Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Eurony skrev (35 minutter siden):

Er det bare meg som har latt merke til hvor irritert Alex virker så fort hun begynner å filme i nærheten av han? Flere ganger jeg har sett han snu og gå en annen vei i det hun filmer, og man kan virkelig se irritasjonen i øynene hans. Og hun filmer han i alle mulige situasjoner, både fult påkledd eller i boxern. Hadde aldri villet legge ut samboeren min i bare boxer foran flere tusen. "ååh se hva jeg har". Så latterlig å se på, og så jeg synes så inderlig synd på Alex 

Synes og jeg har sett det. Å filme familien uansett hvem i undertøyet foran tusenvis av følgere man ikke kjenner er langt over grensen. Hun har ikke grenser. Hun roper etter å bli sett og hørt. Ingen filter og ingen selvinnsikt.

Stakkars familie. Jeg hadde blitt såret og veldig lei meg hvis mann eller barn la ut bilder av meg. Ville aldri gjort det mot dem. Respekt Stine. Vis familien din Respekt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alma87 skrev (16 minutter siden):

Ift til bamsene…🤓 hun sier hun begynte å lage de for at hun fant kun bamser med GULL anheng på , å hun passer ikke i gull. Jeg er absolutt ikke noe gullmenneske,det ser helt «Jalla» ut på meg. To dager siden ; se disse gull øredobbene jeg har kjøpt meg , er de ikke kule🤓 nok en gang selvmotsigende 😂

Ja du sier som sant er. Men selger hun bamser uten anheng? Altså er folk idioter eller, sorry for å si det. Man betaler ikke 118kr for en bamse uten anheng.  Gå inn på wish og få hauger og lass for den prisen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. 

Gjerne send til meg og 👼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (5 minutter siden):

Meg også👏🏼👏🏼👏🏼

Send gjerne meg en pm også, har mine mistanker 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (16 minutter siden):

Ja du sier som sant er. Men selger hun bamser uten anheng? Altså er folk idioter eller, sorry for å si det. Man betaler ikke 118kr for en bamse uten anheng.  Gå inn på wish og få hauger og lass for den prisen.

Bamsene er vel anheng, hun selger uten kjede. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen ting jeg har bitt meg merke i... Hun sier at hun ikke klarer å slappe av hvis det er rot i huset. Men når hun får morgen-leveringer eller pakker i posten, ligger gjerne det på kjøkkenbordet i mange timer. Alle hobbyene hennes, ligger over alt til en hver tid... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Gidder du å sende enda en 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (43 minutter siden):

Hun kaller selve bamsene anheng🤷🏼‍♀️ De selges uten kjede ja😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (14 minutter siden):

Hun tjener rått på de da isåfall😳

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Jeg vil å høre ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (44 minutter siden):

Bamsene er vel anheng, hun selger uten kjede. 

Billigere å kjøpe ekte i butikk 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså 50 bamser for 100kr stk, der er fader meg 5000kr… også skal hu ha fler på fredagen. Og maskemarkører for 20kr stk solgt i 5pk = 100kr. «Går så og si i null» det kan du drite i og det vet vi alle sammen 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alma87 skrev (1 time siden):

Ja det var litt skrive feil. Uten kjede selvfølgelig.  Helt hull i hodet spør du mer, til den prisen 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (4 timer siden):

Vil du sende til meg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...