Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Heahea1 skrev (Akkurat nå):

Skulle ønske jeg var like fresh når jeg ble syk. Sier for 24t at hun har blitt smitter av ungene som har hatt feber og hosta. Har ikke hørt så mye som et snufs

Hun er flink til å overdrive som vanlig🤪Latterlig.. hun er et hån, mot de som faktisk er syke. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrkZ skrev (1 minutt siden):

Hun er flink til å overdrive som vanlig🤪Latterlig.. hun er et hån, mot de som faktisk er syke. 

Jeg har faktisk mange av de samme diagnosene som henne. Skremmende likt. Og jeg fungerer ikke like mye på ei veke som ho gjør på en dag en gang. Orker ikke noe «mye man ikke ser» nei. Hun snapper faktisk så mange timer i døgnet til å se det meste og nok til å se at hun gjør mer enn veldig mange. Både syke og friske 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (3 minutter siden):

Det synes jeg hun skulle gjort også. Men hun har ikke nevnt den spleisen på lenge, som jeg har hørt iallefall. Nysgjerrig på hvor mye penger det er igjen av den spleisen. Og om hun kun bruker det til saken sin, og ikke slt annet. Hun skulle jo donere bort overskuddet, hvis det ble noe til Landsforeningen for barnevernsbarn. Så hadde jo vært greit å fått litt 

Så lenge hun shopper løs så er det nok igjen penger, men hun holder nok på til det er tomt. Tipper den foreningen kan se laaaangt etter penger..synd på de som ga penger, jeg har ikke fulgt hun så lenge så jeg slapp det.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (5 minutter siden):

Har så lyst å ramse opp en hel haug med mindre pene ord om hva jeg synes,men skal holde meg for god til å gjøre det....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
38 minutter siden, Gjenferdet said:

Akkurat dette er jeg faktisk enig i. Det er urettferdig at de som har opplevd svikt i systemet skal måtte betale for sin egen rettferdighet - men, nå er det slik systemet er foreløpig, og man får ikke gjort noe med det. Jeg har flere saker jeg har vurdert å anmelde. Én er også anmeldt. Den ene saken er omtalt som utenlandsk sak, den andre har ukjent gjerningsperson, og den siste mangler fullstendig bevis. Det vil si at sakene uansett vil bli henlagt. Kjempesårt og urettferdig at  gjerningspersonene kommer unna med vold og overgrep begått mot meg. I alle sakene var jeg mindreårig da det skjedde eller jeg ble groomet. Men, det er sånn det er. Jeg må jo bare forholde meg til realitetene selv om det er urettferdig.

Jeg er også enig i at det er urettferdig. Men sånn er systemet. Det er alltid en part i en rettsak som er uskyldig. Jeg har også hatt rettsak, jeg har også hatt advokat, jeg har hatt advokatutgifter på 100,000 kr. Men jeg lånte penger og betalte alt selv og levde fra hånd til munn i 7 år. Jeg vant saken og lever med verdigheten i behold og har et godt liv. Det er heller ikke rettferdig at andre skal betale hennes sak og hun skal leve som en grevinne på haugen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Jeg er også enig i at det er urettferdig. Men sånn er systemet. Det er alltid en part i en rettsak som er uskyldig. Jeg har også hatt rettsak, jeg har også hatt advokat, jeg har hatt advokatutgifter på 100,000 kr. Men jeg lånte penger og betalte alt selv og levde fra hånd til munn i 7 år. Jeg vant saken og lever med verdigheten i behold og har et godt liv. Det er heller ikke rettferdig at andre skal betale hennes sak og hun skal leve som en grevinne på haugen? 

Det er det jeg mener. Det er urettferdig, men det er sånn systemet er. Man må nesten bare forholde seg til det, og har man ikke råd så kan man ikke kjøre sak. Hardt og brutalt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke så mye om spleis, men har vi rett på innsikt i hva hun bruker pengene på spleis til.  Et form for regnskap ? Hva hvis pengene vi har gitt går til andre utgifter en advokatutgifter ? Har man rett til å gå pengene tilbake hvis de ikke blir brukt til det som var sakens kjerne ?  Kjenner dette berører meg med tanke på alle som har gitt og som ser hvordan hun administrerer sin private økonomi i hverdagen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (14 minutter siden):

Jeg kan ikke så mye om spleis, men har vi rett på innsikt i hva hun bruker pengene på spleis til.  Et form for regnskap ? Hva hvis pengene vi har gitt går til andre utgifter en advokatutgifter ? Har man rett til å gå pengene tilbake hvis de ikke blir brukt til det som var sakens kjerne ?  Kjenner dette berører meg med tanke på alle som har gitt og som ser hvordan hun administrerer sin private økonomi i hverdagen.

Pengene utbetales nok til henne eller evt den som har startet spleisen. Å hun trenger nok ikke å gjøre rede for hva hun bruker det til. Skyt meg om jeg tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (36 minutter siden):

Jeg er faktisk litt på den saken der... 😉

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (36 minutter siden):

https://www.spleis.no/vilkar

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (9 minutter siden):

Det er bra 👍 Tenker det er greit å få svar dette rundt spleisen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her føler jeg Spleis har sikret seg litt med, "vi kan ikke garantere eller ta ansvaret for at mottaker realiserer formålet med innsamlingen" 

Jeg har aldri gitt på Spleis, for synes det virker alt for usikkert på hvem som ber om penger, og kjenner ikke de bak historien, uavhengig hvor trist det er 😔

Er det bare jeg som tolker det slik? 😔 Står jo at man skal melde til politiet om man mistenker noe, men allikevel....... 

Screenshot_20211026_140911_com.android.chrome.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (25 minutter siden):

Her føler jeg Spleis har sikret seg litt med, "vi kan ikke garantere eller ta ansvaret for at mottaker realiserer formålet med innsamlingen" 

Jeg har aldri gitt på Spleis, for synes det virker alt for usikkert på hvem som ber om penger, og kjenner ikke de bak historien, uavhengig hvor trist det er 😔

Er det bare jeg som tolker det slik? 😔 Står jo at man skal melde til politiet om man mistenker noe, men allikevel....... 

Screenshot_20211026_140911_com.android.chrome.jpg

Tolker det på samme måte som deg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heahea1 skrev (1 time siden):

Ligger flere timer bakpå, får aldri henta meg ned på null me de snappene hennes. Men omg Stine ingen bryr seg om hvor klærne dine er i fra. Sikkert 3 stk som har spurt for flere uker siden også begynner hun midt i noe annet «jakke newyorker. Sjerf hm.» ehm ok?

Hun hermer mye etter Josefine. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette voldsomme overforbruket og shoppinga begynner å gå over alle støvleskaft. Det er helt utrolig at hun ikke ser selv hvor mye penger hun bruker, og at hun ofte sier at hun sjeldent/aldri kjøper noe til seg selv. Det er snart ikke en eneste ting som henger på greip eller som ikke er dobbeltmoralsk. Hun snakker så inderlig og varmt om den vektdyna hun har et samarbeid med, hvor stor forskjell den har gjort på søvnen hennes og hvor godt hun sover etter hun fikk den. Samtidig prater hun nesten hver eneste morgen om hvor dårlig og lite hun har fått. Vet at søvn er komplekst og at man uansett kan ha netter som er håpløse, men det er alltid to ytterpunkter i det hun snakker om og forteller om. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså... Hallo Stine ~ Nå tror jeg de fleste har fått med seg at den jakken er kjøpt på Newyorker og gensere og skjerf på HM. Det er da måte på ~ folk ler av deg. Så er det barnevernssaken ~ hvor lenge skal du melke den?! Så vidt jeg har fått med meg har du papirene, de er gått igjennom og du har fått de du manglet fra sykehuset. Så se til å få sendt de til advokaten din da! Virker som du tror at et event. erstatningsbeløp blir høyere i takt med at du drar det ut.  Og spleispengene har du vel brukt til shopping!  Jizzes altså.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Det blir bare for dumt hvordan hun holder på...hun tror vell hun er den kjendisen.

Er vel for å slippe å få spm i innboks😅🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (1 time siden):

Sååå bra👏👏👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (3 timer siden):

Akkurat dette er jeg faktisk enig i. Det er urettferdig at de som har opplevd svikt i systemet skal måtte betale for sin egen rettferdighet - men, nå er det slik systemet er foreløpig, og man får ikke gjort noe med det. Jeg har flere saker jeg har vurdert å anmelde. Én er også anmeldt. Den ene saken er omtalt som utenlandsk sak, den andre har ukjent gjerningsperson, og den siste mangler fullstendig bevis. Det vil si at sakene uansett vil bli henlagt. Kjempesårt og urettferdig at  gjerningspersonene kommer unna med vold og overgrep begått mot meg. I alle sakene var jeg mindreårig da det skjedde eller jeg ble groomet. Men, det er sånn det er. Jeg må jo bare forholde meg til realitetene selv om det er urettferdig.

Herregud, det høres ut som du har vært igjennom så mye grusomt! 😪

Jeg synes du bør anmelde alle de sakene, det høres jo helt horribelt ut! Om ikke kun for å skremme gjerningsmennene, at de får anmeldelse og blir kontaktet av politiet. ❤

Endret av L.F
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...