. Man føler seg lurt trill rundt.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SnippSnappSnute2 skrev (1 minutt siden):

Man ga fra hjertet, fordi man trodde på en forferdelig trist historie. Man føler seg lurt trill rundt.

Ja jeg er helt sikker på at flere sitter igjen med samme tanke om å føle seg lurt 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (6 minutter siden):

Ingenting på Snap i dag🤔 Montro om hun føler seg avkledd og avslørt!

Hun klarer sikkert å ro seg i land igjen. Må bare finne på en forklaring som folk går på. 

Endret av FrkZ
Skrivefeil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isadora2
FrkZ skrev (13 minutter siden):

Hun klarer sikkert å ro seg i land igjen. Må bare finne på en forklaring som folk går på. 

Skaper jo litt mystikk rundt seg selv når hun plutselig blir borte så lenge. Da kan hun si at maaaange har etterlyst henne, og lurer på hvordan hun har der/hva skjer. Ett triks for mer oppmerksomhet ✌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora2 skrev (Akkurat nå):

Skaper jo litt mystikk rundt seg selv når hun plutselig blir borte så lenge. Da kan hun si at maaaange har etterlyst henne, og lurer på hvordan hun har der/hva skjer. Ett triks for mer oppmerksomhet ✌

Ja det er jo alltid veldig mange som spør henne om ting. Hvordan hun har det, hvordan det går med kattene, hvor hun har kjøpt ditt og hvor hun har kjøpt datt. Alltid veldig mange. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Isadora2
Frøken_ida skrev (1 time siden):

Det kan skje før hun rekker si "kaffeskååål" 😄

En ting med skatteetaten. Men NAV, tipper hun kan tjene rundt 40 000 i året uten å få trekk i trygden. Hun tjente jo noen tusen på vto(?). Langt forbi det beløpet nå...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isadora2
bygdefruen skrev (4 minutter siden):

Ja det er jo alltid veldig mange som spør henne om ting. Hvordan hun har det, hvordan det går med kattene, hvor hun har kjøpt ditt og hvor hun har kjøpt datt. Alltid veldig mange. 

Veeeeeldig maaaange ja😄😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest oppsiktsvekkende her er vel at kvinner velger å bruke tid og energi på å legge ut 191 poster hvor de diskuterer noen de ikke kjenner. 🙃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkmedhodet skrev (1 minutt siden):

Det mest oppsiktsvekkende her er vel at kvinner velger å bruke tid og energi på å legge ut 191 poster hvor de diskuterer noen de ikke kjenner. 🙃

Er flere her som kjenner henne. 

Men å bli irritert/provosert over denne tråden er lov, men frivillig å lese også 😊

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora2 skrev (15 minutter siden):

En ting med skatteetaten. Men NAV, tipper hun kan tjene rundt 40 000 i året uten å få trekk i trygden. Hun tjente jo noen tusen på vto(?). Langt forbi det beløpet nå...?

Ja, det er noe også. Hun risikerer å måtte betale de tilbake..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (På 27.10.2021 den 11.03):

Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. 

Meg og? 😇😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polarpuma
26 minutter siden, Tenkmedhodet said:

Nå gjør nå du det selv. Og jeg kjenner ikke folk på Luksusfellen eller folk jeg leser om i avisen. Men kan likevel diskutere dem? Hva med alle som diskuterer Sophie Elise, de kjenner henne jo ikke. Har du skrevet det i hennes tråd på KG? Og alle de andre SOME personer som det diskuteres om, for ikke å snakke om kongelige og artister? Folk diskuterer uten å kjenne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (4 timer siden):

Hun pratet i går om da hun var yngre og fikk fikset tennene sine. Skryter av at hun klarte dette uten narkose og hele pakka, og at hun var der til 10-12 behandlinger. Men en vanlig tannlegetime klarer hun ikke, da dukker traumene og angsten opp. Merkelig da, at når det IGJEN er noe som gagner henne, så er hverken angst, traumer eller vondter til stedet. Akkurat som med angsten og sosialangst, aldri noe problem å farte rundt på shopping alene, være på stranda, i familieparker med hundrevis av mennesker. Men et foreldremøte på skolen blir for meget, da er det rett i angst. 
Hun sa også i går at hun hadde mulighet til å ta opp lån til å kunne fikse puppene sine om hun fortsatt hadde ønsket det. Altså, seriøst??!? Det kunne hun ha tatt opp lån til, men hun har ikke mulighet til å ta opp lån til å dekke advokatutgifter?
Hun motsier seg selv så til de grader og det blir bare verre og verre. Nå må da snart alle begynne å stusse på ting og få opp øya. Kan noen her inne som forsvarer henne og støtter henne vær så snill å forklare hvordan dette kan forsvares? 

Dette kan ikke forsvares. Jeg føler meg skikkelig lurt. Jeg har gitt 2 ganger til spleis. Hvordan kan hun forsvare å ta opp lån tidligere til tannbehandling for få et bedre selvbilde ? I tillegg så kan hun ta opp lån til brystforstørrelse hvis hun ønsker det ? Hun kan jo da ta opp lån til advokatutgifter også synes jeg. Jeg ble helt satt ut av det hun snakket om på snap i går. Dette er ikke greit. Jeg er med å finansiere kjøpegalskap. Det er ikke tvil om at vi som har gitt til spleis gjør det mulig for henne å handle inn som hun gjør. Jeg har lært en ting av dette og det er at jeg ikke skal gi til noen før jeg vet hva pengene går til og at personen har gode hensikter. Man lærer så lenge man lever. Dette er bare trist.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (50 minutter siden):

Dette kan ikke forsvares. Jeg føler meg skikkelig lurt. Jeg har gitt 2 ganger til spleis. Hvordan kan hun forsvare å ta opp lån tidligere til tannbehandling for få et bedre selvbilde ? I tillegg så kan hun ta opp lån til brystforstørrelse hvis hun ønsker det ? Hun kan jo da ta opp lån til advokatutgifter også synes jeg. Jeg ble helt satt ut av det hun snakket om på snap i går. Dette er ikke greit. Jeg er med å finansiere kjøpegalskap. Det er ikke tvil om at vi som har gitt til spleis gjør det mulig for henne å handle inn som hun gjør. Jeg har lært en ting av dette og det er at jeg ikke skal gi til noen før jeg vet hva pengene går til og at personen har gode hensikter. Man lærer så lenge man lever. Dette er bare trist.

Føler med deg der. ❤️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frklille skrev (7 minutter siden):

Er det bare meg eller har hun tatt fillers i overleppa?

Kanskje det hun har gjort i dag😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde ufattelig dårlig råd når barna var små, da mener jeg så dårlig råd at jeg drakk et par glass med vann før vært måltid, så barna skulle få nok.

Vi overlevde vi altså, uten både spleis og salg av drit. Å alle har kommet vel ut av det, to barn som har høyere utdannelse. 

Så hadde jeg ikke råd til å spise ostebaguett hver dag, hun spiser jo sjelden fra et helt brød.

Sminke og dilldall til meg sjøl var helt uaktuelt, jeg arvet gjerne. 

Ang det med leppa, det tror jeg er ei snusleppe. Har tenkt over det før også.

Så igjen kjære Stine!

Dårlig råd har du i hvertfall ikke!

Skam deg 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nokk en grunn for at hun er borte idag!! Håper hjerte hennes hopper litt ekstra idag, at hun føler på at hun når som helst får seg en smell… Det er det hun fortjener nå, nå har hun fått holde på lenge nokk!! Makan til lurendreier skal du lete lenge etter…🤢

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...